[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ellalegaroktavieašŸ¤“

MOST RECENT

Mimpi adalah kunci untuk kita menaklukan dunia
Berlarilah tanpa lelah sampai engkau meraihnyašŸ’ƒšŸ¼šŸ’ƒšŸ¼ #Lalalalalalalalala
#ellalegaroktavieašŸ¤“
#janganlupabahagiašŸ˜„
#alhamdulillahsyukurselalu
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
Ku kan selalu di sini untuk menunggumu

Cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaikušŸ˜šŸ˜šŸ˜ šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£ #apamalammalammerepekni
#Justkidding
#ellalegaroktavieašŸ¤“
#janganlupabahagia
#jalani_nikmati_syukuri
#alhamdulillahsegalanyadariallah

šŸ’šŸ’
Lalalalalalal

Ella makin gmok jebaju pon ketatšŸ˜¢xpe lh comel apešŸ˜œ
Kan kan kan kan
#ellaceraa
#ellalegaroktavieašŸ¤“
#janganlupabahagia
#jalani_nikmati_syukuri
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Ehh knpe macm tu sekališŸ˜³
Nampak šŸ™ŽšŸ»ā€ā™‚ļøhandsome lalu kešŸ¤“šŸ˜œ
LalalalalalalalšŸ’ƒšŸ¼šŸ’ƒšŸ¼ #ellalegaroktavieašŸ¤“
#happyweekend
#hariharihappyšŸ‘šŸ‘šŸ˜œ #janganlupabahagia
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Ella x shat šŸ˜°
Ella demamšŸ˜°šŸ˜·šŸ¤’
Badan panas tiba2..tekak sakit sangat

#demammerdeka
#ellalegaroktavieašŸ¤“
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Ckodok pisang mommy x bagi mommy gi kješŸ±hailah manje btollšŸ˜˜šŸ˜˜ #ellalegaroktavieašŸ¤“
#mickho
#janganlupabahagia
#alhamdulillahsegalanyadariallah

šŸ–¤
Asalamuallaikum šŸ˜Š
Ella comel x..?šŸ’
Tanya ješŸ˜

#ellalegaroktavieašŸ¤“
#janganlupabahagia
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Senyum bahagia ke..?šŸ¤”
Ehh tak lhh
Senyum ku tak melukiskan hati n perasaan ku..!šŸ˜
Hemmz saje senyum biar orang yg nampak kite ni selalu bahagia gitušŸ˜šŸ˜ #ellalegaroktavieašŸ¤“
#janganlupabahagia
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Asalamuallaikumā˜ŗļø Jauh dari kata sempurna

#ellalegaroktavieašŸ¤“
#janganlupabahagia
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Kau kan tetap jadi apa yg ku inginkanšŸ˜…šŸ˜…šŸŽ¤šŸŽ¤ #ellalegaroktavieašŸ¤“
#janganlupabahagia
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Bila tngah2 malam buta ni main hujan2šŸ˜­šŸ˜­šŸ˜­demam lh esok
#mendobi punya pasal
Bebeb cakap muka ko macam orang vietnam dh ku tengokā˜¹ļø #ellalegaroktavieašŸ¤“
#janganlupabahagia
#syawal9
#alhamdulillahsegalanyadariallah

AlhamdulillahšŸ˜Š Masih Dapat puasa sampai hari ini
#janganlupabahagia
#moodpuasa
#25
#ellalegaroktavieašŸ¤“
#alhamdulillahsegalanyadariallah

Seperti insan biasa aku ingin bahagia mencintai dan di cintai tiada duanya
#lalalalalala
#02
#moodpuasa
#ellalegaroktavieašŸ¤“

Most Popular Instagram Hashtags