[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ebooksimbiosiscinta

2855 posts

TOP POSTS

Apa kata @okisetianadewi Tentang novel #semusimdimahsyar .
.
[ SEMUSIM DI MAHSYAR : LIMA HARI DIKEBUMIKAN DALAM KUBUR ]
.
BY @hadi_fayyadh
Kisah Benar
.
Iqlima Salsabilla ( Bukan nama sebenar ) disahkan menghidap penyakit kanser hati.
.
Walau dalam keadaan payah alhamdulillah, aku diberi harapan bahawa aku bakal diselamatkan.
.
Seorang pemuda, Haikal Qaleef menuaikan janjinya, mendermakan hatinya kepadaku. .
Aku masih ingat detik itu aku ditolak masuk ke dalam bilik pembedahan sambil diperhatikan jauh Kedua orang tua yang mengaku ibu dan ayahku.
.
Aku amat benci, benci yang sangat mendalam terhadap mereka berdua. Aku dicaci dan dihina selama ini adalah kerana mereka. .
.
Aku, terasa seperti ada yang merenggut. Sakit, azab, tidak mampu terungkap. Badanku menggelupur seperti kehilangan nafas. Aku tidak tahu, apa yang berlaku.
.
Aku kelam, bagai berada di dalam kepekatan malam. Aku melihat diriku berbungkus kain kapan putih berjalan pulang, tanah darah, nanah mengalir si kainku. .
.
Aku memanggil-manggil ayahku. Dia seperti terlena dialam mimpi, aku benar-benar berdiri di hadapannya. "Ayah, tolong ayah...Ayah, buka ikatan ini ayah .."
.
Apa yang sebenarnya berlaku? Apakah dendam Iqlima terhadap ibu dan ayahnya? Apakah dia berjaya hadir di dalam mimpi ayahnya ?
.
Dapatkan jawapan pengalaman sebenar seseorang yang mati 5 hari di dalam liang lahad, lalu kembali ke dunia. .
.
DAPATKAN SEGERA SEMUSIM DI MAHSYAR.
ORDER SEKARANG
.
Cara Tempahan :
.
1. Whatsapp +6018-2643646
.
Atau
.
2. Comment "SAYA NAK SDM " di ruangan comment nanti saya DM 😊
.
#UsrahTCBS
#HadiFayyadh
#SemusimDiMahsyar
#KetikaAzazilBerputusAsa
#SemusimDiBarzakh
#SimbiosisCinta
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#WarkahBuatBidadari
#TuhanSentuhlahHatiKu
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

[ PEMBACA LALUI PENGALAMAN MIMPI ANEH] .
. .
"Semusim Di Barzakh, sangat luarbiasa, lainlah cara penulisannya, saya lalui pelbagai "getir" ketika membacanya, terasa saya dicampak ke dalam dimensi cerita yang di tulis " .
.
" Saya nak tidur malam rasa gerun, takut saya tak bangun dah esok pagi, Then setiap kali babak yang diceritakan di dalam plot buku ni, sampai saya terbawa-bawa dalam mimpi.. Masya Allah kesannya sangat hebat. " .
.
" Sekarang ni, rasa lebih dekat dengan Allah, dia benar-benar paut hati saya"
.
Itu antara kata-kata Aidil Iskandar antara ribuan pembaca kami. .
.
Apa tunggu lagi, Mari selami pengalaman yang anda tidak akan perolehinya dari buku-buku lain mungkin, kerana ia adalah penulisan visualisasi pertama di Malaysia.
.
Whatsapp kami segera ! 👉//www.wasap.my/601117883416 (Saudara Nas)
.
.
#SahabateNuur
#LegacyOfKnowledge
#TEAMSahabateNuur
#HadiFayyadh
#KetikaAzazilBerputusAsa
#SemusimDiBarzakh
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa
#TuhanSentuhlahHatiKu
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#SimbiosisCinta
#EbookSimbiosisCinta
#RevieweNuur
#KedaiBukuIslam
#Nas

[ KOMBO HADI FAYYADH BERBALOI - BALOI ]
.
.
Jom BELI #SemusimDiBarzakh + #SemusimDiMahsyar + KetikaAzazilBerputusAsa
.
.
Kalian Akan dapat Item- Item Berikut 😱😱
.
.
1 👉 #eBookWarkahBuatBidadari
.
.
2 👉 #eBookSimbiosisCinta .
.
3 👉 #eBookWarkahBuatBidadari .
.
4 👉#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa .
.
5 👉 Bookmark #SemusimDiMahsyar LIMITED EDITION .
.
6 👉 Bookmark #SemusimDiBarzakh LIMITED EDITION .
.
7. 👉 Bookmark #KetikaAzazilBerputusAsa LIMITED EDITION
.
.
8. 👉 Kad Nama #oolatbookoo .
.
9. 👉 #BukuDoaExclusiveSahabatAtTaqwa .
.
10. 👉 #BukuDoaExclusiveSahabatAtTaqwa
.
.
Hadiah2 di Sponser oleh Ustaz @Hadi_Fayyadh dan juga HQ @SahabatAtTaqwa
.
.
.
.
Wah, berdouble - double #FreeGift kalian.
.
.
Tapi Berapa Ya? .
Jangan teperanjat dengan harga kombo ni ya!
.
Ayuh! Jangan tangguh lagi .
.

