[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#decemberreading

616 posts

TOP POSTS

I was frantically cramming to read this book before the #NationalBookAward winner was announced. But I shouldn't have worried because as soon as I picked this short story collection up I could not put it down. It's as creepy as everyone says it is, but not in a gratuitous way. In her stories, Carmen shows the ways that women's bodies are used and abused by a society that says it values them, but really doesn't. Each story is nuanced and wholly original. This is a book that will stay on my shelf and that I will absolutely revisit soon. - A⠀
#thereadingwomen
.⠀
.⠀
.⠀
#herbodyandotherparties #CarmenMariaMachado #NBAwards #womenwriters #newbooks #mustread #newrelease #shortstories #readwomen #readingwomen #booksbooksbooks #recommendedreading #sundayreads #weekendreads #decemberreading #shelfie #fromwhereistand

Saturdays are for elf pajamas and Aziz.

This book is not at all what I was expecting! It consists of a bunch of studies and examples of how dating has changed over the years and how people now rely so heavily on social media to find a date. As a twenty-three year old single girl, this was so interesting to read, and I learned a lot from it, all while getting a laugh out of Aziz’s writing. Like I’ve said before, one of my pet peeves is when a book doesn’t sound like the person who wrote it, that wasn’t an issue with Modern Romance. Cue Tom Haverford’s voice from the very first line of this book! I found this so interesting and I could not put it down! #bookshelf #bookstagram #azizansari #modernromance #decemberreading

I love this “my year in books” post on #goodreads! 😍This is the first year I’ve really used goodreads the right way and the first year I remembered to add a date finished to my books! I had a ton of free time this year but I’m not sure if that’ll be the case for coming years. Eventually I’ll post about some of my favorite books and I’m also hoping to add a few more before we ring in 2018! Do you use goodreads? I love checking out the reviews! #goodreads #bookstagram #myyearinbooks #decemberreading #goodreadsgoal

Last reading post for 2015! What a year! #DecemberReading

Vinden jullie december ook zo’n fijne leesmaand? Ik verslind altijd nog een flink stapeltje boeken in de laatste weken van het jaar. Ik ben me ook al een beetje aan het voorbereiden op het nieuwe jaar. 2018 Wordt niet alleen het jaar van Zwaar verliefd! de film (de laatste opnamedagen zijn aangebroken 😱) maar ik werk ook aan mooie plannen met mijn zus en... ik ga in januari weer beginnen aan een nieuw boek! Ook erg veel zin in!
*
*
*
#decemberreading #holidayseason #itstheseason #booklove #instareads #nowreading #beautifulbrokenthings

"In giardino uno dei cani si è messo ad abbaiare. Le foglie del pioppo tremulo che si piegava dietro la finestra oscillavano rapide nel vento. Il sole pomeridiano abitava la stanza come un essere a sé stante. Improvvisamente un senso di benessere e generosità si è diffuso attorno al tavolo, una sensazione di amicizia e appagamento. Avremmo potuto essere in qualsiasi posto. Abbiamo alzato ancora i bicchieri e ci siamo sorrisi a vicenda come bambini che una volta tanto si sono trovati tutti d'accordo". 🏡🍸⛅ #bookstagram #carver #decemberreading

Books I bought and borrowed for December reading. How many am I going to read? One or Two? Very likely. But I will still aim to read them all! 😛 .

#bookstagram #ilovebooks #decemberreading #북스타그램 #aimhigh

Need a little insight on the month of December? Offering $10 card readings to give you a feel for what this months energy holds. A one card (unless more are asked to come out) gives you short and sweet guidance, clarity, and direction. #bythemoonoracle #decemberreading

Pumpkin juice. Fantastic Beasts and Where to Find Them screen play. I've got serious plans. 😜#decemberreading #fantasticbeastsandwheretofindthem #harrypotter

MOST RECENT

Hi my lovelies! I am so close to finishing The Last Star. I will be doing a review very soon. Sorry that I have been MIA for a few days, I am still on my holiday, so I'm just enjoying it. Frequent posts will be coming soon!



