[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#emregul

945 posts

TOP POSTS

Bana hâlâ rüya gibi gelen dünden..💕🌼
#instagram // #yusufpilic #emregul

Kitap Yorumu📚
Emre Gül || Nar Kitap MÜKEMMELDİ!😍 Balın,Çınar,Emir,Beren,BARAN :D Akıcılığı ,samimiyeti,falan mütüştüüü.Lanet olsun ama o son neden öyleydi.İkinci kitap çıkacakmış sanırım dert etmiyorum.(sanırımı mı kaldı be slk.s) İç kapak,Dış kapak,ayraç,poster..🍯 Perfect💫 Onların dostluğu sıradan bir dostluk değil.Onlarınki sonsuz bir bağ.Emir beni başlarda efkarlandırmış olsa da.Hop oturup hop kaldırdı.Enfes bir kitap❤️tavsiyemde bu da var 💕 5 üzerinden 5 !!! Ephesuscuğum ve Emre abiciğim Harika bir çalışma olmuş be 💕 Lütfen,lütfen sonsuz olalım ! @_emregul @ephesusyayinlari
#kitapyorumu
#ephesusyayinlari
#emregul
#nar

😊Harika bir gundu imzalarimi aldim ve cok mutlum 😊 #yusufpilic #emregul #oguzhanertul @oguzhannertuk @yusufpilic.623 @_emregul

"İmkansız kavramına verilebilecek en güzel örnek bizim birbirimizi kaybetmemiz.Anlıyor musun?"diye yatıştırmaya çalıştı beni."Asla..."diye fısıldadı daha çok sarılırken şimdi ses tonunda tıpkı benim yaşadığım korku hissediliyordu.kaybetme korkusu..."Asla öyle bir şey olmayacak.Bal kız Nar Adam'ını asla bırakmayacak!"
.
#nar#emregul#ephesusyayinlari#besteramona

"Denizler kadar mavi, gece kadar zifiri gözlerinin derinliklerine, karanlığa esir düşmüş kalbine hapsetmişti ruhumu. Tenine tutsak, gözlerine bağımlı, ruhuna yabancı... Kalbinin ritmiyle sarhoş olan bu zavallı ruhumla mühürlemişti ruhunu."
___________
#mendirekyayinlari #kullerindansi #emregul #kitap

“Eğer ona karşı yeşeren hislerin varsa, unut onları Balın!.. Vazgeç.” Daha sıkı sardım kollarımı. “Her şey senin için Balım! Bir gün âşık olacaksın elbet. O adama da gün yüzü göstermeyeceğim ama... En azından sana zarar vermeyeceğinden emin olacağım!”
Derin bir nefes soludum, yüzüm saçlarına gömüldüğünde. “... ve senin o adamı kocaman sevişine şahit olacağım. Senin mutluluğunda senden çok mutlu olacağım. Söz veriyorum...”
NAR | EMRE GÜL
@emreeegl
@besteramonaaa
@yusufpilic.021
#nar #emregul #kitap #ephesusyayinlari #yusufpilic #besteramona #yeni #instakitap #instabook

Tayfa😌 siz ne tatlı bir ekipsiniz ya bayılıyorum size😍 @yusufpilic.126 @dilara.keskin @_emregul #yusufpiliç #yusufpilic #dilarakeskin #emregul ~İlayda

Güvenlikçi hayvan gibi bağırdıktan sonra Yusufun tepkisi ; bknz 3.

@korayyrsrn #korayyersuren @_emregul #emregul @yusuf.pilic623 #yusufpilic @yusufpilic

MOST RECENT

Emre Gül- Nar
🐘
"Neden bana Nar diyorsun?" diye sordum.
"...çünkü dışarıdan tek bir kişi gibi görünsen de içinde binlerce kişi saklı. Tıpkı nar taneleri gibi... Sonra... Nar zor bir meyvedir, kolay kolay kimse uğraşmak istemez. Seven bile... Sen de öylesin, zorsun. Sen çılgının tekisin. Sen benim Nar'ımsın oğlum! Niyesi mi var?" Yanaklarını sıkıverdi birden; "Çok seviyorum ulan seni!"
🐘
"Lütfen... Lütfen sonsuz olalım!" #ephasusyayınları #ephasus #nar #emregül #emregul #yusufpilic #bestedemir #wattpad #kitap #kitapsevgisi #kitapokumak #kitapönerisi #kitapkurdu #eglence

-NAR-
"Lütfen sonsuz olalım!" -EMRE GÜL. #epsilonyayınları
#emregul

"Neden bana nar diyosun " diye sordum "...çünkü dışarıdan tek bir kişi gibi görünsen de içinde içinde binlerce kişi saklı . Tıpkı nar taneleri gibi ... sonra nar zor bir meyvedir, Kolay kolay kimse uğraşmak istemez. seven bile ... sende öylesin ,zorsun . Sen çılgının tekisin. Sen benim Nar'ımsın oğlum ! Niyesi mi var ?" Yanaklarımı sıkıverdi birden ; " çok seviyorum ulan seni!" ................. İlk imzalı kitabım olduğu için tabiki benim için çooook değerli ve o yüzden aşırı heyecanlıyım ................
Gençlik kitabı olduğu için zaten ortaokul ,lise çağındaki herkesin beğeniceğini ve okuyanlarında beğendiğini düşünüyorum .
Ben kitapta en çok gerçekçi olmasını sevdim Balın'ın ve Çınar'ın ilişkileri çok samimiydi
Eminimki onların yaşadığı olayı farklı şekillerde bi çok kişi yaşamıştır genel olarak akıcıydı okurken sıkmadı ben kitabı çok beğendim
Eline sağlık Emre abi (Fotoğraf düzenleme ve çekme bana ayit ) @_emregul @_emregul @_emregul. #nar #balın #emregul @beste_ramona @yusufpilic.739

