#elitkingdom

33759 posts

TOP POSTS

tak pernah jumpa d malaysiaaa tapi terjumpaaa di Italyyyy..bestnyaaaaa!!peramah laa durang niii..suka suka suka @schaalyahya @awalashaari Tq sudi selpieee 😍❤️😍 #projekstg
#elitkingdom
#shomitaly2017

squid ink pasta for our lunch !
love venice ! kejap lagi mo spammm gambar !!
.
#italykamidatang
#ItalySHOMtrip
#ELITkingdom

Kabak2 jantung sis tgk gambar ni.. Barisan CDM hebattt!!! 😍😍😍 Adik beradik STG.. Sama2 jadi fighter dalam projek STG. Kau hadooo???
.
Masing2 ada kerja hakiki. Tapi buat STG utk part time drg. Sebab drg tau gaji hakiki seja nda cukup. Terpaksa lah drg terima bonus gemokkk tiap bulan selain dapat gaji hakiki..
.
Atas usaha drg adik beradik (masing2 berusaha).. Sampai la drg ke Italy bcuti sama2. Yg bestnya FREE TRIP okay!! I is jelessss 😂😂😂
.
Siapa lg bilang STG ni xbest? Semua best best... Bukan ngomong kosong. Sis coming soon!! in shaa Allah 😌😌 sis lambat sikit ja. Tapi sis ndakan berhenti!!! Sebab sis mau bahagiakan bigWHY sis!! 💕💕
.
Belum terlambat mau berjaya.. Hanya RM50 sj! Dapat bonus gemok, dapat free trip lagi! Ilmu mentor sistem ada bah dlm STG. No worries 😉
.
Roger sis yahhh😘😘😘
📲 0142840807
📲 0142840807

#projekSTG
#ELITkingdom
#TheMagicOfPartTime
#BisnesBermulaDariRm50

Kasi cuci mata dlu kamurang tmsuk sisziela yaaa kwn2 shopping di ITALY 🇮🇹utk protege mereka.. 😱😱😱 utk mereka?? Msti lagi banyak kan.. Asbab buat stg seja ini namanya biz bole bkin gilak kita 😭😭😭 menagis bukan menagis psl apa.. mcm ndk pcya kan dgn buat biz stg dpt pgi VVIP TRIP di tmbh lg shopping.. duit poket dpt jgk dpd SHOM.. ehh melabur rm50 seja pulangan ny bukan main lgi.. Sisziela akan menyusul yaa lepasni.. akan fight utk next tripp 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 #iheartstg
#ElitKingdom

Search no more for your pimple/face problem! Marine Essence Bar Soap to the rescue!! #Repost @stg_dewi with @repostapp 🍃ME Bar Soap🍃
⚡Jerawat Batu?
⚡Bekas Jerawat?
⚡Kudis/Bekas Kudis?
⚡Kulit Berminyak/Kering?
⚡ketiak Hitam?
⚡jerawat pada belakang?
⚡Leher Hitam?
⚡bau Badan?

Atasi masalah anda dgn ME bar soap!! Don't wait any longer!
If you are interested in purchasing do DM or whataspp me: 📱 011 141 82405
#ELitKingdom #ProjekSTG

Maharani ????
Sepa blum try??? Mmg best..
>Haid nda teratur..
>Keputihan..
>Senggugut..
>Usaha hamil?? Pm cpt Nurul Aini
010 511 1713
Rm100 sahaja untuk sihat luar dalam.. #projekstg
#elitkingdom

MARINE ESSENCE BEAUTY BAR SOAP💕

Jom kakak² abg² uncle² aunty² repeat order sabun hijau ajaib / sabun marine essence .
Semua umur boleh guna bayi , kanak² , remaja , dewasa 💞
dan ia juga dpt mmbntu semua mslh d muka dan bdan kamurang semua .
Tiada bhan smpingn dan kimia 😘😉 barangan kami jual lulus kkm 😘💞 .

