#garammasakan

MOST RECENT

#GaramMasakanQaseh 💯% tulen mengandungi 84 elemen semulajadi yang diperlukan oleh tubuh.
.
Yang lebih penting ianya tidak mengandungi bahan anti gumpalan atau bahan pengawet.
.
Menjadikan masakan lebih tahan lama dan tidak mudah basi dan tidak mudah rosak jika dijadikan perapan ayam, ikan, sotong & udang.
.
84 mineral penting juga membantu membaikpulih sel² dalam tubuh.
.
Nak cuba GARAM QASEH? Click link di bio ☝
.
#QasehGold #AnaEdarSdnBhd #ajimaura #masak #kesihatanpalingutama #sedap #berkhasiat #dietseimbang #SihatItuJihad #garam #terapiinstagram #garammasakan #sihat #qasehjunior

🎋 GARAM BULUH HAI-O 🎋 💚KEISTIMEWAAN GARAM BULUH HAI-O💚 ✩ 100% dr bahan semulajadi
✩ Mengandungi 76 jenis zat galian(Mineral)
✩ Bersifat alkali
✩ Anti oksida
✩ Mempunyai tahap PH 10-11
✩Mempunyai tenaga bio 💚Fungsi GARAM BULUH HAI- O💚 ⚡Meneutralkan asid dlm badan
⚡Meneutralkan bhn kimia dlm badan
⚡Membuang toksin dlm badan
⚡Membantu menyerap vit yg diambil dgn lebih berkesan
⚡Memberi lebih tenaga pd tubuh badan 🌿JADI apa tunggu lagi... dapatkan Garam Buluh HaiO sekarang💐

Lihat testimoni garam buluh diruang komen
Jom whatsapp utk order
Ready stok⬇
Pm@ws:~ 💪NIKHANIF💪

www.wasap.my/+60129579485

Biz Online Modal Rendah
#Malaysia RM 47 | #Indonesia IDR 100.000
Program
#2GAJIsebulan
#projekSTG
#CATchampions
#DuitSeptember
#NikStg. #garambuluh #garammasakan
#rezekiallahswtbagi

Alhamdulillah done cod..Pada kastemer..area tok Jembal..#Garammasakan..gram yg berkhasiat..buatlah pilihan yg bijak..UTK masa depan keluarga anda😍😍😃

Alhamdulillah siap masak...hari ni masak..#KariIkan..#kangkungBelacan....Lau masak..ofkos guna #Garammasakan Ana Edar...#garamMineraldariHimalaya..sangat berkhasiat ..baik utk sel2 tubuh..masakan bertambah sedap & masakan tidak mudah basi....kami sekeluarga...amalkan gaya sihat.. Uosll masak ape 🤔🤔jom menjamu selera..😍

Alhamdulillah siap msakk...#NasiMinyak vs #Gulaiayampencen...Lau masak ofkos lah guna #Garammasakan Ana Edar...msakan tahan lama..tak mudah basi..uosll Masak Ape🤗😊

KELEBIHAN PURE SALT

1. Gantikan garam putih anda dengan garam mineral untuk tahap kesihatan yang lebih baik.

2. Tidak mengandungi sebarang pengawet atau pewarna tiruan.

3. Garam himalaya tulen dan semula jadi 100% dari pakistan

4. Mengandungi 84 mineral berbanding garam putih 2 mineral.

5. Garam pelbagai guna termasuklah masakan dan lain lain kegunaan.

Berat Bersih 400 gram
Harga PROMOSI RM6
Harga Asal RM7.50
.
#nfnatural #puresalt #garammasakan #cookingsalt #pelbagaiguna #natural #himalayansalt #garamhimalaya #sayajual #igshopmalaysia

