[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#garambuluhhaio

243 posts

TOP POSTS

Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder & Premier Drink
.
Merupakan 100% garam buluh organic diformulasi berasaskan ramuan tradisional Korea yg diwarisi sejak 1300 tahun dgn sejarah penggunaan yg terbukti.

Khasiat Semulajadi Asli utk kehidupan kini kaya dgn bahan-bahan mineral & elemen mikro seperti magnesium, kalsium & kalium, menyeimbangkan nilai pH badan & membantu menyingkirkan bahan buangan badan.

Khasiat Garam Buluh Hai-O

Garam Buluh Hai-O (utk yg mempunyai masalah sembelit, gemar makanan yg masam, pedas & bersifat asid seperti daging) .
Garam buluh kaya dgn bahan mineral, bersifat alkali & membantu mencegah pengoksidaan badan yang mengakibatkan penuaan.-(salah satu punca kegemukkan adalah badan yg bersifat asid)
.
.
pengambilan garam buluh boleh membantu anda menyeimbangkan pH badan supaya berada dlm julat pH badan yg sihat, iaitu 7.35 – 7.45 (sifat alkali lemah)

Dgn mengambil secubit garam & segelas air tubuh kita akan mencuci dgn sendirinya secara keseluruhan, sel-sel badan akan dikembalikan, semua proses kehidupan akan diharmonikan , disusun & dikuatkan semula & banyak penyakit moden akan lenyap dlm masa itu & dgn itu kehidupan kita akan menjadi lebih baik & sihat.

Amalkan minum & makan dengan garam kerana ia adalah sunnah Rasulullah S.A.W.

ws 0124966557
.
#GaramBuluh
#garambuluhminum
#garambuluhmasakan
#garambuluhpremierdrink
#garambuluhhaio

Na memang bagi berbintang bintang lah kat garam buluh ni..bagus punya produk...terbaik ♥♥ Ada tak ahli keluarga yg menghidap #kencingmanis dan #darahtinggi ?? WAJIB bagi diorang minum air #garambuluh ni tau !
Banyak sangat kebaikan dia.

Kenapa Na bersungguh sangat nak rekemen kan #garambuluhhaio ni? Sebabnya Na dah lihat kesan dia pada family Na sendri...yg ada masalah kencing manis..bacaan 25+ tau..mmg payah turun..sekali bagi minum air garam buluh ni.. Na buat 2 sachet sehari, sejali bancuh 1 sachet pagi dan 1 sachet malam. Alhamdulillah awal pagi ni dikejutkan dgn bacaan gula yang sangat2 memberansangkan iaity 11 ! Mahunya x melompat gembira. Hehe..so dah decide nak consistent dgn garam buluh ni.

Hai...
Ada yang sama citarasa dgn sis..
😋😋😋😋 #sedaplainmachiammm
#bihunsupkakiayam
#garambuluhhaio

Perbandingan #GaramBuluhHaiO dgn garam laut guys..u dcide.. :-) :-) :-) Cik.Dezz.017.355.6174

Hai korang.. Ada yang masih sarapan kee tu... aisyah dah get ready nak masak tengah hari nie.. Cer teka aisyah nak masak pe??.. Nak masak yg simple2 ja hari nie.. .
Kalau korang nak tahu aisyah jenis makan masin tau... Tapi tak perlu risau sebab aisyah guna garam buluh.. Sihat lagi baik untuk kesihatan.. Cewwahhh.. 😂😂😂 #MenuDaging
#BilaDapurBerasap
#HariMingguDiRumah
#SayaGunaSayaJual
#GaramBuluhHaiO

❤ Garam Buluh Hai O ❤

Farah nak share pengalaman customer ada masalah #buasir ..Korang yg ada pengalaman macam tu mesti tahu kan..Ada sesetengah orang sampai terkeluar dah..Nak duduk sakit,rasa tak selesa..Jadi beliau ambil 1 sachet #garambuluh , campur dengan air suam & basuh tempat sakit tersebut..Alhamdulillah,akhirnya buasir beliau dah kecut.. Rupa²nya banyak betul benefit #garambuluhhaio nih..Kalau korang nak cuba,meh la roger farah taw.. Farah 📱017-4962315

Ikhtiar untuk mengubati penyakit² dengan minum Garam Buluh.

In Shaa Allah...moga bermanfaat buat kamu semua.

