#emmdapnye

MOST RECENT

Menu malam ni masak lemak jantung pisang yg tgh mendidih 😋😋
#jantunghatiku
#emmdapnye

HAI SEMUAA belilah pretzel kami ..pasti nak lagiii tauuu❤❤ dah la murah seeeedaaap pulak tu ~~eeem dappnye🙂

pm no. dibawah kalau nak order yeee

ziha - 01128529003
man - 0183246592
#NyumNyum❌NyumNyum
#emmdapnye
#kenyitmata
#pastisodapp
#pretzeliciouszz
#gerakluuu

Jemput minum kawan-kawan... #airkelapamuda #jomminum #sedapoii #emmdapnye

Lu orang ingat qi razali sorang je boleh buat jalan jalan cari makan?
#emmdapnye #buathal #sapkoklu

Juadah berbuka hari ni #selamatberbukapuasa #emmdapnye

Throwback smlm
#alhamdulillah
#emmdapnye

Dessert time!!!
#cheesecake
#emmdapnye

Lauk raya qurban.
#dagingqurbankari
#emmdapnye

Just short vacay, 1 day n 1 night.. Ahahahahaa... #Terobek #Sungaaa #KgInginMaju #Dabong #CariDurian #NyumNyum #EmmDapNye

Work ari ahad, eyh syial laaa. Haha! #kedaiustaz #chickenrice #goodmalam #emmdapnye #muah

Happy birthday @intan9307 sweet 23 and @fitrinasyaida sweet 21!! Smuga kamu diberikan umur yg panjang, sihat tubuh badan, dimurahkan rezeki, dan dikurniakan jodoh yg baik2. Amin insyaallah. #kedaiustaz #secretrecipe #photosplash #nyummy #emmdapnye #goodmalam

Lokasi hari ni @mqproduction ke #spicebazaar . Kami dah bersedia untuk ber'kicap' dan di'kicap'kan #emmdapnye #aididatwork #aididitagain #aididitmyway

Done bakor aye... Terima kasih kpd semua (trmasuk yg xde dlm gmbr)... Hehehe..
Have fun with korang semua...
#PantaiTelongBachok #Kowe'sBufday #BakorAye #EmmDapNye #LapaNasi

Membe batrisya kt miri .... Membe Batrisya Kat Miri... Membe batrisya kt miri.... Membe Batrisya kt Miri... Membe Batrisya Kat Miri... Membe Batrisya Kat Miri.... 12 x .... 😂😂😂😂 Thanks for visiting your bratha from anatha madafada at Miri bro.... Much appreciated.... 😄😄😄😄 #mansalangdance #BrathaFromAnathaMadaFada #EhhOrangKlang #EhhAdeHabokKatHidong #EhhDieBolehMaenLegDay #EmmDapnye #LastCutAirDarjahDue #LastMakanTomyamDarjahDue #LastNaekBasikalDarjahDuee #Poohh #TiupanAleeAnaaSelOtakTakBerhubung #Majnun #QoisPagiMakanPagi #QoisMalamMakanTv #AaaaPesakitYanggLainn #WallaSedappDohh #MerahBuatAbangMarah #RarePalakainnn #PompuanRareBawakHairDrierPegiPP #IniSemuaSalahDugongWeyhh #BatrisyaSerettt

Most Popular Instagram Hashtags