#dimsumkelantan

134 posts

TOP POSTS

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Bismillahirrahmanirrahim .

Assalamualaikum dan selamat malam .
Alhamdulillah diberi kesempatan untuk gerai dimsum mishu beroperasi seperti biasa pada hari nie πŸ™

Alhamdulillah, baru bukak dah 15 basket terjual . syukur 😘

Kedai dah start operasi nie . ape tunggu lagi . jom merase bawak geng reramai sekali πŸƒ
HARGA TENGAH PROMOSI LAGI TAU πŸ™Œ
Jom pakat maghi raso belako deh 😘

#alhamdulillah #rezeki #rezekiallah #dimsum #dimsummishu #dimsumhalal #foodkelantan #food #foodporn #foodhunter #foodlover #hunter #kelantan #pasirmas #open #gomokelategomo #gkg #open #sedap #murah #halal #cadanganmakan #hargagilo #promosi #pakatrasobelako #dimsumkelantan #hargamurah #promosikaw #anakmudakelantan #anakmuda

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Alhamdulillah untuk rezeki yang telah Kau limpahkan πŸ™‡

terimo kasih geng sudi sokong kawe βœ‹

terima kasih yg tak terhingga kerana terus menyokong bisnes dimsum nie . diharap anda semua berpuas hati πŸ‘

kepada sesiapa yang rasa nak makan dimsum malam nie , boleh lagi datang singgah sekarang ok . kite tutup kedai sampai kosong stok dimsum πŸ˜±πŸ‘ Dim Sum Mishu 100% buatan bumiputra dan pastinya dijamin halal βœ‹

#foodkelantan #food #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #alhamdulillah #feedback #foodhunter #halal #rezeki #nikmat #cadanganmakan #kelantan #pasirmas #foodlover #marimakan #pakatsupport #anakmuda #anakmudakelantan #ayuh #selamatmalam #open #opentoday

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Alhamdulillah untuk rezeki yang telah Kau limpahkan πŸ™‡

Ore jauh balik dari kedah mari makan dimsum. maseh boh πŸ™ŒπŸ˜œ kepada sesiapa yang rasa nak makan dimsum malam nie , boleh lagi datang singgah sekarang ok . kite tutup kedai sampai kosong stok dimsum πŸ˜±πŸ‘ Dim Sum Mishu 100% buatan bumiputra dan pastinya dijamin halal βœ‹

#foodkelantan #food #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #alhamdulillah #feedback #foodhunter #halal #rezeki #nikmat #cadanganmakan #kelantan #pasirmas #foodlover #marimakan #pakatsupport #anakmuda #anakmudakelantan #ayuh #selamatmalam #open #opentoday

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

BISMILLAH .
Assalamualaikum πŸ‘‹

nie haa gambar dari customer . beli yang frozen balik masak sendiri kat umah , taknak makan terus pon xpe , simpan dalam peti ais . tahan lama , bila bila nak makan boleh terus masak kalau rase malas nak singgah kedai kan . hehe sedap tau πŸ‘

DIM SUM MISHU FROZEN masih AVAILABLE in sha Allah πŸ‘Œ Tempahan perlu di inform lebih awal ya . senang nanti untuk uruskan πŸ‘Œ

014-5309103 business purpose only ❗

COD : sekitar KOTA BHARU, PASIR MAS, KETEREH

p/s : kedai dibuka seperti biasa ya malam nie πŸ‘‹

#Halaldimsumkelantan #buatanbumiputra #foodkelantan #frozendimsum #foodlover #foodhunter #cadanganmakan #cod #jjcmkelantan #dimsummishu #halal #dimsumkelantan #kelantan #kotabharu #pasirmas #ketereh #sedapsengoti #feedback #foodporn #frozen #frozenfood

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Alhamdulillah untuk rezeki yang telah Kau limpahkan πŸ™‡

terima kasih yg tak terhingga kerana terus menyokong bisnes dimsum nie . diharap anda semua berpuas hati πŸ‘

kepada sesiapa yang rasa nak makan dimsum malam nie , boleh lagi datang singgah sekarang ok . kite tutup kedai sampai kosong stok dimsum πŸ˜±πŸ‘ Dim Sum Mishu 100% buatan bumiputra dan pastinya dijamin halal βœ‹

