[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#garamsihat

354 posts

TOP POSTS

Berhempas pulas mikirkan menu apakah unt harini. Terjawab sudah setelah menggedik2 nanyakan kat pakcik gugel resepi kerutuk ayam.
Nahh..nilah hasilnya walaupun rupa tiada tapi rasa dah macam cukup dah.

Nunggu anakanda2 pulang dr pelbagai destinasi unt merasa masakan mamito harini.
@adaniskandar...mu jgn mcm2 harini ye...cepat pulang tlg jagakan anakbuahmu ini.

Shake2 plk uolls dengan garam peberet mamito...walahhh.

#GaramSihat

Sotong , kupang , telur

Sayur mana sayur?😁 Happy lunch hour! πŸ˜ƒ

#garammasakankristal
#garamqaseh
#garamsihat

Pagi ni drinking Garam Buluh Premier Drink..
Colon Cleanse week!
.
Why? Ask me 😁
.
.
#SayaMinumSayaJualGaramBuluhPremierDrink
#GaramBuluhPremierDrink
#GaramSihat
| projectSTG |
.
.

🌱 UPAH SUAMI 🌱

Tadi kteorang da lunch awal2, pkul 11 da makan bubur.
Sat lagi pkul 3 hani ade driving class, so gegas ke dapo sat, siap 1 menu lagi, upah shahrul sbb sudi tolong jaga kan aisyah sat lagi πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… Opssss...lupa, setiap masakan wajib ada #GaramSihat ok?
Nak sihat? Guna garam masakan himalaya k πŸ˜‰

Ok la, beta nak santap dulu.
Jumpa lagi 😘

#HaniKonsultanQG
#LifeOfWorkingAtHomeMum

Petang ni kita masak-masak pakai garam buluh..
.
Khas utk org demam yg mmg xde selera makan..
.
Gantikan garam biasa kat dapur tu yg mmg membawa penyakit‼️
.
Kita mampu mengubahnya..
.
Mencegah lebih baik daripada mengubati..
.
Betul betul❓
.
#garamBuluhMasak
#sayagunasayajual
#garamSihat

Selamat pagi...assalamualaikum... Sarapan yokkkk...
Kuetiow kungfu je pg ni.. #garamsedap
#garamsihat
#garamamasakananaedar

Nasi kukus homemade done

Dh siap msk tgahri,mak ngn anak ngap dlu..hrni buat nsi kukus request by abi rayyan sbb smlm try nsi kukus kt kedai x ckup kuah...hihi.buat sdri blh tmbh kuah byk mana yg penting sihat..sbb kita guna #garammasakan qaseh.. #garamsihat
#sayamakansayajual
#taksedapkesedaptelan
#nasikukusayamberempah

Menu kami Nasi ayam untuk lunch hari ni.. Tapi.. tapi.. tapi.. dah selamat dalam perut. πŸ˜‹ Nampak tak tu tangan kak long lydia yang dah tak sabar nak ngap2!
Alhamdulillah.. garam masakan qaseh + madu junior untuk ayam perap.. insya Allah sedap dan berkhasiat.. www.wasap.my/60122539745

#garamqaseh #garamsihat
#qasehgoldjunior #nasiayam

PetangΒ² ni, cod sebotol garam buluh. Org nak urgent 😘πŸ’ͺ Kita takperlu buka stokis sampai keluar modal Rm400 ribu pun, cukup ada serba satu produk dalam rumah. Mudah bila org nak SEGERA! Takde lah customer menunggu lama.

BISNES PUN JALAN SAJE. ❀

#garambuluh #GaramBuluhMasakan #GaramSihat #garambuluhhaio #GaramPenawar

MOST RECENT

Berhempas pulas mikirkan menu apakah unt harini. Terjawab sudah setelah menggedik2 nanyakan kat pakcik gugel resepi kerutuk ayam.
Nahh..nilah hasilnya walaupun rupa tiada tapi rasa dah macam cukup dah.

Nunggu anakanda2 pulang dr pelbagai destinasi unt merasa masakan mamito harini.
@adaniskandar...mu jgn mcm2 harini ye...cepat pulang tlg jagakan anakbuahmu ini.

Shake2 plk uolls dengan garam peberet mamito...walahhh.

