#famecosmeticsmelaka

MOST RECENT

Ramai yang masih tak percaya dengan krim WDTA ni. Bagaimana dengan calitan dinadi boleh cantik menyeluruh? Kalau guna skincare, cantiknya dimuka sahaja. Tapi bila guna WDTA cantiknya seluruh badan sekata 💃
.
.
Jerawat seketul pun rasa sakit hati apatah lagi kalau jerawat bertempek tempek, boleh jatuh tahap keyakinan diri. Pegang muka terasa pedih, nak lakukan ibadah pun terasa sakit. Tengok cermin pun boleh stress lagikan jumpa orang. Malunyaaaa! .
.
.
Dah puas cuba bermacam cara dan produk nak atasi masalah ni tapi tetap tak berubah. Jerawat masih naik tak henti, ibarat tengah beratur nak beli tiket muvi .
.
.
Tapi sejak calit calit WDTA ni jerawat pun tak berani dekat dah. Takut kena cantasss dengan WDTA. Sekali dia nak singgah terus kita sental dengan WDTA. Berciciran dia lari hihi .
.
.
Awak tuuuu, awak yang mahukan wajah bebas jerawat tuuu. Saya syorkan awak cuba je calit-calit WDTA ni. Mudah sangattt, tak perlu sapu di muka. Cukup dinadi. Lagi lagi awak yang kulit superrrr sensitif yang tak boleh sapu macam macam diwajah. Jadi perkara terbaik rawatlah dari dalam. Barulah kulit sihat glowing daei kejauhan 🙈 .
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Kalau dah tangkap cintan dengan WDTA inilah jadinya. Stok masih ade dekat tangan pun nak repeat jugak berkotak kotak sebab risau kalau nanti terpaksa keputusan stok. Betul-betul hebat calitan WDTA ni tau. Kalau dulu WD mungkin mengambil masa yang lama tapi WDTA ni komposisi nye pun dh berbeza, formula dah diupgrade, ingredients nya pun dah berubah. Kesannya jangan cerita, yang calit je paham. Yang tak calit tengok je testimoni setiap hari kita keluarkan k? Hiksss. Tapi u'olls nak tahu tak macam mana WDTA buat calit-calit boleh cantik??
.
.
📌 Estrak Tree Peony ni sangat terkenal di negara China, tugas dia buang segala toksin dalam badan. Jangan cakap dalam badan u'olls takde toksin, sebab toksin dalam badan datangnya dari makanan yang kita makan lelagi makanan yang kita makan tidak berkhasiat, lagi senang toksin terbina. So kalau dah pakai macam macam produk tapi tak berkesan inilah punca terbesarnya. Sayang duit tu kan?
.
.
📌 Estrak Pueraria Mirifica ni pulak femes gila dekat negara Thailand. Tugas dia bantu rawat masalah kulit u'olls dari dalam. Perawatan dalaman ni sangat penting sebab rahsia cantik luaran adalah datangnya dari dalaman yang bersih tau. Kalau u'olls nak tahu ianya boleh menganjalkan, menghaluskan liang roma, mengurangkan minyak, merawat dan mencegah pertumbuhan jerawat dari dalam, mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata. Ini semua antara masalah kulit kita kan? Haa kalau u'olls nak tahu orang Thailand kunyah macam tu je tau, patutlah awek Thailand cantik melecun lecun. Hehehe
.
.
📌Gluthathione dan Arbutin ni pulak sangat femes di negara Korea dan Jepun. Tugas 2 bahan ni mencerahkan, antipenuaan, bantu rawat sunburn dan bintik bintik hitam dekat muka. Gluthathione ni diperlukan dalam pemecahan lemak oxidized dan dalam metabolism karbohidrat. Kalau glutathione dalam badan tak cukup keperluan, sel akan cepat mati dan membuatkan sesetengah orang kelihatan lebih tua dari usia dan kulit kering yang mempercepatkan kedutan.
.
.
Baru cerita 4 bahan dalam WDTA dah teruja kan? Belum cerita bahan lain lagi.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 408