Dapat kan Sekarang daripada Oolatbookoo #SahabatAtTaqwaBERDAFTAR di SG .
.
P/s : Dah REQUEST @eKatalogSahabatAtTaqwa UPDATED dalam bentuk PDF ?
.
.
Ianya penting sebagai panduan dalam MEMBORONG buku 🙈🙈🙊
.
.
Powered by :
.
.
@eKatalogSahabatAtTaqwa
@eQuoteSahabatAtTaqwa
@SahabatAtTaqwaBUDDIES
.
.

#SahabatAtTaqwa #SahabatAtTaqwaSG
#BisnesKitaDakwahKita
#SahabatAtTaqwaBUDDIES
#ArkitekJalanan
#DIAgnosisFobia
#SemusimDiMahsyar
#SemusimDiMahsyarEdisiPremium
#JomBorongBuku

💪🏻TINGGI MENGGUNUNG LAMBAKAN SEMUSIM DI MAHSYAR💪🏻
.
.
Ni haa geng HQ tengah packing untuk pos kpd sahabat yg dah join pre order 💪🏻💪🏻😁😁
.
.
Untung beli online, dapat eBook PERCUMA 😁😁😁
.
.
Cara Tempahan :
.
1. Whatsapp +60132511693
.
Atau
.
2. Tekan link di Bio ig ni.
.
.
#HadiFayyadh
#SemusimDiMahsyar
#KetikaAzazilBerputusAsa
#SemusimDiBarzakh
#SimbiosisCinta
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#WarkahBuatBidadari
#TuhanSentuhlahHatiKu
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

AKU MAHU HIDAYAH:
[ KOMBO BELI 2 PERCUMA 5; BERBALOI - BALOI ]
.
.
Jom Dapatkan segera komBo exclusive dari @bookstore.beauty 😍🌸
.
👉#AkuMahuHidayah + #SemusimDiMahsyar
.
👉#AkuMahuHidayah + #SemusimDiBarzakh
.
👉#AkuMahuHidayah +
#KetikaAzazilBerputus Asa
.
Akan dapat 5 Item PERCUMA 😱😱
.
.
👉 #eBookWarkahBuatBidadari
.
.
👉 #eBookSimbiosisCinta .
.
👉 #300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa .
.
👉 Bookmark #SemusimDiMahsyar LIMITED EDITION .
.
👉 Bookmark #SemusimDiBarzakh LIMITED EDITION .
.
.
.
Ini tidak termasuk Sekiranya pihak ingin berikan EXTRA FREE GIFT pada kalian 😁😁😁
.
.
Jangan tangguh lagi .
.
.
Jom dapatkan segera !!
.
><><><><><><><><><><><><><><>
How to order?:-😩
1.Whastapp +60137049711
SEND---COMBO --> +60137049711
.
.
.
2.DM TERUS IG @bookstore.beauty
. .best price and best serve untuk semua 🙈🙈🙊
.
.
Jom follow @bookstore.beauty
.
.

#AkuMahuHidayah
#BisnesKitaDakwahKita
#Effira.press
#safeplanner
#SemusimDiMahsyar
#SemusimDiMahsyarEdisiPremium
#JomBorongBukuDenganDuitRaya

#LDmyPromote
@e.nabooks ~ KOMBO 3 RAYA ~

HOT SALE !!!
.
PAKEJ PREMIUM
Semenanjung & Sabah , Sarawak
.
✔ SEMUSIM DI BARZAKH 29.90
✔ KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA 29.90
✔ SEMUSIM DI MAHSYAR PREMIUM EDITION 39.90
.
Sahabat juga akan dapat FREE👇
.
✔ 300 Kompilasi Rahsia Menjadi Luar Biasa
✔ Ebook Simbiosis Cinta
✔ Ebook Warkah Buat Bidadari
✔ Ebook Tuhan Sentuhlah Hatiku
.
Nak lagi⁉
✔ Fridge magnet
✔ Mini yasin @ mathurat @ 3 surah pilihan @ kahfi
✔ Tasbih
✔ Bookmark-3
.
.
Harga sebenar RM131.70
(semenanjung)
.
.
Harga sebenar RM137.70
(sabah & sarawak)
.
.
Sempena RAYA, kami tawarkan harga kawkaw 😻
Semenanjung
Sahabat bayar dengan harga RM109.70 sahaja
.
.
Sabah & Sarawak
sahabat perlu bayar dengan harga RM115.70
.
Sahabat JIMAT RM26
😱😱😱😱‼
.
Cepat selagi dalam promosi 😀
Sah sehingga 15 Julai 2017
.
.
Cara pembelian:

1. Whatsapp +6010 316 2770

Atau

Komen 'SAYA NAK KOMBO 3 RAYA'
di ruangan komen nanti admin DM
.
.
Follow

@e.nabooks
@e.nabooks
@e.nabooks

Pelbagai pilihan buku dan gift yang pasti menjadi rebutan 😉
.
.
#enabooks
#SahabateNuurAgent
#LegacyofKnowledge
#semusimdibarzakh
#SemusimDiMahsyar
#KetikaAzazilBerputusAsa
#HadiFayyadh
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookSimbiosisCinta
#EbookSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa
-
╔════ೋღღღೋ═══╗
@Lukisan_Dakwah.my
╚════ೋღღღೋ═══╝
👉DIPERSILAKAN 👈
❣ Lɪᴋᴇ | Cᴏᴍᴍᴇɴᴛ | Sʜᴀʀᴇ | Tᴀɢ ❣
#LukisanDakwah #LukisanDakwahMy #لوكيسن_دعوه_اسلام #LukisanDakwahIslam #JanganPernahBerhentiMemberiNasihat

".. TU BARU DI DUNIA .. MAHSYAR NANTI MACAMANA LAH KAN ..."
.
BY @hadi_fayyadh
Kisah Benar
.
Iqlima Salsabilla ( Bukan nama sebenar ) disahkan menghidap penyakit kanser hati.
.
Walau dalam keadaan payah alhamdulillah, aku diberi harapan bahawa aku bakal diselamatkan.
.
Seorang pemuda, Haikal Qaleef menuaikan janjinya, mendermakan hatinya kepadaku. . .
.
Aku masih ingat detik itu aku ditolak masuk ke dalam bilik pembedahan sambil diperhatikan jauh Kedua orang tua yang mengaku ibu dan ayahku.
.
Aku amat benci, benci yang sangat mendalam terhadap mereka berdua. Aku dicaci dan dihina selama ini adalah kerana mereka. .
.
Aku, terasa seperti ada yang merenggut. Sakit, azab, tidak mampu terungkap. Badanku menggelupur seperti kehilangan nafas. Aku tidak tahu, apa yang berlaku.
.
Aku kelam, bagai berada di dalam kepekatan malam. Aku melihat diriku berbungkus kain kapan putih berjalan pulang, tanah darah, nanah mengalir si kainku. .
.
Aku memanggil-manggil ayahku. Dia seperti terlena dialam mimpi, aku benar-benar berdiri di hadapannya. "Ayah, tolong ayah...Ayah, buka ikatan ini ayah .."
.
Apa yang sebenarnya berlaku? Apakah dendam Iqlima terhadap ibu dan ayahnya? Apakah dia berjaya hadir di dalam mimpi ayahnya ?
.
Dapatkan jawapan pengalaman sebenar seseorang yang mati 5 hari di dalam liang lahad, lalu kembali ke dunia. .
.
DAPATKAN SEGERA SEMUSIM DI MAHSYAR.
ORDER SEKARANG
.
Cara Tempahan :
.
1. Whatsapp +601113383347
.
Atau
.
2. Comment "SAYA NAK SDM " di ruangan comment nanti saya DM 😊
.
#SahabateNuur
#LegacyOfKnowledge
#TEAMSahabateNuur
#HadiFayyadh
#SemusimDiMahsyar
#KetikaAzazilBerputusAsa
#SemusimDiBarzakh
#SimbiosisCinta
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#WarkahBuatBidadari
#TuhanSentuhlahHatiKu
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

