#elitkingdom

48376 posts

TOP POSTS

TQ Ila Bip tolong order Maya utk kami...😍 Tudung Maya Neelofa & Infinenece x Rizman Ruzaini ni mau pakai masa Trip ke Gold Coast nanti..😍 #IheartSTG
#ELITkingdom

Testimony saya sendiri ❤

Jangan percaya, cuba dulu ✔

#projekSTG
#ELITkingdom
#herbamaharani

IKHTIAR DULU SEMBUH MENYUSUL

Lumrah dunia Akhir Zaman, sihir, santau dah macam permainan.. Nauzubillah...... Anda ade terkena gangguan? Ramai yg dah berikhtiar dengan #BVSM untuk penyakit yg susah nak ubat ni.. Yg panas baran, yg sakit sarat, yg selalu stress.. dan yang lumpuh akibat kemalangan... Alhamdulillah...semuanya sembuh setelah menggunakan #BVSM ni..☺ Tak pyh nak makan ubat atau cari bunga 7 jenis, air 7 kolah.. Dengan #BVSM hanya selimut atau tdo je kat ats dia.. Mudah aje.. Kalaulah anda yg #Jue sebutkan.. Boleh lah cuba ikhtiar dengan #BVSM.. HANYA KLIK LINK DI BAWAH.. ⤵⤵⤵ http://www.wasap.my/60196535743

#projekstg
#elitkingdom
#elitmania

Ehem.. ehem..
Akibat amal 2 sachet Min Kaffe sama 6 biji Garlic sehari taraaaaaaa 😂

Testimoni diri sendiri ya..
Tu gambar tahun lepas punya.. jd yg tahun lepas smpi la bulan Mei baru2 ni itulah kegemukan kak haha 😂 gambar after masa raya d kampung baru2 ni... Gara2 mau dapatkan lutut mcm Jlo nah berabis la kakak ba... Dulu saiz L, now saiz M sd.. baru2 ni kak try baju mau2 muat sd saiz S 👏

Bah jgnla ba jeles.. marilah kita mengkuruskan diri sambil sihat gitu 😘 klu enda cuba mana tau kan?

Beli 2 kotak Min Kaffe dan 1 botol Garlic dapat harga spesel dari kakak.. pm ya.. #projekSTG
#Elitkingdom
#ElitHBT

Hidup itu adalah pilihan dan buatlah keputusan yang kamu boleh tersenyum melihat hasilnya suatu hari nanti ♥️ #throwbackItaly
#IheartSTG
#Mimpimenjadisaturealiti
#ELITkingdom

Jangan terkejut bila amalkan herba maharani, suami bgi respon mcm ni😍😍.. Herba maharani sngt baik jgk utk kesihatan tubuh bdn wanita.. ready stok maharani🤗🤗 pm linda 0178378234
#projekstg
#elitkingdom

Duluu kau kasih tinggal aku sebab badan gomokkk lemak sini sana ketul2 atas bawa tak cantekk tak pandaii jaga diri.. Sekarang Baru kau terhege hege nak aku balikk😤😤😤 soriii MAHATANI untuk Orang Lain😍😍😍 PM MAHARANI HARGA KASIH SWEET 😘😘😘 Www.Watsap.My./0138582375

#PROJEKSTG
#ELITKINGDOM

❤️ BONUS GEMOK ASBAB MIN KAFFE ❤️ Hahhh! Inilaa kopi viral yg mjadi sebutan ramai

Bukan jak bikin kempis perut tp bikin gemuk dompet

Kasi gabung sama GARLIC lagi mantap
DETOX abiss. Sisa2 toksin dlm usus semua bersih.

ANGIN dlm badan pun HILANG, rasa RINGAN jak badan.

SEMBELIT pun xda suda. LAWAS penghadaman.

Raya dah dekat, baju muat ka? Dompet ckup gemok ka?