Alhamdulillah thumma Alhamdulillah. Tiada kesan negatif sepanjang pakai malah siap sarankan untuk yang lain pun pakai jugak. So dah patut cuba dah ni u'olls, pengguna sendiri yang ajak u'olls untuk sama sama cantik dengan WDTA.
.
Mudah je u'olls calit calit dekat nadi je lepas tu JIMAT pulak tu sebab satu botol WDTA boleh tahan 1-2 bulan penggunaan tau u'olls. Kalau rasa nak lebih berbaloi inilah masa yang tepat sebab sekarang tengah PROMOSI tau kalau u'ols grab 2 kotak ke atas, boleh jimat RM40 pulak tu 😱
.
.
Kulit kusam ni nampak je macam takde masalah sebab kulit just berminyak sikit-sikit, jerawat just naik sikit-sikit, kulit just gelap sikit sikit. Sikap suka endah tak endah nilah bila berlarutan sampai usia dah meningkat 30 an mula naik macam macam dekat muka dan tetiba u'olls pelik kenapa naik macam macam dekat muka bila dah tua sedangkan waktu muda kulit tak pernah pun jadi macam ni.
.
.
U'olls kena paham yang kulit kita dalam masa 28 hari akan berlakunya proses kitaran regenerasi yang mana sel sel kulit baru akan mula tumbuh dan sel-sel kulit yang dah lama atau dah mati akan diganti dengan permukaan kulit paling luar tapi bila masuk je peningkatan usia macam-macam masalah kulit akan timbul. Salah satu faktor terbesarnya adalah sangat berkait rapat dengan hormon sebab pada waktu ni sel sel kita sudah tidak bekerja dengan baik maka terhasillah parasit jahat di muka seperti kulit kusam, jerawat, parut jerawat dan garis garis halus di muka pun sikit sikit sudah mula kelihatan.
.
.
Tapi bila calit WDTA yang dulunya ada masalah kulit kusam mengadu kenapa kulit makin cerah, sendiri terkejut tengok perubahan apetah lagi bila ditegur orang sebelah. U'olls kena tahu dalam WDTA terkandung Gluthatione dan Arbutin sebagai agen pencerah kulit dan anti penuaan. Glutathione berperanan sebagai anti-toksin yang menghalang radikal bebas didalam tubuh. Glutathione pulak bertugas untuk memproses toksin di dalam badan agar dapat dikumuhkan dengan mudah dari badan. Jadi sebab tu bila calit WDTA pada nadi bukan setakat kulit kusam je tertanggal tapi WDTA bagi pakej mencerahkan pulak dekat u'olls 😱
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
wasap 01124234085