#GaramBuluhHaiO #Shom #PINpreneur #BerniagaGayaPIN

Petang² ni, cod sebotol garam buluh. Org nak urgent 😘💪 Kita takperlu buka stokis sampai keluar modal Rm400 ribu pun, cukup ada serba satu produk dalam rumah. Mudah bila org nak SEGERA! Takde lah customer menunggu lama.

BISNES PUN JALAN SAJE. ❤

#garambuluh #GaramBuluhMasakan #GaramSihat #garambuluhhaio #GaramPenawar

MOST RECENT

Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder & Premier Drink
.
Merupakan 100% garam buluh organic diformulasi berasaskan ramuan tradisional Korea yg diwarisi sejak 1300 tahun dgn sejarah penggunaan yg terbukti.

Khasiat Semulajadi Asli utk kehidupan kini kaya dgn bahan-bahan mineral & elemen mikro seperti magnesium, kalsium & kalium, menyeimbangkan nilai pH badan & membantu menyingkirkan bahan buangan badan.

Khasiat Garam Buluh Hai-O

Garam Buluh Hai-O (utk yg mempunyai masalah sembelit, gemar makanan yg masam, pedas & bersifat asid seperti daging) .
Garam buluh kaya dgn bahan mineral, bersifat alkali & membantu mencegah pengoksidaan badan yang mengakibatkan penuaan.-(salah satu punca kegemukkan adalah badan yg bersifat asid)
.
.
pengambilan garam buluh boleh membantu anda menyeimbangkan pH badan supaya berada dlm julat pH badan yg sihat, iaitu 7.35 – 7.45 (sifat alkali lemah)

Dgn mengambil secubit garam & segelas air tubuh kita akan mencuci dgn sendirinya secara keseluruhan, sel-sel badan akan dikembalikan, semua proses kehidupan akan diharmonikan , disusun & dikuatkan semula & banyak penyakit moden akan lenyap dlm masa itu & dgn itu kehidupan kita akan menjadi lebih baik & sihat.

Amalkan minum & makan dengan garam kerana ia adalah sunnah Rasulullah S.A.W.

ws 0124966557
.
#GaramBuluh
#garambuluhminum
#garambuluhmasakan
#garambuluhpremierdrink
#garambuluhhaio

Badan tidak dapat menghasilkan mineral sendiri

Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder & Premier Drink Merupakan 100% garam buluh organic diformulasi berasaskan ramuan tradisional Korea yg diwarisi sejak 1300 tahun dgn sejarah penggunaan yg terbukti.

Khasiat Semula Asli utk Kehidupan Kini Kaya dgn bahan-bahan mineral & elemen mikro seperti magnesium, kalsium & kalium, menyeimbangkan nilai pH badan & membantu menyingkirkan bahan buangan badan.

Tanda tanda badan BERASID

1. Rambut berminyak
2. Rambut bermasaalah & tidak bermaya
3. Masalah penghadaman
4. Masalah sembelit @ tidak lawas
5. Sering sakit kepala
6. Badan & nafas berbau
7. Hilang kesegaran kulit
8. Sering gatal gatal
9. Sering rasa mengantuk
10. Masam mulut
11. Cepat lapar
12. Berkahak & lender di waktu pagi

Khasiat Garam Buluh Hai-O • Garam Buluh Hai-O (utk yg mempunyai masalah sembelit, gemar makanan yg masam, pedas & bersifat asid seperti daging) .
• Garam buluh kaya dgn bahan mineral, bersifat alkali & membantu mencegah pengoksidaan badan yg mengakibatkan penuaan.-salah satu punca kegemukan adalah badan yg bersifat asid
.
.
pengambilan garam buluh boleh membantu anda menyeimbangkan pH badan supaya berada dlm julat pH badan yg sihat, iaitu 7.35 – 7.45 (sifat alkali lemah)

Dgn mengambil secubit garam & segelas air tubuh kita akan mencuci dgn sendirinya secara keseluruhan, sel-sel badan akan dikembalikan, semua proses kehidupan akan diharmonikan , disusun & dikuatkan semula & banyak penyakit moden akan lenyap dlm masa itu & dgn itu kehidupan kita akan menjadi lebih baik & sihat.

Amalkan minum & makan dengan garam kerana ia adalah sunnah Rasulullah S.A.W.

ws 0124966557
.
#GaramBuluh
#garambuluhminum
#garambuluhmasakan
#garambuluhpremierdrink
#garambuluhhaio

Rezeki petang semalam , selepas seharian bersama anak-anak syurga ibu walid yang comel-comel semuanya .... Alhamdulilah ..... 🌹
.
.
.
.
.
Akak kongsikan serba sedikit info bila
anda dan keluarga mengamalkan
garam buluh ni .

Keistimewaan garam buluh :-
√ 100 peratus daripada bahan semulajadi.
√ Mengandungi 76 jenis zat galian (mineral).
√ Bersifat alkali.
√ Anti-oksida.
√ Mempunyai tahap pH 10-11
(normal untuk tubuh badan) .
.
.
.
Asbab amalkan #garambuluh badan
akan dapat :-
-->Meneutralkan asid dalam badan.
-->Meneutralkan bahan kimia dalam badan.
-->Membuang toksin dalam badan.
-->Membantu penyerapan vitamin yang diambil dengan lebih berkesan.
-->Memberi tenaga pada tubuh badan.
-->Mampu kawal berat badan secara normal .
-->Membantu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan.
.
.
.
.
.
Sesiapa yang nak selit order #garambuluhmasak atau produk SHOM
yang lain , boleh terus klik link dibawah ini ya , sebab akak ada stok lebih .

www.wasap.my/60193010354 - (Ain)
www.wasap.my/60193010354 - (Ain)
www.wasap.my/60193010354 - (Ain)
#Trw369
#PakLongSihat369
#ukhuwahfillah
#produkviral
#garambuluhhaio
#projectMO

Badan tidak dapat menghasilkan mineral sendiri.. Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder & Premier Drink Merupakan 100% garam buluh organic diformulasi berasaskan ramuan tradisional Korea yg diwarisi sejak 1300 tahun dgn sejarah penggunaan yg terbukti. Khasiat Semula Asli utk Kehidupan Kini Kaya dgn bahan-bahan mineral & elemen mikro seperti magnesium, kalsium & kalium, menyeimbangkan nilai pH badan & membantu menyingkirkan bahan buangan badan.

Tanda tanda badan BERASID

1. Rambut berminyak
2. Rambut bermasaalah & tidak bermaya
3. Masalah penghadaman
4. Masalah sembelit @ tidak lawas
5. Sering sakit kepala
6. Badan & nafas berbau
7. Hilang kesegaran kulit
8. Sering gatal gatal
9. Sering rasa mengantuk
10. Masam mulut
11. Cepat lapar
12. Berkahak & lender di waktu pagi

Khasiat Garam Buluh Hai-O • Garam Buluh Hai-O (utk yg mempunyai masalah sembelit, gemar makanan yg masam, pedas & bersifat asid seperti daging)
• Garam buluh kaya dgn bahan mineral, bersifat alkali & membantu mencegah pengoksidaan badan yg mengakibatkan penuaan.-salah satu punca kegemukan adalah badan yg bersifat asid -pengambilan garam buluh boleh membantu anda menyeimbangkan pH badan supaya berada dlm julat pH badan yg sihat, iaitu 7.35 – 7.45 (sifat alkali lemah)

Dgn mengambil secubit garam & segelas air tubuh kita akan mencuci dgn sendirinya secara keseluruhan, sel-sel badan akan dikembalikan, semua proses kehidupan akan diharmonikan , disusun & dikuatkan semula: & banyak penyakit moden akan lenyap dlm masa itu & dgn itu kehidupan kita akan menjadi lebih baik & sihat.

Amalkan minum & makan dengan garam kerana ia adalah sunnah Rasulullah S.A.W.
#JetTurboXtremePOWER
#GaramBuluhTerbaek👍
#garambuluhminum #garambuluhdrink #garambuluhmasakan #garambuluhpremierdrink #garambuluhmurah #garambuluhhaio #garambuluhhaiomarketing

Badan tidak dapat menghasilkan mineral sendiri.. Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder & Premier Drink Merupakan 100% garam buluh organic diformulasi berasaskan ramuan tradisional Korea yg diwarisi sejak 1300 tahun dgn sejarah penggunaan yg terbukti. Khasiat Semula Asli utk Kehidupan Kini Kaya dgn bahan-bahan mineral & elemen mikro seperti magnesium, kalsium & kalium, menyeimbangkan nilai pH badan & membantu menyingkirkan bahan buangan badan.

