[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#diduakan

2811 posts

TOP POSTS

Wani? 😊. #diduakan #di2kan

Pahami wae cah. #diduakan #di2kan

Meh punah lho. #diduakan #di2kan

Mergo nesu kabeh ono sebab e, lan kebanyakan cewek nesu tanpa sebab seng ndadekke cowok bingung "Aku salah opo?". Cewek emang gitu. #diduakan #di2kan

Mung konco. #diduakan #di2kan

tau kan maksutnya ini?? tag temanmu yg kayak gini πŸ˜‚
.
.
.pict @lutfiyristiana_ .
.
#friendszamannow #koncosaiki #diduakan #mendua #plekiseks

Duhdek 😒. #diduakan #di2kan

MOST RECENT

Wani? 😊. #diduakan #di2kan

Pahami wae cah. #diduakan #di2kan

Kok mirip judul lagu ya.. πŸ˜•
.
.
.
#sastra #sajak #puisi #syair #karya #diduakan

Meh punah lho. #diduakan #di2kan

Terima kasih banyak kepada semua rekan kerja, semuanya yang sudah bersusah payah demi kesuksesan di panggung.
Maaf sudah ngrepotin hehe, dan mohon maaf belum bisa membawa pulang juara 1, yang jelas kecewa pasti ada, diperbolehkan, tapi jangan lama lama, karena ini bukan akhir dari perjalanan, melainkan awal sebuah proses dan bahan evaluasi bagi kami agar kedepannya lebih baik lagi. 'Runner up' tetaplah indah jika kita bisa mensyukurinya. Alhamdulillah. .
Terima kasih banyaaaak FKIPπŸ’ž
Tapi yang jelas, jadi yang 'ke-2' itu rasanya nyesek. Percayalah :')).
.
.
Elste for FKIP🎷🎢
*2nd πŸ†*
#forsa #forsaakustik #forsa2017 #elste #elsteforfkip #fkip #2nd #yangkedua #diduakan #fkip #fkipums #akustikpgsd #pgsdums #latepost #elstecoustic #elementaryschoolteachereducation

Mergo nesu kabeh ono sebab e, lan kebanyakan cewek nesu tanpa sebab seng ndadekke cowok bingung "Aku salah opo?". Cewek emang gitu. #diduakan #di2kan

Mung konco. #diduakan #di2kan

Pengenku sih ngono. #diduakan #di2kan

Kebanyakan sih ngono, mungkin mung pengen konco-koncone podo ngerti nek "AKU" iso ngolehke sopo wae. Ndasmu! #diduakan #di2kan

Yohoho, suwe ora jamu. Suwe banget ra njamu nang sosmed kampred. Sorry jarang apdet mergo Pangeran sibuk. Sibuk opo?

1. Sibuk skripsian, wes meh detlen soale. Dadi ngebut nggowo kekuatan "THE POWER OF KEPEPET". Lan Alhamdulillah selesai. Tinggal wisudah. (Pacaran-rabi). 2. Admin sibuk kerjo dadi makelar.

3. Nah admin seng iki ra jelas blas. Kadang njedul nang ig, kadang nang line, kadang nang wa, kadang nang twitter, kadang nang game, kadang nang mimpi buruk. Sumpah ora jales.

4. Mergo kesibukan kui, meh ngedit ki dadi terhambat, ra sempet bukak editor lan pikiran ra nduwe ide gerusan. Sempet apdet tapi nang twitter. Palingan engko meh tak adaptasi nang IG.

