#domol

4106 posts

TOP POSTS

Birde Burdan Selam Verelim 💃🏼💃🏼 .
.
.
.
.
.
.
.
.
#domol #temizlik #temizlikgünlüğü #firinim #mutfagim

Bir takipçim söyleyince farkettim ki, yüzey temizleyicileri hiç konuşmamışız😳😁Benim elimdeki güncel ürünler bunlar(tabi ki tek çeşit ürünle yerleri siliyorum desem şaşırırdık🙈) Soldan sağa: Rossmann'da satılan Domol, tertemiz ferah bir kokusu var👌🏻 ABC adı üzerinde Çiçek Bahçesi💐 Vissmate Sıvı Arap sabunu misler gibi beyaz sabun kokuyor -ki doğal içerikli Arap sabunlarına daha fazla yer veriyorum artık temizlikte, bazen 2 yemek kaşığı kadar sirke ekliyorum yer silme suyuna💦 Mr Wipes yazanlar Farmasi ürünleri, epey konsantreler, özellikle minik olan 3x aynı zamanda güçlü bir leke çıkarıcı👌🏻İkisinin kokusu da çok kalıcı, yani öğlen temizlik yapıldığında akşam hala kokusu inceden geliyor🔮 Sizin yerleri silerken favoriniz hangi ürün? Top 5 çıkaralım mı yine ? 😉💕Not:Vileda pek tercih etmiyorum artık, günlük temizlikte Parex Windy Sprey Mop kullanıyorum, derin temizlikte Rossmann yer silme bezi favorim👍🏻YouTube videolarımda yerleri nasıl sildiğimi görebilirsiniz.

Kızlarım ürün bu rossman marketlerde var çoğu ilde yok bende izmitten aldım çok memnun kaldım yağları çözüyor geceden sıktım sabah kalkıp temizledim pırıl pırıl o halinide atarım 💋🙄🤚🏻#domol #rosmann

İnstagramda paylaşılıp memnun kalınınca çay dökülen beyaz halım ve içinde pişerken 'tavuk patlamış' 😅 fırınım için bi umut bunları aramak... ve İzmir'de abimin motorunu durdurup kaskla beraber rossmana saldırmak 😂 , motor üzerinde onları taşımaya çalışmakta ev hanımlığına dahil 😄 yani benim bebeğimi anneme bırakıp motor üzerinde özgür kızı oynamam ;evde işlerin beni beklediğini hatırlayana kadar sürer.. eve geldikten sonra da "tamam aldık da ben bunu şimdi uçakta nasıl götürücem" diye düşünüp, "annecim bak sana ne aldım" demek, daha da sonra eşimin beni almaya arabayla geliceğini öğrenip çaktırmadan valize atmak .. 😂😂 bütün bu palavereler hep bunlar içindi. Reklam yapıp bilinçaltımıza işliyorsunuz bunlar hele bi o lekeleri çıkarmasın valla yandınız hepinizi ifşa etcem 😅 tanesi 9 tlydi ama sanırım indirim vardı ikisini 13 TL ye aldım bilginize 😘 #domol #temizlik #rossman #evhanimiolmak

Hala kullanmayan var midir bilmiyorum?!😏😏 Ama kesinlikle #tavsiye ediyorum. #rossmann mağazasinda satilan #domol firin temizleyici harika bir sey. Sıkıp yarim saat sonra bezle temizledim. Fırında telleyip zar zor cikarabilecegim yanik lekelerini harika temizledi. Benim ocagimin orta kati mikrodalga oldugu icin en alttaki firini temizlemek iskenceydi. 5dk.da yanik, kir, iz kalmadi. Fiyati 10 ya da 11tl idi. Rossmann izmitte 41 burada avm'de var.

Hatirlarsaniz sormustum size bu urun nasil diye 😙 gecenlerde aldim ve cok begendim 👍 cok pratik kullanisli bence 👍 cocukluysaniz aniden misafir falan gelirse hemencik toz alirsiniz 😀 tabiki gunluk kullanmalik ani durumlar icin 😙 aynada denemeyin ama tabiki dalga dalga birakiyo ben tv ve bilgisayarda begendim. Bilgisayar surekli ortada ve toz oluyo malum bu isimi kolaylastirdi 😀 camda da denedim fena degil. Tabiki oturup bunla temizlik yapilmaz sadece pratik bi urun 👍😊 #rossmannturkiye #domol

Keyifli akşamlar canımlar ❤️❤️akşam akşam temizlik yapasım tuttu 😩 geçen haftalarda aldığım #domolfirintemizleyici Yeni kullanmak nasip oldu sıktım bekliyorum 🤔 oğlum dokunmak istiyor 🤣kardan adam yapsak senle 😅#domol

Sen bi isler ceviriyosun tertip diye gelen dm leri yerim 😅😅 e var tabi biseyler de simdi sirasi degil canli yayinlari sormussunuz canli yayin icin ozel kucuk bir sayfa acicam size haber vericem ponciklerim geldi caaaanim ramazan ❤️❤️❤️ hepinizin ramazani serifi hayirli kutlu mutlu olsun misafirlerim gitti mutfak bana kaldi halbuki ne tatli topluyorlardi 🤦🏼‍♀️ kalkayimda paklanayim #temizlik #duzen #cetvelciler #bahartemizligi #temizlikvakti #domoltemizlik #duzen #cetvelciler #temizlikzamanı #temizlikte #temizlikşart #temizlikürünleri #temizlik #domol #duzenkolikler #duzenleyici #düzenlievler #duzenliev