Tanda tanda badan BERASID

1. Rambut berminyak
2. Rambut bermasaalah & tidak bermaya
3. Masalah penghadaman
4. Masalah sembelit @ tidak lawas
5. Sering sakit kepala
6. Badan & nafas berbau
7. Hilang kesegaran kulit
8. Sering gatal gatal
9. Sering rasa mengantuk
10. Masam mulut
11. Cepat lapar
12. Berkahak & lender di waktu pagi

Khasiat Garam Buluh Hai-O • Garam Buluh Hai-O (utk yg mempunyai masalah sembelit, gemar makanan yg masam, pedas & bersifat asid seperti daging)
• Garam buluh kaya dgn bahan mineral, bersifat alkali & membantu mencegah pengoksidaan badan yg mengakibatkan penuaan.-salah satu punca kegemukan adalah badan yg bersifat asid -pengambilan garam buluh boleh membantu anda menyeimbangkan pH badan supaya berada dlm julat pH badan yg sihat, iaitu 7.35 – 7.45 (sifat alkali lemah)

Dgn mengambil secubit garam & segelas air tubuh kita akan mencuci dgn sendirinya secara keseluruhan, sel-sel badan akan dikembalikan, semua proses kehidupan akan diharmonikan , disusun & dikuatkan semula: & banyak penyakit moden akan lenyap dlm masa itu & dgn itu kehidupan kita akan menjadi lebih baik & sihat.

Amalkan minum & makan dengan garam kerana ia adalah sunnah Rasulullah S.A.W.
#JetTurboXtremePOWER
#GaramBuluhTerbaek👍
#garambuluhminum #garambuluhdrink #garambuluhmasakan #garambuluhpremierdrink #garambuluhmurah #garambuluhhaio #garambuluhhaiomarketing

Badan tidak dapat menghasilkan mineral sendiri.. Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder & Premier Drink Merupakan 100% garam buluh organic diformulasi berasaskan ramuan tradisional Korea yg diwarisi sejak 1300 tahun dgn sejarah penggunaan yg terbukti. Khasiat Semula Asli utk Kehidupan Kini Kaya dgn bahan-bahan mineral & elemen mikro seperti magnesium, kalsium & kalium, menyeimbangkan nilai pH badan & membantu menyingkirkan bahan buangan badan.

Tanda tanda badan BERASID

1. Rambut berminyak
2. Rambut bermasaalah & tidak bermaya
3. Masalah penghadaman
4. Masalah sembelit @ tidak lawas
5. Sering sakit kepala
6. Badan & nafas berbau
7. Hilang kesegaran kulit
8. Sering gatal gatal
9. Sering rasa mengantuk
10. Masam mulut
11. Cepat lapar
12. Berkahak & lender di waktu pagi

Khasiat Garam Buluh Hai-O • Garam Buluh Hai-O (utk yg mempunyai masalah sembelit, gemar makanan yg masam, pedas & bersifat asid seperti daging)
• Garam buluh kaya dgn bahan mineral, bersifat alkali & membantu mencegah pengoksidaan badan yg mengakibatkan penuaan.-salah satu punca kegemukan adalah badan yg bersifat asid -pengambilan garam buluh boleh membantu anda menyeimbangkan pH badan supaya berada dlm julat pH badan yg sihat, iaitu 7.35 – 7.45 (sifat alkali lemah)

Dgn mengambil secubit garam & segelas air tubuh kita akan mencuci dgn sendirinya secara keseluruhan, sel-sel badan akan dikembalikan, semua proses kehidupan akan diharmonikan , disusun & dikuatkan semula: & banyak penyakit moden akan lenyap dlm masa itu & dgn itu kehidupan kita akan menjadi lebih baik & sihat.

Amalkan minum & makan dengan garam kerana ia adalah sunnah Rasulullah S.A.W.
#JetTurboXtremePOWER
#GaramBuluhTerbaek👍
#garambuluhminum #garambuluhdrink #garambuluhmasakan #garambuluhpremierdrink #garambuluhmurah #garambuluhhaio #garambuluhhaiomarketing

Na memang bagi berbintang bintang lah kat garam buluh ni..bagus punya produk...terbaik ♥♥ Ada tak ahli keluarga yg menghidap #kencingmanis dan #darahtinggi ?? WAJIB bagi diorang minum air #garambuluh ni tau !
Banyak sangat kebaikan dia.

Kenapa Na bersungguh sangat nak rekemen kan #garambuluhhaio ni? Sebabnya Na dah lihat kesan dia pada family Na sendri...yg ada masalah kencing manis..bacaan 25+ tau..mmg payah turun..sekali bagi minum air garam buluh ni.. Na buat 2 sachet sehari, sejali bancuh 1 sachet pagi dan 1 sachet malam. Alhamdulillah awal pagi ni dikejutkan dgn bacaan gula yang sangat2 memberansangkan iaity 11 ! Mahunya x melompat gembira. Hehe..so dah decide nak consistent dgn garam buluh ni.