#GaramSihat

Pagi ni drinking Garam Buluh Premier Drink..
Colon Cleanse week!
.
Why? Ask me 😁
.
.
#SayaMinumSayaJualGaramBuluhPremierDrink
#GaramBuluhPremierDrink
#GaramSihat
| projectSTG |
.
.

Tahukah anda?
Kadar obesiti di Malaysia adalah 13.3 peratus manakala peratusan rakyat yang memiliki berat badan berlebihan adalah 38.5 peratus.
Peratusan ini membimbangkan kerana boleh mengundang pelbagai penyakit datang.
.
Mujur adanya Set PKP untuk bantu masalah ni.
.
GARAM BULUH dalam #MINKAFFE MENGURANGKAN SELERA MAKAN & Hai-O GARLIC TABLET MENINGKATKAN METABOLISMA & PANTAS MEMBAKAR LEMAK.
.
Saya yakin & percaya, selepas konsisten minum #SETPKP, badan akan RASA LEBIH RINGAN kerana KURANG 'CRAVING' untuk makanan bila minum #MinKaffe.
Bila anda DAPAT MELIHAT PERBEZAAN sebelum & selepas pengambilan #SETPKP, anda akan mendengar suami, isteri atau keluarga berkata;
"Syukurlah dengan penemuan #SetPKP ini, tidak perlu lagi di belenggu kerisauan berat badan setiap hari!".
.
..dan anda akan merasa sangat gembira kerana kurus secara sihat & senang.
.
.
.
Jika #MinKaffe bukan untuk anda, hadiahkanlah untuk yang MEMERLUKAN.
Tidak minum KOPI? Boleh cuba #MINCHA juga ada kandungan GARAM BULUH.
.
.
WHATSAPP seja si Olive @ 0178138069 untuk order.
.
$$ Harga & Info di bahagian komen.
* READY STOCKS *
* READY STOCKS *
.
.
.
.
#MinKaffe
#ReadyStocksMinKaffe
#HaiOGarlicTablet
#ReadyStockGarlicTablet
#GaramBuluh
#GaramSihat
#SayaConsumeSayaJual
.
#DaebakSurya
#DaebakEmpire β€’ projectSTG
#AuthorisedAgent #AgentSah
.
.

Tahukah anda?
Ramai pesakit diabetesΒ mati (based on research) disebabkan oleh komplikasi diabetes jika tidak mengawal pemakanan seimbang, tidak mengetahui yang dia pengidap diabetes atau tidak membuat apa-apa prevention.
.
Kerana itu, MinKaffe di hasilkan dengan kandungan Garam Buluh untuk membantu masalah ini.
.
Dengan kandungan GARAM BULUH #MinKaffe, ia dapat MEMBANTU MENGAWAL & MENURUNKAN BACAAN PARAS GULA DALAM DARAH daripada tahap bahaya.
.
Saya yakin & percaya, dengan Izin Tuhan, selepas konsisten minum #Minkaffe, Pengidap Kencing Manis akan DAPAT MELIHAT PERBEZAAN sebelum & selepas pengambilan #MinKaffe, anda akan mendengar suami, isteri atau keluarga berkata;
"Syukurlah dengan penemuan #MinKaffe ini, tidak perlu lagi di belenggu kerisauan setiap hari!".
.
Anda akan merasa lebih tenang dan selesa kerana sentiasa berada dalam KEADAAN BACAAN NORMAL.
.
.
.
Jika #MinKaffe bukan untuk anda, hadiahkanlah untuk yang MEMERLUKAN.
Tidak minum KOPI? Boleh cuba #MINCHA juga ada kandungan GARAM BULUH.
.
.
WHATSAPP seja si Olive @ 0178138069 untuk order. Harga & Info di bahagian komen.
.
.
.
.
#MinKaffe
#ReadyStocksMinKaffe
#GaramBuluh
#GaramSihat
.
#DaebakSurya
#DaebakEmpire β€’ projectSTG
#AuthorisedAgent
.
.

