#dracopotter

1295 posts

TOP POSTS

Wingardium Leviosa #DracoPotter

Ok so I thought Id introduce myself once in for al (lmao Im just gonna be here till Saturday)
My name is Serena and Im 15 yo. Aino and I "met eachother" on instagram during August 2014 (?) which is now prob 2 years ago (Aino we need to celebrate this). We've talked ever since even if my phone got stolen we talked through mail and the fact that we still keep in touch with each other is amazing.
Im in most of the same fandoms as Aino, drarry trash ✔️ Solangelo trash ✔️ Ladynoir love square trash ✔️ ETC.
And now Im helping out with their account till Saturday since (Yall probably already know) They're in LONDOn and they visited tons of cool stuff already and Im hella jealous they should've brought me with them.... 😝
Anyways that was it.
-Serena 👻



#drarry#dracomalfoy#dracopotter#harrypotter#hp#otp#fandom#harrymalfoy#idk#gone#bye

ϟ Mon 15 Aug, fc: 1940
➸ IK I HAVEN'T POSTED IN 1900375289 YEARS I AM SORRY
➸ I'm SO sOrRY that this edit is DISGUSTING
➸ BUT DRARRY IS THE FRIGKEN BEST & I CAN NOT NOT DO AN EDIT ON MY OTP BEFORE MY NEW THEMEEEE
-
#qotp: new theme ideas pleeaasee?
#aotp: I honestly have no idea but I think it could mayybbeee involve text posts hmm
-
#drarry #drarryasf #harryanddraco #dracoxharry #harryxdraco #drarrynotdramione #draxopleasejustfuckthatpotteriknowyouwanttoomfgbitchplzz #drarryftw #drarryisthebestotp #dracopotter #dracoandharry

Hahaha today was such a shitty day:(( oh well at least I have chocolate



{Artist: @puking.pastilles on tumblr}


#harry #harrypotter #hp #draco #dracomalfoy #dracopotter #harrymalfoy #drarry #wolfstar #marauders #siriusblack #remuslupin #peterpettigrew #jamespotter #jily #scorbus #scorpiusmalfoy #albuspotter #potter #potterhead

creds: somewhere on tumblr lol srry dm me for credit
-
qotd - should i log matt off this acc or na
aotd - ya
#scorbus#drarry#harrypotter#dracomalfoy#dracopotter#pottuh

MOST RECENT

Help!!! what's the name of those winter hats with the pom poms on them? It's been bothering me for such a long time and I just aksjdgdj
EDIT: I think they're just called winter hats (or tuques from where I live)




#harry #harrypotter #hp #draco #dracomalfoy #dracopotter #harrymalfoy #drarry #wolfstar #marauders #siriusblack #remuslupin #peterpettigrew #jamespotter #jily #scorbus #scorpiusmalfoy #albuspotter #potter #potterhead

Hahaha today was such a shitty day:(( oh well at least I have chocolate



{Artist: @puking.pastilles on tumblr}


#harry #harrypotter #hp #draco #dracomalfoy #dracopotter #harrymalfoy #drarry #wolfstar #marauders #siriusblack #remuslupin #peterpettigrew #jamespotter #jily #scorbus #scorpiusmalfoy #albuspotter #potter #potterhead

@ daniel seavey, can you marry me please???? i promise i'll love & support you with my whole heart,, just give me a chance - J




#gayshipsareyayships #gayship #gayotp #gay #harrypotter #harrypotterotp #drarry #dracopotter #harryxdraco #dracoxharry #hogwarts #wizards #magic #otp #fandom #youngharrypotter #wands #voldemort #darkmagic #headcanonsad #slytherin #gryffindor #ravenclaw #hufflepuff

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags