#founderhumairahealthy

MOST RECENT

Ramai yang belum tahu lagi kan apa
kelebihan susu unta hudaibiyyah...? .
Okay , 🐪antara kelebihan suh:👇👇 🍁Susu unta paling hampir dengan susu ibu
🍁Merawat penyakit gastrik dan angin dalam badan
🍁Melancarkan dan mencuci perjalanan darah dalam badan untuk Darah Tinggi & Buah Pinggang
🍁Merawat saraf untuk penyakit stroke
🍁Menurunkan kandungan gula dalam darah utk kencing manis
🍁Mencegah penyakit jantung
🍁Menguatkan sistem imunisasi dan antibiotic untuk badan
🍁Alternatif untuk diet, tahan lapar
🍁Baik untuk kulit dan jerawat
🍁Meningkatkan bioaktivitas hormon
🍁Menguatkan tulang
🍁Meningkatkan fungsi otak
🍁Langkah awal pencegahan jaundice kepada bayi, untuk ibu mengandung
🍁Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luka pembedahan
🍁Menguatkan tenaga dan kembalikan badan yang cergas
🍁Menyegarkan ibu berpantang
🍁Memperbanyakkan "Susu Ibu" bagi ibu2 yang baru melahirkan
🍁Menghilangkan penat, letih dan lesu
🍁Melancarkan kitaran darah haid (anti senggugut)
🍁Menghilangkan sakit kepala dan stress
🍁Menghilangkan sakit urat, sakit pinggang, dan sendi
🍁Membantu Emosi dan Minda sentiasa tenang dan ceria
🍁Merawat sembelit
🍁Sesuai bagi mereka yang sukar tidur malam
🍁 Merawat Gout

Berminat nak cuba?
Whatsapp me👇

http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
#FounderSusuUntaHudaibiyyah #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli
#suhterbaik #sedapberkhasiat #mampumilik

🥛🐐 SUSU KAMBING ASLI DARI LADANG: 👉🏻Susu kambing paling berkesan dan lebih berkhasiat jika dibandingkan dengan susu lembu dalam menyembuh serta mencegah penyakit "dalaman" antara kelebihannya ialah mampu merawat: ❣- Penyakit demam kuning
❣- Penyakit lemah jantung
❣- Penyakit darah tinggi
❣- Penyakit migrane/kerap merasa pening kepala
❣- Penyakit sendi, sakit urat saraf dan buah pinggang
❣- Penyakit batuk kering atau TB
❣- Penyakit yang menyerang jantung, limpa dan hati seperti hipertitis
❣- Penyakit saraf dan tulang belakang yang dialami bila usia semakin lanjut ▶- Cukup bermanfaat bagi mereka yang mengalami lemah tenaga batin
▶- Sesuai diminum diwaktu pagi (sebelum bersarapan) dan malam (sebelum tidur). Jangan guna air panas kerana boleh merosakkan khasiatnya. Bancuh dengan air suam sahaja
▶- Membantu dan menguatkan sistem imunisasi tubuh
▶- Bersifat alkali bukan asidik
▶- Sesuai untuk semua peringkat umur, dari bayi dalam kandungan sampailah kepada orang tua
▶- Meningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatan
▶- Mengimbangi kadar kolesterol dan kandungan gula dalam darah
▶- Mudah dicerna (menyerap dalam tubuh badan) dan tidak menyebabkan alahan
▶- Membantu melancarkan sistem penghadaman dan permasalahan usus
▶- Merawat dan menyembuhkan penyakit kanser, demam kuning, gastrik, ulser, buasir, asthma (lelah), migrain (sakit kepala), penyakit kulit, insomia (sukar tidur), senggugut, darah tinggi, lemah jantung, kencing manis, batuk kering dan gout
▶- Menguatkan jisim tubuh yang sihat (tulang, gigi, otot, sendi, kulit dan tisu saraf
▶- Awet muda
▶ - Paling hampir dengan susu ibu (minuman terbaik di dunia selepas susu ibu)
▶- Para Nabi meminum susu kambing
10 orang terawal yg whatsapp ciksya, kita akan bagi diskaun😍👇 http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusukambing

#SusukambingAsliLadangOfficial
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli
#agentwanted

🎉PROMOSI TAHUN BARU CINA KINI KEMBALI!