What's your favourite genre to read? ☆
























































#book #books #bookish #bookishgirl #read #reading #reads #lovetoread #bookstagram #bookstagrammer #lovereading #lovebooks #rickyancey #thelaststar #christmasreading #decemberreading

Day 05 #dailyreview #sakuradilangitosaka
.
Hi.... This is my last review😆. Kali ini aku akan memberikan kesan2ku terhadap buku ini. Plus dan minus-nya. Semua ini menurut pandanganku, tp aku tetap berusaha utk seobjektif mungkin😉
.
Buku ini memiliki cerita yg simple dan 'pasaran', di mana alur cerita seperti ini sudah biasa kita temui di drama2 Korea maupun drama lainnya. Namun di sini penulis bisa dg apik merangkai kata yg memainkan emosi, hingga sebagai pembaca aku bisa menikmati jalan cerita.
.
Setting lokasi buku ini berada di Osaka. Semua lokasi dipaparkan dg sangat detail, termasuk yg mengandung unsur sejarah—ini yg paling aku suka dari buku ini, ada pengetahuannya.
.
Karakter. Nah, seperti yg pernah aku bilang, kl aku sempat nggak suka karakter Naya sewaktu awal2 tiba di Osaka. Berasa kekanak2an, tp syukurlah seiring berjalannya cerita, karakternya berangsur natural. Sementara utk karakter lainnya, aku nggak ada masalah.
.
Penulisan buku ini sangat rapi. Aku sama sekali nggak nemu typo. Dan quote-able, hehe....
.
Ada beberapa scene yg bikin aku ngerutin kening. Tapi aku nggak akan tulis di sini karena pendapat orang mungkin saja berbeda.
.
Buku ini banyak narasinya. Aku nggak terlalu suka dg bacaan yg model begini, tp karena enak dibaca jadi okelah. Ada beberapa part yg menurutku nggak penting juga, krn meski dihilangkan juga nggak akan memengaruhi isi cerita.
.
Di awal2 aku agak ngerasa bosen, krn mungkin aku udah bisa nebak jalan ceritanya. Baru mulai h. 130 ke atas aku bisa masuk ke ceritanya. .
Mengesampingkan hal2 yg nggak aku suka, buku ini memiliki cerita yg manis dan ringan. Bagi penggemar buku romance, boleh dimasukin ke reading list😁
.
At last, terima kasih kpd @arizukazura_kimhasun yg sudah ngasih aku kesempatan utk mereview SdLO. Kl ada kata2 yg kurang berkenan, mohon dimaklumi😁. Semoga review saya bisa jadi acuan ke arah yg positif.
.
With love, Sandra Bianca♡

Saturdays are for elf pajamas and Aziz.

This book is not at all what I was expecting! It consists of a bunch of studies and examples of how dating has changed over the years and how people now rely so heavily on social media to find a date. As a twenty-three year old single girl, this was so interesting to read, and I learned a lot from it, all while getting a laugh out of Aziz’s writing. Like I’ve said before, one of my pet peeves is when a book doesn’t sound like the person who wrote it, that wasn’t an issue with Modern Romance. Cue Tom Haverford’s voice from the very first line of this book! I found this so interesting and I could not put it down! #bookshelf #bookstagram #azizansari #modernromance #decemberreading

Tarot tip: Place this card over your heart chakra to be more compassionate OR place it over your third eye to be more creative. This is a card of creativity, nurturing and fills you with positivity #tip #tipoftheday #tarot #tarotcards #tarotreadersofinstagram #tarotscope #reading #read #reader #hellodecember #december #decemberreading #mumbai #india #usa #uk #girl #women #love #compassion #heal #chakras

Day 04 #dailyreview #sakuradilangitosaka
.
Reading progress: 240/240.
.
Hi.... Anyway I'm not in a good mood when I'm writing this. My grandpa passed away last night and I still busy with family. But I need to escape for a while, so I sit at my rooftop and write a review.
.
"Kalau aku yang meminta, bisakah kau tetap tinggal di sini bersamaku dan jangan menemuinya? Meskipun kau marah kepadaku, bisakah kau tidak meninggalkanku dengan pergi kepadanya?" - h. 184
.
Nah, seperti yg udah aku bilang kemarin, kalau akan ada seorang wanita dari masa lalu Tetsuya, Soo-In, yg kembali merecoki kehidupan bahagianya. Soo-In dg entengnya kembali pd Tetsuya dan berkata kl perasaannya masih belum berubah😫. Sumpah kesel bgt sama sikap agresifnya Soo-In, yg bahkan sampe kasi obat tidur ke kopinya Tetsuya. Cuma kl aku yg jadi Tetsuya, aku bakal ngusir Soo-In terang2an, ga bakal aku bolehin masuk ke apartemen. *cih!
.
Singkat kata hubungan Naya-Tetsuya berubah. Naya yg memergoki Tetsuya hampir bercinta dg Soo-In otomatis terbakar api cemburu. Sementara Kenji yg melihat celah berusaha kembali masuk ke kehidupan Naya. Sayang, pintu hati Naya sudah terkunci rapat untuknya.
.
Kembali ke tanah air adalah satu2nya jalan terbaik utk Naya. Hanya saja, saat Naya dalam perjalanan ke bandara, Kenji meneleponnya. Mengabarkan jika Tetsuya mengalami kecelakaan proyek dan menderita luka yg cukup parah di bagian kepala. Baru saja Naya mengakhiri panggilan saat ibunya menelepon, mengabarkan jika ayahnya mengalami kecelakaan. Naya pun bimbang, tetap tinggal atau kembali ke Indonesia.
.
Aku suka banget sama cara @arizukazura_kimhasun meramu kata2nya. Meski tema seperti ini sudah umum dan sudah ketebak jalan ceritanya, tp aku sebagai pembaca bisa menikmati bahkan terhanyut ke dalam ceritanya. So, ini bukan bacaan garing. Catet ya!😉
.
Dan setelah baca SdLO, aku jadi kepingin baca bukunya @arizukazura_kimhasun yg Sekelopak Bunga Sakura, kepo sama kisahnya Kenji-Naya-Naoki. Yah, moga2 aku berjodoh dg buku ini—walau entah kapan....
.
Sebenernya aku masih mau nulis kesan2ku secara keseluruhan tentang buku ini, tp karena banyak, jadi besok aja ya (takut nggak cukup)😁.
.
With love, Sandra Bianca♡
.
#books