#foodkelantan #food #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #alhamdulillah #feedback #foodhunter #halal #rezeki #nikmat #cadanganmakan #kelantan #pasirmas #foodlover #marimakan #pakatsupport #anakmuda #anakmudakelantan #ayuh #selamatmalam #open #opentoday #foodporn

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum πŸ™‡ πŸ‘†

Dimsum mishu beroperasi seperti biasa hari ni . Jangan lupa singgah deh πŸ€—. Cuba sekali pasti nak lagi lagi dan lagi ! Wau πŸ‘

waktu operasi : isnin - sabtu
( tutup : ahad )
7.00 malam - 12.00 malam
untuk sesiapa yang nak kukus balik kat umah pon boleh . boleh ber 'COD' dengan owner πŸ™Œ

jom pakat ghase belake 😜

#dimsumkelantan #halal #bumiputra #foodkelantan #foodlover #foodporn #jjcmkelantan #jjcm #dimsumhalal #dimsum #sedap #murah #foodhunter #cod #cadanganmakan #pasirmas #ketereh #kotabharu #kelantan #pakatsupport #melayu #anakmuda #gkg #menu #beef #chicken #sohoweh #makananhalal #sedapsengoti #cod #frozen

Assalamualaikum pada semua kesayangan makcik .... Semua sihat?makcik harap semuanya okay .. makcik & crew sgt2 okay selepas berehat seharian semalam.

Jom jumpa crew makcik harini di KANTIN.

Macam biasa ... gambar BUKAN ihsan dari pakcik google ya ... meet our signature CHEEZY MEATBALL .. so cheesy & so yummy!! Makcik jemput semua datang KANTIN ya..
Makcik tunggu & makcik loves you all!!!!πŸŒΊπŸ’–πŸ’•β£πŸ’πŸ’œπŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’—πŸ’ŸπŸŒΉπŸŒ·πŸŒ·βš˜πŸŒΈπŸ’πŸ΅πŸŒΌ Operation hours : 3.30pm - 12am

#kelantan #kulinerkelantan #kelate #tanahmerah #tanohmerah #amboanokkelate #shelloutkelantan #dimsumkelantan #tmkantin

JOM BERDIMSUM

kepada anda yang berdekatan pasir mas boleh singgah ke Warisan Char Kue Teow Kg Kasar Pasir Mas .
kedai masih beroperasi seperti biasa . rugi tau tak cuba 😜

#dimsumkelantan #dimsumhalal #dimsum #pasirmas #kotabharu #ketereh #kelantan #halal #bumiputera #sedap #murah #berbaloi #sedapsengoti #jjcm #jjcmtv3 #jjcmkelantan #cadanganmakan #gkg #alhamdulillah #rezeki #rezekiAllah #anakmudakelantan #berniaga #pakatsupport

TERPANASSSS DI PASIR MAS, KELANTAN PASTI BUAT ANDA TERLIUR !
-------------------------++++++++++++++++++------------------------
DIADAPTASI DARI KISAH BENAR. KISAH LAKI BINI
bini : abe, semale timoh g make dim sum , sedap be. doh la hargo muroh, susoh dh nk cari.
laki : jolo ko? mano keda dio?
bini : hoo sungoh... Alah ko kg kasar be, dim sum mishu nmo keda dio.
laki : aloh... pelik nyo namo pn..
bini : hoo la , mugo tokey minat crito jepun tu gak..
laki : yak crito jepun, maria ozawa ko?
bini : galok tok laki aku pn (bulih ngutir ) . dop la, katun jepun abe weh..
laki : hahaha .. gura jah ( muko takut bini ), halal ko dim sum situ.?
bini : halal be, mugo tokey dio wat sdiri.Melayu, ank kelate, dengar kato bekas chef hotel.
laki : hoo .. nanti kito g make deh.. bwk ank2 skali, baru sedap make ramai-ramai
bini : ok abe, saye abe.. mmuahhh
laki : eeee, geli weh..... (bersambung )
.
" Terbaik sangat.. πŸ‘πŸ‘ sbb bapa kali doh beli walaupon x pernah smpai lagi kat kedai p.mas nuh.. Selalunya cod jah.. Cod melor jah sokmo2 πŸ˜‰πŸ˜‰ " gee - Melor, Kelantan
" mmg sedap klu beli sikit2 gak tok ckup πŸ˜‹πŸ‘ " zalinawati - Pasir Mas, Kelantan
" Menyesal beli, sedap sngt.. πŸ˜… " Fadhil - Terengganu
.
Haa ! Testimoni customer dimsum . oopsss ! Lupa ! Dimsum Mishu ada buat COD tau ! Boleh je CoD kt mana mana . whatsapp untuk keterangan lanjut ❀
.
WARISAN CHAR KUEY TEOW,
Kg Kasar 17000 Pasir Mas, Kelantan.
Call/WhatsApp/SMS
☎ 014-5309103
☎ http://www.wasap.my/60145309103
ISNIN - SABTU (AHAD TUTUP)
6.30ptg - 12.15mlm

