#duckscarves

201809 posts

TOP POSTS

Good morning, dUCkies! We have rising rows of #ducktower happening in the studio. Preparing for the final restock of Merdeka dUCk tomorrow!! - D. #duckscarves #scarves #themerdekaduck

Celebrate our 60th Independence Day with our Limited Edition Merdeka dUCk that features our KL skyline in patriotic colours! Restocking one last time tomorrow, dUCkies. Get yours or you'll regret it! - D. #duckscarves #scarves #themerdekaduck

Day 2 of school walking outside my dorm. I never stayed on campus in LSE last time, so I'm a bit jakun with having all the facilities around me. Got free snacks in common room! #allorganicandhealthythough #nochocolateorpotatochips #goingtocomebackskinny (Wearing @theduckgroup, @mimpi_kita top just launched at FV and @schmileymo white pants, all from @fashionvaletcom) #fvootd #vivyootd #duckscarves #mimpikita #fvbasics

Her positive energy is so contagious! It really doesn't take much to spread joy and kindness to those around you. Add a little colour into people's lives and also your outfit like @ladyoslo does, wearing her Mixed Merdeka dUCk as a vest 😍 Last chance to get your hands on this beauty soon, dUCkies! Are you ready? - D. #duckscarves #scarves #themerdekaduck

You can never say no to a good sunny day in London, and @sitialsalwa was right to paint the town red 😍 What do you like to do on a sunny day, dUCkies? - D. #duckscarves #scarves #ducktravels

Airport bound. 🛫This #iamhomegrown tunic is completely sold out but we've opened for preorder on @fashionvaletcom so get yours tonight! #fvootd #vivyootd #duckscarves #fvbasics

Good morning, dUCkies! Merdeka Day is inching closer and I can't wait to wear my Merdeka dUCk on the day to celebrate and let it wave proudly in the wind 😍 Who managed to secure the Mixed Merdeka dUCk yesterday? - D. #duckscarves #scarves #themerdekaduck

Always smiling 🤓
Hijab: @theduckgroup's fluff in old rose
Sunglasses: @kacakacaeyewear
Top: Sincerely
All via @fashionvaletcom
Face: @bella_aesthetic non surgical chin augmentation
Taken with @fujifilmmy x-t20

MOST RECENT

FINAL RESTOCK TOMORROW 😱

NEW #themerdekaduck
~Red
~Blue
~Yellow
~Mixed

DM to order 😁
#duckscarvestoletgo #duckscarves

📍RESTOCK📍
.
DM if u need help to purchased..svc+postage rm50sm..
.
#duckscarves #themerdekaduck #theklduck #duckscarvestoletgo #duckscarvesforsale

Uolls pasti Bersinar seperti Bintang pada malam hari jika gayakan MAGNETIC BROOCH

REKAAN-REKAAN YANG SANGAT EKSLUSIF DITAMBAH PULA PELBAGAI WARNA YANG DITAWARKAN pasti buat uolls teringin nak dapatkan kesemua koleksi Magnet Brooch ini ... Dijamin siapa yang memakainya akan kelihatan LEBIH MENYERLAH DARI ORANG LAIN .... Hijabista jom dapatkannya sebelum kehabisan stok !! #ttcseller #ttcmembers #tudungturkimalaysia #tudungturkicollection #broochmagnetturki #magnetbrooch #broochmagnet #magneticbrooch #turkimagneticbrooch #magpin #magpins #magnetpin #magnetbroochturki #madeinturkey #shawlclip #hijabclip #magnetbroochdealer #borongmagnetbrooch #exclusivedesign #cheap #malaysia #kualalumpur #takkanrosakkantudung #tudungturki #kedaiturki #turkishscarf #ootd #hijabista #trustedseller #hijabfashion

