[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#garamsihat

349 게시물

인기 게시물

🌱 UPAH SUAMI 🌱

Tadi kteorang da lunch awal2, pkul 11 da makan bubur.
Sat lagi pkul 3 hani ade driving class, so gegas ke dapo sat, siap 1 menu lagi, upah shahrul sbb sudi tolong jaga kan aisyah sat lagi 😅😅😅 Opssss...lupa, setiap masakan wajib ada #GaramSihat ok?
Nak sihat? Guna garam masakan himalaya k 😉

Ok la, beta nak santap dulu.
Jumpa lagi 😘

#HaniKonsultanQG
#LifeOfWorkingAtHomeMum

Garam adalah sejenis mineral.
Dalam bahasa kimia kita panggil sodium klorida. Garam ni menambah perisa kepada pemakanan dan sebagai bahan pengawet. Apa-apa jenis garam semuanya semulajadi. Kaedah pemprosesan yang menjadikan garam ni berbeza *GARAM PUTIH*
Berasal dari laut atau dari gunung. Ia sudah diproses dan dibersihkan agak keterlaluan. Sama macam gula tebu untuk dijadikan gula. Walaupun ia adalah semulajadi, melalui proses kimia menjadikan ia tak sesuai dalam tubuh badan manusia. 99% manusia masih gunakan garam jenis ni kat rumah. setuju? 🙋🏻‍♂ ke setuju? 🙋🏻‍♂ *GARAM LAUT*
Berasal dari lautan api 🔥
Laut je takde api 🙈
Didapati dari lautan dan dikeringkan melalui proses evaporasi cahaya matahari untuk mendapatkan kristal. 100% asli dan lebih baik dari garam putih. *GARAM BUKIT*
berasal dari bukit dan warna kemerahan/pink. Yang terbanyak dipasaran adalah himalaya sbb digali dari batu mineral pergunungan himalaya. Garam ni 100% asli dan hampir tidak diproses. Ini adalah garam terbaik untuk tubuh manusia kerana tubuh manusia memerlukan potasium, kalsium, magnesium, zink dan mineral-mineral lain.

Thank you coach @hisyamuddinsiddiq.zarni
#jomtukargaram
#garamsihat

Petang ni kita masak-masak pakai garam buluh..
.
Khas utk org demam yg mmg xde selera makan..
.
Gantikan garam biasa kat dapur tu yg mmg membawa penyakit‼️
.
Kita mampu mengubahnya..
.
Mencegah lebih baik daripada mengubati..
.
Betul betul❓
.
#garamBuluhMasak
#sayagunasayajual
#garamSihat

Selamat pagi...assalamualaikum... Sarapan yokkkk...
Kuetiow kungfu je pg ni.. #garamsedap
#garamsihat
#garamamasakananaedar

Nasi kukus homemade done

Dh siap msk tgahri,mak ngn anak ngap dlu..hrni buat nsi kukus request by abi rayyan sbb smlm try nsi kukus kt kedai x ckup kuah...hihi.buat sdri blh tmbh kuah byk mana yg penting sihat..sbb kita guna #garammasakan qaseh.. #garamsihat
#sayamakansayajual
#taksedapkesedaptelan
#nasikukusayamberempah

Disebabkan dah 3 minggu si dia makan bubur nasi,hari ni ubah selera plak..hehe...Bihun sup bebola ikan 😋😋 Jenis masakan je yg berubah, jenis garam masakan x berubah ya.. Masih yg sama 👉👉 #garambuluhmasakan #garambuluhhaio 😘😘 Bila hati dah terpaut, x mau nya tukar yg lain dh..istiqamah guna 😍

#PINwellnessconsultant #PINPreneurs #SuhainaSHOM #Suhaina0199846152 #garamsihat #garambuluhmelor #garambuluhkoklanas #garambuluhketereh #garambuluhkadok #garambuluhmachang #garambuluhkotabharu

Menu kami Nasi ayam untuk lunch hari ni.. Tapi.. tapi.. tapi.. dah selamat dalam perut. 😋 Nampak tak tu tangan kak long lydia yang dah tak sabar nak ngap2!
Alhamdulillah.. garam masakan qaseh + madu junior untuk ayam perap.. insya Allah sedap dan berkhasiat.. www.wasap.my/60122539745

#garamqaseh #garamsihat
#qasehgoldjunior #nasiayam

Petang² ni, cod sebotol garam buluh. Org nak urgent 😘💪 Kita takperlu buka stokis sampai keluar modal Rm400 ribu pun, cukup ada serba satu produk dalam rumah. Mudah bila org nak SEGERA! Takde lah customer menunggu lama.