KELEBIHAN PURE SALT

1. Gantikan garam putih anda dengan garam mineral untuk tahap kesihatan yang lebih baik.

2. Tidak mengandungi sebarang pengawet atau pewarna tiruan.

3. Garam himalaya tulen dan semula jadi 100% dari pakistan

4. Mengandungi 84 mineral berbanding garam putih 2 mineral.

5. Garam pelbagai guna termasuklah masakan dan lain lain kegunaan.

Berat Bersih 400 gram
Harga PROMOSI RM6
Harga Asal RM7.50
.
#nfnatural #puresalt #garammasakan #cookingsalt #pelbagaiguna #natural #himalayansalt #garamhimalaya #sayajual #igshopmalaysia

KELEBIHAN PURE SALT

1. Gantikan garam putih anda dengan garam mineral untuk tahap kesihatan yang lebih baik.

2. Tidak mengandungi sebarang pengawet atau pewarna tiruan.

3. Garam himalaya tulen dan semula jadi 100% dari pakistan

4. Mengandungi 84 mineral berbanding garam putih 2 mineral.

5. Garam pelbagai guna termasuklah masakan dan lain lain kegunaan.

Berat Bersih 400 gram
Harga PROMOSI RM6
Harga Asal RM7.50
.
#nfnatural #puresalt #garammasakan #cookingsalt #pelbagaiguna #natural #himalayansalt #garamhimalaya #sayajual #igshopmalaysia

Garam buluh bagus untuk kesihatan.ada dua jenis kat sini boleh diwat minuman dan masakan bagitau je farah akan terangkan lebih lanjut boleh ws farah ye 0192970511
#garambuluh#garamkesihatan#garammasakan#garamminuman

alahai liuk lentuk ikan ni, nak try buat kekecelen yek 😅 ikan keli biasa makan, ini first time menggoreng nye.
.
sebelum menggoreng ikan, perap 20 minit dengan limau nipis. kemudian cf letak air paras ikan, cuci isi dalam ikan. bagi bersih.
.
ikan keli ni kita kelar kelar dibadannya. letak kunyit, garam. simpan dalam peti ais. esoknya nak goreng, keluar aje dari peti.
.
goreng minyak banyak dan betul betul panas.
.
hat gelap hitam maneh tu cf goreng first sekali, try try inilah hasil nya.
.
Sape makan ikan keli goreng sep sikit 🤗.
.
#makan #ikankeli #kunyit #garammasakan #garamhimalaya #nurhimalayansalt #garamnur

Kitani ikhtiar..Allah Maha Berkuasa.

Semalam saya sempat bersembang dengan beberapa kawan tentang produk #qasehgold . Saya bercerita tentang kelebihan dan kandungan #qasehgold ini.

Aisyah: Pernah dengar produk #qasehgold?. Kawan: (Dengan senyuman kawan saya menjawab). Ya, saya sudah lama menggunakan #qasehgold ini. Alhamdullilah, saya punya fibroid sudah mengecut.

Aisyah: Bagus awak, konsisten minum, in sha allah dengan izin Allah akan sembuh.
Kawan: Doktor juga terkejut dengan keputusan itu.

Aisyah: saya doakan awak sembuh ya. Amin.

Alhamdullilah, dia sudah tahu kebaikan #qasehgold. Saya sediakan satu testimoni dari kawan yang lain untuk keyakinan anda semua.

#qasehgoldadindakekandajuniorsole
#qasehgoldpremier
#garammasakan
#qasehgoldagent #qasehgoldbrunei #brunei #bruneisihat #cyst #fibroid #bruneiparents #bruneimotherstobe #tryingtoconceive #conceiving #bruneimothertobe #ibubruneimenyusui #ibubrunei #ibubruneihamil #ikhtiarhamil #bruneisihat #milkboosterku #milkbooster #airsusumeriah

MANA SATU PILIHAN ANDA👇

#GaramMasakan ..yang bersih @ yang sangat bersih??? Garam biasa di jual.di kedai (garam laut biasa) adalah #toksik. 😱😱 👉🏽Ia mengandungi Aluminium Hidroksida untuk mengekalkannya agar kering dan serui.
Garam yang tidak tulen inilah yang #menyebabkan pelbagai jenis #penyakit termasuk tekanan darah tinggi😱, strok😱, sakit buah pinggang😱 dll. 👉🏽Garam Bukit dan Garam Masakan Kristal Qaseh sangat berbeza.
di mana : 👉🏽Garam Bukit berada di lapisan atas Garam Kristal. 👉🏽Lebih dalam garam itu diperolehi dari dalam tanah lebih halus molekulnya.

