[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#gadisshell

245 posts

TOP POSTS

Dia buat hal lagi....tokojut den masa bukak pintu kereta!!! HahahahaπŸ˜‚ #shell #shellmalaysia #gadisshell #gadispegangbotol

Tadi berhenti isi minyak dekat shell , tiba ada orang panggil ajak selfie .. rupa2 nya dia ajak selfie .. apa lagi selfie jee lahh.. apa2 pun selamat bersahur & selamat berpuasa walaupun sahur air minirel ☺️ #gadisshell #doneRempit #ramadhan

Ni lerrr dia Cik kak yg selalu buat org terkezut time isi minyakk.. Huhu
.
.
#shell #gadisshell #senyum

#gadisshell .. tak nak hampakan .. kesian dia .. hehe

Ingat Shell je ke bagi air? Nahh abam bagi sebotol, hahahahaa... #GadisShell
#LawakHambar
#Kelabbloggerbenashaari
#kbba9
#RazzweyDotCom

Kakak kan. WellπŸ˜ŒπŸ’πŸ». Rupanya ada orang lagi pendek daripada aku. So aku tinggi. Hahahahaha. #gadisshell #janganmengata #kamixnakal #shoeijforce3gold #ngam❌ngam

Gadis Shell Ni Suruh Gigit Jari Dye , Hahaha #gadisshell #awekshell #shell #peminataraishoei #peminatarai

She's back #gadisshell

Tahu tak, saya terkejut bila hakak main sorok-sorok masa saya tengah isi minyak, tanjat boboi...
#gadisshell

MOST RECENT

Aku punya ootd semua dengan baju cengkerang 🐚 so what ? Cengkerang tu bagi duit kat aku kot , bukan engkauu bijj 🐷 #SiJulingAir #Shell #GadisShell

Pandaikn sy pilih!
Sekarang hati saya
dah ada awak tau!
Hahaha
#gadisshell

" hi jangan terkejut saya pegganti #gadisshell . Terperanjat Tengok abe syam hulur diesel "πŸ’•πŸ˜‹
Cc:@_syammmmmm

#jenteraduaroda

" hi jangan terkejut saya pegganti #gadisshell . Terperanjat Tengok abe syam hulur diesel "πŸ’•πŸ˜‹

Tiada lagi 'gadis Shell' #gadisshell #shell #superhero #superwoman

Berjumpa dengan awek Shell... #shell #shellgirl #gadisshell

Alhamdulillah. πŸ‘ΌπŸ‘ΌπŸ‘ΌπŸ‘Ό
Selepas perbincangan selama 7 hari 7 malam, Shell setuju ambil abam SuperMat sebagai duta baru Shell bagi mengelakkan gangguan seksual pada gadis shell sebelum ni....πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ
Jangan harap mat rempit berani buat onar lagi.
Kalau berani raba la abang, abang kejar sampai x cukup tanah kang sunatkan kali ke 2...πŸ™ŠπŸ™ŠπŸ™Š
Pastikan perlindungan takaful dengan Zurich Takaful dah ambil kalau2 nak buat onar, takut hilang upaya kekal nanti 😹😹😹😹 #shell #gadisshell #zurichtakaful

Click link on our bio to read further #gadisshell #shell #poster #abuse #muslim #mufti #malaysia #malaysiandigest

http://ow.ly/mFA330duC4w

Most Popular Instagram Hashtags