Berita Baik Untuk Semua Pelanggan Kami, Sempena CNY,kami mengadakan jualan promosi dgn harga jimat. Yang paling menarik adalah semua produk2 kami ni adalah READY STOCK. Beli hari ini 2-3 hari dah sampai rumah. Stok adalah terhad.. Untuk order,boleh whatsapp tekan line dibawah👇
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta

#FounderSusuUntaHudaibiyyah #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

Ramai yang belum tahu lagi kan apa
kelebihan susu unta hudaibiyyah...? .
Okay , 🐪antara kelebihan suh:👇👇 🍁Susu unta paling hampir dengan susu ibu
🍁Merawat penyakit gastrik dan angin dalam badan
🍁Melancarkan dan mencuci perjalanan darah dalam badan untuk Darah Tinggi & Buah Pinggang
🍁Merawat saraf untuk penyakit stroke
🍁Menurunkan kandungan gula dalam darah utk kencing manis
🍁Mencegah penyakit jantung
🍁Menguatkan sistem imunisasi dan antibiotic untuk badan
🍁Alternatif untuk diet, tahan lapar
🍁Baik untuk kulit dan jerawat
🍁Meningkatkan bioaktivitas hormon
🍁Menguatkan tulang
🍁Meningkatkan fungsi otak
🍁Langkah awal pencegahan jaundice kepada bayi, untuk ibu mengandung
🍁Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luka pembedahan
🍁Menguatkan tenaga dan kembalikan badan yang cergas
🍁Menyegarkan ibu berpantang
🍁Memperbanyakkan "Susu Ibu" bagi ibu2 yang baru melahirkan
🍁Menghilangkan penat, letih dan lesu
🍁Melancarkan kitaran darah haid (anti senggugut)
🍁Menghilangkan sakit kepala dan stress
🍁Menghilangkan sakit urat, sakit pinggang, dan sendi
🍁Membantu Emosi dan Minda sentiasa tenang dan ceria
🍁Merawat sembelit
🍁Sesuai bagi mereka yang sukar tidur malam
🍁 Merawat Gout

Berminat nak cuba?
tekan line dibawah
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta

#suhterbaik #sedapberkhasiat #mampumilik
#FounderSusuUntaHudaibiyyah #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

JL bola sepak kelate pom shoping keda kito..
sapo2 nok try kopi viral superbb..
maghi direct keda kito di berek 12, kb

#kopiviraldarirm10
#susuuntahudaibiyyahofficial
#founderhumairahealthy
#Foundersuh

Kiriman drpd Ustazah Nurhafizah.

Sedap.baca nih....rasa terkena batang idung sendiri.... Tengok Pertandingan 90 minit...
Tengok Drama bersiri 60 minit...
Tengok Movie 130 minit...
Tunaikan Solat hanya 5 minit saja...
Di dalam api neraka Jahannam sepanjang hayat... Untuk akal yang maju!!
Renungkanlah... Di Whatsapp 300 kawan...
Di Blackberry 500 kawan...
Di Contact phone 80 kawan...
Di Kampung 50 kawan... Dalam keadaan susah hanya ada 1 kawan... Dalam jenazahmu, hanya keluargamu saja yang menguruskannya.

Dalam kubur hanya kau sendirian. Jangan anggap aneh kenyataan ini... Sebab memang seperti inilah kenyataan hidup... Pada Hakikatnya:
"Tidak ada yg dapat memberikan kemanfaatan bagimu kecuali solatmu"... Duduk setelah salam dari solat yang telah diwajibkan adalah waktu yang paling mulia sebab pada waktu itu turun rahmat Allah Azza Wajalla.

Jangan tergesa-gesa berdiri, bacalah istighfar, bertasbihlah, baca ayat Al Qursi, dan jangan lupa bahwa sesungguhnya engkau berada dalam jamuan Dzat Yang Maha Rahman Azza Wa Jalla.
Apabila kamu telah selesai, kerjakanlah dengan bersungguh-sungguh dan hanya kepada Allah swt hendaknya kamu berharap.

