[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#effwhatyouheard

550 posts

TOP POSTS

What I don't play with ..... My money... My family... My friends.... My man... #effwhatyouheard

Loving all that natural melanin.... @ravenalyah "Nappy headed ๐Ÿ‘‘
#teamnatural #NappyIsntABadWord #EffWhatYouHeard"
#LocNationTheMovement

Because im the favorite, the original, one of a kind lol #favorite #effwhatyouheard #mumandpops #lovem #eventhoughtheygivmeaheadache

#TxtMessages this a.m.
Attention @instagram followers this is the type of DRAMA that makes me wonder who the F to trust..... NO disrespect to anyone, but NO one stole shit from #MaakeKemoeatu please Checc your source before bashing โ€œMY NAMEโ€ & character #EffThatSuperBowlRing and the person it belongs too... Donโ€™t start cuz videos, emails, text, messages, my memory, and MOUTH โ€œgot timeโ€ to clear your LIES! #RaiderNation #NEXT

"As long as you know who you belong to..." ๐Ÿ˜Œ #MOOD #Beyjustgetsme #loveher ๐Ÿ‘‘๐Ÿ’• #effwhatyouheard

Ppl tend to hide their problems behind smiles and laughter, so don't believe everything you hear, cause everyone is fighting a battle you might have no clue about. #lowkey#effwhatyouheard#onlyfewknowtherealme#noteventherealme

All my #homeboys raise their #babies #effwhatyouheard

Free download or purchase a hard copy. #Cisko #Mixtape #FreeDownload #EffWhatYouHeard #CiskoEWYH

MOST RECENT

#TxtMessages this a.m.
Attention @instagram followers this is the type of DRAMA that makes me wonder who the F to trust..... NO disrespect to anyone, but NO one stole shit from #MaakeKemoeatu please Checc your source before bashing โ€œMY NAMEโ€ & character #EffThatSuperBowlRing and the person it belongs too... Donโ€™t start cuz videos, emails, text, messages, my memory, and MOUTH โ€œgot timeโ€ to clear your LIES! #RaiderNation #NEXT

๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ฆ My werrrd๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ˜ฑ
#sharingmemes #effwhatyouheard #passiton

Shrugs They gotta me one of my favorite exercises. #fitcops #fitcopsrepprospect #police #ohsnap #blueline #workout #blacklisted #effwhatyouheard

Happy ๐Ÿ˜Š Birthday ๐ŸŽ‰ month to ME #August19th #LEO ๐Ÿฆ#PineappleExpress #CannibusLife #EffWhatYouHeard

Most Popular Instagram Hashtags