#alhamdulillah #rezeki #rezekiallah #open #opentoday #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #food #foodporn #foodhunter #foodkelantan #kelantan #pasirmas #sedap #murah #sedapsengoti #gomokelategomo #gkg #cadanganmakan

MOST RECENT

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum πŸ™‡ πŸ‘†

Dimsum mishu beroperasi seperti biasa hari ni . Jangan lupa singgah deh πŸ€—. Cuba sekali pasti nak lagi lagi dan lagi ! Wau πŸ‘

waktu operasi : isnin - sabtu
( tutup : ahad )
7.00 malam - 12.00 malam
untuk sesiapa yang nak kukus balik kat umah pon boleh . boleh ber 'COD' dengan owner πŸ™Œ

jom pakat ghase belake 😜

#dimsumkelantan #halal #bumiputra #foodkelantan #foodlover #foodporn #jjcmkelantan #jjcm #dimsumhalal #dimsum #sedap #murah #foodhunter #cod #cadanganmakan #pasirmas #ketereh #kotabharu #kelantan #pakatsupport #melayu #anakmuda #gkg #menu #beef #chicken #sohoweh #makananhalal #sedapsengoti #cod #frozen

TERPANASSSS DI PASIR MAS, KELANTAN PASTI BUAT ANDA TERLIUR !
-------------------------++++++++++++++++++------------------------
DIADAPTASI DARI KISAH BENAR. KISAH LAKI BINI
bini : abe, semale timoh g make dim sum , sedap be. doh la hargo muroh, susoh dh nk cari.
laki : jolo ko? mano keda dio?
bini : hoo sungoh... Alah ko kg kasar be, dim sum mishu nmo keda dio.
laki : aloh... pelik nyo namo pn..
bini : hoo la , mugo tokey minat crito jepun tu gak..
laki : yak crito jepun, maria ozawa ko?
bini : galok tok laki aku pn (bulih ngutir ) . dop la, katun jepun abe weh..
laki : hahaha .. gura jah ( muko takut bini ), halal ko dim sum situ.?
bini : halal be, mugo tokey dio wat sdiri.Melayu, ank kelate, dengar kato bekas chef hotel.
laki : hoo .. nanti kito g make deh.. bwk ank2 skali, baru sedap make ramai-ramai
bini : ok abe, saye abe.. mmuahhh
laki : eeee, geli weh..... (bersambung )
.
" Terbaik sangat.. πŸ‘πŸ‘ sbb bapa kali doh beli walaupon x pernah smpai lagi kat kedai p.mas nuh.. Selalunya cod jah.. Cod melor jah sokmo2 πŸ˜‰πŸ˜‰ " gee - Melor, Kelantan
" mmg sedap klu beli sikit2 gak tok ckup πŸ˜‹πŸ‘ " zalinawati - Pasir Mas, Kelantan
" Menyesal beli, sedap sngt.. πŸ˜… " Fadhil - Terengganu
.
Haa ! Testimoni customer dimsum . oopsss ! Lupa ! Dimsum Mishu ada buat COD tau ! Boleh je CoD kt mana mana . whatsapp untuk keterangan lanjut ❀
.
WARISAN CHAR KUEY TEOW,
Kg Kasar 17000 Pasir Mas, Kelantan.
Call/WhatsApp/SMS
☎ 014-5309103
☎ http://www.wasap.my/60145309103
ISNIN - SABTU (AHAD TUTUP)
6.30ptg - 12.15mlm