Dulu kena makeup tetebal untuk tutup segala parasit dekat muka tapi sesejak konsisten WDTA ni konsisten calit dekat 3 point nadi je makeup tipis pun dah nampak cantik, rasa comel pulak tu. Hehehe. Tapi mesti nak tahu ape dia bahan hebat yang ada dalam WDTA yang boleh tukar orang jadi cantik dan glowing betul tak? Haa ini 4 bahan hebat yang ada dalam WDTA.
.
.
✔️ Estrak Tree Peony ni sangat terkenal di negara China, tugas dia buang segala toksin dalam badan. Jangan cakap dalam badan u'olls takde toksin, sebab toksin dalam badan datangnya dari makanan yang kita makan lelagi makanan yang kita makan tidak berkhasiat, lagi senang toksin terbina. So kalau dah pakai macam macam produk tapi tak berkesan inilah punca terbesarnya. Sayang duit tu kan?
.
.
✔️ Estrak Pueraria Mirifica ni pulak femes gila dekat negara Thailand. Tugas dia bantu rawat masalah kulit u'olls dari dalam. Perawatan dalaman ni sangat penting sebab rahsia cantik luaran adalah datangnya dari dalaman yang bersih tau. Kalau u'olls nak tahu ianya boleh menganjalkan, menghaluskan liang roma, mengurangkan minyak, merawat dan mencegah pertumbuhan jerawat dari dalam, mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata. Ini semua antara masalah kulit kita kan? Haa kalau u'olls nak tahu orang Thailand kunyah macam tu je tau, patutlah awek awek Thailand cantik melecun lecun. Hehehe
.
.
✔️Gluthathione dan Arbutin ni pulak sangat femes di negara Korea dan Jepun. Tugas 2 bahan ni mencerahkan, antipenuaan, bantu rawat sunburn dan bintik bintik hitam dekat muka. Gluthathione ni diperlukan dalam pemecahan lemak oxidized dan dalam metabolism karbohidrat. Kalau glutathione dalam badan tak cukup keperluan, sel akan cepat mati dan membuatkan sesetengah orang kelihatan lebih tua dari usia dan kulit kering yang mempercepatkan kedutan.
.
.
Ni baru 4 bahan utama dah boleh nampak betapa hebatnya kan WDTA ni?? WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Bila jerawat naik macam ni memang geram! Bengkak, besar dan tinggalkan kesan gelap. Jerawat sangat menganggu penampilan diri. Hilang jerawat, parut pula menghantui. Bila berparut memang automatik kulit pun jadi kusam. .
.
.
Inilah bestnya WDTA. Sapu dinadi tapi kesannya hingga ke kulit muka. Sebab antara bahan special didalamnya bertindak merawat kulit/ jerawat dari dalam, mencuci darah kotor dan toksin-toksin berlebihan di dalam tubuh badan. Sebab itu kalau saluran darah banyak tersumbat jadi macam-macam masalah kulit muka termasuk JERAWAT sebab banyak toksin terkumpul dalam badan & tidak dinyahtoksin secara sihat.
.
.
Ya! Jerawat salah satu masalah yang boleh buat level confident pada tahap ZERO.
.
.
Tutup guna foundation masih ketara,
pakai bedak nampak tak rata,
bila cuci terasa timbul timbul dipermukaan kulit muka.
Siapa suka? Sebab tu penting rawat kulit dari dalam, dalam masa yang sama kita jaga kulit utk luaran.
.
.
Kalau designer ada kolaborasi, eh tak tahu ke Pueraria Mirifica X Tree Peony pun berkolaborasi untuk cantikkan kulit korang. Seperti ada perisai yang menjaga kulit dari parasit jahat menempel.
.
.
✅ Pueraria Mirifica X Tree Peony X Gluthathione.
👉🏻 3 bahan hebat bergabung dalam 1 krim WDTA. Bertindak untuk merawat dalaman wanita, buang toksin dalam badan, stabilkan apa yang tunggang-langgang, lancarkan aliran darah, kejutkan semula sel-sel yang sudah malas bekerja.
.
.
Mudah dan tak perlu sapu di wajah. Kerana ianya Krim kecantikan rawatan dari dalam. Kadang2 kulit muka kita ni sensitif, jadi perkara terbaik rawatlah dari dalam. Barulah skincare/ supplement boleh buat kerja dengan baik 💃🏻
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Bila jerawat naik macam ni memang geram! Bengkak, besar dan tinggalkan kesan gelap. Jerawat sangat menganggu penampilan diri. Hilang jerawat, parut pula menghantui. Bila berparut memang automatik kulit pun jadi kusam. .
.
.
Inilah bestnya WDTA. Sapu dinadi tapi kesannya hingga ke kulit muka. Sebab antara bahan special didalamnya bertindak merawat kulit/ jerawat dari dalam, mencuci darah kotor dan toksin-toksin berlebihan di dalam tubuh badan. Sebab itu kalau saluran darah banyak tersumbat jadi macam-macam masalah kulit muka termasuk JERAWAT sebab banyak toksin terkumpul dalam badan & tidak dinyahtoksin secara sihat.
.
.
Ya! Jerawat salah satu masalah yang boleh buat level confident pada tahap ZERO.
.
.
Tutup guna foundation masih ketara,
pakai bedak nampak tak rata,
bila cuci terasa timbul timbul dipermukaan kulit muka.
Siapa suka? Sebab tu penting rawat kulit dari dalam, dalam masa yang sama kita jaga kulit utk luaran.
.
.
Kalau designer ada kolaborasi, eh tak tahu ke Pueraria Mirifica X Tree Peony pun berkolaborasi untuk cantikkan kulit korang. Seperti ada perisai yang menjaga kulit dari parasit jahat menempel.
.
.
✅ Pueraria Mirifica X Tree Peony X Gluthathione.
