[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#duniapenuhpancaroba

408 posts

TOP POSTS

Selamat tengah qembang
#duniapenuhpancaroba

Ibarat sebutir pasir jatuh kelautan dalam..tak akan lagi dapat kita mncarinya..aku hanya aku.. #trippp
#duniapenuhpancaroba
#hidupygsingkat

Hidup untuk mencari sesuap nasi. #duniapenuhpancaroba

Walau apa pun terjadi, hidup mesti diteruskan. Gittew 😍😍 #duniapenuhpancaroba
#hadapilahdengantenang
#tetiba

hina besi kerana karat hina manusia kerana harta dan darjat,begitulah hidup dipentas dunia penuh dengan lokanan #duniapenuhpancaroba #new🏠

Ada Gaya Orang Pandang ,
Takda Gaya Orang Tendang .
Ada Rupa Orang Sayang ,
Takda Rupa Orang Buang.
Adat manusia.
#duniapenuhpancaroba

Kenangan Yang Lama Bukan Mudah Untuk Kita MeLupaKan ..
Ada Manis Ada Pahit .. Tapi Kalau Di Fikir Fikir Kan Balek Kenangan Itu Buleh MemBuat Kita Tersenyum ☺
#selamatmalam #duniapenuhpancaroba

MOST RECENT

hina besi kerana karat hina manusia kerana harta dan darjat,begitulah hidup dipentas dunia penuh dengan lokanan #duniapenuhpancaroba #new🏠

Balon Kamu terbang ya yg tinggi🎈, jauh dari sini atau hinggap lah di bintang- bintang tetap lah disana jangan kau kembali .kabari aku jika perlu jangan pernah kau temui aku ! Karna di dunia ini begitu Jahat 🎭,Aku pun korban di dunia ini,sampai-sampai aku gila dan bicara dengan sebuah balon🙈

#duniamalam #duniajahat #duniapenuhpancaroba #panggungsandiwara
#balon #myshadow

Ada Gaya Orang Pandang ,
Takda Gaya Orang Tendang .
Ada Rupa Orang Sayang ,
Takda Rupa Orang Buang.
Adat manusia.
#duniapenuhpancaroba

Manusia Di Dunia Sekarang Ini Ibarat Sedang Bermain Monopoli.Jika Tersilap Langkah Membolehkan Mereka Jatuh Muflis☝🏼. #duniatidakadil #duniapenuhpancaroba #yangbaikterusditindas

80% merdeka🎉🎉
nak tengok abis skolah cmne nnti👏👏
#duniapenuhpancaroba

Aku merindukan mu setengah mati merindu ....aku merindukan mu masih hatiku utk mu aku tetap menunggumu @zahirahmacwilson ...Rindu dengan senyuman manis ira gelak tawa ira gelagat manja ira buat muka comel ira...melayan perangai tingtong kami..andai berdiam diri ni dapat menaikkan semangat ira memberi kekuatan untuk ira menempoh hari mendatang teruskan la sayang ambil la masa untuk semua tu..bila ira dah tenang kembali la pada kami sesungguhnya kami sentiasa ada di sini menanti ira...
#duniapenuhpancaroba
#setiahujungnyawa
#andaiitutakdirnya
#sayanghinggakesyurga
#kasihpadayangsudi
#iratetapdihati
#tenanglahsayang
#jejakzahirah
#senyumselalu
#doakamisentiasabuatira
#ZahirahMacwilson
#zahirahatwork
#janganmenangissayang
#iraland
#zmsquad
#zmfc
#janganlamasangatdiamdiri 😅😅
@zahirahmacwilson

Jauh perjalanan luas pemandangan...
#newjourney
#duniapenuhpancaroba
#syukuralhamdulillah

#Berita terkini...
#👆Van jenazah terbakar dalam perjalanan ke tanah perkuburan.. pemandu maut. alhamdulillah jenazah sempat menyelamatkan diri..
#DuniaPenuhPancaroba

slamat pagi dunia
#duniapenuhpancaroba

Cinta Ni Macam Selipar👡dek hoii , Kalau❌Putus💢 , Kena curi🕵️‍♂️.. kan kan kan!!
#SemuaPerlukanDollar💸
#SelamatPagiLahkan🍻
#DuniaPenuhPancaroba🗺

Ibarat sebutir pasir jatuh kelautan dalam..tak akan lagi dapat kita mncarinya..aku hanya aku.. #trippp
#duniapenuhpancaroba
#hidupygsingkat

Biarpun berkali kau rebah, pastikan kau jgn berubah... Biarpun payah teruskan melangkah.... Kerana hidup tak pernah menjanjikan yg mudah2...😊 if u find Allah swt, happiness will find u... InsyaAllah... #keepstrong 💪
#duniahanyasementara
#duniapenuhpancaroba

Bila dia tidur macam ni, teringat betapa dia behave sepanjang holiday di Bangkok. Dia tak banyak susahkan umi dia, dengar cakap, suka hiburkan diri tatkala terkadang umi dia tgh naik angin, jenis belum pandai simpan 'sakit hati'. Kalaulah dia dewasa nanti, dia pasti akan rasa apa umi dah rasa...umi rasa dah macam2 abg Qi, kadang2 rasa sedih, rasa kecewa, rasa hampir putus asa tu beri kita titik permulaan utk kita kuat melangkah ke hadapan tanpa rasa prejudis terhadap Allah. Tipulah x pernah rasa down, down tanpa sebab munasabah buat kita jauh hati, bila down ingat...Allah nak bagi antivirus bernama kekuatan untuk kita terus maju ke hadapan. Ingat pesan umi, berkali2 umi pesan, ingat Allah, Allah ingat kita abg Qi. Kita dapat rezeki ni pun semua dari dia...dimana Allah pertanyaan tidak putus2 abg Qi, buktinya lihat awan ni saje...siapa mampu tandingi kuasa Allah boleh apungkan awan? .
.
Umi beli masa kamu wahai anak, umi beli hati kamu, umi beli cinta kamu, sebab bila dewasa nanti umi nak kamu tahu, kalau umi takde nanti...umi lah cinta pertama kamu. Moga kamu bersedia untuk kuat rasai mcm2 perasaan bila hati mu bersedia. Ya Allah, jaga dia, jaga hati dia supaya disenangi semua makhluk. 😣

Nukilan hati umi,
#sebakyangamat #takutanaksemakinbesar #duniapenuhpancaroba #pleasekuathadapinya

Alhamdulillah diberi kesempatan lepak2 santai petang
#apapunterjadihidupmestiditeruskan
#tenangisgood
#duniapenuhpancaroba

Sehebat mana kita melangkah kehadapan, jgn lupa utk menoleh ke belakang utk seketika agar kita tidak leka dan lalai dgn godaan sandiwara dunia. #datsun510 #malayan510 #jonmotong #jk5670 #duniapenuhpancaroba

Buka la mata ini hanya dunia semata-mata,percaya padanya Allah masih disisi hambanya.
#semogahariesoklebihbaik#duniapenuhpancaroba#gdnight

Al- Quran, cahaya penyuluh kehidupan
#selamatmalamdunia
#duniapenuhpancaroba

Most Popular Instagram Hashtags