[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#esinodacilar

137 posts

TOP POSTS

Bizi dışardan yargılayanlara söyleyecek sözümüz yok, zaten dışarda kalmaları onlara yetiyor 😽💞 #ALES 💘 /// @esin.odacilarofficial @aliakbarpr #EsinOdacilar #AliAkbar #EOFC

You should smile babe ❤
Your smile = my happiness💗
#esinodacilar #follow #loveyou
(Esin Liked❤)

Instagram canlı yayın 1 @esin.odacilarofficial #esinodacilar

Esin ablaya yazdım.Her zaman yanındayız😻♥️😍😘 @esin.odacilarofficial NOT: Esin ablaya karışan bize karışmıştır demek ona göre adam olun #esinodacilar #zuhaltopal

Aşklar #esinodacilar

I'm so happy guys🙏😍❤
#esinodacilar @esinodacilarofficial @serkanbagraofficial (Esin liked😻)

MOST RECENT

@esin.odacilarofficial. güzel oldumu hiç bilmiyorum ama baska video bulamadım yani özellikle zuhal topal bölümüne ait bi video olsun istemedim. Umarım beğenirsiniz. ❤❤❤@esin.odacilarofficial.
#esinodacilar @emelpekdemirofficial #emelpekdemir

84. PAYLAŞIM... Aslında bu yazdıklarımı Story'de paylaştım ama hem detaylı yazmak için hemde 24 saat sonra storyler silindiği için bazı önemli storyleri burdan da yazacağım.. DÜN GECE GÜNDEMİ SARSAN HABER BİR FUHUŞ OPERASYONUNDAN GELDİ. İDDALARA GÖRE ADANA'DA DÜZENLENEN OPERASYONDA ZUHAL TOPAL'DA EŞ ARAYAN DAMAT ADAYI BİRKAN KEY KADIN SATMAKTAN GÖZALTINA ALINDI. BİRKAN BU İDDALARI İNSTAGRAMDAN YALANLADI. ANCAK BELLİ Kİ BİRKAN İNSTAGRAM ŞİFRESİNİ BİRİNE VERMİŞ ve O YAZIYI PAYLAŞTIRMIŞ. ÇÜNKÜ STORY'DE PAYLAŞTIĞIM FOTOGRAFTA BİRKAN'IN KIYAFETİ HER ŞEYİ ANLATYOR... Diğer önemli bir haber ise yine Zuhal Topal'dan. Daha önce yaşadığı Adnan Kızıltaş ve Serkan Bagra aşkları ile gündeme gelen Esin Odacılar ve Naz ile yaşadığı askla adından söz ettiren Ali Akbar Aşk yaşıyor. Fan krizi gelenler hemen ALES fan sayfalarını açsin. Bakın isimde benden. Hemen ama hemen hadi oyalanmayın.
Evlilik programı bombaları bitmiyor. Seda Sayan'ın Gelin adaylarından Guzel Aşkı Roman'ın kadrosuna girdi. Ama bu sefer hem şarkıcı hem Survivor 2017 yarışmacılarından Tarık Mengüç'de Aşkı Roman dizisinin kadrosuna girdi. Bu diziye en çok Tarık yakışacak... HAZAL BABALIK'I ÇOK SEVDİĞİM İÇİN SERKAN İLE AYRILIK HABERİNİ YAPMAK İSTEMEDİM. AMA ÜZÜLDÜĞÜMÜ SÖYLEYEMEM. HAZAL BANA SERKAN İLE ILGİLİ HABER YAPMAMI YASAKLAMIŞTI. TEK ÜZÜNTÜM HAZAL'IN ÜZÜLMESİ. BEKLEDİĞİM BİR SONDU. HAYIRLI OLDU. HAZAL'DAN İZİN ALIRSAM ELBET SÖYLEYECEK BİRKAÇ ŞEYİM VAR.
Bu haftanın en önemli olaylarından biride Seda Sayan'ın eski yavuklusu Nihat Doğan'ın yayınına bağlanması oldu. Birde üstüne Müge Anlı'yı kastederek O magazin programı yaparken ben kayıp arıyordum demesi oldu. Yani Seda Hanım boynuz kulağı geçermiş. Reytingler ortada... Geçen haftanın en çok izlenen dizilerinde ise Şevkat Yerimdar liderliği kaptırmadı. Kalp Atışı'da ikinciliği. Meryem 3 Savaşçı yeni sezon ilk bölümüyle 4 Dolunay 5 ve Kanatsiz Kuşlar 6 oldu.
YILMAZ ERDOĞAN'IN KIZI BERFİN'İN POPÇU EDİS İLE BEBEK'DE KAMERALARA YAKALANMASI DA AKILLARA AŞK MI VAR SORUNU GETİRDİ... Tabiki onlarca storyi burdan yazamam o yüzden lütfen storylere bakalım.
#birkankey
#fuhusoperasyonu
##esinodacilar
#aliakbar
#hazalbabalik
#tarikmenguc
#askiroman
#tv

BIDE KIMSEYE OZENMIYORUM DIYO KIME OZENDIGINI MERAK EDIYORSANIZ TAKIPTE KALIN BIRAZDAN PAYLASICAM AYRICA BIRAZ DAN SAYFAYI GIZLI YAPICAM TAKIP ETMEYENLER GOREMIYICEK BILGINIZ OLSUN !!!!!!!!!!!. 😂😂😂 @nazmila _@zuhaltopal @startv_zuhaltopalla #zuhaltopal#zuhaltopal#nazmila#aliakbarpr#naz#azeri#azerbeycan#zuhaltopal#missnani#esraceyda #faziletkurt#esinodacilar#ugurgundogdu#startv

Tatlişler 🙈😻❤❤ @esin.odacilarofficial @aliakbarpr #AlEs #AliAkbar #EsinOdacilar (AŞK BEĞENDİ)

ASKSINIZ SİZ YA 🙏🙈💘💞💞 @esin.odacilarofficial @aliakbarpr #ALES #AliAkbar #EsinOdacilar (AŞK BEĞENDİ)

135 Beğeni ile resmine en çok oy gelen Nurlana oldu, tebrikler. 2 ci 35 OYla Gamze oldu , 3 cü 15 OYla Naz , 4 cü 10 OYla Esin oldu. #nurlana #misss_nani #misss_hh7 #gamzekaraer #gmzekraerofficial #nazmila #naz #nazmila_ #esinodacilar #esinodacılar #esinodacilarofficiall #nfc #nfcailesi #nurlanafan #nazfc #nazmilafan #nazfani #esinfani #eofc #esinodacilarfan

Siz ne kadar güzel oldunuz yaa 😍❤❤ #ALES 💞 @esin.odacilarofficial @aliakbarpr #AliAkbar #EsinOdacilar (ESİNİM BEĞENDİ)

ESINi destekliyorsan resmi BEĞEN - rakipleri Naz,Gamze,Nurlana (onların da tek tek resmini paylaşıcam kimin resmine en çok beğeni gelirse en son da onu paylaşıcam) 👍🏼 Sayfamı takip edin #esinodacilar #eofc #esinodacılar #esinodacilarofficiall #esinfan #zuhaltopalla #hangisi #oylama #oylama_burada #brunette #beautiful #girl #style #cool #turkey

Most Popular Instagram Hashtags