Ayam Masak Rose Berkristal..
Request from my Hubby 😘😘 *******
Guna #garamSihat barulah terangkat πŸ€—πŸ€— #konsultanQasehGold
#QasehGoldPenerajuMakananSunnah
#agendropshipdiperlukan

Baru siap masak! πŸ˜ƒ
Ingat malas nak masak tapi kenangkan si junior dua orang tu tak sekolah jap lagi membebel tak pasal pasal ibu gak dipersalahkan sebab lapar..huhu
Jadinye lambat lambat la asal ada..hihi😍

#garammasakankristalhimalaya
#garamqaseh
#garamsihat

Sotong , kupang , telur

Sayur mana sayur?😁 Happy lunch hour! πŸ˜ƒ

#garammasakankristal
#garamqaseh
#garamsihat

Jom masak makanan Untuk Keluarga tersayang dengan menggunakan #GaramQaseh ni πŸ˜‰

Dijamin Makanan menjadi LEBIH :
πŸ‘‰Sedap
πŸ‘‰Berkhasiat
πŸ‘‰Lambat basi
πŸ‘‰Kaya Mineral

Yang paling best sekali.. Dapat Jaga Kesihatan Keluarga Dari pelbagai penyakit.
Terutamanya penyakit DarahTinggi.. πŸ™‚

Jom Dapatkan stock GaramQaseh anda sekarang!

Rojer liza okay😘

#GaramSihat #BebasPenyakit #DarahTinggi

Masak Lomak Kubis siapp. Guna #GaramSihat laaa. πŸ˜‰ Sodap pun sodap. Sihat lagi.
#AimiAzmi #garamkristalhimalaya #sayaguna #sayajual #sayajualonline

Kalau Ada garam ni baru Nida rajin masak!
Aci tak?!..πŸ˜ƒ #garammasakankristalhimalaya
#garammasakanqaseh
#garamsihat

Dah guna garam buluh SHOM. Takde garam tak boleh pulak kan. Jadi kita ganti dengan garam yang tak bawa penyakit. Mencegah lebih baik dari mengubati.
#garambuluh #bamboosalt #garamsihat #goutrelief #darahtinggi #migrainerelief #highbloodpressure

Zu dah jatuh cinta dengan garam qaseh.
Makanan lambat basi malah lebih enak.
Dan lebih sihat kerana diperkaya dengan mineral.

#GaramQasehGold
#QasehGold
#GaramSihat
#QasehGoldKajang
#MamaNurins_QasehGold
#QasehGoldPPUM

Menu petang ni special for hubby sebelum pegi kerja 😘

Egg toast bread + minkaffe + strawberries πŸ˜‹
.
Bila start keja malam haruslah minum minkaffe baru tak letih, tak mengantuk & tak sakit kepala.. Indahnya hidup bergaram kan kan kan πŸƒ
.
.
#garamsihat #kopisihat #minkaffe #Minkef
#kopigarambuluh #mineralcoffee #sayapengedarsahpenang #authorizeddistributors #exclusiveagent #shom #penang
#FreecodPenang
#minkaffelover
#MINKAFFEPenang πŸƒπŸŒΈπŸƒπŸŒΈπŸƒπŸŒΈπŸƒ

Hujan2 ni layan bihun goreng #kristall pun soodap
Tambah plak minum #qoqostevia..memang layan abis la.. #sihatCantikdenganQaseh
#garamsihat #garamkristalhimalaya
#minumancoklat #steviatop #kurma

Makan kimchi ni bukan untuk sedap je...tapi untuk perut sihat menolong menghadamkan makanan yg kita makan dgn lebih cepat dan membantu menyerap vitamin khasiat apa yg kita makan.
#jomkimchisihat
#kimchiorganicsihat
#lactokimchi
#glutenfreekimchi
#fermentedprobiotic
#homemade_beautyfood
#perutsihat
#kulitcantik
#tanpagula
#garamsihat

Jom Bertukar dengan GARAM MASAKAN KRISTAL MINERAL

Sungguh sedap bila digunakan dalam masakan.
Hanya sedikit sudah memadai.
Masakan lebih enak dan tidak mudah basi.. Jimat dan berbaloi.

Terbaik untuk kesihatan anda.
Pilihlah garam sihat.
Kaya 84 mineral.
Rawat masalah dalaman dengan garam kaya mineral. 😊😊😘😘⚘⚘⚘ Ingin tahu lanjut, jangan segan hubungi kami #WA0186636561
.
#GaramMasakanAna
#GaramSihat
#SihatituJihad
#Sihatdancergas

Orang Selalu Cakap. Kalau Ada TEKANAN DARAH TINGGI, Ini Penyakit Keturunan, Sebab Apa?
Mak Ayah Pun Menghidap Juga. Tapi Kan, Sebenarnya Corak Pemakanan Keluarga Tersebut.
Kalau Mak Jenis Suka Masak Lauk Yang Masin-masin. Kebarangkalian, satu Family akan Kena Juga Sebab Apa Yang Mak Masak, Anak-anak Mesti Makan.
Korang Guna Garam Laut Ke? Jom tukar Garam Kristal Masakan.

