#drstrings

38503 posts

TOP POSTS

Killer shot by @firenesia from @leyendasdelrock_oficial!
Upcoming dates w/ Firewind:
03.09 Posada (Romania) - Posada Rock Fest
12.10 Barcelona (Spain) - Sala Bovedal
13.10 Valencia (Spain) - 16 Toneladas
14.10 Pozal de Gallinas (Spain) - Atalaya Rock Festival
15.10 Vigo (Spain) - Sala Master
27.10 Rome (Italy) - Jailbreak Club
28.10 Vouziers (France) - Vouziers Metal Fest
14.12 Ioannina (Greece) - Stage
15.12 Thessaloniki (Greece) - Principal
16.12 Athens (Greece) - Gagarin 205
www.bandsintown.com/firewind
Solo dates:
"Gunslingers" US Tour (w/ Vinnie Moore)
28.11 Derry, NH - Tupelo Music Hall
29.11 Cleveland, OH - Agora Ballroom
01.12 Detroit, MI - Token Lounge
02.12 Joliet, IL - The Forge
03.12 Milwaukee, WI - Shank Hall
06.12 Sellersville, PA - Sellersville Theater
07.12 Brooklyn, NY - St Vitus
08.12 Stanhope, NJ - Stanhope House
09.12 Somerville, MA - Once Ballroom
www.bandsintown.com/gusg
#gusg #tour #guitar #shredguitar #guitarman #jacksonguitars #drstrings #blackstaramps #seymourduncanpickups #tourlife #firewind #metalband #immortals

Я правда не помню когда я так де сильно уставал как сейчас. Очень большие сеты записей. Барабаны 12 часов, бас 9 часов, гитары еще 9 часов. Голос - 9 часов. И это все за неделю и нон-стопом. Звукорежиссер нас уже проклинает :) + еще репетиции после записи. Сегодня еле еле оторвал голову от подушки! Но мы это сделали! Основной костяк сделан! До конца недели все партии будут записаны!
#йорш #новыйальбом #рок #панкрок #gibson #drstrings #ashinstruments #fokinpickups #bjdevices #a3cover #pauldimecables #punk #punkrock #music

Feelin it 💜

Bendiciones les comparto un pequeño clip de lo que pasó en San Carlos Panamá perdonen el sonido yo no podía oír el bajo porque estos jóvenes se lo Gozaron al Máximo#sirebass#drstrings #worshipbass

Salah satu bassline yg cukup fenomenal di sejarah perngulikan gue sepanjang masa ini gak berasa ternyata udah 10 tahun aja :')
Ga cuma basslinenya tapi gue inget banget dulu penasaran ngulik karena di lagu ini senarnya di drop satu nada lebih rendah dari nada dasar senar seharusnya.
jadi gimana gaiz? Wanda cocok main rock ga? HAHAHAHA ✌🏼
iseng nyoba nambahin pake efek dirtyQnya @valeton_id and voila!
_
BERAKSI - @kotakband_
_
btw, dalam rangka ngerayain lagu BERAKSI @kotakband_ yang ke 10 tahun ini, lagi ada cover competition yang hadiahnya pasti bikin kalian ngiler! langsung cek info selengkapnya di @indomusikgram gih!
_
#indomusikgram #indobassgram #indovidgram #ivgsundaymusic #10thberaksi #kotak #kotakband #warnermusicindonesia #imgkotak #gnl #melodiamusik #drstrings #neon #red #valeton #femalebassist

I got caught laughing at @therealferlazz's comment about me being the only bassist on the #SoundCheckLive stage to use 3 basses for 3 songs. Hey, he picked 3 songs in 3 different drop-tunings. I had to! 😜🎸🎸🎸 @luckystrikelive @aguilaramp #AguilarDB751 #fenderprecisionbass #DRstrings (📸: @nancisauder)

MOST RECENT

Film still from my music video "take my Hand"
#bobdeewithpetro #universalmusicgroup #tourlife #gibsonlespaul #drstrings

J.T.B.(journey tribute Band)リハしゅーりょー
なんか久しぶりでいい感じに曲
忘れてますww
ライブやりまーす٩( 'ω' )و
*9/8(金)茨城 ひたちなかStormy Monday
*9/18(祝月)大阪 阿波座BIG JACK
*10/28(土)東京 四谷Doppo
#journeytributeband #daisyrock #drstrings

Hoje acompanhando a @kell.smith em divulgação nas rádios de Brasília.

#mellojr #guitarrist #sideman #unplugged #tagima #drstrings #drartist

Most Popular Instagram Hashtags