👉🏻 3 bahan hebat bergabung dalam 1 krim WDTA. Bertindak untuk merawat dalaman wanita, buang toksin dalam badan, stabilkan apa yang tunggang-langgang, lancarkan aliran darah, kejutkan semula sel-sel yang sudah malas bekerja.
.
.
Mudah dan tak perlu sapu di wajah. Kerana ianya Krim kecantikan rawatan dari dalam. Kadang2 kulit muka kita ni sensitif, jadi perkara terbaik rawatlah dari dalam. Barulah skincare/ supplement boleh buat kerja dengan baik 💃🏻
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Pakailah skincare ape pun makanlah supplement ape pun kalau dalaman awak berkeladak, darah kotor bertingkek tingkek, hormon tak stabil , tunggang langgang semua dalam badan u'olls, u'olls hanya buat sesuatu yang sia sia dan u'olls sedang menerbangkan duit u'olls begitu sahaja dengan rela hati 😱
.
.
Suka ke habis duit beribu ribu tapi still tak dapat kesan yang baik? Berapa ribu lagi bakal u'olls habiskan untuk dapat kulit yang sihat? Kulit yang sihat datangnya dari dalaman yang sihat u'olls. Dalaman yang sihat ni termasuklah hormon yang stabil, bersih dari darah darah kotor dan tersumbat dan bersih dari toksin yang jahat dan degil 🤗
.
.
Dalam WDTA ada estrak akar tree peony yang mana akan singkirkan segala toksin toksin degil dalam badan u'olls, darah darah kotor yang tersimpan lama dalam badan pun dia akan keluarkan bagi lancar dan lepas konsisten sapu WDTA dekat nadi insyaAllah tak berani dah semua cela cela dekat muka tu nak naik. Dengan WDTA ape yang best sekali u'olls tak perlu nak pantang pantang tau tapi still boleh cantik 😍
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Calit pada nadi tangan sikit, leher sikit, dan kawasan ari-ari. Bangun tidur tiba-tiba kulit cantik. WDTA memang nakal dia buat kerja bagi kita cantik senyap senyap je. Tengok tengok kulit semakin cantik. Kulit yg sihat bila kulit lembap, tak berminyak dan tak terlalu kering.
.
.
Jerawat baru nak naik terus hilang. Kulit yang dulu berminyak macam boleh goreng ikan semakin berkurang. Sebab dalam WDTA ada kandungan bahan yang mampu neutralkan semula kulit supaya tak terlalu berminyak atau terlalu kering. Kulit lembap itulah keadaan kulit paling terbaik!
.
.
WDTA ni diformulasikan guna teknologi nano dimana di proses menggunakan mesin khas untuk memperhalusi kandungan zat-zat bahan yang ada dalam seunit WDTA ni sebanyak 12x ganda halusnya dan 50x ganda halus dari sehelai rambut. .
.
.
Nano teknologi ni mampu mengaktifkan sel kolagen lebih pantas,sepantas dua belas kali ganda dengan adanya kandungan GLUTHATHIONE yang mana kolagen yang menyerupai kolagen manusia.
.
.
Cuba tgk kulit muka dan badan kita. Pernah tak terfikir kenapalah kulit ni tak segebu dan selembut macam zaman baby dulu. Makin meningkat umur, makin naik jerawat, makin muncul garis garis halus. Sel kolagen akan semakin berkurang apabila umur kita meningkat.
.
.
Kalau nak tahu, bila meningkat usia ke 20-an kolagen dalam badan kita akan semakin berkurang. Korang tahu tak jerawat timbul akibat daripada sel kolagen yang gagal memperbaiki kulit yang rosak sehingga menyebabkan radikal bebas dan toksik terperangkap didalam wajah kita sampai susah nak disingkirkan dari wajah kita.
.
.
Tapi dengan adanya bahan seperti gluthathione, pueraria mirifica dan arbutin ni sangat membantu untuk hasilkan kolagen semulajadi dalam tubuh badan kita. Jadi dalamam badan kita memang perlukan sesuatu yang boleh sentiasa sokong kolagen yang semakin berkurang hari demi hari.
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Sedikit fakta bagi yang belum tahu. Selepas mandi sebenarnya liang roma kita sedang terbuka dengan luasnya. Situasi inilah paling terbaik untuk kita sapu krim kecantikan supaya krim meresap pantas terus kedalam liang roma. Cuba bayangkan kalau krim tu diformulasi guna telnologi nano dimana kadar penyerapan 12 kali lebih pantas dari krim biasa? Wow!
.
.
Cik arbutin dengan cik gluthathione kata mungkin dah jodoh kita bersatu indah dalam WDTA. Hanya gabungan kita berdua sahaja mampu membuatkan pengguna WDTA makin gebuuuu, cerah dan berseri. Kedutan pon takde lagi 😍
.
.
Ekstrak tree peony pula kata mungkin manfaatnya yang bantu buang toksin dan darah kotor dalam badan buat pengguna WDTA makin berseri bebas jerawat dan kulit kusam.
.
.
Tapi saya kata mungkin dah jodoh awak jumpa dengan ig saya yang berjaya buat awak jatuh cinta dengan Si Kenid WDTA.
.
.
Itulah keistimewaan WDTA. WDTA ni krim yang menggunakan teknologi nano dimana bila kita calit dkt nadi pun kandungan tu akan meresap dalam badan dan kesan pada sistem tubuh badan kita. Nadi kita ni ada pembuluh darah yg besar, dimana pengaliran darah paling laju dalam tubuh badan.
.
.
Jadi kandungan dan zat bahan yg ada pada WDTA pantas meresap kebawah permukaan kulit dan terus ke pembuluh darah. Sebab itu sapu sikit sahaja sudah memadai tak sama dgn produk lain yg perlu diminum tapi perlu ditapis melalui proses dalaman tubuh baru dapat zatnya. .
.
.
Korang dah calit WD pagi ni?

WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Alhamdulillah WDTA ni antara salah satu yang ramai jatuh cinta sebab dia boleh clearkan parut jerawat lagi, eh bukan nak sembang tau tapi WDTA boleh hilangkan dan pudarkan parut jahit jugak tau.
Macam tak percaya tapi bila testimoni parut jerawat makin banyak kita dapat akhirnya terpaksa lah percaya. Kerana terpaksa ku percayakan. Hiksss 🙈
.
.
U'olls boleh bayang tak, just buat calitan dekat nadi je tiap tiap hari tanpa skip , konsisten pakai, minum air yang cukup ya Allah macam macam manfaat yang u'olls akan dapat. Bukn setakat parut jerawat je hilang tapi muka kembali awet muda, badan jadi macam anak anak dara dulu tau. Sebab tu saya suka tekankan lagi awal pakai lagi bagus. Tapi ramai kata tak perlu lagikan? Takpe je kalau tak nak pakai lagi tapi jangan jeles kalau kawan sebelah awak dah bertukar jadi bidadari yang jatuh dari lamgit. Haaa githeww 😂
.
.
WDTA ni walaupun baru 4 tahun usianya tapi permintaan hari demi hari terlalu banyak, bahkan bertambah banyak, bukan tu saja tau malah testimoni pun makin lama makin banyak dan hampir 90% yang order buat kali pertama akan datang repeat order sekali lagi tau. Jangan memain sekali dah kena percikan cinta WDTA susah nak berpatah balik mahupun curang . Hehehehe
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Alhamdulillah WDTA ni antara salah satu yang ramai jatuh cinta sebab dia boleh clearkan parut jerawat lagi, eh bukan nak sembang tau tapi WDTA boleh hilangkan dan pudarkan parut jahit jugak tau.
Macam tak percaya tapi bila testimoni parut jerawat makin banyak kita dapat akhirnya terpaksa lah percaya. Kerana terpaksa ku percayakan. Hiksss 🙈
.
.
U'olls boleh bayang tak, just buat calitan dekat nadi je tiap tiap hari tanpa skip , konsisten pakai, minum air yang cukup ya Allah macam macam manfaat yang u'olls akan dapat. Bukn setakat parut jerawat je hilang tapi muka kembali awet muda, badan jadi macam anak anak dara dulu tau. Sebab tu saya suka tekankan lagi awal pakai lagi bagus. Tapi ramai kata tak perlu lagikan? Takpe je kalau tak nak pakai lagi tapi jangan jeles kalau kawan sebelah awak dah bertukar jadi bidadari yang jatuh dari lamgit. Haaa githeww 😂
.
.
WDTA ni walaupun baru 4 tahun usianya tapi permintaan hari demi hari terlalu banyak, bahkan bertambah banyak, bukan tu saja tau malah testimoni pun makin lama makin banyak dan hampir 90% yang order buat kali pertama akan datang repeat order sekali lagi tau. Jangan memain sekali dah kena percikan cinta WDTA susah nak berpatah balik mahupun curang . Hehehehe
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Lebih prefer keadaan kulit yang macam mana u'olls? Suka yang kiri atau kanan?
.
.
Kalau tengok pada testimoni ni macam takde masalah kulit kan u'olls tapi bila konsisten WDTA nampak tak sejauh mana kulit u'olls boleh pergi??
.
.
Dalam WDTA bukan ada satu bahan je nak rawat masalah kulit u'olls tapi ada lebih 30 bahan yang kita adun dengan penuh kasih sayang untuk buat kulit u'olls nampak lebih sihat dan cantik.
.
.
Contohnya ESTRAK PUERARIA MIRIFICA, u'olls tahu tak ape fungsi Pueraria Mirifica ni? Dekat negara Thailand Pueraria Mirifica ni terkenal sangat tau u'olls. Diorang makan macam tu je 😱
.
.
Estrak Pueraria Mirifica ni bantu u'olls dalam banyak aspek antaranya :-
🔹Menegangkan kulit yang kendur.
🔹Menganjalkan dan menghaluskan kulit.
🔹Mengurangkan garis-garis halus.
🔹Membantu merawat kulit kusam agar kembali berseri dan meratakan warna serta tona kulit.
🔹Mengecilkan liang roma dan mengurangkan minyak berlebihan pada kulit.
🔹Melembutkan dan mencerahkan kulit.
🔹Mencerahkan dan menghilangkan lebam (bawah mata).
🔹Mengatasi masalah kulit kasar dan kering.
🔹Mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan.
🔹Memperlambat proses penuaan secara berkesan.
.
.
Ini baru cerita khasiat dekat kulit je belum lagi cerita khasiat untuk aset-aset wanita. Kalau nak tahu ape manfaat estrak pueraria mirifica ni cuba u'olls google, terlalu banyak tau.
.
.
Bayangkan baru 1 bahan khasiat dan kelebihan dan banyak macam ni? Ade lagi 30 lagi bahan dalam WDTA, agak-agak macam mana? Yang penting selamat dan halal lagi 😍
.
.
WDTA ada harga terbaik bagi yang grab sekarang ni. Beli 1 RM100 percuma gift dan percuma pos, if beli 2 RM160 jimat RM40. Percuma postage percuma gift.
.
Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Bukan 1 tp 4 kebaikan dia dpt selama sebulan dgn WDaTA
.
Dulu period mesti sengugut. Kali ni period tau2 dah period. Jerawat hilang tanpa meninggalkan parut pun. Extra muka sekali V-Shape.
.
Air cukup. Good sgt. Sbb air byk mmg penting utk buang toksin dlm badan 👏
.
Siapa yg tgk je mmg selalu rugi. Org dah makin cun. Awk masih lagi beralasan.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Shade oren dan coklat, sesuai utk mereka yg suka warna yg nmpak natural😍
High quality,yg pasti ori😊

