#galerisenisabah

16 posts

TOP POSTS

Firstly, thnks to pihak skola #smkmutiara krn menganjurkan program lawatan smbil bljr ke Kota Kinabalu khas utk para pljr ting. 5 yg bjaya mndpt kputusan 15 trbaik dlm tgktn smasa mid yr exam .. In shaa Allah dgn ganjaran yg diberikan ini dpt memotivasikan lg para pljr ting. 5 utk brusaha mndpt kan kputusan yg lbih baik lg .. Dengar2 utk trial pun ada ganjaran jugk ? Hehehe .. Apapun thnks to all yg jugk sma2 jayakan program ni .. cgu shamsiah, tchr shima, cgu zalina, sir hyginus, cgu hafiz, sir louren, pci roslan & pci bas mini 6(lupa nak tnya nma) ... hehehhee .. #lawatansambilbelajar #universitycollegesabahfoundation #muziumsabah #galerisenisabah #petrosainssabah #imago

Relaxing our mind after spending much time over thinking how to be............
Terima kasih 😍😍 yang tempah lukisan dengan @the_soulgallery .
.
Any comment are pleasure direct to me❤
.
.
.
Mesti semua dah setkan hari2 bahagia mak/ayah, kawan, gf, bf, dan sesiapa sahaja dalam diari kan😚... TAPI, penat fikir nak hadiahkan org tsyg dgn apa?? Bulan lepas dah hadiahkan coklat, neck tie , baju , smartphone😂
Tapi nak sikit perubahan untuk agar diingati bf/gf/mak/ayah atauuu diri sendiri.. apa kata ubah selera sikit, POTRETKAN gambar wajah/haiwan peliharaan ATAU berikan gambar hiasan bunga-bungaan kepada tersayang dalam bentuk lukisan hadiahkan kepada mereka pasti bahagia❤❤
.
.
.
.
.
.
Segera DM/PM/ ke no 014.657.04.31 atau follow ig.
@the_soulgallery
@the_soulgallery
@the_soulgallery
@the_soulgallery
@the_soulgallery
.
.
.
Sekadar bertanya untuk keterangan lebihh lanjut dialukan
Direct whatsApp for detail- ❤014.657.04.31
.
#kotakinabalu #kkcity #imago #kktimessquare #centrepoint #1borneo #wismamerdeka #suriasabah #oceanusmall #sabahart #sabahan #papar #gift #senihalussabah #galerisenisabah #muziumsabah #sabahbestplace
#ilovekk #asiacity #sepanggar #menggatal #kotabelud #telipok #ums #uitmkk #polikk #kampusintan #dailyart #senisabah

Lapor diri, setelah sekian lama tak masuk tempat2 illuminati mcm ni..kohkohkoh.. #galerisenisabah #sabahartgallery #blackandwhite #photography #noir #isometric #perspective

MOST RECENT

Lapor diri, setelah sekian lama tak masuk tempat2 illuminati mcm ni..kohkohkoh.. #galerisenisabah #sabahartgallery #blackandwhite #photography #noir #isometric #perspective

It was a great pleasure to drawing people potrait. It doesn't matter how much u have spending times freely. From this field, u learn how to appreciate, patient, and nothing can describe the word. I'm still learning and weakness in my art are still showing.
#art #sketch #learning
#kotakinabalu #kkcity #imago #kktimessquare #centrepoint #1borneo #suriasabah #oceanusmall #sabahart #sabahan #papar #gift #senihalussabah #galerisenisabah #muziumsabah #sabahbestplace
#ilovekk #asiacity #sepanggar #menggatal #ums #uitmkk #polikk #kampusintan #dailyart #fineart

Nahh..menyeru sahabat2 photog sekitar kota kinabalu @jimmy_sullivans ..free photography workshop by @amriginang..detail boleh rujuk @sabahartgallery..thanks @punisher4rush for information.. #photography #workshop #sabah #sabahartgallery #kotakinabalu #galerisenisabah #fotografi

Relaxing our mind after spending much time over thinking how to be............
Terima kasih 😍😍 yang tempah lukisan dengan @the_soulgallery .
.
Any comment are pleasure direct to me❤
.
.
.
Mesti semua dah setkan hari2 bahagia mak/ayah, kawan, gf, bf, dan sesiapa sahaja dalam diari kan😚... TAPI, penat fikir nak hadiahkan org tsyg dgn apa?? Bulan lepas dah hadiahkan coklat, neck tie , baju , smartphone😂
Tapi nak sikit perubahan untuk agar diingati bf/gf/mak/ayah atauuu diri sendiri.. apa kata ubah selera sikit, POTRETKAN gambar wajah/haiwan peliharaan ATAU berikan gambar hiasan bunga-bungaan kepada tersayang dalam bentuk lukisan hadiahkan kepada mereka pasti bahagia❤❤
.
.
.
.
.
.
Segera DM/PM/ ke no 014.657.04.31 atau follow ig.
@the_soulgallery
@the_soulgallery
@the_soulgallery
@the_soulgallery
@the_soulgallery
.
.
.
Sekadar bertanya untuk keterangan lebihh lanjut dialukan
Direct whatsApp for detail- ❤014.657.04.31
.
#kotakinabalu #kkcity #imago #kktimessquare #centrepoint #1borneo #wismamerdeka #suriasabah #oceanusmall #sabahart #sabahan #papar #gift #senihalussabah #galerisenisabah #muziumsabah #sabahbestplace
#ilovekk #asiacity #sepanggar #menggatal #kotabelud #telipok #ums #uitmkk #polikk #kampusintan #dailyart #senisabah

