#dollitalenstestimoni

MOST RECENT

dollita beaute organic serum
RM 65 exclude postage
Add pos rm 8sm/rm 12ss
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

[ 👁DREAMY GREY ]
[ 👁DIVA BROWN]
[ 👁FANTASY BABY BLUE ]
[ 👁PARADISE GREY]
.
kalaw sis semua jalan2 tu cbe snap gambar.. hehe.. .
ceriakan hari anda dengan promo dolleyes.. hanya rm45 sahaja.. mesti cuba 👍
.
Jom dapatkan Koleksi Doll Eyes
.
.Kalau nak, DM kami laju2 or whatsapp kami SEKARANG
.
.
.
Klik sini untuk Testimoni Lens👇🏻
#dollitalenstestimoni .
.
.
@sitisarahraissuddin
@shuibsepahtu
@armshah
@eta295
.
.
#dolleyes #Dollita #eyelens #contactlens #contactlenses #dolleyesbyepietemerloh #fashion #eyecontacts #eyes #eyeliner #softlens #cosmetic #eyelashextensions #eyebrows #makeuptutorial #makeup #celebritylens #malaysia #sayajual #makeuptutorial #ootd #lensculture #lens #stokis #stokisdiperlukan #kahwin #glamorrayalens #glamraya #glammorraya

dollita beaute organic serum
RM 65 exclude postage
Add pos rm 8sm/rm 12ss
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

[ 👁DREAMY GREY ]
[ 👁DIVA BROWN]
[ 👁FANTASY BABY BLUE ]
[ 👁PARADISE GREY]
.
kalaw sis semua jalan2 tu cbe snap gambar.. hehe.. .
ceriakan hari anda dengan promo dolleyes.. hanya rm45 sahaja.. mesti cuba 👍
.
Jom dapatkan Koleksi Doll Eyes
.
.Kalau nak, DM kami laju2 or whatsapp kami SEKARANG
.
.
Hubungi kami ditalian:- 📲013.728.2551 (elly)
.
Klik sini untuk Testimoni Lens👇🏻
#dollitalenstestimoni .
.
.
@sitisarahraissuddin
@shuibsepahtu
@armshah
@eta295
.
.
#dolleyes #Dollita #eyelens #contactlens #contactlenses #dolleyesbyepietemerloh #fashion #eyecontacts #eyes #eyeliner #softlens #cosmetic #eyelashextensions #eyebrows #makeuptutorial #makeup #celebritylens #malaysia #sayajual #makeuptutorial #ootd #lensculture #lens #stokis #stokisdiperlukan #kahwin #glamorrayalens #glamraya #glammorraya

[ 👁DREAMY GREY ]
[ 👁DIVA BROWN]
[ 👁FANTASY BABY BLUE ]
[ 👁PARADISE GREY]
.
kalaw sis semua jalan2 tu cbe snap gambar.. hehe.. .
ceriakan hari anda dengan promo dolleyes.. hanya rm45 sahaja.. mesti cuba 👍
.
Jom dapatkan Koleksi Doll Eyes
.
.Kalau nak, DM kami laju2 or whatsapp kami SEKARANG
.
.
Hubungi kami ditalian:- 📲013.728.2551 (elly)
.
Klik sini untuk Testimoni Lens👇🏻
#dollitalenstestimoni .
.
.
@sitisarahraissuddin
@shuibsepahtu
@armshah
@eta295
.
.
#dolleyes #Dollita #eyelens #contactlens #contactlenses #dolleyesbyepietemerloh #fashion #eyecontacts #eyes #eyeliner #softlens #cosmetic #eyelashextensions #eyebrows #makeuptutorial #makeup #celebritylens #malaysia #sayajual #makeuptutorial #ootd #lensculture #lens #stokis #stokisdiperlukan #kahwin #glamorrayalens #glamraya #glammorraya

[ 👁DREAMY GREY ]
[ 👁DIVA BROWN]
[ 👁FANTASY BABY BLUE ]
[ 👁PARADISE GREY]
.
kalaw sis semua jalan2 tu cbe snap gambar.. hehe.. .
ceriakan hari anda dengan promo dolleyes.. hanya rm45 sahaja.. mesti cuba 👍
.
Jom dapatkan Koleksi Doll Eyes
.
.Kalau nak, DM kami laju2 or whatsapp kami SEKARANG
.
.
Hubungi kami ditalian:- 📲013.728.2551 (elly)
.
Klik sini untuk Testimoni Lens👇🏻
#dollitalenstestimoni .
.
.
@sitisarahraissuddin
@shuibsepahtu
@armshah
@eta295
.
.
#dolleyes #Dollita #eyelens #contactlens #contactlenses #dolleyesbyepietemerloh #fashion #eyecontacts #eyes #eyeliner #softlens #cosmetic #eyelashextensions #eyebrows #makeuptutorial #makeup #celebritylens #malaysia #sayajual #makeuptutorial #ootd #lensculture #lens #stokis #stokisdiperlukan #kahwin #glamorrayalens #glamraya #glammorraya

[ 👁DREAMY GREY ]
[ 👁DIVA BROWN]
[ 👁FANTASY BABY BLUE ]
[ 👁PARADISE GREY]
.
ceriakan hari anda dengan promo dolleyes.. hanya rm45 sahaja.. mesti cuba 👍
.
Jom dapatkan Koleksi Doll Eyes
.
.Kalau nak, DM @master_stokis_elly laju2 or whatsapp elly SEKARANG
.
.
Hubungi kami ditalian:- 📲013.728.2551 (elly)
.
Klik sini untuk Testimoni Lens👇🏻
#dollitalenstestimoni .
.
.

