#gengmakan

MOST RECENT

Nanti dk sana jaga diri elok2 tau @cik.arda ๐Ÿ˜‰ semoga dipermudahkan segala urusan,,tabah ,kuat utk hadapi semua cabaran aktiviti dk rekrut n selamat maju jaya ๐Ÿ‘ฎโ€โ™€๏ธ
#bffuntilljannah #gengkakijalan #gengselfie #gengmakan

Semalam punya cerita... Nasi Tomato air tangan my kembar Datin Rosidah a.k.a Mak Labu memang sedap dan juga lemang yang Mazna Karim beli tepi jalan pun mabeles...
#syukuralhamdulillah #syukurselalu #semalampunyacerita #sabtudaypunyacerita #villamaklabu #syawalmoments #syawal2018 #gengtijb #gengmakan #dietwhatdiet #dietkelaut #siscuba #sistakkuadd #leenamakan #positivevibesonly #relationshipgoals #mycancerjourney

Sapa suka ngaga openhouse? Kita geng๐Ÿ˜‚ #gengmakan #9thsyawal๐ŸŒ™ #raya2018

Sorry Datuk dan Datin... Tak sempat ambik gambar dengan tuan rumah ... Ini lah geng bila jumpa jer makan, bila makan jer jumpa
#syukuralhamdulillah #syukurselalu #sabtudaypunyacerita #syawalmoments #syawal2018 #kglabulanjut #gengtijb #gengmakan #relationshipgoals #positivevibes #mycancerjourney

People I work with, day and sometimes at night almost every single day.. Last photo of #pbk13 #friends #colleagues #gengmakan #gengoffice #gengpelayanan

<swipe> p o t r a i t s ๐Ÿ“ธ love capturing moments
#gengmakan #teambiru #amacamraya #raya2018

Awk2 nak tau tak...dri dulu smpai sekarng cikgu saya nih mantain cantik...๐Ÿ˜..muka sebaya mcm adik beradik jek..cikgu yg sporting and layan jek kerenah kami2 smue..love you cikgu๐Ÿ˜˜

#cikgusayacantik#gorgeous #teacher #raya#21june#rayasakan#gengmakan#gengraya#teamrayapahang

Tb smlm punye citerr..beraya di umah cikgu2 kesayangan saya bersama teman2 yg tercintaaaaa๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜Š #raya#21june#rayasakan#gengmakan#gengraya#teamrayapahang

Laparrr punya pasal Kami bertiga ketemu makan malam sama2
#GENGMAKAN ๐Ÿ’ช
#SEPARUH KENYANG๐Ÿ˜†

Jangan tanya kenapa kakak gemokkkk!!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Sebab kakak di kurniakan kawanยฒ yang suka masak n suka belanja kawanยฒ makan...๐Ÿ˜
Dis fav special nasi lemak from @rabiatuladawiyahadnan ...๐Ÿ’– Tq buat surprise untuk kami #gengpuspel #gengmakan..
Love u to d moon & back babe ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Sambung kita Beraya ๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—
@lingaihwa
@rabiaamat
@helmyarizal.hussin

#Raya2018 sarapan - Dinner
#GengKerja #GengMakan.

Taraaaa ๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—
Siap Ayam goreng Penuh Kasih sayang
Untuk #GengKerja #GengMakan..
Pasti sedap menjilat jari โคโคโค Kami Nak Beraya d pejabat ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.
#Raya2018
#RayaKita

Bersyukurlah menjadi dirimu sendiri karena cantik itu selera bukan relatif !
Kalo minum manis saya enggak suka soalnya ada riwayat diabetes dari Bapak, tapi kalo senyum suka sok manis.
Apalagi dengerin omongan yg manis-manis, haduh mas hati-hati loh mulutnya disemutin nanti ๐Ÿ™ˆ
.

#gengpipicantik #gengreceh #gengmakan

Sempat menyinggah rumah Adila sebelum balik...berdondon dondon memasing dah serupa rombongan bw tepak sireh dah. Terima kasih mak Dila tlg masak sedappp. Terima kasih geng makan, Lyn kasi pinjam tingkap chantekkkkkk #timrayaMersing #gengmakan ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Bg la can sikit... 1 hari je nak raikan rumah baru bff ni... esok blh Sambung fight blk ye... plsssss... .
โ€ข
#mrcoway #bff #bffgoals #gengmerepek #genggaduh #gengmakan #7syawal #21June2018

Bila masing2 dah balik kl..kat sini jugak tempat tuk berjumpa kan ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ btw get well soon Nidhal! Nanti kita boleh cukup kan geng2 semua tuk amik gambar raya pulak ye @donningdonna @rinrashid #bff #gengmakan #teamrayahospital

Most Popular Instagram Hashtags