I love this “my year in books” post on #goodreads! 😍This is the first year I’ve really used goodreads the right way and the first year I remembered to add a date finished to my books! I had a ton of free time this year but I’m not sure if that’ll be the case for coming years. Eventually I’ll post about some of my favorite books and I’m also hoping to add a few more before we ring in 2018! Do you use goodreads? I love checking out the reviews! #goodreads #bookstagram #myyearinbooks #decemberreading #goodreadsgoal

Has anyone seen the show Parenthood? (If not, then you should totally watch it.) Someone on bookstagram compared the Winter Street series to the feel of that show and now I am super excited to dive right in! I am currently about a fourth of the way through The Wife Between Us and then this book is next up on my TBR.
.
.
.
.
.
#bookstagram #booklover #bibliophile #reader #bookworm #bookish #captivatingread #bookaddict #bookobsession #decemberreading #happyreading

This is my December reading list. I'm 15 days into the month and haven't finished a single one! 📚😣

Vinden jullie december ook zo’n fijne leesmaand? Ik verslind altijd nog een flink stapeltje boeken in de laatste weken van het jaar. Ik ben me ook al een beetje aan het voorbereiden op het nieuwe jaar. 2018 Wordt niet alleen het jaar van Zwaar verliefd! de film (de laatste opnamedagen zijn aangebroken 😱) maar ik werk ook aan mooie plannen met mijn zus en... ik ga in januari weer beginnen aan een nieuw boek! Ook erg veel zin in!
*
*
*
#decemberreading #holidayseason #itstheseason #booklove #instareads #nowreading #beautifulbrokenthings

😍😍😍 @Regrann from @sandra.bianca - Day 03 #dailyreview #sakuradilangitosaka
.
Reading progress: 163/240.
.
"Dan, kurasa, apa yang kita alami adalah salah satu dari alasan kenapa kita dipertemukan." - h. 127
.
Horreeeee, akhirnya Naya dan Tetsuya pacaran 🙌💃.
.
First, I wanna say sorry because yesterday I didn't do my review—I was busy yesterday.
Second, I wanna say that this book caught my heart starting from welcoming party for Naya scene—can't stop reading.
.
Yep! Mulai dari scene pesta penyambutan utk Naya aku nggak bisa berhenti baca, apalagi bab-bab selanjutnya menceritakan orang dari masa lalu Naya, Kenji, yg tak lain adalah sepupu Tetsuya sekaligus ketua tim. Kenji datang di saat Naya sudah bahagia dg Tetsuya. Ew, sempat baper juga sih waktu Kenji bilang kl dia masih suka sama Naya dan minta dikasih kesempatan sekali lagi. Tapi apa pun alasannya, kesalahan yg diperbuat Kenji memang mustahil utk mendapatkan maaf dari Naya.
.
"Bahkan sekeras apa pun aku menahannya, hatiku sakit saat kulihat kau bahagia bersamanya." - h. 147
.
Di sini aku juga mulai suka dg karakter Naya yg natural. Aku suka cara @arizukazura_kimhasun memaparkan perasaan Naya yg 'terjepit' di antara masa lalu dan apa yg sudah dimilikinya sekarang. Galaunya ngena. Karena memang nggak mungkin melupakan seseorang yg pernah menjadi prioritas di hati kita gitu aja, meski sedikit, pasti masih berbekas. I feel what u feel, Nay.
.
Bab selanjutnya gantian nih, wanita dari masa lalunya Tetsuya bakal kembali. Fyi, bab-bab ini yg berasa nyesek bgt. Penasaran? Lanjut di review besok ya😎.
.
With love, Sandra Bianca♡
.
P. S. I'm sad because I didn't get bookmark from this book😭😭😭.
.
P. S. S. Aku nggak akan panggil @arizukazura_kimhasun dengan sebutan 'Kak' lagi. Soalnya setelah baca bagian tentang penulis kita ternyata seumuran. Lol😁
.
#books #bookstagram #bookish #bookstagrammer #bookstagramfeature #bookishfeature #bookworm #bookaddict #booknerd #booknerdigans #bookreview #booklove #booklover #bookstagramindonesia #bookofinstagram #bookphotography #instabook #instaread #instareview #readingisfun #readforfun #readingissexy #decemberreading #sakuradilangitosaka #arizukazura