#Molekul garam kristal adalah paling #halus dan berada di #gred paling #tinggi.

Kerana itu juga ia TIDAK DIPROSES DI BUAH PINGGANG sebaliknya DISERAP TERUS OLEH TUBUH. 👉🏽Bertukarlah kepada Garam Mineral Kristal Himalaya hari ini.👍🏻👍🏻😀 #GARAM MASAKAN ANA EDAR (800gram)

#Ia 100% SEMULAJADI

#mineralnya DISERAP TERUS oleh tubuh dan TIDAK DIPROSES DI BUAH PINGGANG, jadi ia 100% SELAMAT UNTUK BAYI DAN PENGHIDAP DARAH TINGGI JUGA!
#Makanan lambat basi :) Jom kempen 1 Rumah 1 garam masakn Kristal..
Sayangi keluarga anda!l

Jom amalkan Garam masakan Qaseh

Berminat?? www.wasap.my/60145466241/

#KonsultanQaseh
#JomBertukarKepadaGaramSihatQaseh
#QasehGold
#FormulasiMakananSunnahNo1DiMalaysia
#GrowIncome
#UnlimitedIncome
#RakanNiagaDiper

SUKA MASAK? JOM TUKAR GARAM SIHAT
===========================
Masakan Yang Dimasak Mesti Ada Guna Garam Kan? Saya Guna Garam Sihat😍 Garam Ni Berbeza Dengan Garam Biasa Tau. Jom Saya Kongsikan Sikit😘
.
Garam Masakan Kristal Ana Edar mengandungi 100% kristal garam dari Himalaya yang TIDAK melalui proses "Pelunturan" Dengan jaminan keaslian warna dan rasa, garam ini menyimpan lebih banyak khasiat, membekalkan 84 mineral yang memberi faedah kepada tubuh badan manusia.
.
Antara fungsi Garam Masakan Kristal adalah :
🍝 Menambah perasa dan keenakan dalam masakan
🍝 Melambatkan proses degradasi (kerosakan) supaya makanan tidak cepat basi
🍝 Menambah mineral dalam makanan anda
🍝Menstabilkan tekanan darah
.
Uniknya, Garam Masakan Kristal ini TIADA kesan sampingan seperti penyakit tekanan darah tinggi. .
Menarik kan! Pastikan anda menggunakan Garam Masakan Kristal Himalaya untuk menjadikan juadah anda lebih lazat dan selamat hari ini! Mereka sudah, anda bila lagi?
😊💕
.
📲Whatsapp now for purchase 018 3755779
.
📍 Walk in to @nurhana_collections Boutique at
Lot 81107 C,Kg. Gong Pak Jin,Mengabang Telipot,Kuala Nerus,Terengganu.
.
#garammasakan #garamsihat #anaedar #vendorboutique #vendorterengganu #igshop #instashop #onlineshop #onlinefestival #kualanerus #gongpakjin #gongbadak #kualaterengganu #terengganu #ganukite

#masak rendang ayam pencen di bantu dengan @cuckoolover__ buat ai jatuh chenta #rendangayam #garammasakan

enak & rangup aje rambutan ni lepas di rendam dengan air #cuckoo & #garammasakan

gigihnya dia menggunting & melipat bubble wrap iteww.
.
tak jual tau. ini nak balut kesayangan kita.
.
Kastemer kita bagitau team garam nur balut macam balut hadiah giteww 😄.
.
#nurhimalayansalt #garamnur #poslaju #bisnesonline #garamterapi #garammasakan #minyakangin

Most Popular Instagram Hashtags