Jom cpt² repeat nanti xtry rugi tau ,
murah jak ,semua mmpu bli dan guna .
yg berminat bleh COD gk klau papar, klau yg lain by pos 😍😘 Rm10 sm, Rm12 ss

INTERESTED 😍😍😍
PM/WHATSAPP
www.wasap.my/601118661690
(Sis Cehelisia)
#projekstg
#elitkingdom
#FIGHTIjet
#marineessence

Venice Italy!
.
Pulau Romantika💋
Semua FREE by SHOM!
#vviptripItaly
#fullysponsorbyshom
#projekstg
#ELITkingdom
#Venice

👄Cuzuma Nude pink Lipstick 😍😍😍 😘💄 COZUMA MATIFYING LIPSTICK 💄😘 Keistimewaan COZUMA LIPSTICK :
💋 Ekstrak buah betik dan sfera kolagen utk bibir yg gebu
💋 Biji minyak Safflower dan minyak Cottonseed utk sapuan tg hebat dan kemasan satin
💋 Vit C dan E utk perlindungan bibir drpd persekitaran
💋 Squalane utk rasa licin dan ringan di bibir
💋 Kaya dgn kolagen
💋 tidak berminyak
💋 tahan lama
💋 sangat sesuai untuk bibir yg sensitif
💋 sangat sesuai untuk bibir yang sensitif

Gawai , Raya nanti pasti teringin nak gojes? Bibir cun melecun?

boleh PM/WASAP saya
📲📲 0109808430
#ProjekSTG
#ElitKingdom
#DiamondFighters

MOST RECENT

Petua Rawat Sakit Kaki!

Macam biasa, kalau kaki sakit, lenguh2. Kami tiada guna produk lain, tapi tampal pantyliner BIOSELEZA di kasut. Lagi2 yg selalu pakai heels.

Must try!
Must try!

Pm sya utk rahsia kenapa pantyliner tu boleh membantu. 📲0168907260 ( Nurul)

#sayaguna
#projekstg
#elitkingdom
#ElitSteady

√ KEPUTIHAN HILANG!!!
√ SENGGUGUT TIADA LAGI!!!😍 Best sangat pakai pantyliner bio seleza...dah x de lagi masalah keputihan dan senggugut bila guna pantyliner bio seleza ni... Selain tu pantyliner bio seleza boleh menyelesaikan masalah haid tidak stabil, vagina gatal & berbau dan kesukaran untuk hamil... Jom jaga aset kita🙊
Jgn ckp saya xpayung... Whatsapp 📲 014 676 7045

#ProjekSTG
#ElitKingdom
#TheMagicOfPartTime
#DiamondFighters

As slm.slmt pagiiii..slmt berkirijaaa..ari tok kmk merokettt awal pagiii..jum sapa nak joinnn..pm jak.. #asrarbeautycares
#projekSTG
#elitKingdom

❤BIO SELEZA + FEMININE❤

DILEMA Wanita😔
💎 KEPUTIHAN yang TERUK
💎 SENGUGUT
💎 Alamakk BOCOR lah.
💎 Miss V GATAL.. Jom ikhtiar dgn Bio Seleza...
RAWAT keputihan anda dengan senyap🤗sangat SELESA..nipis saja macam tidak pakai Pad saja....senang basuh😘

Jom dm @ whtsapp😘 📲 +60143566475

#ProjekSTG
#ElitKingdom
#TheMagicOfPartTime
#DiamondFighters

❗❗KEPUTIHAN ❗❗ TANDA JANGKITAN FARAJ ▶Keputihan yang banyak❗
▶Keputihan tempoh yang lama❗
▶Vagina gatal / ruam❗
▶Sakit pd kulit vagina semasa kencing❗
▶Keputihan kenyal / bergumpal❗
▶Keputihan berwarna kelabu / kehijauan❗
▶Keputihan berbau❗