💭Q: What’s everyone reading? I can’t believe there’s only 10 days until Christmas!🎅🏼🎄 Where has the year gone?i

Day 03 #dailyreview #sakuradilangitosaka
.
Reading progress: 163/240.
.
"Dan, kurasa, apa yang kita alami adalah salah satu dari alasan kenapa kita dipertemukan." - h. 127
.
Horreeeee, akhirnya Naya dan Tetsuya pacaran 🙌💃.
.
First, I wanna say sorry because yesterday I didn't do my review—I was busy yesterday.
Second, I wanna say that this book caught my heart starting from welcoming party for Naya scene—can't stop reading.
.
Yep! Mulai dari scene pesta penyambutan utk Naya aku nggak bisa berhenti baca, apalagi bab-bab selanjutnya menceritakan orang dari masa lalu Naya, Kenji, yg tak lain adalah sepupu Tetsuya sekaligus ketua tim. Kenji datang di saat Naya sudah bahagia dg Tetsuya. Ew, sempat baper juga sih waktu Kenji bilang kl dia masih suka sama Naya dan minta dikasih kesempatan sekali lagi. Tapi apa pun alasannya, kesalahan yg diperbuat Kenji memang mustahil utk mendapatkan maaf dari Naya.
.
"Bahkan sekeras apa pun aku menahannya, hatiku sakit saat kulihat kau bahagia bersamanya." - h. 147
.
Di sini aku juga mulai suka dg karakter Naya yg natural. Aku suka cara @arizukazura_kimhasun memaparkan perasaan Naya yg 'terjepit' di antara masa lalu dan apa yg sudah dimilikinya sekarang. Galaunya ngena. Karena memang nggak mungkin melupakan seseorang yg pernah menjadi prioritas di hati kita gitu aja, meski sedikit, pasti masih berbekas. I feel what u feel, Nay.
.
Bab selanjutnya gantian nih, wanita dari masa lalunya Tetsuya bakal kembali. Fyi, bab-bab ini yg berasa nyesek bgt. Penasaran? Lanjut di review besok ya😎.
.
With love, Sandra Bianca♡
.
P. S. I'm sad because I didn't get bookmark from this book😭😭😭.
.
P. S. S. Aku nggak akan panggil @arizukazura_kimhasun dengan sebutan 'Kak' lagi. Soalnya setelah baca bagian tentang penulis kita ternyata seumuran. Lol😁
.
#books #bookstagram #bookish #bookstagrammer #bookstagramfeature #bookishfeature #bookworm #bookaddict #booknerd #booknerdigans #bookreview #booklove #booklover #bookstagramindonesia #bookofinstagram #bookphotography #instabook #instaread #instareview #readingisfun #readforfun #readingissexy #decemberreading #sakuradilangitosaka #arizukazura

My #bookhaul from the library today!
.
.
.
Who else picked up some library books today? Let me know what you got! .
.
#bookstagram #booklover #bibliophile #reader #bookworm #bookish #captivatingread #bookaddict #bookobsession #decemberreading #happyreading

I'm not going to read this beauty until next year, but I am excited to start it!
.
.
.
Who else picked this for their book of the month pick???
.
.
#bookstagram #booklover #bibliophile #reader #bookworm #bookish #captivatingread #bookaddict #bookobsession #decemberreading #happyreading

My new current read! My mom bought Ready Player One by Ernest Cline for my boyfriend for his birthday, but of course I’m reading it first!😅 And let me just say, I’m LOVING it!💕 I never though I’d enjoy a science fiction novel but what do ya know? I’m pleasantly surprised!

Christmas may have come a little bit early in my house! So excited to read this, I’ve followed Shreve and Charlie’s story for years! Thanks for getting this to me in time @dailycoyote 😍 #dailycoyote #tenyearsinphotographs #shrevestockton #coyote #decemberreading #charliethecoyote #cozyafternoon

I'm starting The Wife Between Us today and I am oh so excited to read it. It seems thrilling and captivating and that is exactly what I am in the mood to read. . .
.
What is everyone else reading today?
.
.