#raudhah . ".. TU BARU DI DUNIA .. MAHSYAR NANTI MACAMANA LAH KAN ..."
.
BY @hadi_fayyadh
Kisah Benar
.
Iqlima Salsabilla ( Bukan nama sebenar ) disahkan menghidap penyakit kanser hati.
.
Walau dalam keadaan payah alhamdulillah, aku diberi harapan bahawa aku bakal diselamatkan.
.
Seorang pemuda, Haikal Qaleef menuaikan janjinya, mendermakan hatinya kepadaku. . .
.
Aku masih ingat detik itu aku ditolak masuk ke dalam bilik pembedahan sambil diperhatikan jauh Kedua orang tua yang mengaku ibu dan ayahku.
.
Aku amat benci, benci yang sangat mendalam terhadap mereka berdua. Aku dicaci dan dihina selama ini adalah kerana mereka. .
.
Aku, terasa seperti ada yang merenggut. Sakit, azab, tidak mampu terungkap. Badanku menggelupur seperti kehilangan nafas. Aku tidak tahu, apa yang berlaku.
.
Aku kelam, bagai berada di dalam kepekatan malam. Aku melihat diriku berbungkus kain kapan putih berjalan pulang, tanah darah, nanah mengalir si kainku. .
.
Aku memanggil-manggil ayahku. Dia seperti terlena dialam mimpi, aku benar-benar berdiri di hadapannya. "Ayah, tolong ayah...Ayah, buka ikatan ini ayah .."
.
Apa yang sebenarnya berlaku? Apakah dendam Iqlima terhadap ibu dan ayahnya? Apakah dia berjaya hadir di dalam mimpi ayahnya ?
.
Dapatkan jawapan pengalaman sebenar seseorang yang mati 5 hari di dalam liang lahad, lalu kembali ke dunia. .
.
DAPATKAN SEGERA SEMUSIM DI MAHSYAR.
ORDER SEKARANG
.
Cara Tempahan :
.
1. Whatsapp +6013 581 5082
.
Atau
.
2. Comment "SAYA NAK SDM " di ruangan comment nanti saya DM 😊
.
#SahabateNuur
#LegacyOfKnowledge
#TEAMSahabateNuur
#HadiFayyadh
#SemusimDiMahsyar
#KetikaAzazilBerputusAsa
#SemusimDiBarzakh
#SimbiosisCinta
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#WarkahBuatBidadari
#TuhanSentuhlahHatiKu
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa
#teega
#teegabuku

KISAH VIRAL : IBU OKU DIKURUNG DI DALAM SANGKAR : "Ibu, ampunkan aku!"
.
Apalah erti hidup andai, manusia yang pernah ditumpangkan rahimnya selama 9 bulan diseksa dan disakiti. Safura Ruzaini, mengimbau sebuah kisah, dimana suatu ketika dahulu dia kerap kali mengurung ibunya di dalam sangkar bawah rumah gara-gara ibunya seorang OKU.
.
" Saya tidak sangka, akhirnya ibu saya meninggal dunia akibat sakit tua di dalam sangkar, bukan di dalam pelukkan saya sebagai anak, bertapa berdosanya saya kerana tidak mempedulikannya yang sakit ketika itu, walaupun niat saya mengurungnya adalah untuk mengelakkan dia merayau-rayau". Ujar beliau lagi.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Ketika beliau ditemuramah pihak kru wartawan, kondisinya amat menyedihkan kerana sejak ibunya meninggal, beliau jatuh sakit dan tiada siapa yang merawatnya. Beliau yang juga bekas pesalah Juvana menceritakan pengalaman yang dianggapnya sebagai "Anak Derhaka".
.
" Mungkin ini balasan Allah kepada saya". Terkadang terpancar raut suram dan terlihat air matanya mengalir seperti suatu penyesalan berat yang sedang ditanggung. " Saya, rasa berat sangat di dalam dada, bila saya baca novel mahsyar tu sebak datang tiba-tiba, terus teringat ibu saya.."
.
" Sejak kematian ibu saya, saya tidak merasa serba salah pun, cuma sedikit sedih sahaja, tapi kehadiran novel ni, benar-benar buat jiwa saya luluh, sebenarnya sakit sangat jiwa orang yang berdosa ni, tapi Alhamdulillah, kisah di dalam novel tu beri saya pengajaran yang cukup besar."
Tambahnya lagi.
.
" Walaupun saya sakit, saya redha Allah nak basuh dosa-dosa saya, dengan apa yang saya dah buat terhadap arwah ibu saya, setiap malam saya sedekahkan yassin dekat arwah ibu dan ayah saya"
.
Apa sebenarnya yang dialami oleh mereka. Pembacaan yang dengan izin Allah telah membentuk kembali keperibadian yang rapuh menjadi utuh. Novel #semusimdimahsyar karya @hadi_fayyadh ini hanyalah cetusan tinta dari Allah jua. Selami dan rasainya.
.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuar

MOST RECENT

KISAH VIRAL : IBU OKU DIKURUNG DI DALAM SANGKAR : "Ibu, ampunkan aku!"
.
Apalah erti hidup andai, manusia yang pernah ditumpangkan rahimnya selama 9 bulan diseksa dan disakiti. Safura Ruzaini, mengimbau sebuah kisah, dimana suatu ketika dahulu dia kerap kali mengurung ibunya di dalam sangkar bawah rumah gara-gara ibunya seorang OKU.
.
" Saya tidak sangka, akhirnya ibu saya meninggal dunia akibat sakit tua di dalam sangkar, bukan di dalam pelukkan saya sebagai anak, bertapa berdosanya saya kerana tidak mempedulikannya yang sakit ketika itu, walaupun niat saya mengurungnya adalah untuk mengelakkan dia merayau-rayau". Ujar beliau lagi.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Ketika beliau ditemuramah pihak kru wartawan, kondisinya amat menyedihkan kerana sejak ibunya meninggal, beliau jatuh sakit dan tiada siapa yang merawatnya. Beliau yang juga bekas pesalah Juvana menceritakan pengalaman yang dianggapnya sebagai "Anak Derhaka".
.
" Mungkin ini balasan Allah kepada saya". Terkadang terpancar raut suram dan terlihat air matanya mengalir seperti suatu penyesalan berat yang sedang ditanggung. " Saya, rasa berat sangat di dalam dada, bila saya baca novel mahsyar tu sebak datang tiba-tiba, terus teringat ibu saya.."
.
" Sejak kematian ibu saya, saya tidak merasa serba salah pun, cuma sedikit sedih sahaja, tapi kehadiran novel ni, benar-benar buat jiwa saya luluh, sebenarnya sakit sangat jiwa orang yang berdosa ni, tapi Alhamdulillah, kisah di dalam novel tu beri saya pengajaran yang cukup besar."
Tambahnya lagi.
.
" Walaupun saya sakit, saya redha Allah nak basuh dosa-dosa saya, dengan apa yang saya dah buat terhadap arwah ibu saya, setiap malam saya sedekahkan yassin dekat arwah ibu dan ayah saya"
.
Apa sebenarnya yang dialami oleh mereka. Pembacaan yang dengan izin Allah telah membentuk kembali keperibadian yang rapuh menjadi utuh. Novel #semusimdimahsyar karya @hadi_fayyadh ini hanyalah cetusan tinta dari Allah jua. Selami dan rasainya.
.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuar

" BUKAN BIKIN INSAF SAJA, TAPI BIKIN SERAM PUN ADA.."
.
Kalau yang dah baca, tentu anda tahu "feel"nya kan?. Itulah keunikkan novel #semusimdimahsyar ini.
.
Penulis juga seperti biasa berkongsi rasa dengan pembaca lalu ditumpahkan kedalam novel ini.
.
Bait kata yang ditulis oleh @hadi_fayyadh mengungkap pelbagai cerita yang tidak boleh digambarkan melainkan hanya mereka yang telah membaca dan melaluinya sahaja.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Pelbagai pengajaran dibentuk dari kolam kisah benar yang sangat mengagumkan. Plot twistnya pasti membuka minda dan hati anda untuk kembali berubah menjadi lebih baik.
.
Jadi, apakah masih ada ruang disana untuk berlengah bagi mengisi ruang hidayah Allah ini?
Mari dapatkannya bersama kami dengan istimewa gift, ebook warkah buat bidadari ini.
.
Anda bila lagi nak merasainya?
DAPATKAN NOVEL TRILLER ISLAMI PERTAMA DI MALAYSIA
HARGA : RM29.90
.
Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

" BILA KAU BACA, BARU KAU TAHU KAU MENYEBELAH SIAPA.. RASULULLAH ATAU DAJJAL?"
.
Selama ni kita mengaku ummat Nabi Muhammad, tapi kita tak sedar perlakuan kita sebenarnya menjurus kearah pengikut Dajjal. Nauzubillah.
.
Karya #ketikaazazilberputusasa hasil nukilan @hadi_fayyadh ini membongkarkan banyak agenda yang tidak ramai orang tahu.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Sungguh, saat aku membacanya. Aku keluh kesah. Kejadian ini seakan menjadi petanda yang aku gusarkan selama ini. Apakah benar kebangkitannya semakin hampir?
.
Aku menyaksikan data-data yang dikeluarkan oleh Jabatan Meteorologi, semuanya menambahkan kerunsingan memuncak. .
Aku masih merasai hembusan kata-kata itu ditelinga. Dia hilang dari sayup mimpi kejauhan. Berdiri disebalik tangga nan tinggi menjulang.
Siapakah Sang Lelaki yang dimaksudkan?

JOM selami dan rasai pengembaraan menuju ke Timur ini.
.
Anda bila lagi nak merasainya?
DAPATKAN NOVEL TRILLER ISLAMI PERTAMA DI MALAYSIA
HARGA : RM29.90
.
Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

[MAHSYAR! BUKAN SEKADAR PADANG YANG LUAS.]
.
Sebuah alam yang akan ditempuh pastinya menjadi debaran buat semua manusia untuk diadili oleh Mahkamah Allah yang Maha Adil.

Saat inilah engkau sangat berhajat dan bergantung pada segala kebaikan, moga ianya dipandang oleh Allah dengan rahmatNya.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Apakah anda masih tegar menderhakai kedua orang tuamu. Bacalah dan selamilah kisah dan pengajaran yang tidak lagi ada kesudahan ini.
.
Mari, kami bantu anda untuk dapatkannya dengan ebook percuma, Warkah buat bidadari.
.
Anda bila lagi nak merasainya?
DAPATKAN NOVEL TRILLER ISLAMI PERTAMA DI MALAYSIA
HARGA : RM29.90
.
Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

[NOVEL KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA...ADAKAH AZAZIL BERPUTUS ASA?] Saat Azazil berputus asa dengan engkau, bukanlah ia suatu perkara mudah. Pastinya ada sesuatu yang sangat special mengapa ketua kejahatan boleh berputus asa.