#alhamdulillah #rezeki #rezekiallah #open #opentoday #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #food #foodporn #foodhunter #foodkelantan #kelantan #pasirmas #sedap #murah #sedapsengoti #gomokelategomo #gkg #cadanganmakan

stok dim sum siap sedia untuk diagihkan kpd ejen kami... terima kasih atas sokongan anda
.
TERBARU TERPANASSSS DI PASIR MAS, KELANTAN PASTI BUAT ANDA TERLIUR !
-------------------------++++++++++++++++++------------------------
DIADAPTASI DARI KISAH BENAR. KISAH LAKI BINI
bini : abe, semale timoh g make dim sum , sedap be. doh la hargo muroh, susoh dh nk cari.
laki : jolo ko? mano keda dio?
bini : hoo sungoh... Alah ko kg kasar be, dim sum mishu nmo keda dio.
laki : aloh... pelik nyo namo pn..
bini : hoo la , mugo tokey minat crito jepun tu gak..
laki : yak crito jepun, maria ozawa ko?
bini : galok tok laki aku pn (bulih ngutir ) . dop la, katun jepun abe weh..
laki : hahaha .. gura jah ( muko takut bini ), halal ko dim sum situ.?
bini : halal be, mugo tokey dio wat sdiri.Melayu, ank kelate, dengar kato bekas chef hotel.
laki : hoo .. nanti kito g make deh.. bwk ank2 skali, baru sedap make ramai-ramai
bini : ok abe, saye abe.. mmuahhh
laki : eeee, geli weh..... (bersambung )
.
" Terbaik sangat.. πŸ‘πŸ‘ sbb bapa kali doh beli walaupon x pernah smpai lagi kat kedai p.mas nuh.. Selalunya cod jah.. Cod melor jah sokmo2 πŸ˜‰πŸ˜‰ " gee - Melor, Kelantan
" mmg sedap klu beli sikit2 gak tok ckup πŸ˜‹πŸ‘ " zalinawati - Pasir Mas, Kelantan
" Menyesal beli, sedap sngt.. πŸ˜… " Fadhil - Terengganu
.
Haa ! Testimoni customer dimsum . oopsss ! Lupa ! Dimsum Mishu ada buat COD tau ! Boleh je CoD kt mana mana . whatsapp untuk keterangan lanjut ❀
.
WARISAN CHAR KUEY TEOW,
Kg Kasar 17000 Pasir Mas, Kelantan.
Call/WhatsApp/SMS
☎ 014-5309103
☎ http://www.wasap.my/60145309103
ISNIN - SABTU (AHAD TUTUP)
6.30ptg - 12.15mlm

#alhamdulillah #rezeki #rezekiallah #open #opentoday #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #food #foodporn #foodhunter #foodkelantan #kelantan #pasirmas #sedap #murah #sedapsengoti #gomokelategomo #gkg #cadanganmakan

JOM BERDIMSUM

di atas permintaan ramai, gerai dimsum mishu akan beroperasi seperti biasa pada malam ini πŸ™Œ

kepada anda yang berdekatan pasir mas boleh singgah ke Warisan Char Kue Teow Kg Kasar Pasir Mas .
kedai masih beroperasi seperti biasa . rugi tau tak cuba 😜

waktu operasi : 7pm - 12am

#dimsumkelantan #dimsumhalal #dimsum #pasirmas #kotabharu #ketereh #kelantan #halal #bumiputera #sedap #murah #berbaloi #sedapsengoti #jjcm #jjcmtv3 #jjcmkelantan #cadanganmakan #gkg #alhamdulillah #rezeki #rezekiAllah #anakmudakelantan #berniaga #pakatsupport #sohoweh #halaldimsum

JOM BER COD DIMSUM

Esok ada cod di sekitar kok lanas , ketereh, melor , pasir mas dan kawasan sekitar . πŸ™Œ