@dollitalens
@sitisarahraissuddin
@shuibsepahtu
@armshah
@eta295 .
#dolleyes #Dollita #eyelens #contactlens #contactlenses #dolleyesbyepietemerloh #fashion #eyecontacts #eyes #eyeliner #softlens #cosmetic #eyelashextensions #eyebrows #makeuptutorial #makeup #celebritylens #malaysia #sayajual #makeuptutorial #ootd #lensculture #lens #stokis #stokisdiperlukan #kahwin #glamorrayalens #glamraya #glammorraya

dollita beaute organic serum
RM 65 exclude postage
Add pos rm 8sm/rm 12ss
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 65 exclude postage
Add pos rm 8sm/rm 12ss
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 65 exclude postage
Add pos rm 8sm/rm 12ss
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

💐DOLLITA BEAUTÉ ORGANIC SERUM MASK💐
.
Ramai yg bertanya?
Betul ke serum yg Sarah keluarkan sendiri ni menjadi & berkesan?🤔
.
Cubalah sendiri😉
InshaAllah jatuh hati di sapuan pertama
& nilaikan sendiri.🤗
Usah janjikan bulan & bintang andai anda sendiri tak berani mencuba 😅
.
✔️Lulus Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT170504450K)
✔️Tahan untuk 2-3 bulan, Hanya sapu dimuka, tidur dan boleh bilas muka keesokkan hari .
KELEBIHAN Beaute Serum :
🌹 Membaikpulih wajah anda yang rosak akibat dari PRODUK MERKURI, HYDROKUINONE DAN LAIN2 KIMIA yang meninggalkan kesan seperti TANDA PARUT HITAM, JERAWAT BERNANAH DAN KULIT MENIPIS
🌹 Menghilangkan jerawat
🌹 Memudarkan parut jerawat dan noda
🌹 Mengurangkan sensitiviti terhadap kulit akibat kekeringan dan kulit matang kerana usia
🌹 Mengurangkan kedut dan garis halus dimuka
🌹 Mengecilkan pori-pori di muka
🌹 Tekstur kulit lebih lembut, halus dan lembap (glowing) dalam masa 3 hari
🌹 Mengurangkan stretchmark kerana kegemukan atau ibu lepas bersalin
🌹 Membentuk & menegangkan kulit wajah dan dagu menjadi V-Shape
🌹 Kulit kelihatan anjal, sihat dan muda
🌹 Sesuai utk semua jenis usia
🌹 100% bahan organik
.
👉HARGA : RM53
👉FREE POS SM / ADD RM6 SS
👉100% ORIGINAL
👉WHATSAPP📲 0197330691

#dollitabeaute #dollitahq #dollitabeautemurah #dollitabeauteoriginal #dollitabeauteborong #dollitahqmurah #dollitahqborong #dollitamurah #dollitaoriginal #dollitaborong #dollitamalaysia #dollitabeauteserum #dollitabeauteorganicserum #dollitabeauteorganicserummask #dollitabeauteorganicserummaskmurah #dollitabeauteorganicserummurah #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 70
FREE POST SM
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 70
FREE POST SM
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 70
FREE POST SM
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
rm50 pos 8sm/12ss
whatsapp 0195670098
haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 75
FREE POST SM
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 75
FREE POST SM
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 75
FREE POST SM
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 75
FREE POST SM
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

dollita beaute organic serum
RM 75
FREE POST SM
whatsapp 0175900476

Harga pasaran : rm 90
.

haiiiiii uollls.. nak bagi tahu ni. Nak tau rahsia buat mask tak????
.
.
Campurkan 1/2 sudu teh minyak kelapa , 1 biji putih telor dan 1/2 sudu teh lemon jus. Sapu di muka sebelum tido. Lakukan setiap hari. Lama2 muka korang akan glowing .
.
.
Kalau nak lagi senang sapu je lah #beauteserum dekat muka tu. lagi cepat dan mudah..
.
.
DOLLITA BEAUTE ada penyelesaiannya...♥️
.
.

#dollitabeaute #dollitabeauteserum #dollitabeauteserummask #dollitabeauteorganicserummask #dollita #dollitaofficial #dollitalenstestimoni #dollitaserumbeaute

Most Popular Instagram Hashtags