5. Seng wes rikues gerusan, sorry lagi ra sempet kui mau. Dadi aku lali gerusanmu e wkwkwk.

6. Palingan iki yo ijeh masa sibuk, tapi bakale apdet neh kok.

7. I Love You.

8. Wes semono wae ah.

#diduakan #di2kan

Kita perlu bicara tanpa harus berpisah😊

#diduakan #coretankertas #jowokalem #setjangkirkopi

We are choose no 2 but do not want to be #Diduakan#✌✌
#kadekandketut#

Buat kamu iyaa kamuuu... Tanpa kamu aku masih bisa liburan koq.. Hehehe
#diduakan #pacargaksetia#senyuminaja

Bgst
.
.
#diduakan

Euh ari kisah percintaan aing meni hana'ang ih😭😭😭😭😭 nya?
Follow nya.
@mohmuktio
#katabijak #katanyesek #polongogarut #cintadalamdiam #goblok #galau #diduakan #nyerihate #hayangseuri #hayangkawin

Maaf lama gak posting sesuatu yg bisa menginspirasi. Admin sedang dalam masaΒ² bermimpi, namun riskan kandas karna harapan yg yak terbalas. #diduakan

Tetap rendah hati boys 😊
Jangan lupa terus berlatih lagi ✌
Masih suasana hari guru , Selamat hari guru coach 😊😊😊 @ajib_wijabto @09sheptiawant_wisnu09
#FutsalMutuharjo #IsohIsohIsoh #DiDuakan

Ya,Baru saja di awali πŸ”₯
.
.
.
.
. .#comebackstronger #Diduakan #ditigakan

Gawe sing marai anget yok dek? Cuaca ne mendukung lho iki. Eh iyo mau bengi kamu wes gawe sing marai anget to dek, aku weruh kamu ro pacarmu ng pojokan gawe sarimi. Yowesrapopo dek tak gawe sing marai anget dewe ~
. .
#gojek #liga1 #jancuk #yowessorry #yoben #ldr #ndasmu #komikindo #ojoserius #gaul #kece #kekinian #hits #typo #typography #typografi #typographyinspired #quotes #quote #quoteoftheday #dagelan #memecomic #memecomicindonesia #guyonwaton #ngakakkocak #diduakan #memeinajah #yogyakarta #yowesrapopo

Gubbrakkkkk #ngakakkk liattnya #diduakan πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #ditigakan πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Ning kene dewe tanpo koe
.
.
.
.
.
.
. #diduakan #pelukisperih #yogyakarta

Assalamu'alaikum.. @diduakan
Sak durunge aku pribadi jaluk ngapuro nek lancang πŸ™πŸ™ Mbuh opo sek terlintas ng pikiranmu min admin @diduakan ,, kok koe ngasi blas rano kabar ra ngekei gerusan,, bukane aku sok kamsok, ben ketok wow.. Ora min, oraa,, πŸ™πŸ™ Aku mewakili kabeh penikmat gerusanmu , mung iso nunggu, berharap kapan karyamu di publikasikan,, yo mungkin di sisi lain koe ndue gegawean sek luweh maslahat, luweh penting,, yo mugo wae ndang terselesaikan dengan baik,, Adewe mung biso ndungakke, mugo tansah kei kesehatan, Padang jembar pikire, karo lian-liane sek mok dikarepke enggal dikei kaijabahan,, πŸ€—

Karo siji meneh,,tahun sesok tahun 2018 ojo ngasi pedot tentang masalah gerusan,, tetep semangat min, ojo lungkrah,, πŸ˜‚πŸ˜‚
➑@diduakan #diduakan #di2kan #2018
.
.
#lettering #letteringdesign ##illustrator #font #typography #freehand #vectorart #vector #mgl #indonesia #drawing #designer #design #graphicdesign #graphicdesigner #streetwear #clothing #originalart #studio #artwork #portofolio #customdesign #clothingdesign#belagakbisanggambar

Kalau aku ikut, pasti belinya cuma indomie

#hmmm #teorikonsipirasi #diduakan

Pict by : @juki_lazuardi @jaranlaut @tri_prasetyo0o

Ngomongke ati, akeh banget sing nduwe pemikiran dewe-dewe.Nek di jabarke iso dadi buku.Tapi kesimpulane "Aku bahagia karo kowe".
. . . . . . . . .
#repost#diduakan#dolanjogja#gunungkidul#instapics#instagood#sketchmarker#instagram#slilibeach#likeforlike#wagumbokben#0205

Most Popular Instagram Hashtags