Ini BUKAN BIASA !! Rawat Keputihan sebelum melarat.. Tidak cukup hanya mencuci 24jam, cuci saja tidak mampu membunuh bakteria@virus yg suda melekat dalam dinding vagina..Cuba ba imagine😱 Seramkan!🙈 Mulakan dengan 'Langkah Mudah'.. Bertukarlah kepada Daily set PANTYLINER BIO SELEZA ➕FEMI9 WASH !
Fungsi ANTI BAKTERIA dan MEMBUNUH KUMAN dalam panty BS mampu membunuh segala spesis bakteri didalam dan sekitar vagina.. Femi9 Wash pula mampu memberikan kesegaran sepanjang masa dan mampu memastikan vagina sentiasa bersih ! Jangan tak tahu, femi9 wash bole bantu kasi 'fit' yg tuuuttt🙊

Saya guna saya jual☺ 📱014 676 7045

#ProjekSTG
#ElitKingdom
#TheMagicOfPartTime
#DiamondFighters

HANYA DENGAN BIO SELEZA 😊😊😊 💕Tiada keputihan lagi
💕Tiada lagi bau2an yg tidak menyenangkan!
💕Tiada lagi isu sakit bila dtg bulan... senggugut bye2!
💕Tiada lagi isu rahim.jatuh!
💕Tiada lagi isu rahim bengkak!
💕Tiada lagi isu kembung!
💕Tiada lagi isu infeksi!
💕Tiada lagi gatal!
💕Tiada lagi isu kudis diluar dan didalam
💕Tiada lagi isu my- V utk yg hamil!
💕Tiada lagi isu Hubby moyokkk!!
💕Tiada lagi isu murung!
💕Tiada lagi isu hormon tak keruan!
✔In syaa Allah subur!
✔In syaa Allah kudis cancer baik!
✔In syaa Allah darah kotor semua luruh elok!
✔In syaa Allah period sharp on time dan habis secepat 6 hingga 7 hari!
✔In syaa Allah tiada ekor period buat c hubby murung!
✔In syaa Allah isu RAHIM selesai!
✔Muka naik seri!
✔Perut elok tak ada lagi buncit
✔Darah elok lancar dari hujung rambut ke hujung kaki!

1 Bungkus RM30
Combo Pack Harga Kasih Sayang

Pm/Wa 017-3171475

#projekSTGbeliIMPIAN
#elitkingdom
#meroketRM1000seminggu
#italyakudatang
#kamiteamhebatWMIH

< BIO SELESA - penyelesaian untuk masalah wanita >

Anda mengalami :- -Sengugut
-Keputihan
-Haid tidak stabil -Masalah hormon/sukar hamil
-Vagina gatal/berbau busuk

Jangan risau, ayuh bertukar kepada Bio Seleza, rangkaian tuala wanita yang akan membantu anda menyelesaikan masalah tersebut.

Pm or inbox nombor tertera pd gambar

#ProjekSTG
#Elitkingdom

[ Rambut Gugur ! LASAK 😢 ]

Tidak selesa bila berhadapan dengan kawan bila rambut semakin gugur, selalu di ejek & di ketawa 😢

Jangan risau ! Jom beralih dengan Shampoo ME - Spesialnya dari garam buluh.
Kembalikan keyakinan diri kita bersama ME 😄
Ready Stok !

#ProjekSTG
#Elitkingdom

MASALAH SIK ABIS ABIS‼️‼️ 👉Ruam
👉Allergic
👉Gatal Gatal
👉Eczema
👉Penyakit Kulit 👉tumit kaki merekah

Punya masalah spt di atas??? 👆👆 Saya punya penyelesaiannya, seketul sabun mampu merawat pelbagai jenis masalah kulit. ☘ Tanpa perlu abis beratus ringgit
☘ Tanpa perlu jumpa doc
☘ Tanpa perlu sapu sapu cream

Selamat di guna Dari Bayi ke Dewasa... Tiada bahan kimia.. Hanya perlu MANDI and GOSOK jewww... Berminat??? 01126814952
Jane

#ProjekSTG
#ELITkingdom
#Elitsengaut

Most Popular Instagram Hashtags