Untuk sebarang order dan pertanyaan . sila klik di link tersebut . tak perlu save number ! Senang kerja hehe 😘

waktu operasi : 7pm - 12am

#dimsumkelantan #dimsumhalal #dimsum #pasirmas #kotabharu #ketereh #kelantan #halal #bumiputera #sedap #murah #sedapsengoti #jjcm #jjcmtv3 #jjcmkelantan #cadanganmakan #alhamdulillah #rezeki #rezekiAllah #anakmudakelantan #berniaga #pakatsupport #sohoweh #halaldimsum #cutisekolah #codpasirmas #codketereh #codkoklanas #codmelor #codmakanan

JOM BER COD DIMSUM

Esok ada cod di sekitar kok lanas , ketereh, melor , pasir mas dan kawasan sekitar . πŸ™Œ

kepada anda yang berdekatan pasir mas boleh singgah ke Warisan Char Kue Teow Kg Kasar Pasir Mas .
kedai masih beroperasi seperti biasa . rugi tau tak cuba 😜

waktu operasi : 7pm - 12am

#dimsumkelantan #dimsumhalal #dimsum #pasirmas #kotabharu #ketereh #kelantan #halal #bumiputera #sedap #murah #sedapsengoti #jjcm #jjcmtv3 #jjcmkelantan #cadanganmakan #alhamdulillah #rezeki #rezekiAllah #anakmudakelantan #berniaga #pakatsupport #sohoweh #halaldimsum #cutisekolah #codpasirmas #codketereh #codkoklanas #codmelor #codmakanan

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Dimsum dari kami sentiasa menjaga KUALITI BAHAN dan menjaminkan kesedapan kepada anda πŸ’ͺ

terima kasih yg tak terhingga kerana terus menyokong bisnes dimsum nie . diharap anda semua berpuas hati πŸ‘

Dim Sum Mishu 100% buatan bumiputra dan pastinya dijamin halal βœ‹

#foodkelantan #food #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #alhamdulillah #feedback #foodhunter #halal #rezeki #nikmat #cadanganmakan #kelantan #pasirmas #foodlover #marimakan #pakatsupport #anakmuda #anakmudakelantan #ayuh #selamatmalam #open #opentoday #foodporn

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Alhamdulillah untuk rezeki yang telah Kau limpahkan πŸ™‡

terima kasih yg tak terhingga kerana terus menyokong bisnes dimsum nie . diharap anda semua berpuas hati πŸ‘

kepada sesiapa yang rasa nak makan dimsum malam nie , boleh lagi datang singgah sekarang ok . kite tutup kedai sampai kosong stok dimsum πŸ˜±πŸ‘ Dim Sum Mishu 100% buatan bumiputra dan pastinya dijamin halal βœ‹

#foodkelantan #food #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #alhamdulillah #feedback #foodhunter #halal #rezeki #nikmat #cadanganmakan #kelantan #pasirmas #foodlover #marimakan #pakatsupport #anakmuda #anakmudakelantan #ayuh #selamatmalam #open #opentoday

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Bismillahirrahmanirrahim .

Assalamualaikum dan selamat petang .
In sha Allah diberi kesempatan untuk gerai dimsum mishu beroperasi seperti biasa pada hari nie πŸ™

Kedai mula beroprasi jam 9mlm... jom merase bawak geng reramai sekali πŸƒ
Jom pakat maghi raso belako deh 😘

#alhamdulillah #rezeki #rezekiallah #dimsum #dimsummishu #dimsumhalal #foodkelantan #food #foodporn #foodhunter #foodlover #hunter #kelantan #pasirmas #open #gomokelategomo #gkg #open #sedap #murah #halal #cadanganmakan #pakatrasobelako #dimsumkelantan #hargamurah #anakmudakelantan #anakmuda #pasirmas #salamramadhan

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Alhamdulillah untuk rezeki yang telah Kau limpahkan πŸ™‡

terima kasih yg tak terhingga kerana terus menyokong bisnes dimsum nie . diharap anda semua berpuas hati πŸ‘ πŸ˜±πŸ‘ Dim Sum Mishu 100% buatan bumiputra dan pastinya dijamin halal βœ‹

#foodkelantan #food #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #alhamdulillah #feedback #foodhunter #halal #rezeki #nikmat #cadanganmakan #kelantan #pasirmas #foodlover #marimakan #pakatsupport #anakmuda #anakmudakelantan #ayuh #selamatmalam #open #opentoday #jjcm #jjcmkelantan