Whatsapp/sms
0149427806

Or click
http://www.wasap.my/60149427806

Every day postage
Melaka COD
Agent &dropship wanted

Atau
Bole terus walk-in ke kedai vendor di 🏠Bukit katil @thesoukboutique (kompleks niaga melaka, sebelah kedai silverstone) 🏠Alor gajah @lebiuvendor_conceptstore (area family store alor gajah,2nd floor atas hotel alor gajah n restoran steamboat) 🏠Sg udang @kaksyaini (bandar baru sg udang, dpn kedai rakyat 1 malaysia, di bus stand, deret gerai makan mbmb)

#fame
#famecosmetics
#famemelaka
#famecosmeticsmelaka
#melaka
#agentfame
#agentwanted
#stokisfame
#mattelipcream
#famemattelipcream
#famebbcushion
#bbcushion
#flawless
#famelimitededition
#famemascara
#fameeyeliner
#famesgudang
#vendormelaka
#nuexrosli
#mattelipcream
#famenuex
#fameblusher
#famecushionblusher
#fameraya
#famepromosi
#famepromosicomboraya
#yaakusuka

Semua orang kalau boleh nak bebas masalah kulit, dan kalau boleh tak nak langsung ada masalah jerawat, jeragat, parut apetah lagi tapi itulah hormon kita kadang-kadang stabil kadang tidak, pemakanan kita pun tak sama dengan orang lain, lifestyle kita pun tak sama, bila tak sama keadaan kulit kita pun berbeza beza, ada yang alami masalah kulit kering teruk, ade yang berminyak teruk ada yang berjerawat teruk tapi macam sis ni ada masalah jerawat, kulit kusam dan parut jerawat tapi lepas konsisten WDTA u'olls nampak kan hasilnya??
.
.
WDTA merupakan krim khusus untuk merawat masalah yang berkait dengan kulit, macam kulit kusam, jerawat, jeragat, tona kulit tak sekata, kulit kering, berminyak dll. Tapi bezanya WDTA ni sebab dia merawat masalah kulit dari dalam. Dia tak fokus merawat kulit dari luar tapi sebaliknya merawat dari dalam dan bawak hasilnya keluar, sebab tu bila orang yang baru kenal dengan WDTA ni excited nak cuba sebab cara dia merawat kulit sangat berbeza dengan krim krim kecantikan yang ada di pasaran.
.
.
Bukan tu sahaja teknologi dan cara penggunaan WDTA sendiri pun dah berbeza maka sebab tu WDTA agak rare dari yang lain. Lagi best WDTA ni beri bonus pada yang setia dan konsisten menggunakannya. Ade orang nak rawat masalah kulit je, tak sangka pipi pun boleh jadi anjal, kedut pun boleh hilang, dagu pun makin Vshaped. Ape yang kak rauda cakap ni berdasarkan proven testimoni tau, sangat banyak manfaat lain yang pengguna WDTA dapat selepas calit calit WDTA. Bestkan u'olls??
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Dulu kalau nak period mesti dapat agak bila nak datang tapi sesejak pakai WDTA yang kawan belikan eh eh tetiba main datang je takde hint langsung malah lagi best bila jerawat pasir semuanya hilang, baru satu botol pakai terus tak nak renggang dan berpisah dengan WDTA, jadi tak keruan tengok stok dah menyurut teruk 😭
.
.
Estrak pueraria mirifica yang ada dalam WDTA sangat membantu merawat masalah yang berkait dalaman u'olls tau, kalau u'olld nak tahu estrak pueraria mirifica ni femes sangat di kalangan orang negara Thailand malah diorang makan macam tu je tau sebab mereka tahu khasiat yang ada didalamnya sangat membantu dalaman kita lebih lebih lagi wanita bukan takat dalaman kita je tau, masalah kulit yang berpunca dari dalaman kita tu pun dia rawat tau sebab tu bila pakai WDTA jerawat dari sebesar besar alam sampai sekecik kecik biji sawi pun boleh hilang bila ada estrak pueraria mirifica ni tau
.
Tak percaya kita cakap, awak kena cuba sebab nanti awak sendiri yang happy tengok kulit muka bebas dari segala masalah kulit 😍
.
.
Bila zaman dah serba canggih ni penghasilan produk kecantikan dah tak boleh dah cikai cikai tau sebab tu WDTA dia gunakan teknologi nano sewaktu pembuatan krim WDTA ni. .