#bookstagram #booklover #bibliophile #reader #bookworm #bookish #captivatingread #bookaddict #bookobsession #decemberreading #happyreading

Have you seen this amazing giveaway from @fairyloot ? Don’t miss out!!! #festivefairyloot #bookworm #festivereading #decemberreading #booklover

@Regrann from @sandra.bianca - Day 02 #dailyreview #sakuradilangitosaka
.
Reading progress: 72/240.
.
"Karena segala hal yang sudah hilang, sudah sepantasnya aku lupakan. Dan, segala hal yang sudah kulupakan, tidak akan pernah lagi kuharapkan." - h. 5
.
Terlalu banyak kebetulan yg mempertemukan Naya dan Tetsuya. Dan kebetulan, keduanya sama2 memiliki masa lalu yg buruk soal cinta. Pertemuan mereka is never in a good way. Selalu, ada aja yg mereka ributkan, they're cute, right? Aku paling suka adegan Tetsuya salah peluk, ngegambarin banget betapa dia masih belum bisa move on dari Jung Soo-In—hatinya masih terperangkap di cinta yg lama.
.
Ekspetasiku waktu sebelum baca buku ini: wah, bakalan nyesek nih. In fact: the story was cute! Adegan2nya cute, ala2 drakor yg si ceweknya suka ngambek nggak mau ngalah, sementara cowoknya pasang muka sebel tapi hatinya senyum2.
.
Lalu, di sini penggambaran lokasi dan suasana, bahkan sejarah dipaparkan dg sangat jelas. So, kita nggak cuma disuguhi kisah cute-nya Naya dan Tetsuya aja, tapi juga pengetahuan. Two thumbs buat kak @arizukazura_kimhasun untuk risetnya👍👍.
.
Tapi terus terang aku terganggu dg karakter Naya. She is 28 yo, right? Kok (menurutku) tingkahnya kayak ABG? Cewek 28 thn di mana2 udah nggak bertingkah 'seimut' itu. Dikit2 bilang 'sialan', 'menyebalkan', padahal si Tetsuya nggak nyebelin2 amat. Berasa beda bgt pas dia ngobrol sama ibunya sebelum berangkat ke Osaka, like two different person. Sementara Tetsuya sejauh ini aku suka, sikap cool-nya orang Jepang bgt😍.
.
Anyway, aku juga suka lagunya OOR - Wherever You Are loh😁 Masih bertahan di playlist-ku sejak bbrp thn yg lalu.
.
Oke. Sekian review-ku utk hari ini. Review ini berdasarkan pendapat saya. Punya pendapat beda sah2 aja kok. Ngajak diskusi boleh, ngajak berantem jangan ya😆.
.
With love, Sandra Bianca♡
.
#books #bookstagram #bookish #bookstagrammer #bookstagramfeature #bookishfeature #bookworm #bookaddict #booknerd #booknerdigans #bookreview #booklove #booklover #bookstagramindonesia #bookofinstagram #bookphotography #instabook #instaread #instareview #currentreading #currentlyreading #readingisfun #readforfun #readingissexy #decemberreading #sakuradi

Day 02 #dailyreview #sakuradilangitosaka
.
Reading progress: 72/240.
.
"Karena segala hal yang sudah hilang, sudah sepantasnya aku lupakan. Dan, segala hal yang sudah kulupakan, tidak akan pernah lagi kuharapkan." - h. 5
.
Terlalu banyak kebetulan yg mempertemukan Naya dan Tetsuya. Dan kebetulan, keduanya sama2 memiliki masa lalu yg buruk soal cinta. Pertemuan mereka is never in a good way. Selalu, ada aja yg mereka ributkan, they're cute, right? Aku paling suka adegan Tetsuya salah peluk, ngegambarin banget betapa dia masih belum bisa move on dari Jung Soo-In—hatinya masih terperangkap di cinta yg lama.
.
Ekspetasiku waktu sebelum baca buku ini: wah, bakalan nyesek nih. In fact: the story was cute! Adegan2nya cute, ala2 drakor yg si ceweknya suka ngambek nggak mau ngalah, sementara cowoknya pasang muka sebel tapi hatinya senyum2.
.
Lalu, di sini penggambaran lokasi dan suasana, bahkan sejarah dipaparkan dg sangat jelas. So, kita nggak cuma disuguhi kisah cute-nya Naya dan Tetsuya aja, tapi juga pengetahuan. Two thumbs buat kak @arizukazura_kimhasun untuk risetnya👍👍.
.
Tapi terus terang aku terganggu dg karakter Naya. She is 28 yo, right? Kok (menurutku) tingkahnya kayak ABG? Cewek 28 thn di mana2 udah nggak bertingkah 'seimut' itu. Dikit2 bilang 'sialan', 'menyebalkan', padahal si Tetsuya nggak nyebelin2 amat. Berasa beda bgt pas dia ngobrol sama ibunya sebelum berangkat ke Osaka, like two different person. Sementara Tetsuya sejauh ini aku suka, sikap cool-nya orang Jepang bgt😍.
.
Anyway, aku juga suka lagunya OOR - Wherever You Are loh😁 Masih bertahan di playlist-ku sejak bbrp thn yg lalu.
.
Oke. Sekian review-ku utk hari ini. Review ini berdasarkan pendapat saya. Punya pendapat beda sah2 aja kok. Ngajak diskusi boleh, ngajak berantem jangan ya😆.
.
With love, Sandra Bianca♡
.
#books #bookstagram #bookish #bookstagrammer #bookstagramfeature #bookishfeature #bookworm #bookaddict #booknerd #booknerdigans #bookreview #booklove #booklover #bookstagramindonesia #bookofinstagram #bookphotography #instabook #instaread #instareview #currentreading #currentlyreading #readingisfun #readforfun #readingissexy #decemberreading #sakuradilangitosaka #arizukazura

