#emregul

1071 posts

TOP POSTS

#Repost @booksworld.1 (@get_repost)
・・・
Merhaba arkadaşlar.😊
Bugun ilk paylaşmamızı yapıyorum. İlk gönderi "Nar" hakkında olacak. 💥Hayatımda görüp görebileceğim en güzel kitaplardan biri. Kitabı okuyalı uzun zaman oldu ama etkisi hâlâ üzerimde 😅
Emre abi gerçekten çok emek vermiş ve harika bir eser ortaya çıkarmış.💥


👽Kitabın baş karakterleri Çınar ve Balın. Çok iyi arkadaşlar. Aslında arkadaş yanlarında az kalır.👑 onlar kardeşten bile öte. Emre abininde dediği gibi onları bağlayan kan bağı falan degil.👅Balın ve Çınar'a bir proje ödevi veriliyor.💦 Eğer projeyi red ederlerse sınıfta kalacaklar.🙁 bu sebepten dolayı projede görevli olan 4 kişiyle birlikte başka sehirlere gitmek üzere yola koyuluyorlar ve gizli bir kişiden sürekli mesaj alıyorlar.📩 Mesajcının bu projede yer alan biri okuduğunu düşünüyorlar ve onu ararlarken iki sıkı dost daha ediniyorlar. Beren ve Emir. Mesajcıyı beraber ararlarken mesajci tehdit ve iftira mesajlarını da eksik etmez.
#ephesusyayinlari #emregul #nar #yusufpilic #besteramona #bestedemir #book #bookstagram #kitap #instabook#socialmediamarketing 💎#inspired 🎈 #getcreative😍#winterfun 🌸#beawesome 🌈#bebold 💖#asiagirl 🎆#polishgirl 😠#polond#likeforlike 🎂#like4like 🎀#followforlike 🌽#vaporizer 🌺#daily 💧#vape#vapelife 🌂#vapeon 🌙#vscocam🌛

Bana hâlâ rüya gibi gelen dünden..💕🌼
#instagram // #yusufpilic #emregul

geliin
- @_emregul : nolur gelin
#yusufpilic #emregul

EMRE GÜL - NAR
Sayfa - 307

An gelir , ruhum kavuşur ruhuna ,
Dudaklarında bir tebessüm ,
Mutluluğa kucak açarım.
Sonra bir an gelir ,
Bir uçurtmanın ucuna bağlarım kalbimi.
Peşimde düzinelerce kelebeklerle ,
Göğüsüne düşerim.
Öperim ruhunu dudaklarından ,
Küçük bir çocuk gibi kullarında huzuru beklerim... Şuraya bir -Nar- emojisi istiyorum 😒 Beni benden alan sözler yazmış benim koca yürekli emre abim ♥ Şuraya küçük bir #kitapyorumu koyucağım. - #kitapyorumu.
Hellowww. Nar benim ilk canım kitabım. Kitabı almayın diye bir şey demiyorum tabikide hatta direk alın diyorum. Tavsiye etmiyorum , alın diyorum direk. O kadar güzel bir kitap yani... Balın ve çınar yaz tatilinde evde bütün gün oturmayi düşünürken murat hoca onları arar ve bu hayalleri bir bulut misali uçup gider. Murat hoca hem tatil yapcaklarini hemde gidecekleri yerlerde ödev yapcaklarindan bahseder. Tatilin başlamasıyla bizim şu ; " çok gıcık olduğumuz , kim olduğunu çok merak ettiğimiz. " mesajcı ortaya çıkar. Aslında bu ortaya çıkmak değilse gizli gizli gözleyip , mesajlar atmak gibi. Tatilin ve Şu murat hocanın verdiği ödevlerle mesajcı da gizli gizli ortalıklarda olur.... 🖤 #nar #emregul #ephesus @ephesusyayinlari @yusufpilic.851 @_emregul