Salam maghrib😉😉😉dah solat ke semua?? Klu dah, alhamdulillah..kalau belum, silalah tunaikan yang mana wajib dulu..ye dok???
.
Yang dah solat tu, meh sini kekcha nak share dengan korang ketua unit kekcha, Kak Normie..makin berusia makin lawa..geram betul kekcha😨😨kekcha pon nak macam tu jugaklah bila dah tua nanti😂😂😂
.
Tengoklah kak nomie kita ni..klu jumpa depan² lagi lah..kulit dia kalah kulit i taw uols..tak payah nak hairan sgt bila eca kata kulit dia lagi lawa dr eca wlpn dia lebih berusia..sebab dia dah lama consume marykay..macam kita lah, nak sihat walafiat sampai hari tua, kenalah makan makanan berkhasiat dpd muda lagi kan..jajan² gula xboleh diamalkan..baru sihat!!
.
Sama jugak macam kulit..dpd awal ni lah kita nak pakai produk yang sihat, pakai serum and jaga betul² kulit..barulah bila tua pon steady je nampak macam umur 20an..hah gittew uols..berkait kan dengan fakta kekcha ni..nak sihat, amalan yang sihat perlu diamalkan daripada awal lagi..jangan pula bila kulit dah kerepot, dah rosak baru nak sihatkan..jadi kesannya pun tak berapa nak memberansangkan taw
.
Walaupun kulit awak dah sihat takde problem, penjagaan kulit perlu diutamakan juga taw..contohnya dengan pemakaian serum dan mask..marykay ada banyak jenis serum dan mask..boleh dipakai mengikut kesesuaian usia, kulit dan masalah korang..nak tahu????jom whatsapp eca untuk dapatkan rundingan kecantikkan terlebih dahulu so baru tahu awak boleh pakai mask dan serum apa😉😉😉
.
Love,
Kekcha awak😍
019-3661572
Senior independent beauty consultant marykay
.
#jomcantikberjemaahdenganmarykaydankecha #gebugebasdengankechaa #thekechaatestimoni #thekechaafeedback #marykaymalaysia #marykaykotabharu #marykaykelantan #bellaammara #naelofarhijab #fashionvalet #vivyyusof #duckscarves #sephoramalaysia #benefitmalaysia #makeupartistmalaysia #HantaranMurah

<ON BEHALF>🐣New #themerdekaduck Scarf in Blue🐤RM330 include postage to SM & RM337 to SS.
Scarves comes with fullset as in D cards, ribbon and box. DM to purchase and i'll lead you to owner ig 🤗👉🏼Not for fussy buyer and babe, the price is fixed too ya 😊🙏🏻
#duckscarvespreloved #duckscarvestoletgo #duckscarvesforsale #duckscarveshunting #duckscarves #satinsilk #themerdekaduck

❤RESTOCK TOMORROW❤

SLOT FOR ALL COLOURS AVAILABLE

DM/WHATSAPP +60176742877

#duckies #duckscarves #duckscarvestoletgo #duckscarvesforsale

My "sien" face when I have to constantly fix my scarf but it's STILL senget!
#hijabgirlproblem #scarfsengeteveryday
#duckscarves

MAKANAN SIHAT UNTUK KULIT
.
Jangan fikir kulit ni akan kekal cantik tanpa penjagaan yang rapi dan sempurna. Nak kekal cantik kena laa jaga baik baik.😘 Nak kulit cantik kena sentiasa bekalkan kulit dengan nutrient yang secukupnya. Nak cara paling mudah dan berkesan? .
Sapu jerr Elysian Booster Serum ni setiap pagi dan malam. 2 kali sehari dah cukup.
Sekali sapu terus dapat fefeling kulit lembap dan tegang tau. Silap silap bole nyaman terus tertidur.

Lepas beberapa minggu jangan pelik kulit makin cerah, tegang, garis garis halus pun lesap entah kemana.. Kulit makin cerah dan halus. Memang tak kelip mata duk memerhati je👀
.
DM atau Wassap
👇👇👇
📲011-52411089
📲011-52411089
#elysian
#elysianboosterserum
#elysianboosterserumfeedback
#elysianrubyskincare
#elysiandeepgelcleanser
#lipmatte
#lipmattemalaysia
#lipmattemurah
#foundation
#foundationmalaysia
#serumfoundation
#serummalaysia
#serummurah
#serum
#adijuma
#duckscarves
#naelofarhijab
#naelofar
#pinggantakretaknasitakdingin
#bajumuslimah
#terlajaklaris
#skincaremalaysia
#bazarpaknil
#quputeh
#bellaamara
#tudungpeople
#tudungruffle
#shawlkeknis
#instantshawlmurah

Happiness is when U open the box and see the beauty inside 🦆I love that feeling ❤️💛💚💙
-SELF REWARD-
#duckscarves
#themerdekaduck
#klccduck
#limitededition
#huntingisover
#selfreward

Most Popular Instagram Hashtags