BISNES PUN JALAN SAJE. ❤

#garambuluh #GaramBuluhMasakan #GaramSihat #garambuluhhaio #GaramPenawar

Kalau Ada garam ni baru Nida rajin masak!
Aci tak?!..😃 #garammasakankristalhimalaya
#garammasakanqaseh
#garamsihat

가장 최근의

Ayam Masak Rose Berkristal..
Request from my Hubby 😘😘 *******
Guna #garamSihat barulah terangkat 🤗🤗 #konsultanQasehGold
#QasehGoldPenerajuMakananSunnah
#agendropshipdiperlukan

Baru siap masak! 😃
Ingat malas nak masak tapi kenangkan si junior dua orang tu tak sekolah jap lagi membebel tak pasal pasal ibu gak dipersalahkan sebab lapar..huhu
Jadinye lambat lambat la asal ada..hihi😍

#garammasakankristalhimalaya
#garamqaseh
#garamsihat

Sotong , kupang , telur

Sayur mana sayur?😁 Happy lunch hour! 😃

#garammasakankristal
#garamqaseh
#garamsihat

Jom masak makanan Untuk Keluarga tersayang dengan menggunakan #GaramQaseh ni 😉

Dijamin Makanan menjadi LEBIH :
👉Sedap
👉Berkhasiat
👉Lambat basi
👉Kaya Mineral

Yang paling best sekali.. Dapat Jaga Kesihatan Keluarga Dari pelbagai penyakit.
Terutamanya penyakit DarahTinggi.. 🙂

Jom Dapatkan stock GaramQaseh anda sekarang!

Rojer liza okay😘

#GaramSihat #BebasPenyakit #DarahTinggi

Masak Lomak Kubis siapp. Guna #GaramSihat laaa. 😉 Sodap pun sodap. Sihat lagi.
#AimiAzmi #garamkristalhimalaya #sayaguna #sayajual #sayajualonline

Kalau Ada garam ni baru Nida rajin masak!
Aci tak?!..😃 #garammasakankristalhimalaya
#garammasakanqaseh
#garamsihat

Garam adalah sejenis mineral.
Dalam bahasa kimia kita panggil sodium klorida. Garam ni menambah perisa kepada pemakanan dan sebagai bahan pengawet. Apa-apa jenis garam semuanya semulajadi. Kaedah pemprosesan yang menjadikan garam ni berbeza *GARAM PUTIH*
Berasal dari laut atau dari gunung. Ia sudah diproses dan dibersihkan agak keterlaluan. Sama macam gula tebu untuk dijadikan gula. Walaupun ia adalah semulajadi, melalui proses kimia menjadikan ia tak sesuai dalam tubuh badan manusia. 99% manusia masih gunakan garam jenis ni kat rumah. setuju? 🙋🏻‍♂ ke setuju? 🙋🏻‍♂ *GARAM LAUT*
Berasal dari lautan api 🔥
Laut je takde api 🙈
Didapati dari lautan dan dikeringkan melalui proses evaporasi cahaya matahari untuk mendapatkan kristal. 100% asli dan lebih baik dari garam putih. *GARAM BUKIT*
berasal dari bukit dan warna kemerahan/pink. Yang terbanyak dipasaran adalah himalaya sbb digali dari batu mineral pergunungan himalaya. Garam ni 100% asli dan hampir tidak diproses. Ini adalah garam terbaik untuk tubuh manusia kerana tubuh manusia memerlukan potasium, kalsium, magnesium, zink dan mineral-mineral lain.

Thank you coach @hisyamuddinsiddiq.zarni
#jomtukargaram
#garamsihat

Dah guna garam buluh SHOM. Takde garam tak boleh pulak kan. Jadi kita ganti dengan garam yang tak bawa penyakit. Mencegah lebih baik dari mengubati.
#garambuluh #bamboosalt #garamsihat #goutrelief #darahtinggi #migrainerelief #highbloodpressure

가장 인기있는 인스타그램 해시 태그