#garamsihat

Check in stokis klang semalam.
Ramai naww geng2 org cina borong #GaramBuluh

Patut la geng2 dorang nampak muda dan sihat walaupun dah cecah 50an.
Rahsianya amalkan #GaramSihat utk masakan dan minum.
Nak muka pinkish2 cam saya boleh amalkan minum garam buluh.

Sihat dalaman cantik luaran. Tak gitu!πŸ˜πŸ˜‚

Acah2 buat sambul budu garing.
Boleh la buat buka puasa nanti..hehehe

Jgn kecam akak.😝😝😝
Yg asben akak2 yg tak suka mkn budu tu.
Boleh try buat sambal budu ala2 serunding ikan
Yg penting taruk la sikit #GaramPenawar tu.
So takde dorang takut2 nk makan.
Budu tu jgn taruk sebotol pulak.😜
Sekadar cukup rasa 2 ke 3sudu cukup ler.
Hehehe.

Akak tak jual sambal ni jangan mintak nk beli..hihi..
Nak beli #GaramSihat #GaramBuluhMasakan tu akak jual.
Boleh order kalau nk.πŸ˜˜πŸ‘

Demimu #GaramBuluh hujan2 pun redah la sekejap.
Bila dah terbiasa guna #GaramSihat ni memang susah nk terima kalau masak guna GARAM NATRIUM tu.

Mula la tekak ni rasa perit je cam tak cukup air.
Mula la simptom2 nk kering tekak nk batuk2.
Bukan memilih tapi kalau diberi pilihan utk lebih sihat tak salah pun invest sikit duit utk kesihatan.

Dari amalkan garam berasid tinggi yg menjejaskan kesihatan. Lebih baik guna GARAM BERALKALI seperti GARAM BULUH ni.😍😍😍

🌿 *QASEH GARAM KRISTAL GARAM MASAKAN* 🌿

Garam alternatif yang baik dan melazatkan makanan dan menjadikan makanan lambat basi.

100% kristal garam dari Himalaya yang tidak melalui proses pelunturan. Berfungsi untuk : πŸ’§Menambah perasa dan keenakan dalam masakan
πŸ’§Melambatkan proses degradasi (kerosakan) supaya makanan tidak cepat basi.
πŸ’§Menambah mineral dalam makanan anda
πŸ’§Menstabilkan tekanan darah
πŸ’§Tiada kesan sampingan seperti penyakit tekanan darah tinggi. Pastikan anda menggunakan Kristal Garam πŸ’§Masakan Himalaya untuk menjadikan juadah anda lebih lazat dan selamat hari ini! *Kebaikan Garam Kristal Himalaya :* 1. Dapat meningkatkan kadar metabolisme tubuh dan dapat menyelesaikan gumpalan lemak dan kolesterol.
2. Melancarkan aliran hempedu yang membantu untuk mengawal berat badan.
3. Membuang toksin dan asid uric yang berguna untuk mengatasi Asam Urat dan Sakit Tumit.
4. Mengandung unsur pembersihan, menghilangkan lendir dan boleh menyerap serta mencegah bau busuk dan mengatasi keracunan dalam perut.
5. Mampu menyerap gas-gas dalam perut dan usus.
6. Merangsang kelenjar tiroid guna membentuk tulang yang kuat.
7. Melancarkan sistem saraf dan aliran neuro transmitter yang dapat membawa isyarat kepada otak.
8. Sifat penyerapan Garam Gunung ini adalah faktor penting dalam rawatan kanser.
9. Menambah kandungan oksigen dalam darah yang sangat diperlukan untuk melemahkan virus kanser. βœ” 100% HALAL (Produk Bumiputra ISLAM)
#GaramSihat
#JomTukarKeGaramMasakanQaseh
#KeluargaSihatKeluargaBahagia
#HariRayaMasakDenganGaramMasakanPastiUmpphh
#pilihanchef2hotel

Dah tengah hari..
Ibu2 mesti sibuk kt dapur dah ni.. Jangan lupa #qaramkristal #qaseh untuk keluarga tersayang ye😘😘 #84zatmineralyangdiperlukanolehtubuhkita
#garamsihat
#rm19 #800gjimatmurahberbaloi

Menu nasi ayam hari ni.