Teknologi nano ni kalau u'olls nak tahu PROF yang hasilkan WDTA ni dia kata di kalangan dr pun tak tahu akan kewujudan teknologi nano tau , haaa jadi siapa yang pakai WDTA ni awak beruntung lah sebab teknologi nano ni masih baru lagi dalam negara kita . Dah la kesan dia menyerap masuk dalam badan cepat , lepas tu cepat pulak terasa kesannya , beza betul dengan krim kecantikan lain tau 😍
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Dulu kalau nak period mesti dapat agak bila nak datang tapi sesejak pakai WDTA yang kawan belikan eh eh tetiba main datang je takde hint langsung malah lagi best bila jerawat pasir semuanya hilang, baru satu botol pakai terus tak nak renggang dan berpisah dengan WDTA, jadi tak keruan tengok stok dah menyurut teruk 😭
.
.
Estrak pueraria mirifica yang ada dalam WDTA sangat membantu merawat masalah yang berkait dalaman u'olls tau, kalau u'olld nak tahu estrak pueraria mirifica ni femes sangat di kalangan orang negara Thailand malah diorang makan macam tu je tau sebab mereka tahu khasiat yang ada didalamnya sangat membantu dalaman kita lebih lebih lagi wanita bukan takat dalaman kita je tau, masalah kulit yang berpunca dari dalaman kita tu pun dia rawat tau sebab tu bila pakai WDTA jerawat dari sebesar besar alam sampai sekecik kecik biji sawi pun boleh hilang bila ada estrak pueraria mirifica ni tau
.
Tak percaya kita cakap, awak kena cuba sebab nanti awak sendiri yang happy tengok kulit muka bebas dari segala masalah kulit 😍
.
.
Bila zaman dah serba canggih ni penghasilan produk kecantikan dah tak boleh dah cikai cikai tau sebab tu WDTA dia gunakan teknologi nano sewaktu pembuatan krim WDTA ni. .
Teknologi nano ni kalau u'olls nak tahu PROF yang hasilkan WDTA ni dia kata di kalangan dr pun tak tahu akan kewujudan teknologi nano tau , haaa jadi siapa yang pakai WDTA ni awak beruntung lah sebab teknologi nano ni masih baru lagi dalam negara kita . Dah la kesan dia menyerap masuk dalam badan cepat , lepas tu cepat pulak terasa kesannya , beza betul dengan krim kecantikan lain tau 😍
.
.
WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Ini bukan kulit glowing anak dara remaja belasan tahun atau 20-an dimana kolagen masih banyak dalam badan, tapi ini kulit glowing pinkish sihat ibu anak 5 diusia 34 tahun.
.
Terkejut? Inilah hasil bertahun konsisten calit WDTA. Makin tegang, makin glowing, makin pinkish!
.
.
Secalit foundation dimuka, terus terpantul glowing kulit muka. Berbeza bila kulit kering, pori besar, garis-garis halus disana sini. Tepek foundation tebal mana pun susah nak glowing dan cepat sangat makeup jadi crack. .
.
Sebab apa? Sebab kulit dapat rawatan ekslusif daripada WD Lagi best sekarang diperkenalkan formula baru dengan nama Women Desiree Triple Advance aka WDTA. Kuasa kehebatan 3x ganda dari yang lama.
.
.
Apa beza dengan WD lama?
Banyak sangat bezanya. Boleh menganjalkan sepantas 3kali ganda dari WD biasa. So yang mana kata lambat kesan. Lepas ni boleh cepat kesan sket dari biasa.
.
.
Kehebatan 3x ganda gais. Kalau dulu kulit glowing, sekarang 3x ganda lebih pantas dapatkan kulit glowing. Wowwww! .
.
.
Pori-pori semakin mengecil bila sel-sel mula aktif jalankan kerja. Bila kulit kendur, pori terbuka dikawasan pipi memang susah kulit nak nampak glowing.
.
.
Kulit yang kendur semakin tegang, garis-garis halus semakin hilang bila Pueraria Mirifica yang ada dalam WDTA dah jalankan kerja dengan baik. Cubalah korang senyum depan cermin, rasa tak keanjalan dkt kawasan pipi tu atau bila sentuh tinggal garis-garis halus?
.
.
Nak kulit sihat dengan rawatan eksklusif 3x ganda?
Dah tahu nak cari dimana kan?