JOM BERDIMSUM

boleh singgah ke Warisan Char Kue Teow Kg Kasar Pasir Mas .
kedai masih beroperasi seperti biasa . rugi tau tak cuba 😜

waktu operasi : 7pm - 12am

#dimsumkelantan #dimsumhalal #dimsum #pasirmas #kotabharu #ketereh #kelantan #halal #bumiputera #sedap #murah #berbaloi #sedapsengoti #jjcm #jjcmtv3 #jjcmkelantan #cadanganmakan #gkg #alhamdulillah #rezeki #rezekiAllah #anakmudakelantan #berniaga #pakatsupport #sohoweh #halaldimsum #cutisekolah #balikkampung

JOM BER COD DIMSUM

Esok ada cod di sekitar kok lanas , ketereh, melor , pasir mas dan kawasan sekitar . πŸ™Œ

kepada anda yang berdekatan pasir mas boleh singgah ke Warisan Char Kue Teow Kg Kasar Pasir Mas .
kedai masih beroperasi seperti biasa . rugi tau tak cuba 😜

waktu operasi : 7pm - 12am

#dimsumkelantan #dimsumhalal #dimsum #pasirmas #kotabharu #ketereh #kelantan #halal #bumiputera #sedap #murah #sedapsengoti #jjcm #jjcmtv3 #jjcmkelantan #cadanganmakan #alhamdulillah #rezeki #rezekiAllah #anakmudakelantan #berniaga #pakatsupport #sohoweh #halaldimsum #cutisekolah #codpasirmas #codketereh #codkoklanas #codmelor #codmakanan

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Bismillahirrahmanirrahim .

Assalamualaikum dan selamat petang .
In sha Allah diberi kesempatan untuk gerai dimsum mishu beroperasi seperti biasa pada hari nie πŸ™

Kedai dah nak start operasi nie . ape tunggu lagi . jom merase bawak geng reramai sekali πŸƒ
Jom pakat maghi raso belako deh 😘

#alhamdulillah #rezeki #rezekiallah #dimsum #dimsummishu #dimsumhalal #foodkelantan #food #foodporn #foodhunter #foodlover #hunter #kelantan #pasirmas #open #gomokelategomo #gkg #open #sedap #murah #halal #cadanganmakan #pakatrasobelako #dimsumkelantan #hargamurah #anakmudakelantan #anakmuda

JOM BERDIMSUM

di atas permintaan ramai, gerai dimsum mishu akan beroperasi seperti biasa pada malam ini πŸ™Œ

kepada anda yang berdekatan pasir mas boleh singgah ke Warisan Char Kue Teow Kg Kasar Pasir Mas .
kedai masih beroperasi seperti biasa . rugi tau tak cuba 😜

waktu operasi : 7pm - 12am

#dimsumkelantan #dimsumhalal #dimsum #pasirmas #kotabharu #ketereh #kelantan #halal #bumiputera #sedap #murah #berbaloi #sedapsengoti #jjcm #jjcmtv3 #jjcmkelantan #cadanganmakan #gkg #alhamdulillah #rezeki #rezekiAllah #anakmudakelantan #berniaga #pakatsupport #sohoweh #halaldimsum #cutisekolah #balikkampung

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

Alhamdulillah untuk rezeki yang telah Kau limpahkan πŸ™‡

terima kasih yg tak terhingga kerana terus menyokong bisnes dimsum nie . diharap anda semua berpuas hati πŸ‘

kepada sesiapa yang rasa nak makan dimsum malam nie , boleh lagi datang singgah sekarang ok . kite tutup kedai sampai kosong stok dimsum πŸ˜±πŸ‘ Dim Sum Mishu 100% buatan bumiputra dan pastinya dijamin halal βœ‹

#foodkelantan #food #dimsum #dimsumhalal #dimsumkelantan #alhamdulillah #feedback #foodhunter #halal #rezeki #nikmat #cadanganmakan #kelantan #pasirmas #foodlover #marimakan #pakatsupport #anakmuda #anakmudakelantan #ayuh #selamatmalam #open #opentoday