Masak dgn #GaramSihat #GaramBuluhMasakan
Nasi yg kuning tambah paste #TumericWithGarlicPaste
Dgn shom pun boleh jadi chef expert dan pantas
Dijamin sedapπŸ˜‹πŸ˜

Ini lah teman memasak saya 😊😊
****************************
Ikhtiar Sihat dengan Masakan
Kerana sihat dan sakit bermula dari perut

Jadi masaklah apa pun jua dengan garam kristal himalaya
In sha allah masakan bertambah sedap lebih sihat dengan 84mineral penting.

#qasehgold #qkn #anaEdar #garam #garammasakkan#garamkristal #masakanlambatbasi #garamsihat #sandakan #bazaarpaknil #mmuah

Dah masak untuk juadah berbuka puasa keπŸ€—πŸ€—
Dalam masakan kita pasti buh garam kan..
Garam apa jadi pilihan ibu2 semua.. #garamkristal pilihan kami..garam sihat untuk kami sekeluarga..alhamdulillah

#garamkristalhimalaya #garamsihat #800grm19 #jimatberbaloi

Dah lama saya masak x guna ajinomoto.. Almaklumla, ada garam sihat ni, kesihatan pun terjamin.. Garam masakan dr Himalaya ni tidak menyebabkn risiko penyakit spt kita guna garam rm1 tau.. Hah!! Kesihatan kena jaga sblm ia datang dgn cepat.. Garam ni tanpa bahan kimia tau, masakan jadi lambat basi dan tahan lama.. X mahal..rm19 je sebekas.. Nk garam ni.. Pm akak, akak cod yg mana dekat dan boleh pos jika jauh... #garamsihat
#garammasakandariHimalaya
#xperluajinomoto

Dah lama saya masak x guna ajinomoto.. Almaklumla, ada garam sihat ni, kesihatan pun terjamin.. Garam masakan dr Himalaya ni tidak menyebabkn risiko penyakit spt kita guna garam rm1 tau.. Hah!! Kesihatan kena jaga sblm ia datang dgn cepat.. Garam ni tanpa bahan kimia tau, masakan jadi lambat basi dan tahan lama.. X mahal..rm19 je sebekas.. Nk garam ni.. Pm akak, akak cod yg mana dekat dan boleh pos jika jauh... #garamsihat
#garammasakandariHimalaya
#xperluajinomoto

Kerja di dapur menjadi lebih mudah dan berkhasiat dgn garam buluh masakan & air beralkali bio evolve. Tapis je boleh terus minum direct "air hidup" drpd paip! πŸ˜„πŸ˜„πŸ’ͺ #daridapurmcanis #BioEvolve #bioevolvewaterpurificationsystem #thebestwaterpurificationsystem #PenapisAir #garambuluhmasakan #garambuluh #garamsihat #GaramPenawar

Sebelum tido..kita makan buah nenas madu yg comey loteh ni dulu..nak2 cicah pulak ngan #GaramKristalAna..memang ngam la!!!!! Jambu air pinkish tu #PapaHusna punyer...Jangan lupa utk extra energy berpuasa esok 2 sudu #QasehAdinda..supaya booster blk tenaga yer

#AdindaSihat
#GaramSihat
#MamaHusnaKonsultantQaseh

NK MASAK? πŸ’•πŸ’•GARAM QASEH
NK MAKANAN SEDAP? πŸ’•πŸ’•GARAM QASEH
NK KELUARGA MAKAN SIHAT? πŸ’•πŸ’• GARAM QASEH

Pendek kata guna je #Garamqaseh ni memang akan ada magic la dlm masakan anda!! Makanan lazat, sedap lg berkhasiat. Keluarga juga sihat. Apa lg anda nak??? Dgn garam qaseh jeeeee

#garamsihat
#garamkristalhimalaya
#800grm19
‡‡‡‡‡‡
.
.#sedap #khasiat #lambat #basi #lazats

Most Popular Instagram Hashtags