Sul blog oggi vi ho parlato del nuovo romanzo di Anne Went e Mari Thorn, "Il tuo passo era troppo veloce". Se siete curiosi di conoscere Val e Greg vi aspetto, con una sorpresa culinaria... Link anche in bio https://buff.ly/2BEsURD⠀
#Instabook #bookstagram #instalove #love #romance #romanticbook #read #instaread #december #decemberreading #instafollow #follow #author #marithorn #annewent

Two beautiful friends gave me two beautiful books for the holidays and my heart is so full. Ain't no better present than the gift of another world to get lost in ✨ Happy Holiday Reading 🎄

Even with keeping this bookclub as open as can be, I still find myself trying to break the mold.
#sansbookclub #doyoulikeshortstories? #itcouldbecontemporaryreally
.
.
.
.
.
,
/ December Challenges / .An Award Winning Book. Set Somewhere you Will-Have-Want to Visit. .. / Featured Author / .Edgar Rice Burroughs. .. / Topics / .Contemporary Fiction. Published 2k17. Poetry Books.
#SansBookclub #SansTopics #ReadingChallenges #DecemberReading #SansReadingChallenge
Tag it @sansbookclub to share what you're reading!

Snowy December Update - 🎵 nearly finished #Pines by Blake Crouch and hoping to finish the other two in the trilogy before 2018
📖 still halfway through #StationEleven by Emily St John Mandel
📖 making good progress through #GoldenSon by #PierceBrown and will aim to finish #MorningStar by Jan.
.
I also have 3 arcs for BlogTours to read aswell
.
.
Note: irrelevant picture 😂😂
..
...
..
.
#bloodredroad #decemberreading #winterreading #readingupdate #bookstagram #bookworm #bookblogger #booklovers #readinglife #bookpolar #toolittlereading #notenoughreading

@Regrann from @sandra.bianca - Day 01 #dailyreview #sakuradilangitosaka
.
.
Hallo.... Hallo.... Selamat siang dan salam kenal😀 Mulai hari ini sampai beberapa hari ke depan, aku bakal nge-review novel J-Fiction terbitan Grasindo dg judul Sakura di Langit Osaka karya kak @arizukazura_kimhasun
.
[Blurb]
.
Naya Wijaya
Pernah disakiti, hatinya dilukai, harapannya dipatahkan, hingga membuatnya sulit membuka hati dan percaya kepada laki-laki pemilik mata dengan tatapan tajam—yang pantang menyerah dalam mendapatkan hatinya—itu sejak pertama bertemu.
.
Nishimura Tetsuya
Pernah dikhianati, dikecewakan dan dipermalukan di depan orang banyak karena gagal menikah, hingga membuat dirinya enggan jatuh cinta dan lebih menyukai hidup sendiri, menaruh rasa kepada wanita pemilik senyum cantik berlesung pipi—yang ingin dimilikinya—itu ketika wajah cantiknya berada dalam frame kehidupannya.
.
Mereka bertemu di bawah langit musim semi. Berawal dari pertemuan yang tidak menyenangkan saat sakura sedang bermekaran hingga berubah menjadi dirindukan, tiba-tiba keduanya ingin jatuh cinta lagi. Mereka ingin bahagia lagi. Tapi, mampukah keduanya saling melengkapi? Menutup luka lama dengan kebahagiaan yang sekarang dirasa? Atau malah sebaliknya, pertemuan itu adalah awal-awal bagi hadirnya luka baru yang menyiksa?
.
Btw buku ini hadiah GA dari @noveladdict_. Dan thanks juga buat kak @arizukazura_kimhasun yg udah ngasih kesempatan aku buat nge-review buku ini. Yg penasaran dg kisah Naya-Tetsuya, serta ingin tau kesan2ku terhadap buku ini, silakan simak daily review-nya selama beberapa hari ke depan(-‿◦).
.
With love, Sandra Bianca♡
.
#books #bookstagram #bookish #bookstagrammer #bookstagramfeature #bookishfeature #bookworm #bookaddict #booknerd #booknerdigans #bookreview #booklove #booklover #bookstagramindonesia #bookofinstagram #bookphotography #instabook #instaread #instareview #readingisfun #readforfun #readingissexy #decemberreading #sakuradilangitosaka #arizukazura