İlk videoyu çok seviyorum. Net olmasa da sesi az da çıksa çok seviyorum. O video bana geldiğinde havalara uçmuştum. Şu "Adını biliyom eçe seviyom seni gündüz gece" olayı şu ben uzun bir yazı yazmıştım baya kötüydüm o gün dedim ki adımı bile bilmiyorsun falan demiştim o da yoo adını biliyom ece seviyom seni gündüz gece demişti o günden beri hep öyle kaldı xjdjdk. Videoda "Denizlide görüşürüz" diyorsun. O günü bekledim ayları günleri saatleri dakikaları saniyeleri saydım ben. İlk geldiğinde ağlamam demiştim hıçkıra hıçkıra ağladığım zamanı hatırlıyorum. Çığlık atarken sesim kısılmıştı. Ama olsundu değer:') Son storyne baktım arabanın orda bile hemen imzalamaya çalıştın o fotoğraf bende duruyor. Atarım az sonra. Sen başkalarının dediklerini boşver. Arkanda kapı gibi eçe var lxösğxçsğxşsğşs. O iş bende şşş mxpsxğsşxğsş. O kız kim bilmiyorum ama bulabilirim ama değmez. Boşa vakit kaybı. Sen bizler için çok uğraşıyorsun. Çok seviyorum seni😍 Birde şu jelibon yedirme kısmına gelelim. En sevdiğim kısım. Jelibon yer misin diye uzattığımda ama ben yediricem demiştim o an çok heyecanlıydım. Beni tanımana bana ece değilde EÇE demene hala şaşkınım💕 birde arkadaşım arayıp söyledi sıra onlardaymış yanındaki kızın adı ecenazmış. Ecenaza "Ece hadi çekil fotoğraf" demiş sende "Aa ece burada mı" demişsin varya bayılacaktım o an. Sonuna kadar beklemeyi çok istiyordum ama olsun sonuna kadar da olmasa baya bekledim sıra çok az kalmıştı bekleyebildiğim kadar bekledim. Annem hastaydı o yüzden gitmek zorunda kaldım. Özür dilerim. Keşke kulağına söylediğim şeyi yapsaydın yemin ederim o an benden mutlusu olamazdı ama şuanda benden mutlusu yok. Ben senin fanın değilim. Sen benim "öz abim" gibisin. Hayatımda ilk defa birine bu kadar değer veriyorum. O sandığın içini de sevgimle doldurdum. İçine kalbimi bıraktım. Kalbim artık sana emanet. Ona iyi bak. Seni seviyorum. 💞💖 *En sevdiğim kolyelerimden umarım kullanırsın😘😍💕💞👑* @_emregul @korayyrsrn @yusufpilic.172 @dilara.keskin @_eceegul #emregul #yusufpilic #nar

Mürekkep kağıda düştüğü an başlamıştı her şey... Tertemiz bir sayfada birbiri ardına dizilen harflerin yarınlara gebe kalmasıyla... 🌟PUL
Yeni hikaye geldi hala okumadınız mıı? Okuyanlar şimdi, okumayanlar da okuduktan sonra yoruma düşüncelerini belirtin bakalım 💝

#pul #emregul

Güvenlikçi hayvan gibi bağırdıktan sonra Yusufun tepkisi ; bknz 3.

@korayyrsrn #korayyersuren @_emregul #emregul @yusuf.pilic623 #yusufpilic @yusufpilic

Tayfa😌 siz ne tatlı bir ekipsiniz ya bayılıyorum size😍 @yusufpilic.126 @dilara.keskin @_emregul #yusufpiliç #yusufpilic #dilarakeskin #emregul ~İlayda

kskdkdkjdjfjjgjfjfjfjfjfjfj #yusufpilic #emregul

MOST RECENT

Galiba şu an a kadar yaptığım en güzel edit oldu lütfen yoruma @yusufpilic ı etiketleyin....❤
#yusufpilic #yusufpiliç #emregul #emregül #oyku #öykü #zeynepsey #korayyersuren #korayyersüren #dilarakeskin #öbfc #ypfc #piliçlendin
#piliçist @yusufpilic ❤❤

Yayın kaçırmışım yaa ağlamak istiyorum 😭
Ve evet fotoğraftaki Yusuf ben temsili 😭😭
#yusufpilic #yusufpiliç #emregul #emregül #oyku #öykü #zeynepsey #korayyersuren #korayyersüren #dilarakeskin #öbfc #ypfc #piliçlendin
#piliçist @yusufpilic ❤❤

Bir de böyle çekilmişti. Ama diğeri daha hoşuma gitmişti. Skjshs

Bir saattir telefonla bakışıyorum yaaaa çok güzeellll 😍😍😊
Aşık oldum 😍
Senin gibi kitabında güzel yaa 😍😍 #yusufpilic #yusufpiliç #emregul #emregül #oyku #öykü #zeynepsey #korayyersuren #korayyersüren #dilarakeskin #öbfc #ypfc #piliçlendin
#piliçist @yusufpilic ❤❤

Uzun süredir like gelmiyordu...
Neyse bugün vakitsiz atıyorum evet.. Yarın bir şeyler yapmaya çalışacağım TEOG nedeni ile artık fazla aktif olamıycam ama günde bir story de olsa paylaşım yapmaya çalışıcam.
Çok uzattım iyi geceler 💗
#yusufpilic #yusufpiliç #emregul #emregül #oyku #öykü #zeynepsey #korayyersuren #korayyersüren #dilarakeskin #öbfc #ypfc #piliçlendin
#piliçist @yusufpilic @yusufpilic