Jom kurus & gemok bersama SET PKP ❤️ Pm/Whatsapp
www.wasap.my/601129808802

#ProjekSTG
#ELITkingdom
#TheMagicOfPartTime
#ProjekDuitRaya2017

KEMUJARABAN Herba Maharani TELAH TERBUKTI... TQ HERBA MAHARANI 😍

Herba Maharani berfungsi untuk menyelesaikan masalah kronik wanita dan gadis remaja (senggugut, keputihan, peredaran haid, usaha mengelakkan kemandulan dan lain-lain). Ia adalah amalan terbaik untuk wanita selepas bersalin (menguat dan mengecutkan otot rahim) dan melegakan masalah sakit pinggang dan belakang, angin dalam badan & kebas.. DAPATKAN Herba Maharani sekarang !!! FAST ACTION !! FAST RESULT !!!
📲0109379223

#elitkingdom
#elitBEST

MOST RECENT

Keluaran baru shom

D chef paste !
Masakan ala chef walau ko noobs dalam memasak!
Saya ada jual 🙋🏻boleh pm KakNoora ya🙋🏻 KakNoora 0142034814

#onlinebusiness #elitkingdom #projekstg #elitdarasngedor #elitwarrior #elitjdja #tawautown #tawau #sandakan #kotakinabalu #semporna #sabah #sarawak #dchefpaste #easycooking@

Antara kebaikan dan kelebihan *MAHARANI* ▶️ Melancarkan peredaran darah ▶️selaraskan kitaran haid yang tak teratur ▶️sembuhkan senggugut ▶️selesaikan masalah kronik kaum hawa seperti keputihan dan peredaran haid..ini adalah usaha untuk elakkan kemandulan. ▶️menggalakkan kesuburan secara semulajadi ▶️kurangkan keletihan ▶️tingkatkan imunisasi disamping menguatkan kaki dan tangan. ▶️serlahkan wajah yang berseri-seri dan awet muda ▶️bertindak sebagai gantian untuk jamu-jamu, ubat periuk semasa dalam pantang ▶️sangat menyegarkan dan menyuburkan badan lepas bersalin ▶️kecutkan rahim dengan cepat. ▶️pada yang belum kawin sangat digalakkan untuk kulit yang cantik, melancarkan haid, sentiasa cergas bertenaga ▶️meningkatkan metabolisma badan dengan kelancaran darah ke seluruh badan. ▶️ "ubat seks" untuk wanita di mana nikmat luar biasa kepada dua pihak. ▶️untuk yang hampir menopous, maharani membantu untuk kuatkan tulang, kuatkan daya tahan badan dari penyakit.

PM/WHATSAPP
0177228164(bella)

#projekSTG
#ElitKingdom

IKHTIAR DULU SEMBUH MENYUSUL

Lumrah dunia Akhir Zaman, sihir, santau dah macam permainan.. Nauzubillah...... Anda ade terkena gangguan? Ramai yg dah berikhtiar dengan #BVSM untuk penyakit yg susah nak ubat ni.. Yg panas baran, yg sakit sarat, yg selalu stress.. dan yang lumpuh akibat kemalangan... Alhamdulillah...semuanya sembuh setelah menggunakan #BVSM ni..☺ Tak pyh nak makan ubat atau cari bunga 7 jenis, air 7 kolah.. Dengan #BVSM hanya selimut atau tdo je kat ats dia.. Mudah aje.. Kalaulah anda yg #Jue sebutkan.. Boleh lah cuba ikhtiar dengan #BVSM.. HANYA KLIK LINK DI BAWAH.. ⤵⤵⤵ http://www.wasap.my/60196535743

#projekstg
#elitkingdom
#elitmania

Bacaan utk PEREMPUAN SAHAJA!!
.
.
.

KHASIAT PIL MAHARANI :
> Meningkatkan kenikmatan hubungan intim suami isteri.
> Menyuburkan rahim wanita, sesuai diambil oleh wanita yang ingin mendapatkan zuriat.
> Bagus untuk ibu yg sdg berpantang sbg ganti jamu.
> Menghilangkan masalah senggugut.
> Berkesan untuk masalah keputihan, masalah kitaran haid tidak teratur.
> Masalah sakit2 badan dan sakit pinggang terutama selepas melahirkn anak.
> Melancarkan peredaran darah.
> Bagus untuk wanita yg sdh menopous atau sdg mengalami tanda2 menopous.
> Mencegah Osteoporosis.
> Meningkatkan kadar metabolism, badan akan bersemangat, bertenaga dan aktif
> Awet muda, menegang & memberi keanjalan kulit (payudara, ovari, perut, pinggul)
> Menguatkan otot-otot rahim & peranakan.
> Baik untuk pesakit diabetes ( kencing manis )

Pil Maharani sebenarnya sudah dikenali serta menjadi pilihan kaum wanita sejak zaman nenek moyang kita lagi. Sesuai untuk wanita setiap pering kat umur dari anak dara, ibu dan nenek. (20thn - 80thn). Diluluskan Oleh Kementerian Kesihatan Malaysia – MAL 20014419T. Disahkan Halal oleh Pertubuhan China Islamic Association. (salah satu badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM). ada 2testimoni sya bg..kalau mau lagi testimoni lain boleh PM saya 😊