Anyone need any #giftideas for the holiday's? 🎄Look no further!!! @bookofthemonth club can supply all your needs! Who wouldn't want to wake up on Christmas morning to a festive box of books under the tree? 📦📚The answer should be no one because books are wonderful and discovering brand new books and authors is one of the things I enjoy most! Happy holiday's everyone! 💚❤️ . .
.
.
.

#bookstagram #booklover #bibliophile #reader #bookworm #bookish #captivatingread #bookaddict #bookobsession #decemberreading #giftideas

Day 01 #dailyreview #sakuradilangitosaka
.
.
Hallo.... Hallo.... Selamat siang dan salam kenal😀 Mulai hari ini sampai beberapa hari ke depan, aku bakal nge-review novel J-Fiction terbitan Grasindo dg judul Sakura di Langit Osaka karya kak @arizukazura_kimhasun
.
[Blurb]
.
Naya Wijaya
Pernah disakiti, hatinya dilukai, harapannya dipatahkan, hingga membuatnya sulit membuka hati dan percaya kepada laki-laki pemilik mata dengan tatapan tajam—yang pantang menyerah dalam mendapatkan hatinya—itu sejak pertama bertemu.
.
Nishimura Tetsuya
Pernah dikhianati, dikecewakan dan dipermalukan di depan orang banyak karena gagal menikah, hingga membuat dirinya enggan jatuh cinta dan lebih menyukai hidup sendiri, menaruh rasa kepada wanita pemilik senyum cantik berlesung pipi—yang ingin dimilikinya—itu ketika wajah cantiknya berada dalam frame kehidupannya.
.
Mereka bertemu di bawah langit musim semi. Berawal dari pertemuan yang tidak menyenangkan saat sakura sedang bermekaran hingga berubah menjadi dirindukan, tiba-tiba keduanya ingin jatuh cinta lagi. Mereka ingin bahagia lagi. Tapi, mampukah keduanya saling melengkapi? Menutup luka lama dengan kebahagiaan yang sekarang dirasa? Atau malah sebaliknya, pertemuan itu adalah awal-awal bagi hadirnya luka baru yang menyiksa?
.
Btw buku ini hadiah GA dari @noveladdict_. Dan thanks juga buat kak @arizukazura_kimhasun yg udah ngasih kesempatan aku buat nge-review buku ini. Yg penasaran dg kisah Naya-Tetsuya, serta ingin tau kesan2ku terhadap buku ini, silakan simak daily review-nya selama beberapa hari ke depan(-‿◦).
.
With love, Sandra Bianca♡
.
#books #bookstagram #bookish #bookstagrammer #bookstagramfeature #bookishfeature #bookworm #bookaddict #booknerd #booknerdigans #bookreview #booklove #booklover #bookstagramindonesia #bookofinstagram #bookphotography #instabook #instaread #instareview #readingisfun #readforfun #readingissexy #decemberreading #sakuradilangitosaka #arizukazura

Need an engrossing read? Look no further! MCPL has just the thing for those cold December nights!
#mcpl #moorecountypubliclibrary #lynchburglibrarytn #librarybooks #books #bookstofallasleepwith #stufftoread #addictedtobooks #readallthebooks #decemberreading #reading

Yes, I post about this book a lot, but can you blame me? 😍
What are some of your favorite Christmas movies? My absolute favorite of all time is It's a Wonderful Life. 🎄🎄 ~Em💙

#bookstagram #books #bookish #booklove #booklover #bookworm #bookworms #booklovers #sixofcrows #leighbardugo #christmasbookstagram #decemberreading #decemberbookstagram #favoriteread #favoritechristmasmovie #itsawonderfullife

You will find the way and the way will follow you. #decemberreading

ДЖЕЙ ЭШЕР «ВОЛШЕБНЫЙ СВЕТ» «Волшебный свет» - незамысловатая история любви подростков и написана она для подростков, поэтому не надо возлагать на нее больших надежд.  Очень простой сюжет – Сьерра весь год живет в Орегоне, где у нее школа и подруги, а в декабре – в Калифорнии, где работает с родителями на елочном базаре, ведь елки – их семейный бизнес.  Калеб живет в Калифорнии, и друзей у него нет из-за давней истории, о которой он предпочитает молчать.  Классика жанра – Калеб не нравится родителям Сьерры, а подруги пытаются убедить ее, что отношений на расстоянии не бывает.  Но кого и когда слушали упрямые влюбленные подростки?

