[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#dsini

676 posts

TOP POSTS

Ass..aa @rizkyfbian kasep n sie cantik @vebbypalwinta mudh"kalian sht dan bahagia selalu..#jika kalian dberi kesempatan tuk memutar wktu kembali...akan kah kalian akn tetep menyayangi seperti kmrn..bersma seperti kmrn..tersenyum seprti kmrn..kalian tau..rsa'a baru kemarin kalian bercerta tentang indah'a kebersamaan kalian tpi nyata skrng tinggllah kenangan cerita tentang kalian..hal sederhana kami ingin melihat kalian tertawa bersma gy..meski cuma 1menit..seblm semua'a berubah menjadi sah...#kalian memang sdh bahgia dngn pasangn kalian..tp mta kalian tdk bisa dbohongi dngn keadaan sekrang..jng smpai kalian menyesal diakhir cerita..hanya krna keputusan yg tergesa_gesa..#dsini kmi @via_rizfelous.pontianak @thayarahma95 @rf_manggalasari @widia_rizfelous hnya sekdr fans yg sellu mendokan yg terbaik buat kalian..tpi jika allah berkehndak lain dngn keadaan yg kmrn km ikhlas..mavin kami ya a @rizkyfbian teh @vebbypalwinta mungkin ini postingn terkhir kami..krn kami terlalu synk akan kalian...terimakash atas senyum dan tawa yg kalian berikn tuk kami...semoga kalian selalu bahagia @lina_sulestevent @ferdinan_sule @sunitaasmara @putrideln_ ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ขโ˜บ

#DSini...

Nih lokasinya kalo masih nanya lagi kebangetan
#dsini bukan buat tanya tanya

#dsini setia Sendiri Meski dingin selalu mnghmpiri Rindu yg terpendam
Krena rsa ingn brtemu yg tk kunjung pdam #
#maret_02

'D like to stand up again in the street with the colder temperatures, #dsini bosen jga melihat sayuran lagi ,'..when u see closer to the street,u will realise that god was always with u directing every step u look, @sarahvandaasprillia terima kasih untuk semuanya,#successful for u, n fixed spirit

#latepose#kalo datang hanya untuk mampir ataupun cuman singgah doang mendingan sana la maen jaoh jaoh#dsini bukan halte ataupun pelabuhan.

From this moment ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜š
#17052015 #dsini

tb mse gath ari tu brselfie with jiwa k-car crew (jkc)
#kami tak ramai
#dsini kite brsatu
#mira avy kuantan
#jiwa k-car crew

MOST RECENT

Target th trnyata teu sbulann gaji"acn ning. Tp syg ah. Hp j5 ini jg msih kekinian d indo mh. #dsini mh jdul udh pling murah.

#DSini...

jre ngedeleng kisah deke wong loro kyk e sedih ๐Ÿ˜“ ...#dsini mreka diprtemukan oleh takdir dan dsini jg mereka dipisahkn oleh takdirr ๐Ÿ˜ข...

"Apakah wanita itu setia menunggu pria yg jauh dmata"??
#Dsini & Dsana#

Menjadi yg terbaik itu susah, susah mendapat pengakuan..!!
Maaf #Dsini nda sburuk ap yg mreka kira...
.
.
Iklas atiโ€ข
#wnt

air mata....
.
.
itulah yg dtitiskan oleh beberapa penonton kami dsaat aira tiada...THE TRUE LOVE...welldone! ika..your acting was so good.. muntada bi dah selesai...ba pulak lepas ni..dengar cite dah siap dah semua...tunggu nok tubek jah...hihi.. #dsini muntada
#dsana sukmum
#wlaupomkurangtpkamiadasemangat
#thetruelove
#kisah persahabatan

Coin trakhir gue. Hmmm ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜€๐Ÿ˜Š. Tutup buku dan tutup permainan smnjak hadir nya drimu ๐Ÿ˜๐Ÿ˜. Me love ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‰#indonesia#tangranf#sawah#dalam#pmbeliaran#tutup#dan#pensi#ada#km#dsini#๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Doa ku untuk mu
#semoga km bisa menemukan kbahagiaan mu dengan nya

#jadilah km org yg mandiri dan bisa bertanggung jawab pda setiap org

#jujur lah km kepada semua org yg ad d sekeliling mu

#hilangkan semua sikap egois mu
#ingt lah km unt sembahyang
#kjng pernh lupakan ak dlm hdup mu
.
.
.
.

