[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#elephantvillagepattaya

MOST RECENT

พบกันใหม่ในวันพรุ่งนี้ที่หมู่บ้านช้างพัทยา🐘🐘
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

วันนี้ที่หมู่บ้านช้างพัทยา🐘🐘
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

สวัสดีตอนเช้า หมู่บ้านช้างพัทยา🐘🐘
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

Деревня слонов в Паттайе
— это уникальный заповедник, где происходит контакт человека со слонами — животными, которые в Таиланде считаются священными. Ежедневно здесь устраивается шоу с участием слонов, каждое из которых собирает множество зрителей. Побывав здесь, вы узнаете очень много нового о жизни и особенностях поведения этих великанов, сможете покормить слонов бананами и совершить путешествие верхом. Стоимость экскурсии в деревню слонов - 1200 бат.
Включено: трансфер, 45-минутное катание на слоне по окрестностям деревни, шоу слонов, мини-ланч с фруктами и чаем.
Ежедневно в 10:00 и в 15:00.

#thailandparagontravel #elephantvillagepattaya #elephant #paragonexcursions #amazingthailand #thailandexcursion #traveltothailand #letshavefun #экскурсиивпаттайе #удивительныйтаиланд #ялюблютаиланд

พบกันใหม่ในวันพรุ่งนี้นะคะ ที่หมู่บ้านช้างพัทยา Good night 🐘🐘
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

สวัสดีวันจันทร์ที่หมู่บ้านช้างพัทยา
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

Lepas dah melantak kita buat aktiviti seterusnya iaitu naik gajah! Bapak besar gajah dia tinggi pulak tu. Syok tapi 10 minit je. Pusing-pusing dalam kampung tu. .
.

Dekat sini nak bercerita dimana lepas dah turun dari gajah nie tukang bawak tu akan jerit tip! Tip! Yang kami nie blur, ingat dia jerit sebab nak suruh gajah tu dekat dengan lantai. Bila nak blah dia jerit tip sambil memaksa. Ekelehh rupanya dia minta tip! Upah! Dah la kami baru sampai semua duit besar-besar reda jela bagi duit besar. .
.

Jadinya kalau korang datang sini sediakan duit kecik. Takde la reda tapi macam tak reda bila dah bayar. Bayar tip tu 20baht je. Takyah lelebih 😅

#RHbercuti #bangkok #pattaya #thailand #elephantvillagepattaya

มาสนุกและสัมผัสกับความเป็นธรรมชาติได้ทุกวันที่”หมู่บ้านช้างพัทยา”Good night แล้วพบกันใหม่ในวันพรุ่งนี้นะคะ🐘🐘🐘🐘 #elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

🐘🐘🐘🐘 เช้าวันนี้ที่หมู่บ้านช้างพัทยา
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

Rabbits HappyTime🐰🐰🐰🐰🐰 #elephantvillagepattaya #pattaya #rabbits

Good morning 🐘🐘เช้านี้ที่หมู่บ้านช้างพัทยานะคะ
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

สวัสดีตอนเช้า🐘🐘”หมู่บ้านช้างพัทยา”🐘🐘
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

แล้วพบกันใหม่ในวันพรุ่งนี้ที่หมู่บ้านช้างพัทยานะคะ
#elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

Good night แล้วพบกันใหม่ในวันพรุ่งนี้นะคะที่หมู่บ้านช้างพัทยา 🐘🐘🐘🐘 #elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

Happy New Year 2018, We Wish You have a good Health, Wealth ,Love, Happiness and Success in Your Life for everything .สวัสดีปีใหม่ทุกท่านค่ะ🐘🐘🐘🐘 #elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

วันนี้ที่🐘🐘หมู่บ้านช้างพัทยา🐘🐘🐘🐘 #elephanttrekking #elephant #pattaya #travel #elephantvillagepattaya #pattayaelephantvillage

Most Popular Instagram Hashtags