Rm100 sekotak utk 300biji ❤️ #projekstg
#ELITkingdom
#MaharaniHerbawanita
#wanitaberpantangbolehmakan
#awetmudaselalu
#bikinsempitliauuuuu
#meowwwwww

👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦 💜BIO VELOCITY SLEEP MATE💜 👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫👫💑👫 💘BVSM ini sesuai untuk lelaki dan perempuan.Ianya bagus untuk melegakan sakit kepala,melegakan sakit belakang dan dan melegakan ketegangan leher... 💛Kelebihan Bvsleep Mate ialah: 🌿Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun 🌿Menstabilkan emosi,tekanan dan desakan 🌿Memulihkan tenaga,memperbaiki dan mengaktifkan sel-sel dalam badan 🌿Melegakan kepenatan dan kesakitan 🌿Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti 🌿Menggalakkan peredaran darah

Cuba jangan tak cuba...!!!! berminat whatssap or sms
0135306080

#projekstg
#elitkingdom

Tidur dengan #biovelocitysleepmate banyak kebaikkan.. Berminat pm sya 😊
#projectstg
#elitkingdom

R..E..A..D..Y...S..T..O..C..K

BIO VELOCITY SLEEPMATE (BVSM)
SESUAI UTK SEISI KELUARGA❤

11 kebaikan Pelapik Tilam Bio Velovity Sleep Mate ini
1. Dengan hanya baring atau tidur dengan BVSM dapat membantu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan seperti: ✔Melegakan sakit kepala
✔Sakit Perut
✔Senggugut
✔Menghilangkan kesakitan otot
✔Melegakan Gastrik
✔Melegakan Sakit Belakang @ Slip Disc
✔Melegakan Rasa Kebas Tangan/ Kaki

2. Melancarkan peredaran darah punca berlakunya pelbagai penyakit

3. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan

4. Menambahkan tenaga secara semulajadi dan menyegarkan badan.

5. Melegakan kepenatan dan kesakitan

6. Meningkatkan kadar metabolisma badan. Boleh kurus la bila tidur dengan BVSM ni.

7. Mengaktifkan fungsi-fungsi sel badan

8. Meningkatkan pertahanan badan dan membaiki sistem imunisasi.

9. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan.

10. Merangsang menyelaraskan sistem saraf secara semulajadi.

11. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti

Pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate ini juga sangat sesuai digunakan bagi yang menghadapi masalah seperti:- 📣Strok/ Minor Strok,gout,kencing manis,sakit jantung,pesakit kanser,asma/semput,imsomnia,sakit sendi,slip disc,sakit jiwa/kemurungan,perokok tegar,nak hamil n berdengkur

Pm/wa for more info ya.. SHARING IS CARING

contact me
📱01133776877

#projekstg
#elitkingdom
#elitbest

❗❗KEPUTIHAN ❗❗ TANDA JANGKITAN FARAJ ▶Keputihan yang banyak❗
▶Keputihan tempoh yang lama❗
▶Vagina gatal / ruam❗
▶Sakit pd kulit vagina semasa kencing❗
▶Keputihan kenyal / bergumpal❗
▶Keputihan berwarna kelabu / kehijauan❗
▶Keputihan berbau❗

Ini BUKAN BIASA !! Rawat Keputihan sebelum melarat.. Tidak cukup hanya mencuci 24jam, cuci saja tidak mampu membunuh bakteria@virus yg suda melekat dalam dinding vagina..Cuba ba imagine😱 Seramkan!🙈 Mulakan dengan 'Langkah Mudah'.. Bertukarlah kepada Daily set PANTYLINER BIO SELEZA ➕FEMI9 WASH !
Fungsi ANTI BAKTERIA dan MEMBUNUH KUMAN dalam panty BS mampu membunuh segala spesis bakteri didalam dan sekitar vagina.. Femi9 Wash pula mampu memberikan kesegaran sepanjang masa dan mampu memastikan vagina sentiasa bersih ! Jangan tak tahu, femi9 wash bole bantu kasi 'fit' yg tuuuttt🙊

Saya guna saya jual☺ 📱014-9963680

#ProjekSTG
#ElitKingdom
#TheMagicOfPartTime
#DiamondFighters

Most Popular Instagram Hashtags