Ничего слишком глубокого, практически никакой интриги – за исключением истории Калеба, просто история о первой любви, приправленная духом Рождества.  Трудно оценивать, но мне лет в 14 понравилось бы.

#джейэшер #волшебныйсвет #ast #аст #издательствоаст #jayasher #neoclassic #youngadult #чточитать #young_adult_monday #комнеприехаллабиринт #кнамприехаллабиринт #лабиринт #labirint #настоящаясенсация #книгидляподростков #whatlight #чточитаешь #decemberreading #christmasmood

Hi lovelies! Today I have flown down to Tasmania! I found The Girl On The Train at the cutest little book shop. I've never really wanted to read it, but I am excited to put it on my TBR list. Have a great day/night!






























 #bookstagram #bookish #bookstagrammer #booksofinstagram #book #books #lovereading #lovetoread #read #reading #candles #decemberreading #TBR #toberead #PaulaHawkins #thegirlonthetrain #lovebooks#bookishgirl #bookworm

Capitán Calzoncillos por Day Pilkey. Leí este pequeño libro para niñas y niños. Me pareció genial si estructura tan lúdica, el vocabulario tan pensado y las ilustraciones con una narración propia y vinculada al texto.👧 Reí por las ocurrencias y recordé lo que hice en mi niñez y adolescencia, que tiene tanto que ver con lo que hago ahora...+
😅👓🔰 +
Captain Underpants by Day Pilkey. I have finished this middle grade book. 😅👓 I find it genius. It has a ludic structure, the vocabulary is well thought out and the illustrations have they own narrative and they still relate to the texts.👧 I've laughed with all the mischief I did when I was a child and also a teenager, but also what I was doing all the time back then that has to do everything with who I am right now 🙋
.
.
.
👓💜🔰
.
.
.
📚
.
.
.
👻🔰👧
.
.
.
#captainunderpants #davpilkey #readingtime #readings #reads #christmasread #leyendo #leer #tiempodelectura #momentodelectura #bookobsessed #booksandcoffee #bookstagrammer #bookstagram #books #librodelmes #librosymas #lectores #lectora #decemberreads #decemberreading #middlegradebooks #middlegrade #librosparaniños #winterreads #amantedeletras #capitancalzoncillos #librosparatodos

Warcross por Marie Lu. Leyendo este libro muy lentamente, como si no tuviera otro montón de lecturas 😅👓 Así ven lo mucho que disfruto leer 🔰 Warcross by Marie Lu. I'm reading this book so slowly as if I didn't have any other readings to do 😅👓 Lots and lots actually, now you get how much I enjoy reading 🙋💜
.
.
.
👓💜🔰
.
.
.
📚
.
.
.
👓🔰💛
.
.
.
#Warcross #marielu #readingtime #readings #reads #christmasread #leyendo #leer #tiempodelectura #momentodelectura #bookobsessed #booksandcoffee #bookstagrammer #bookstagram #books #librodelmes #librosymas #lectores #lectora #decemberreads #decemberreading #sciencefiction #cienciaficcion #sciencefictionnovel #winterreads #amantedelibros

I was frantically cramming to read this book before the #NationalBookAward winner was announced. But I shouldn't have worried because as soon as I picked this short story collection up I could not put it down. It's as creepy as everyone says it is, but not in a gratuitous way. In her stories, Carmen shows the ways that women's bodies are used and abused by a society that says it values them, but really doesn't. Each story is nuanced and wholly original. This is a book that will stay on my shelf and that I will absolutely revisit soon. - A⠀
#thereadingwomen
.⠀
.⠀
.⠀
#herbodyandotherparties #CarmenMariaMachado #NBAwards #womenwriters #newbooks #mustread #newrelease #shortstories #readwomen #readingwomen #booksbooksbooks #recommendedreading #sundayreads #weekendreads #decemberreading #shelfie #fromwhereistand

What does Bill Gates, Robert Oppenheimer, joe Flom have in common? You can't point to the term #success but where did it all start? What made it all happen ? This is what #malcolmgladwell with his wonderful book #outliners try to answer and he does a wonderful job! You might recall him as being the author of #blink which is one of my favorite books of all this #success #successfulliving #readingchallenge2017 #onebookaweek #decemberreading #businesspassion #entrepreneur #lifelonglearner #readersareleaders #internationalbestseller

Most Popular Instagram Hashtags