Selamat malam 🙈🙉.. siapaaa sini minat travel??? Mesti la minatkan...Sebab saya pun minat.. hihi..
Tapi bila packing brg, nak jalan-jalan kan... mesti kdg tu terlebih muatan luggage..
eh eleh tipu tak pernah😛.. mcm ni, dlm best2 Kita travel, solat jgn lupa okay.. disini sy ingin memperkenalkan pada yg kaki travel iaitu telekung travel.. kenapa mesti ada telekung nii?
Telekung travel
mudah dibawa ( size kecil shj )
bukan "heavy fabric"
menutup aurat serta tidak jarang
mudah dicuci dan cepat kering
Jadi, apa diragui lagi.. cepat milikinya skrg.. harga : rm 35 saja.
Saya ulang, RM 35.. (Direct whatsapp 0146570431)
Available color : pink and brown only.. (warna lain dah org rembat😁

#kotakinabalu #kkcity #imago #kktimessquare #centrepoint #1borneo #wismamerdeka #suriasabah #oceanusmall #sabahart #sabahan #papar #gift #senihalussabah #galerisenisabah #muziumsabah #sabahbestplace
#ilovekk #asiacity #sepanggar #menggatal #kotabelud #telipok #ums #uitmkk #polikk #kampusintan #telekungtravel #mesrasolat

Hmmm...Penat fikir nak hadiahkan org tsyg dgn apa?? Bulan lepas dah hadiahkan coklat, neck tie , baju , smartphone
Tapi nak sikit perubahan untuk agar diingati bf/gf/mak/ayah atauuu diri sendiri.. apa kata ubah selera sikit, potretkan gambar wajah/haiwan peliharaan tersayang dalam bentuk lukisan
hadiahkan kepada mereka pasti bahagia

Segera DM/PM/ Dan sewaktu dengannya ke no 014.657.04.31 atau follow ig Hazy_Yahya
Sekadar bertanya untuk keterangan lebihh lanjut dialukan
Direct whatsApp for detail- ❤014.657.04.31
.
#kotakinabalu #kkcity #imago #kktimessquare #centrepoint #1borneo #wismamerdeka #suriasabah #oceanusmall #sabahart #sabahan #papar #gift #senihalussabah #galerisenisabah #muziumsabah #sabahbestplace
#ilovekk #asiacity #sepanggar #menggatal #kotabelud #telipok #ums #uitmkk #polikk #kampusintan #dailyart #fineart

Selamat pagi, semoga dimurahkan rezeki semua😍
Terima kasih kerana sudi "follow" @the_soulgallery.. Semoga Allah merahmati Kita semua dan Salam jumaat❤
.
.
.
Direct whatsApp for detail- ❤014.657.04.31
.
#kotakinabalu #kkcity #imago #kktimessquare #centrepoint #1borneo #wismamerdeka #suriasabah #oceanusmall #sabahart #sabahan #papar #gift #senihalussabah #galerisenisabah #muziumsabah #sabahbestplace
#ilovekk #asiacity #sepanggar #menggatal #kotabelud #telipok #ums #uitmkk #polikk #kampusintan #dailyart #fineart

.“Drawing is the root of everything, and the time spent on that is actually all profit.”
—Vincent van Gogh!

Hurry buddy!! Set u order.. Let us help you make a different today😍..Snap or give you picture and we sketch it turn to realistic.. make it a gift to the special one or hang in on the wall😘
Make you picture (you face or the love one) turn to realistic sketch.. .
.
A4 size potrait + frame
Media: pencil (black and white)
Price. : around rm 30-60 .
Media: color (watercolor mix pencil)
Price: rm 100-++
.
Note: print on canvas: price rm80 (not include sketch)
.
Cashondelivery: Papar hometown and Kota Kinabalu city (area CP, imago kktimesSquare, )
.
Cashondelivery march 2017: Shah Alam, KL
.
.
Direct whatsApp for detail- ❤014.657.04.31
.
#kotakinabalu #kkcity #imago #kktimessquare #centrepoint #1borneo #wismamerdeka #suriasabah #oceanusmall #sabahart #sabahan #papar #gift #senihalussabah #galerisenisabah #muziumsabah #sabahbestplace
#ilovekk #asiacity #sepanggar #menggatal #kotabelud #telipok #ums #uitmkk #polikk #kampusintan #dailyart #fineart

“Drawing is the root of everything, and the time spent on that is actually all profit.”
—Vincent van Gogh!
.
.
Hmmm...Penat fikir nak hadiahkan org tsyg dgn apa?? Bulan lepas dah hadiahkan coklat, neck tie, smartphone😂
Tapi nak sikit perubahan untuk agar diingati bf/gf/mak/ayah atauuu diri sendiri..
apa kata ubah selera sikit, potretkan gambar wajah tersayang dalam bentuk lukisan😍
hadiahkan kepada mereka😘 pasti bahagia😍
.
.
.
A4 size potrait + frame
Media: pencil (black and white)
Price. : around rm 30-60 .
Media: color (watercolor mix pencil)
Price: rm 100-++
.
Note: print on canvas: price rm80 (not include sketch)
.
Cashondelivery: Papar hometown and Kota Kinabalu city (area CP, imago kktimesSquare, )
.
Cashondelivery march 2017: Shah Alam, KL
.
.
Direct whatsApp for detail- ❤014.657.04.31
.
#kotakinabalu #kkcity #imago #kktimessquare #centrepoint #1borneo #wismamerdeka #suriasabah #oceanusmall #sabahart #sabahan #papar #gift #senihalussabah #galerisenisabah #muziumsabah #sabahbestplace

Most Popular Instagram Hashtags