Hai...
Ada yang sama citarasa dgn sis..
😋😋😋😋 #sedaplainmachiammm
#bihunsupkakiayam
#garambuluhhaio

Ada masalah batu karang?boleh cuba #garambuluhhaiO ni..memang mujarab.. Wasap 0166744943

#energeticNOV
#ProjekSTG

“Sukar bernafas, cepat lelah dan sukar bersenam?” Ini gejala penyakit Immunologi yang dihidap oleh Pesakit Asma!

Jom ikhtiar dengan Garam Buluh yang mempunyai anti-pengoksidaan bagi meningkatkan kandungan oksigen dalam badan, mencegah serangan radikal bebas dalam badan, membaiki sel-sel badan yang rosak dan memulih fungsi organ dalaman.

Cara pengambilan 5gram garam buluh dengan 1.5 liter air kosong setiap hari boleh mengatasi Asma.

Dapatkan sekarang! 📲010-5991757

Buat pilihan bijak untuk kesihatan anda!

#GaramBuluhHaiO
#AgentSahSHOM
#ProjekSTG
#Elitkingdom_ #Elitsteady

“Sukar bernafas, cepat lelah dan sukar bersenam?”
.
Ini gejala penyakit Immunologi yang dihidap oleh Pesakit Asma!
.
Jom ikhtiar dengan Garam Buluh yang mempunyai anti-pengoksidaan bagi meningkatkan kandungan oksigen dalam badan, mencegah serangan radikal bebas dalam badan, membaiki sel-sel badan yang rosak dan memulih fungsi organ dalaman.
.
Cara pengambilan 5gram garam buluh dengan 1.5 liter air kosong setiap hari boleh mengatasi Asma.
.
Dapatkan sekarang! 📲 016-8673892
.
Buat pilihan bijak untuk kesihatan anda!
.
#GaramBuluhHaiO
#AgentSahSHOM
#ProjekSTG
#Elitkingdom_ #Elitsteady
#bazaarpaknil
#warungpaknil
#terlajaklaris
#meletops

SIAPA PERNAH MINUM GARAM BULUH?

Setiap orang berlainan tindakbalas

Ada yang terhidu macam bau parit, ada yang macam bau lumpur, macam bau taik najis pun ada... Nah, macamana bau kamu terhidu, begitulah kandungan usus kamu!

Selepas amalkan minum Garam Buluh ni, usus akan makin sihat sebab kena detox.

Lepas beberapa lama kamu dia tecium suda bau busuk. Maknanya usus kamu sudah sihat! 😍

jom detox usus dengan garam buluh.. READY STOCK 📲0102947031

#topleaderscircle
#garambuluhhaio
#pembuangtoksik

GARAM BULUH Hai-O SATU-SATUNYA MAKANAN KESIHATAN YANG MERUPAKAN MAKANAN HARIAN YANG BOLEH DICAMPURKAN PADA MINUMAN, MASAKAN DAN BOLEH DITABURKAN PADA BUAH-BUAHAN UNTUK MENAMBAH KELAZATAN. 🌿garam buloh hai-o
📌premier cooking salt powder RM 65.00
📌Bamboo salt premier drink RM 158.00

Keistimewaan Garam Buluh
1.100% dari bahan semulajadi
2.Mengandungi 76 jenis zat galian (Mineral)
3.Bersifat Alkali
4.Anti Oksida
5.Mempunyai tahap Ph 10 – 11
6.Mempunyai tenaga Bio

Fungsi Garam Buluh
1.Meneutralkan Asid dalam badan.
2.Meneutralkan bahan kimia dalam badan.
3.Membuang toksin dalam badan.
4.Membantu menyerap vitamin yang diambil dengan lebih berkesan.
5.Memberi lebih tenaga pada tubuh badan.
6.Membantu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan.

Cara Penggunaannya
• Bancuh 1 peket Garam Buluh Hai-O dengan 450ml air (Ukuran cawan mug). Jika terasa terlalu masin, tambahkan sedikit air. (Campur sahaja Jus Sunquick) sodapppp
• Sesuai dibancuh dengan semua jenis air kecuali air berkarbonat (Air bergas),minuman kordial & minuman keras.

Jom dapatkan segera garam buloh untuk kesihatan...
WHATSAPP 0146208021
WHATSAPP 0146208021
@tynnybeautyshop
@tynnybeautyshop
#garambuluhhaio #garambuluhhaiomarketing #garambuluhhaiobest #garambuluhhaiomurah

Most Popular Instagram Hashtags