Ketahuilah, rasailah bagaimana ilmu-ilmu yang dihidangkan dalam buku ini mampu membuat anda tersentak dan berdebar. Kerna setiap saat hidup kita dikelilingi oleh bisikan halus yang tanpa kita sedari.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Kebaikan dipandang keburukan. Keburukan semakin bertambah-tambah. Selusuri rentetan dalam setiap nukilan buku ini agar tahu mengapa sampai satu saat, "Ketika Azazil Berputus Asa".
.
Bongkar dan cedok segala ibrah perjalanan yang sangat mengesankan. Karya @hadi_fayyadh ini telah membuka mata segenap minda yang tertutup dengan dunia dengan izinNYA.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

[KISAH MATI? APAKAH BENAR MENYAKITKAN?] Kematian merupakan suatu syarat perpindahan ke alam transit iaitu Alam Barzakh sebelum menjejak ke Alam Akhirat.

Tidak lain dan tidak bukan Alam Barzakh merupakan petanda awal kebahagiaan atau kesengsaraan yang akan dihadapi. .
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Sama ada menjadi taman-taman syurga atau lubang-lubang neraka. Ianya semua bergantung sejauh mana yang kita lakukan di Alam Dunia.

Hayatilah dan rasailah isi kandungan buku ini buat diri yang ingin kenal erti kesedaran buat diri yang tak tahu bilakah ajal kita.
.
Novel ini bukanlah rekaan tapi semuanya kenyataan. Kerna itulah kenapa ianya terasa " Deep" paling dalam. Cubalah, bagi yang hatinya masih dekat dengan dunia, selami fitrah hatimu secara sembunyi.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

" SELAGI PUNYA WAKTU, INGINKU KEMBALI KE MASA ITU.."
.
"Sayu hati ini, mengenangkan 5 tahun yang lalu, apabila dikurniakan seorang ibu dan ayah yang cacat tapi disia-siakan mereka, kini mereka berdua telah bersemadi dalam liang rahap, saat membaca Novel ini, mata bengkak menangis kerna merasa terlalu berdosa dengan mereka"
.
Pengakuan salah seorang pembaca novel #semusimdimahsyar karya @hadi_fayyadh yang kini telah kehilangan kedua orang tuanya. Adakah anda masih punyai kedua orang tua? Masih sempat mencium tangan dan memeluk mereka?
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Apakah anda masih tegar menderhakai kedua orang tuamu. Bacalah dan selamilah kisah dan pengajaran yang tidak lagi ada kesudahan ini.
.
Mari, kami bantu anda untuk dapatkannya dengan ebook percuma, Warkah buat bidadari.
.
.
Anda bila lagi nak merasainya?
DAPATKAN NOVEL TRILLER ISLAMI PERTAMA DI MALAYSIA
HARGA : RM29.90
.
Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

[SANGKAAN MELESET, FANTASI DIRASAKAN REALITI]

Novel yang sarat dengan penceritaan yang seolah-olah pernah melalui Barzakh. Nukilan yang menusuk qolbu dan perasaan pembaca sehingga air mata mengalir mengenangkan peristiwa yang bakal dilalui.

Inilah persediaan harus kita lakukan. Bukan sekadar ditakuti Alam Barzakh, persiapkanlah diri kita untuk menghadapinya! Agar tiada terkesima apabila ajal meragut nyawa. Sematkanlah dalam diri 1001 azam kebaikan untuk bekal amal jariah di sana.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Novel ini bukanlah rekaan tapi semuanya kenyataan. Kerna itulah kenapa ianya terasa " Deep" paling dalam. Cubalah, bagi yang hatinya masih dekat dengan dunia, selami fitrah hatimu secara sembunyi.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

[KUAT DEBARAN TERASA, SEOLAH-OLAH REALITI DI DEPAN MATA{

Dunia kini pada zaman fitnah yang penuh dengan godaan dan bisikan halus kejahatan. Apabila diri ini lenyap dalam kegelapan dan semakin tenggelam di dasar kehinaan, tiada peluang untuk kita kembali timbul di permukaan.

Bangkitlah daripada kelpaan, kelekaan. Hayatilah serta selamilah nukilan novel ini buat mereka yang sedang mencari jalan. Jalan untuk kembali kepadaNya. Tiada masa lagi kita untuk bertangguh. Kembalilah kepada fitrah seorang Hamba kepada Sang Pencipta.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Bongkar dan cedok segala ibrah perjalanan yang sangat mengesankan. Karya @hadi_fayyadh ini telah membuka mata segenap minda yang tertutup dengan dunia dengan izinNYA.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

[MENANGIS, BERDEBAR, SEBAK, TERKEJUT, SEMUA BERCAMPUR BAUR.] Alam Mahsyar merupakan saat yang sangat mendebarkan untuk umat manusia menantikan penghakiman daripada Sang Pencipta Yang Maha Adil.

