[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#douya

MOST RECENT

Wowwww panjangnya bulu mata dia pakai mascara norafurla je, bestnyeeeeee!
Kenapa Best? ✔ Dual brush skinny dan jumbo
✔ Melebatkan dan memanjangkan bulu mata. ✔ Waterproof menangis la sepuas hati
✔ Tidak menghitamkan mata
✔ Senang dibilas.. ✔ Ada serum dalam mascara
✔ Mesra wuduk.
Sekali cuba terus jatuh hati.
#mvmnorafurla #douya #norafurla

DUOYA MASCARA

DROPSHIP : RM11.50
BORONG 3 : RM8.50/PC

HARGA BUKAN AGEN / DROPSHIP
Beli 1 sahaja: RM13.50
Beli 3 barang campur campur: RM11.50/PCS
Postage : RM8(SM) / RM11(SS)

#diamondempireteam#douya#douyamaskara#douyamaskaramurah#douyamaskaramurahmalaysia#maskaramurah#maskaramurahmalaysia#maskaradouya#maskaradouyamurah#murahonline#murahonlineshop#murahonlineshoppe#murahonlineshopmalaysia

#norafurlamascara

Apa yang hampa kena taw pasal mascara ni. Haa tengok bawah ni 👇 🎁Dual brush. Dalam 1 mascara ada 2 berus.
☔WATERPROOF. 💦Cuci guna air. No need Make Up Remover🙅‍♀.
🌿Mengandungi CASTOR OIL untuk pelihara bulu mata.
🐼No panda eyes. Tak comotkan kesan hitam jika dicuci.

Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #murahmurah #puashati #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

#norafurlamascara

OMG 😱😱 lawanya mata sis kita ni. Tak payah pakai bulu mata palsu pun dah nampak bulu mata . Lawa lawa lawaaaaa 😍

Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #murahmurah #puashati #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

#norafurlamascara

Hari ni kami nak share tentang penjagaan mascara. Bagi yang tak tahu, macam kami dulu 😂 lepas ni hampa dah tahu 😁 . Jadi, dah boleh amalkan lepas ni

Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #murahmurah #puashati #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

#feedbackcustomerSM

Tudiaaa feedback pengguna #norafurlamascara panas dari oven ni. Baru ja dapat feedback ni .
.
Alhamdulillah syukur, terima kasih kerana sudi membeli dengan @segakmelawa 😊
.
Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

#feedbackcustomerSM

Tudiaaa feedback pengguna #norafurlamascara panas dari oven ni. Baru ja dapat feedback ni .
.
Alhamdulillah syukur, terima kasih kerana sudi membeli dengan @segakmelawa 😊
.
Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

#feedbackcustomerSM

Tudiaaa feedback pengguna #norafurlamascara panas dari oven ni. Baru ja dapat feedback ni .
.
Alhamdulillah syukur, terima kasih kerana sudi membeli dengan @segakmelawa 😊
.
Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

CLEARANCE STOCK!!! DUOYA MASCARA
RM10

#mascarabest #mascaradouya #douya #douyamascaramurah

#norafurlamascara

Aisehman, merecik gila mata depa 😍😍
.
Orang selalu cakap dari mata turun ke hati. Hampa setuju dak dengan statement tu? Hehe 😁
.
Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #murahmurah #puashati #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

#norafurlamascara

Aisehman, merecik gila mata depa 😍😍
.
Orang selalu cakap dari mata turun ke hati. Hampa setuju dak dengan statement tu? Hehe 😁
.
Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #murahmurah #puashati #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

#norafurlamascara

Aisehman, merecik gila mata depa 😍😍
.
Orang selalu cakap dari mata turun ke hati. Hampa setuju dak dengan statement tu? Hehe 😁
.
Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #lipbalm #blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #murahmurah #puashati #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

CLEARANCE SALE!!!
SEMUA BUYERS AKAN DAPAT FREE KOREAN LIPGLOSS...!
.
.HARGA CLEARANCE HANYA RM 5.00 PER PCS (TAK TERMASUK POSTAGE)
.RM 35.00 ONE SET (TERMASUK POSTAGE)
.
.
.

HF EYESHADOW STICK 😍 Rm 8.00 per pcs (Tak termasuk postage)
.
😍Rm 45.00 (Termasuk postage seluruh malaysia)
.
♥ ws : 017-6164072 (fast reply)/ Dm
.
.
.
.
#kylielipstickmurah#douyasetlucky5in1#douya#masker#maskerkoreamurah#ovalbrush#ovalbrushset#Aprilskin#mua#muakl#sayajual#sayajualbarangmakeup#sayajualmurah#beautyblogger#eyeshadow#thebalm#original#hudabeauty#makeupmurah#jomcantikwithgincuandlollipops#makeupjunkie#koreanstuff#koreansecretbeauty#koreanbeauty#sivanna#makeupaddict

#norafurlamascara
.
. ~ DUAL BRUSH ~ WATERPROOF ~ CASTOR OIL ~ MESRA WUDHUK ~ NO PANDA EYES

Haa takkan hampa takmau lagi, dalam 1 mascara ja ,hampa boleh dapat semua ni 😱

Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #sukamekap#blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #murahmurah #puashati #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

#norafurlamascara
.
Nah, kami belanja video pulak,asyik bagi gambar ja kan .
.
Hampa boleh tengok sendiri, memang kami tak tipu punya bila kami asyik dok kata bulu mata cucuk langit, memang melentik sungguh bila pakai mascara ni. .
Tak percaya lagi? Tengok la video ni, hm still tak percaya lagi?? Tunggguuu.
.
Ada yang berminat?
Jangan malu malu nak tanya kami, kalau nak segak dan lawa mai rojer kami 😘
.
Mai Whatsapp
017- 870 5159
017- 870 5159
017- 870 5159
.
#norafurlamascara #mvm #megavolumemascara #norafurlakedah #norafurlaterbaik #norafurlashahalam #norafurlaklang #norafurlamascaraoriginal #norafurlamascaraori #beauty #beautytips #beautyproduct #mascara #eyeliner #lipstick #sukamekap#blusher #eyeshadow #foundtion #takyapakaibulumatapalsudah #norafurlaterbaik #norafurla #produkterbaik #murahmurah #segakmelawa #bazarpaknil #murahmurah #puashati #douya #mascarafibre
#takkenalmakatakcinta #gengarnie

Most Popular Instagram Hashtags