JOM BERDIMSUM

di atas permintaan ramai, gerai dimsum mishu akan beroperasi seperti biasa pada malam ini πŸ™Œ

kepada anda yang berdekatan pasir mas boleh singgah ke Warisan Char Kue Teow Kg Kasar Pasir Mas .
kedai masih beroperasi seperti biasa . rugi tau tak cuba 😜

waktu operasi : 7pm - 12am

#dimsumkelantan #dimsumhalal #dimsum #pasirmas #kotabharu #ketereh #kelantan #halal #bumiputera #sedap #murah #berbaloi #sedapsengoti #jjcm #jjcmtv3 #jjcmkelantan #cadanganmakan #gkg #alhamdulillah #rezeki #rezekiAllah #anakmudakelantan #berniaga #pakatsupport #sohoweh #halaldimsum

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum πŸ™‡ πŸ‘†

ANTARA MENU DIMSUM MISHU :
Untuk warga tumpat, Pasir Mas dan kawasan sekitar yg ingin merasai kelazatan dan keaslian Dim Sum sebenar boleh la berkunjung ke cawangan ke dua kami yg terletak di warisan char kue teow , kg Kasar, Pasir Mas kelantan. πŸ‘‡

waktu operasi : isnin - sabtu
( tutup : ahad )
7.00 malam - 12.00 malam
untuk sesiapa yang nak kukus balik kat umah pon boleh . boleh ber 'COD' dengan owner πŸ™Œ

jom pakat ghase belake 😜

#dimsumkelantan #halal #bumiputra #foodkelantan #foodlover #foodporn #jjcmkelantan #jjcm #dimsumhalal #dimsum #sedap #murah #foodhunter #cod #cadanganmakan #pasirmas #ketereh #kotabharu #kelantan #pakatsupport #melayu #anakmuda #gkg #menu #beef #chicken #sohoweh #makananhalal #sedapsengoti #cod #frozen

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum πŸ™‡ πŸ‘†

ANTARA MENU DIMSUM MISHU :
Untuk warga tumpat, Pasir Mas dan kawasan sekitar yg ingin merasai kelazatan dan keaslian Dim Sum sebenar boleh la berkunjung ke cawangan ke dua kami yg terletak di warisan char kue teow , kg Kasar, Pasir Mas kelantan. πŸ‘‡

waktu operasi : isnin - sabtu
( tutup : ahad )
7.00 malam - 12.00 malam
untuk sesiapa yang nak kukus balik kat umah pon boleh . boleh ber 'COD' dengan owner πŸ™Œ

jom pakat ghase belake 😜

#dimsumkelantan #halal #bumiputra #foodkelantan #foodlover #foodporn #jjcmkelantan #jjcm #dimsumhalal #dimsum #sedap #murah #foodhunter #cod #cadanganmakan #pasirmas #ketereh #kotabharu #kelantan #pakatsupport #melayu #anakmuda #gkg #menu #beef #chicken #sohoweh #makananhalal #sedapsengoti #cod #frozen

DIMSUM MISHU CAWANGAN PASIR MAS, KELANTAN 🍱

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum πŸ™‡ πŸ‘†

ANTARA MENU DIMSUM MISHU :
Untuk warga tumpat, Pasir Mas dan kawasan sekitar yg ingin merasai kelazatan dan keaslian Dim Sum sebenar boleh la berkunjung ke cawangan ke dua kami yg terletak di warisan char kue teow , kg Kasar, Pasir Mas kelantan. πŸ‘‡

waktu operasi : isnin - sabtu
( tutup : ahad )
7.00 malam - 12.00 malam
untuk sesiapa yang nak kukus balik kat umah pon boleh . boleh ber 'COD' dengan owner πŸ™Œ

jom pakat ghase belake 😜

#dimsumkelantan #halal #bumiputra #foodkelantan #foodlover #foodporn #jjcmkelantan #jjcm #dimsumhalal #dimsum #sedap #murah #foodhunter #cod #cadanganmakan #pasirmas #ketereh #kotabharu #kelantan #pakatsupport #melayu #anakmuda #gkg #menu #beef #chicken #sohoweh #makananhalal #sedapsengoti #cod #frozen

Most Popular Instagram Hashtags