LANGKAH MENUJU SYURGA... Langkah ini membuat aku kagum hingga aku pilih untuk aku bagikan kepada orang yang aku cintai.
Ada 5 perkara kita semua pasti inginkan serta berusaha untuk mendapatkannya:

1. Wajah yang cantik.
2. Duit berjuta-juta.
3. Sihat dan kuat.
4. Anak-anak yang patuh serta berjaya.
5. Tidur nyenyak tanpa ubat penenang.

Hal itu mudah kita perolehi, hanya perlukan waktu 15 minit saja.
Bagaimana caranya??? 1. Nabi SAW bersabda: Barangsiapa yg tinggalkan solat Subuh maka wajahnya tak akan ada cahaya.

2. Barangsiapa yang tinggalkan solat Zohor nescaya tak ada keberkatan dlm rezekinya.
3. Barangsiapa yang tinggalkan solat Asar nescaya tak ada kekuatan dlm jasadnya.
4. Barangsiapa yang tinggalkan solat Maghrib nescaya tak ada buah atau hasil yg boleh dipetik dari anak2nya.

5. Barangsiapa yg tinggalkan solat Isya' tak ada kenyamanan dlm tidurnya.

#Foundersuh #founderhumairahealthy

hi.. morning chuolls😚
"FAKTA" TAHUKAH ANDA
susu unta hudaibiyyah
Rasanya tersngat sedap & tersngt lazat
Bagi orng yg dh rasa👍

#Foundersuh #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Tahniah kak
Ismawati Mohamed agent sah kuala krai,
sales paling tinggi bulan januari.. #FounderSusuUntaHudaibiyyah #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

Assalamualaikum, , selamat mlm.. n salam sejahtera,,,siapa di sini minat n gemar minum susu,,? X kisah la susu lembu ke kambing ke biri2 ke,,
Sya nk tnye sape yg blm rasa lg susu unta,,??
Msti ada yg pernah dan ada yg belum pernah kan,,?? Msti ada yg trtnya2 kn,, sdp ke susu unta,,??
Ye sdp n tersngat sdp,,testimoni pun x pernag mengecewakan kami lagi
Ape yg mereka kata,, sdp n mmg sdp,, jgn risau x de bau hamis atau bau unta,,
Ada customer ckp wangi je bau😃😃 Khasiatnya mcm mna plk,,?
Khasiat mmg bnyak,, klu nk tulis sini mmg x muat,,
Susu,, nama lg susu mmg pasti ada beribu khasiat pad peminumnya,,
Minuman sunnah nie,, x kn x de khasiat kn,, mmg bnyak la,, Susu unta ni dtng dari mana,,??
Bgs soalan nie,,
Susu unta hudaibiyyah nie,, di bawa dari mekah,, dan di proses di malaysia,

Produk muslim, ,??
Yes,,!!
Produk muslim,,orng islam,, Mcm mna nk dapatkan susu unta hudaibiyyah nie,,???
Bgs soalan kakak & abang nie,,,
Susu nie blh dari sy @ dari agent sah humaira healthy,, Blh messenger saya atau whatsapp saya
No whatsapp
01110787245

Minuman sunnah,, pasti kena cuba👍👍 #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

iolls memang dah betol2 jatuh cinta🙈 dengan si macho ni.. padu bebbbb...memang superb... #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

Bezo sungguh sahur nge suh n tanpa suh.. bakpo?? klo sahur tanpa suh gakk..maso ni pinar buti mato doh.. sakit ulu ati, letih laa.. nok bjale pom malass!
.
Tapi bila sahur nge suh, gagoh dyo luar biasa..
boleh setle anok, masok, nyipe.. mudoh2 ore oyk boleh wat kijo pah ko pete.. kenye pah pete..
.
Hok nok Diet tu molekk sgt2 konsisten suh ni..
Alhamdulillah.. sumo tu dengan izin allah..😊 #SAYAMINUMSAYAJUAL
#SUSUUNTAHUDAIBIYYAHOFFICIAL
#FOUNDERHUMAIRAHEALTHY
#agentwanted

Most Popular Instagram Hashtags