MOST RECENT

Bu vaakite kadar nasıl fark edemedim ben seni :))) süper ötesi bir ürün ıslak bezle silip bıraktım su lekesi bile yokk #domol#domolfirintemizleyici #domoltemizlikurunleri

🌷🌷CAM TEMİZLEYİCİ SPREY 🌷🌷
Sipariş için dm 📩
#domol #domolcamtemizleyici #temizlik #miss #misevler #evimmisevim

Sen bi isler ceviriyosun tertip diye gelen dm leri yerim 😅😅 e var tabi biseyler de simdi sirasi degil canli yayinlari sormussunuz canli yayin icin ozel kucuk bir sayfa acicam size haber vericem ponciklerim geldi caaaanim ramazan ❤️❤️❤️ hepinizin ramazani serifi hayirli kutlu mutlu olsun misafirlerim gitti mutfak bana kaldi halbuki ne tatli topluyorlardi 🤦🏼‍♀️ kalkayimda paklanayim #temizlik #duzen #cetvelciler #bahartemizligi #temizlikvakti #domoltemizlik #duzen #cetvelciler #temizlikzamanı #temizlikte #temizlikşart #temizlikürünleri #temizlik #domol #duzenkolikler #duzenleyici #düzenlievler #duzenliev

Bir takipçim söyleyince farkettim ki, yüzey temizleyicileri hiç konuşmamışız😳😁Benim elimdeki güncel ürünler bunlar(tabi ki tek çeşit ürünle yerleri siliyorum desem şaşırırdık🙈) Soldan sağa: Rossmann'da satılan Domol, tertemiz ferah bir kokusu var👌🏻 ABC adı üzerinde Çiçek Bahçesi💐 Vissmate Sıvı Arap sabunu misler gibi beyaz sabun kokuyor -ki doğal içerikli Arap sabunlarına daha fazla yer veriyorum artık temizlikte, bazen 2 yemek kaşığı kadar sirke ekliyorum yer silme suyuna💦 Mr Wipes yazanlar Farmasi ürünleri, epey konsantreler, özellikle minik olan 3x aynı zamanda güçlü bir leke çıkarıcı👌🏻İkisinin kokusu da çok kalıcı, yani öğlen temizlik yapıldığında akşam hala kokusu inceden geliyor🔮 Sizin yerleri silerken favoriniz hangi ürün? Top 5 çıkaralım mı yine ? 😉💕Not:Vileda pek tercih etmiyorum artık, günlük temizlikte Parex Windy Sprey Mop kullanıyorum, derin temizlikte Rossmann yer silme bezi favorim👍🏻YouTube videolarımda yerleri nasıl sildiğimi görebilirsiniz.

Günlük temizlikte yatak odası 😄 sonunda bir gün süpürüp bir gün supurmuyorum dün süpürdüm bugün supurmuyorum diyicektim 😊💕#temizlik #duzen #cetvelciler #bahartemizligi #temizlikvakti #domoltemizlik #duzen #cetvelciler #temizlikzamanı #temizlikte #temizlikşart #temizlikürünleri #temizlik #domol #duzenkolikler #duzenleyici #düzenlievler #duzenli#englishome #cleanwithme

#aufgebraucht im Bereich #wäsche ❤😍// 1️⃣ #domol #vollwaschmittel 👍 2️⃣ #domol #colorwaschmittelgelcaps 👍 3️⃣ #tandil #soft #sommerflair #weichspüler 🙌🏻 4️⃣ #denkmit #antikalkgel 👍👍

Birde Burdan Selam Verelim 💃🏼💃🏼 .
.
.
.
.
.
.
.
.
#domol #temizlik #temizlikgünlüğü #firinim #mutfagim

💎💎KROM VE ÇELİK EVYE TEMİZLEYİCİ 💎💎 Sipariş için dm 📩 💜 #parlaklık #ışılışıl #ışıltı #miss #domol #ev #temiz #temizlik #temizlikzamanı 💜

Ein kleiner #Sommer #haul
Ich brauvhte unbedingt mal einen #Hut und weil #meinrossmann und #dm_deutschland direkt daneben waren bin ich da auch noch mal rein gesprungen. Fast alles davon war reduziert und im Ausverkauf:D und dank den 10% #Coupons habe ich oben drauf noch mehr gespart. Coupont ihr auch schon?
#dm_drogeriemarkt #dm_drogerie #dmdeutschland #dmdrogerie #Rossmann #isana #spee #domol #luvos #ebelin #shoppen #shopping #instashopping #shoppinghaul #einkauf #beauty #instabeauty #beautys #instabeautys #hygiene

Meyveleri sebzeleri sirkeli suda 15 20 dk bekletiyorum mutlaka sonra yıkayıp temizleyip sadece bu iş için kullandığım bir kurulama bezi üzerinde balkonda guneslendiriyorum😄 #temizlik #duzen #cetvelciler #bahartemizligi #temizlikvakti #domoltemizlik #duzen #cetvelciler #temizlikzamanı #temizlikte #temizlikşart #temizlikürünleri #temizlik #domol #duzenkolikler #duzenleyici #düzenlievler #duzenli#englishome #cleanwithme

Most Popular Instagram Hashtags