Nar kitap yorumu :
Merhabalar arkadaşlarım 🙋🙋 Evet o zaman konusuna geçelim.Konusu ise Çınar Duman'nın 4 yıldır ev arkadaşı olan Balın İmge ile olan çok sıkı fıkı bir dostlukları vardır.Sonra bir gün Murat hoca onları çağırır onlara ödev verir bu ödevde şehirler gezip notlar almaları gerek olduğu için Çınar ve Balın gitmek zorunda oldukları için yola koyulurlar.Bu yolda onları farklı farklı süprizler bekliyecektir.

Çınar ve Balın'ı çok sevdim gerçekten sado ile olan sahnelerinde kahkaya boğuldum.😂😂 Balın ve Beren gıybet time diyelim biz ona 👑👑👑 Ve emir ve onun platonik aşkı ... Resmen ağlayacaktım 😍😍😍😍 Ama şüphesiz Hazal'dan nefret ettim. ( ayyy yelloz😝😝) Kısacası kitap çok güzeldi. Puanım5/5😇😇 Ve tabiki bunda kapak oyuncularının @beste_ramona @yusufpilic.739 bu tatlış kitabın ellerimizde olmasına vesile olan @ephesusyayinlari ve yazan @_emregul e teşekkür ederim.😻😻😻 #ephesusyayinlari #emregul #besteramona #yusufpilic #nar
.
. #birkitapbirfotograf #birkitapbirmutluluk #okumak #kitap #kitapkurdu #okuryorum #kitapdostu #kitapkardeşliği #kitaplik #hergunbirkitap #1kitap1fotograf

Evet arkadaşlar feedimizin son fotoğrafı ile ben geellldiiim. Size Nar'ın yorumunu yapmayı çok isterdim ama kitabı bitiremediğim için görüşlerimi paylaşacağım. Nar'ı büyük bir hevesle almıştım ben. Yazarı Nigde'ye geliyor, bunu alayım ki imzalı olur hem modeli de geliyor şeklindeydi yorumum. Neyse kitaba bir başladım 50 sayfadan sonra kitabı kaldırdım koydum. Kesinlikle kötü demiyorum çünkü bitirmedim ve çok fazla hayranı var ama maalesef bence iyi de değil. Çünkü eğer iyi olsaydı bana okuturturdu. Olay şu ki yazılan şeyler benim görüşlerime ters düşüyor. Yani arkadaşlar ben Müslümanım belki aranızda farklı inançlara sahip arkadaşlar vardır ama eğer buna inanıyorsam onun kurallarını da göz önünde bulundurmalıyım?! Örneğin kitapta kız kendine helal olmayan bir erkekle aynı evde yaşıyor. Onun boxerını giyiyor falan. Bunlar beni deli etti açıkçası. Bu yüzden devam etmeyeceğim kitaba ve sadece adıma imzalı diye rafta kuruyup gidecek. **** Bir diğer konu ise bugün yeni feed e geçmek için ara fotolarını atacağım bu posta güzel beğeni gelirse yeni feed fotoğrafını da atacağım. Herkese keyifli günler dilerim. Yeniden bulusuncaya dek sağlıcakla kalın🙌 **** #nar #emregul #emregulnar #yusufpilic #yusufpilicnar #ephesus #ephesusyayinlari #ephesusyayinlarinar #ephesusnar #bestemona #bestemonanar #okuyucuyorumu #bookshelf #bookwarm #instabook #instakitap#okumak#kitapaski#kitapokuyorum#bitirdigimkitap#bookstagram#bookphotography#instabooks#kitapsevgisi #kitapseverlerklubu

Bir 'bay bay' demeden zırt diye kapadı. Üzdü 😢 Ama olsundu sizi görmek bile çok güzel yaa 😍
#yusufpiliç #yusufpilic #emregül #emregul #besteramona #bestedemir #oyku #zeynepsey #korayyersuren #dilarakeskin #ephesusyayinlari ❤❤❤

Yaa bı saattir telefonu ısırsammı diye düşünüyorum. Allah'ım bu ne tatlılık. Galiba kalbim az önce atmayı bıraktı.😍😍😍😍😍😍😍
#yusufpiliç #yusufpilic #emregül #emregul #besteramona #bestedemir #oyku #zeynepsey #korayyersuren #dilarakeskin #ephesusyayinlari ❤❤❤ @yusufpilic.951
Başak abla bizle bu fotoğrafları paylaştığın için çooook sağol 😊💗

Yatağa girince emre abinin şu güzel gülümsemesi geldi aklıma zmzmz
Kız emre abiiii Nar'ın feys gurubu var mı yaw?
#emregül #nar #emregul

Most Popular Instagram Hashtags