Nar kitabının kitap yorumunu aşağıda yaptık zaten. Az aşağıya inerek bulabilirsiniz. Bu kitaba özel ekstra bir fotoğraf🌹 -Lena #nar #emregül #emregul kitapyiyencanavarlar

Bu shop u 5 ay önce falan yaptım. Sonra işte b4l yarışması falan oldu real edit diye kolaj yapıcaktım ama yapamadım. Çünkü olmadı ama ben kalpten inanıyorum bir gün bu shop real olucak. Seni çok seviyoruz Yusuf abi bunu unutma yeter...
#yusufpilic #yusufpiliç #emregul #emregül #oyku #öykü #zeynepsey #korayyersuren #korayyersüren #dilarakeskin #öbfc #ypfc #piliçlendin #justinbieber #belieber
#piliçist @yusufpilic ❤❤

Selam arkadaşlar, uzunca bir aranın ardından Nar'ın yorumu ile yanınızdayım. Ben aktif değilken yanımdan ayrılmayan herkese çok teşekkür ederim. 😘 Bu arada bu temaya sadece 2 fotoğraf atacağım. 😍
▪▪▪▪▪
#alıntı
"Kaybettin Çınar Duman... Bu kez hiç olmadığı kadar büyük kaybettin!"
▪▪▪▪▪
#kitapyorumu
~~~~~
Çınar ile Balın normal hayatlarına devam ederken, anında gelişen bir ödev meselesi bütün her şeyi değiştirir. Bir anda; bir mesajcı ortaya çıkar. Bakalım bu mesajcıyı bulabilecekler mi? ~~~~~
Nar'ın bu kadar güzel olacağını düşünmüyordum fakat bayıldım.😍
Kitaba puanım: 5/5⭐

Aynen yaa 😍😍 Ya Yusuf abi açıklama yapmana bile gerek yok sende insansın yoruluyorsun sonuçta seni çok sevdiğimizi bil yeter bize ❤
#yusufpilic #yusufpiliç #emregul #emregül #oyku #öykü #zeynepsey #korayyersuren #korayyersüren #dilarakeskin #öbfc #ypfc #piliçlendin
#piliçist @yusufpilic ❤❤

Nar adamın bal kızı

Çok güzel ve imrenilecek bir arkadaşlıkları var. Bir erkek ile bir kız bu kadar yakın olamaz yargısını öyle güzel çiğnemişler ki kitabın en sevdiğim kısmı bu. En sevdiğim diyaloglar ise Balın ile Beren'in Hazal'a karşı nefret dolu olan diyalogları. Kitabın sonu merakta bıraktı ve hüzünlendirdi ikinci kitabı bekliyorum.
//////////////////////////////////////
Çok yakın arkadaş olan Balın ile Çınar'ın hayatı onlara verilen bir görev ile değişir. Yeni yerler ve insanlar gören ikiliyi yanlız bırakmayan ve onları mesajlarıyla korkutan bir dostları (!) vardır. Görelim bakalım ne olacak ?

Kitaba puanım 5/5
Yazar: @_emregul
-Tavsik

#enlerinkitapdunyasi #bookstagram #books #nar #emregul

Beni #omubumu tagine etiketleyen @kitapokuyanbagyan 'a çok teşekkürler 💓
🍦Ciltli mi ciltsiz mi?
-Ciltli
🍦Saman kağıdı mı beyaz kağıt mı?
-Beyaz Kağıt
🍦Gazete mi dergi mi? -Dergi
🍦Çalışma odası mı kütüphane mi?
-Çalışma Odası📚
🍦Türk kahvesi mi Nescafe mi?
-Nescafe
🍦Aşk mı fantastik mi?
-Fantastik 🍦Pegasus mu Yabancı mı?
-Yabancı
🍦Okuoku mu İdefix mi?
-Okuoku
🍦Dizi mi kitap mı?
-Dizi
🍦Fantastik mi bilim kurgu mu?
-Bilim kurgu
🍦Hushhush mı labirent mi?
-Hushhush
🍦Siyah ciltli mi renkli ciltli mi?
-Renkli Ciltli🌈
🍦Yaz mı Kış mı?
-Yaz☀️
🍦Çay mı kahve mi
-Kahve ☕️
Bu tage yapmak isteyen herkesi ve @unbookies ve @_uni_book_ 'u etiketliyorum 💓
🦋
🦋
🦋
🦋
🦋
#gozluk #nar #aynıyıldızınaltında #korayyersüren #emregul

Most Popular Instagram Hashtags