Di saat kita alpa dan leka dengan dunia, jangan kita terus hanyut dan tenggelam dalam dunia sementara. Pupuklah kesedaran agar dengan masa yang ada dapat kita manfaatkan untuk berbuat kebaikan sentiasa.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
.
Pembacaannya membuka dimensi hati mereka yang masih derhaka dengan Allah dan ibu bapa. Terkadang, air mata ni susah nak stop, beratnya rasa dosa.
.
Mari bina kekuatan dan iman. Selusuri sebuah cerita benar yang bakal menggugah. Karya @hadi_fayyadh ini cukup indah dengan metafora agama yang tercipta.
.
Jom dapatkan #semusimdimahsyar.
.
Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

"SERIUS.. SERAM LAIN MACAM BACA WAKTU MALAM.."
.
Sukar nak cakap, kalau dari semusim di Barzakh dah boleh feel tentang alam kematian, yang ni lagilah padu... Seram, takut semuanya ada.
.
Kisahnya sukar dijangkakan dan pengakhirannya sangat menyedihkan bagai jatuh ditimpa tangga, dan ini suatu peringatan berguna sebagai seorang anak.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Pembacaannya membuka dimensi hati mereka yang masih derhaka dengan Allah dan ibu bapa. Terkadang, air mata ni susah nak stop, beratnya rasa dosa.
.
Mari bina kekuatan dan iman. Selusuri sebuah cerita benar yang bakal menggugah. Karya @hadi_fayyadh ini cukup indah dengan metafora agama yang tercipta.
.
Jom dapatkan #semusimdimahsyar.

Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

" BILA KU TAHU, ITU ADALAH IBUNYA.. RASA MERAUNG JIWA..."
#semusimdimahsyar
By @hadi_fayyadh
.
Siapa sangka jalan ceritanya membuahkan tangisan yang luarbiasa di kalangan pembaca. Ia bagai dibelai dengan rasa syahdu yang mendayu-dayu.
.
"Penulis pandai memainkan elemen psikologi, hingga orang yang sedang baca tidak sedar dia sedang dinasihati secara lembut dan menyentuh hati"
Amir Razali,25
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
" Bila saya jadi Ibu, baru saya tahu, kenapa Allah meletakkan Ibu 3 kali darjat lebih dari ayah, novel ini beri saya inspirasi untuk tabah dalam mendidik anak-anak"
Rodziah Husna, 36
.
" Syabas penulis, anak saya dah nampak banyak perubahan, katanya dia tak nak jadi anak yang menyesal, sungguh hebat, lain dilihat pada covernya, lain endingnya"
Naemah Ahmad,41
.
Jangan buang masa, selusuri perjalanan sang anak dalam pautan jiwa yang paling dalam. Ayuh, dapatkan segera.
.

Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

"SEMUSIM DI MAHSYAR BEST BOOK OF THE MONTH"
.
Menurut sebahagian TOP Distributors, jualan Novel Trillers Semusim Di Mahsyar mendapat rating tertinggi diantara bulan Julai hingga Ogos 2017.
.
Ia meletakkan Novel ini sebagai antara novel terbaik untuk terbitan terbaru 2017 karya penulis best seller Malaysia @hadi_fayyadh. .
Ia merupakan sebuah kisah benar yang ditulis berdasarkan pengalaman seseorang yang merasai berada di dalam kubur selama lima hari.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
Bagaimana dia melauinya? Apakah dia benar-benar mati atau hanya bayangan dan khayalan sehingga dia terjerumus ke lembah aneh yang sangat menakutkan.
.
Ketahui lebih lanjut apa yang tertimpa keatas dirinya, watak utama Iqlima Salsabilla. Dapatkan Novel #semusimdimahsyar
.
.

Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

NOVEL MAHSYAR LANCAR SECARA RASMI
.
Novel ketiga hasil penulisan @hadi_fayyadh itu telah selamat disempurnakan di sunway Pyramid Convention Center, Subang Selangor.
.
Novel yang mengisahkan perjalanan cerita benar kebangkitan seorang remaja dari kematiannya selama 5 hari dikebumikan itu mendapat tarikkan unik di kalangan pembaca.
.
Novel itu kini menjadi Novel Best Seller No.1 di hampir kedai-kedai buku besar di Ibu Negara dan seluruh Malaysia.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Menurut penulis, beliau menghasilkan karya itu lebih kurang 8 hari, berpandukan garis cerita yang telah beliau dapatkan daripada sumber yang dipercayai.
.
Disebalik pembacaan Novel Semusim di Mahsyar ini,rata-rata pembaca berkongsi rasa yang luarbiasa seperti dipaut sesuatu yang membawa mereka untuk lebih memperbaiki diri.
.
Dapatkan Novel Best Seller ini di pasaran untuk anda turut merasai dan menghayatinya.
.
.

Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

" RUPANYA AKU DOK MINUM AIR FREEMASON .. LICIK AGENDA MEREKA.."
.
Sungguh, saat aku membacanya. Aku keluh kesah. Kejadian ini seakan menjadi petanda yang aku gusarkan selama ini. Apakah benar kebangkitannya semakin hampir?
.
Aku menyaksikan data-data yang dikeluarkan oleh Jabatan Meteorologi, semuanya menambahkan kerunsingan memuncak. .
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Aku masih merasai hembusan kata-kata itu ditelinga. Dia hilang dari sayup mimpi kejauhan. Berdiri disebalik tangga nan tinggi menjulang.
Siapakah Sang Lelaki yang dimaksudkan?

JOM selami dan rasai pengembaraan menuju ke Timur, Novel Triller Epik Ketika Azazil Berputus Asa karya penulis best seller, @hadi_fayyadh ini.

JOM dapatkan sekarang. .
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

" PREDIKSI LARI SERTA MERTA .. BUKAN NOVEL BIASA-BIASA...."
.
Entahlah apa pun sukar nak cakap, kalau dari semusim di Barzakh dah boleh feel tentang alam kematian, yang ni lagilah padu... Seram, takut semuanya ada.
.
Kisahnya sukar dijangkakan dan pengakhirannya sangat menyedihkan bagai jatuh ditimpa tangga, dan ini suatu peringatan berguna sebagai seorang anak.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Pembacaannya membuka dimensi hati mereka yang masih derhaka dengan Allah dan ibu bapa. Terkadang, air mata ni susah nak stop, beratnya rasa dosa.
.
Mari bina kekuatan dan iman. Selusuri sebuah cerita benar yang bakal menggugah. Karya @hadi_fayyadh ini cukup indah dengan metafora agama yang tercipta.
.
.

Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

" KAMU AKAN MEMBACA BERULANG KALI.. TAK PUAS RASA.. PERCAYALAH.."
.
Andai setiap bait kata yang tertulis menyentap dan menyentuh jiwa. Pasti ada butiran air mata yang mengalir laju dari denai pipi yang pilu.
.
Pengajaran dan ibrah indah dipaut dengan hati yang rapuh, dikukuh dan diperkemas kembali agar tidak ada lagi ruang kosong yang mengisi.
.
Mereka telah melaluinya. Sebuah pembacaan yang menggugah jiwa dengan izinNYA. Masihkah punya waktu untukmu melepaskan rasa dan sisa agar dirimu juga turut merasa?.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Apakah disana tiada yang lebih baik untuk dihadam dan dimamah oleh jiwa yang barangkali sedang tandus dengan santapan rohani berguna.
.
Karya @hadi_fayyadh ini meyelimuti kembali jiwa yang dingin dengan rasa cinta dalam jiwanya. Mari sama-sama kita rasai dan nikmati.
.
.

Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

" TENGOK COVER SAHAJA PUN DAH SERAM .. APATAH LAGI BILA MEMBACA.."
.
Novel #semusimdimahsyar karya hadi_fayyadh yang telah mencetuskan fenomena dikalangan pembaca menyebabkan novel itu kini No.1 Best Seller di kebanyakkan bookstores.
.
Ramai pembaca terkesan dengan jalan penceritaan yang tidak disangka-sangka kesudahannya. Novel ini amat sesuai dibaca bagi mereka yang tidak berminat membaca kerana ia pasti mewujudkan suasana inkuiri luarbiasa anda.
.
@jombuku
@jombuku
@jombuku
.
Bagi mereka yang minat membaca, rasakan ada sesuatu yang bakal membangkitkan adrenalin anda. Apakah itu? Ingin tahu? Jom dapatkan segera karya luarbiasa ini di pasaran sekarang.
.

Jangan tunggu lagi, Cepat dapatkan segera dengan kami segera.
.
Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

Promosi🎯Promosi🎯
Kombo 2 ( Buy 2 Free 3 )
.
📚Beli⤵️ Ketika Azazil Berputus Asa + Semusim Di Mahsyar 🎁Percuma⤵️
300 Kompilasi Rahsia Menjadi Luar Biasa
Ebook Simbiosis Cinta
Ebook Warkah Buat Bidadari
.
.
.
Selagi STOK MASIH ADA.
Berminat untuk ORDER?
.
.Whatsapp kami sekarang :
0176869743
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar #hadifayyadh #novel #bukuilmiah
#EbookSimbiosisCinta
#EbookWarkahBuatBidadari
#EbookTuhanSentuhlahHatiku
#300KompilasiRahsiaMenjadiLuarBiasa

Most Popular Instagram Hashtags