#Dsini ak akan slalu ad dan terus berdoa yg terbaik unt mu dsana.. dan akan sllu mnjaga semua rasa yg pernah ad d hati ini untuk mu selamanya.. #karna km akn mnjdi hal terindah yg ad d hidup ku..โœŒ
#ILYBUNCT

My patner๐Ÿ˜
#dsini canci"๐Ÿ˜

#dsini saja

Cucur penyu+nestum. ๐Ÿ˜€
#dsini saja
#hotel x de ni

#dsini jo....
#dgn dia...
#kntor bpjs

BERMINAT MAI CARI ZAA #Dsini 011 10772208 โ€œSiapa kau sebenarnya? Kenapa bau kau... sweet... soothing... a scent from time long before...โ€ Kata-kata Ravan bagaikan monolog sendiri. โ€œBau macam serai dan jasmin?โ€ Kenzie teka.

Ravan menggeleng. โ€œSweet....โ€ Dia biarkan kata-kata dia berakhir begitu.

Sweet? Dahi Kenzie berkerut. Sweet macam air tasik pink?

Kala tu mata Ravan terus tajam tikam mata Kenzie. Mata yang sangat menakutkan. Macam mata pemangsa nak terkam mangsa. Homai! Hantu! Daemon! Tubuh Kenzie kaku tak bergerak. Ravan buka mulut dia. Taring di bawah bibirnya semakin panjang. Perlahan-lahan dia tunduk. Leher Kenzie terasa panas terkena hembusan nafas Ravan.

Daripada panas bertukar sejuk. Itu yang Kenzie rasa bila bibir Ravan melekap kat leher dia. Homai! Apa dia nak buat ni? Pervert punya kapten! Woi! Tak sempat Kenzie nak maki hamun dengan perasaan, leher dia terasa pedih ditusuk sesuatu. Adakah taring tu sedang terbenam kat jugular vein dia? Ravan ni vampire ke apa?
Kenzie menjerit. Meronta cuba lepaskan diri. Tapi semua aksi tu berlaku dalam fikiran. Hakikatnya tubuh badan dia dah kaku. Kedua-dua tangan Ravan peluk tubuh dia dengan erat. Ketat sangat hingga dia rasa sesak nafas. Kenzie tak duduk atas kerusi lagi. Kaki tak jejak lantai. Tubuh gadis tu sedang melekap kemas dalam dakapan Ravan.
Habislah darah dia kena hisap sampai kering. Adakah dia akan bertukar jadi vampire pula lepas ni? Kepala terasa ringan. Sebelum dia hilang kewarasan diri, jarinya tiba-tiba panas. Kenzie nampak cahaya cincin Amor yang memijar kebiruan.

Yuu? Yuu Tezuka Mikael. Till death do us apart. Kalau Kenzie mati, Yuu akan dapat bersama Selena. Lagi bagus macam tu, kan? Fikir Kenzie. Lalu dia serahkan diri kepada Ravan. Fikiran dia dah tak menjerit dan meronta lagi. Kenzie rasa nak tidur... mengantuk. ๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘
LIMITED EDITION
RM35. 00/RM39.00 termasuk pos
Ready stock
Pengeposan setiap Sabtu (kecuali minggu pertama dan cuti umum)

Tidak selalu terang untuk menjadi tenang... #dsini
#malangfood
#miesetan
#malanghits

ใƒดใ‚ฃใƒฉๅˆใ‚ใฆๅฎฟๆณŠใ—ใŸใ‘ใฉใ€ๅบƒใใฆใƒ—ใƒฉใ‚คใƒ™ใƒผใƒˆๆ„ŸใŒใ‚ใฃใฆ่‰ฏใ„๏ผ #dsini #dsiniluxryspavillas #bali #trip #travel

Baru 5 jam Nunggu di Puskesmas Berasa 2hr ๐Ÿ˜‘#lebay
Pegellll .!!! duduk Doang Padahal ๐Ÿ˜‚
#Nggak bisa Rebahan#
Ngemil teruss,, terus ngantukk
Pas periksa nggak ada 5menit ๐Ÿ˜”
#dsini kadang saya merasa Sedih#
.
.
.
#curhat#today#pregnant#27w#

#dsini@Rimbayu๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Cepat2 lah waktu nih berputarr.
#boring๐Ÿ˜‘ #dsini

Nhita"B,day๐Ÿ’ž๐Ÿ˜˜
PanjangUmurSehatSelaluDngYgTerpentingSayngPaMama๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜
#DariTrangSmua
#Dsini
#mucelloBaTopp

Ga perlu mahal yg penting kbersamaan'y,,,
#bahagia itu qt yg punyaโ˜บ#dsini senang dsana senang dmana mana hatiku senang๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜˜#HAMZAH family๐Ÿ‘ช

Langit yang mengingatkan kita akan kebesaran Allah swt.. #mingguini #dsini

Ku dan kamU tpi bkAn ktA..๐Ÿ™…
KtA sngaatt brbedA..๐Ÿ˜
Dan takkaN mngkin prnAh samA..๐Ÿ˜ฌ
#Msih# stay #dsini #sendiri
#strongwomen #kajang #malaysia...๐Ÿ˜Š

Most Popular Instagram Hashtags