WDTA harga RM100sem/ss sahaja seunit.
Bagi beli 2unit keatas dapat diskaun byk.

free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

MUA yang memang semakin MELETOPSSS sekarang ni, Thia Serra. Berkongsi pengalamannya sendiri setelah menggunakan WD aka WDTA selama 10bulan.
.
.
Katanya "Thia cuma Guna WDTA jer dengan konsisten minum air masak banyak. Hasilnya kulit jadi cerah gebuu gebasss satu badan. Tapi orang tak percaya. Ingat Thia buat injection. Walhal guna calit-calit WDTA jer hehari, Terima Kasih Adleesya Beauty cipta produk WDTA ni. Rasa nak menangis sebab tak sangka dapat kulit yang cantik macam sekarang ni", Feedback ikhlass dari Thia yang amat konsisten buat calitan 3 point nadi setiap hari. Katanya lagi dah 8botol WDTA dah dia guna dalam masa 10bulan.
.
.
Wow alhamdulillah. Kalau nak tahu mengenai WDTA boleh follow live video make up beliau, sebab memang selalu sangat dia SHARE mengenai WDTA dalam Live video Make up nye yang letopsss tu.
.
.
Cerah bukan dalam masa satu hari, tapi boleh cerah kalau konsisten calit calit WDTA. sebab di dalam kandungan bahan yang ada dalam krim WDTA sendiri ialah Gluthatione dan Arbutin yang sangat terkenal di gunakan untuk pencerahan kulit. WDTA krim bio teknologi yang mempunyai kadar resapan 12kali ganda ke bawah kulit anda dan terus masuk melalui pembuluh darah anda dan pantas meresap keseluruh badan.
.
Ianya membantu mencuci toksin jahat keluar dari tubuh badan dan merangsang sel sel kolagen kembali aktif dan membina sel sel baru dengan membuang sel sel mati yang ada pada tubuh badan kita.
.
.
So,kenapa nak susah susah untuk dapatkan tubuh badan yang cerah. Kalau ada cara yang paling mudah, pantas dan berkesan. Yang paling penting sekarang uolss, HQ sedang menjalankan promosi Diskaun jimat RM40 BUAT yang berminat untuk mendapatkan WDTA 2 UNIT KE ATAS dengan harga runtuh yang sangat menjimatkan.
.
.
WDTA now RM100 seunit tapi kalau grab 2 kotak dapat diskaun RM40 tau, beli banyak lagi banyak less.
free gift dan free pos disediakan.

Whatsapp 011 2423 4085 🤗
shopee.com.my/nadiarose

Selamat tinggal parut jerawat. Kulit tu nampak sihat sangat! Kulit kusam, jerawat dan parut jerawat, u olsss 3 SEKAWAN dah boleh pergi main jauh-jauh okayh 😜
.
Jerawat sangat menganggu penampilan diri. Hilang jerawat, parut pula menghantui. Serammmm. Parut hitam disebabkan picit jerawat akan kekal lama pada kulit sebelum pudar. Even awak spend beribu untuk rawatan laser perlukan beberapa rawatan susulan hanya untuk pudarkan parut.
.
.
Pakai bedak, foundation, make up. Makin nampak jerawat/ parut dimuka. Nampak tak licin dan rata. Boleh buat keyakinan diri kita ZERO. Pernah tak terfikir nak cube rawatan dalaman utk mencegah masalah jerawat? .
.
.
Terkejut sapu-sapu dekat nadi boleh cantikkan kulit muka? Sebab agen agen bahan dalam WD aka WDTA dah buat kerja dengan baik untuk kita. Ini antara bahan bahan hebat WDT bantu untuk rawat jerawat korang
.
.
✔️ Pueraria Mirifica atau ubi betina ni sangat femes dinegara luar untuk merawat kulit dari dalam seperti merawat masalah jerawat dan mencegah pertumbuhan jerawat. Mencegah dan merawat. Itu yang bestnya jerawat dah tak berani nak dekat!
.
.
✔️ Bergabung pulak dengan Tree Peony untuk buang toksin dalam badan. Tahu toksin salah satu faktor kenapa jerawat suka bercinta dengan kulit muka kita? Sebab toksin yang mengeluarkan cela dari kulit kita selama ni dah dibuang keluar.
.
.
✔️ Ekstrak Saxifraga Sarmentosa yang memutihkan kulit secara semula jadi, mengurangkan minyak serta mengecilkan pori-pori kulit yang terbuka akibat parut jerawat.
👉🏻 Sebab tu ada yang sampai glowing kulit muka bila pori muka yang boleh masuk jari sekarang dah semakin tertutup. Jadi licinlah kulit!
.
.
✔️ Niacinamide iaitu Vitamin B3 yang berfungsi mengekalkan kelembapan kulit.
👉🏻 Sebab tu ada yang guna kulit mereka gebu lembap rasa nak dipicit-picit! .
.
.
Kalau korang rajin pergilah cari bahan bahan ni dan tepek pada kulit muka, tapi gerenti susah nak dapat and susah nak buat kan? Jadi inilah paling mudah dah disediakan dalam sebotol WDTA.
.
Bestnya WDTA ni, makin konsisten makin cantik kulit kita. Lagi berbotol-botol guna lagi cantik bila dalaman dan bersih dan terawat. Krim paling tak rugi untuk konsisten!
.
.
Whatsapp 011 2423 4085 🤗

Most Popular Instagram Hashtags