#ellen

MOST RECENT

I laughed for like 10 hours straight

This is a special painting I made in memory of Koko and endangered gorillas. I have loved animals ever since I was a little kid. Killer whales are one of my favorites :). Ellen always inspires me with all the service she does and how she gives back to the community. She is doing a lot of work to support endangered gorillas, and this is a special art piece I made to support her cause.
I have listed the art for auction on www.apoorvaartgallery.com and all the proceeds from this art will go to @theellenfund #edwildlifefund #ellen #savegorilla @savinggorillas #savinggorillas #artist #dogood #charity
Auction - https://www.ebay.com/itm/253941620963
Thank you so much for all the support you have been giving me!

@naomiosakatennis plays @sloanestephens tomorrow! I think she is able to do it but it will be tough as Sloan is one of the faster and best defenders on tour๐ŸŒŸ๐Ÿ’ซ๐Ÿ’ฅ -
-
-
-
-
#naomi #naomiosaka #wta #tennis #serena #serenawilliams #halep #simonahalep #usopen #williams #japan #osaka #hati #grandslam #ellen #ellenshow #theellenshow #wimbledon #ausopen #rollandgarros

Tak semua wanita dpt rasa kecantikan wanita lain . Tapi tak bermakna korg tak boleh usaha utk dpt rasa kecantikan tu . Lagi2 para isteri ibu2 yg dulu badan slim melim , lps bersalin berlapik sana sini dekat perut .

Seluar dlu saiz 29 skrg saiz 35 , pakai baju apa pun lemak perut mesti terkeluar .. jenuh nak pakai korset tiap kali keluar . Nak mkn pun tk sempat apa lg nak exercise bdn tu .

Jd apa slhnya berbelanja sedikit utk bermacam manfaat pd bdn korg sendiri ? Utk suami , utk jangka masa pjg ?? Satu jenis ni je mcm2 dh dpt . Tk pyh mkn produk tu lps tu mnum produk ni , lps tu thn lapar lg . Seriously tak payah , sbb u never know when u not try it . One more pls jgn judge sblm cuba , tlg buang mindset tu sbb kita nk tlg korg . Jd korg kena tlg diri sendiri jugak .
jom mulai dari hari ini, kita pakat2 jaga luar ke dalam ke atas ke bawah ke tepi ke. biar semua tip top!! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•#pinklady#pinkladyipoh#pinkladysetapak#pinkladyperak#pinkladykl#pinkladykualalumpur#pinkladyselangor#pinkladymelaka#pinkladypenang#pinkladypahang#pinkladykelantan#pinkladyterengganu#pinkladysabah#pinkladysarawak#pinkladyperlis#pinkladykedah#pinkladyjohor#pinkladynegerisembilan#pinkladyuk#pinkladyus#pinkladymalaysia#jimmyfallon#taylorswift#gegarvaganza#ellen#pinkladybrunei#pinkladysingapore#beautysupplement#pinkladymurah

FUNGSI PINK LADY BODY PERFECTION : โœ” Memantapkan bentuk payudara dan punggung
โœ” Memgetatkan faraj dan merawat keputihan
โœ” Menghalang jangkitan pada vagina
โœ” Menjadikan rambut lebih sihat, beralun dan hitam berkilat
โœ” Menguatkan kuku dan merawat masalah tumit kaki merekah
โœ” Membantu menstabilkan hormon wanita yang hampir menopous
โœ” Merawat masalah jerawat & jeragat dari dalam dan memudarkan parut jerawat
โœ”Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan
โœ”mengatasi masalah wanita yang kurang ghairah dan bernafsu dingin ( yang berkawen )
โœ”membantu memberi tenaga kepada wanita supaya kekal cergas

Anda wanita anak dara,mak dara janda yang pentingkan penjagaan aset luaran dan dalaman??
Wajib ambil pink lady sebagai supliment harian

Jom wtsap sis ditalian ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ Www.wasap.my/60164607250 #pinklady#pinkladyipoh#pinkladysetapak#pinkladyperak#pinkladykl#pinkladykualalumpur#pinkladyselangor#pinkladymelaka#pinkladypenang#pinkladypahang#pinkladykelantan#pinkladyterengganu#pinkladysabah#pinkladysarawak#pinkladyperlis#pinkladykedah#pinkladyjohor#pinkladynegerisembilan#pinkladyuk#pinkladyus#pinkladymalaysia#jimmyfallon#taylorswift#gegarvaganza#ellen#pinkladybrunei#pinkladysingapore#beautysupplement

๋Šฆ์€ ์•„์ 

Most Popular Instagram Hashtags