[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#dayangsayangkamu

2906 posts

TOP POSTS

Malam tu hari, @dayangsayangkamu jadi orang biasa-biasa makan dengan kami. Tak sangka, #diva nan satu ini kuat juga menyakat! ..
..
Gambar 1,
Aku tak pedulilah orang nak kata apa, aku nak jugak selfie walaupun dah 333 kali selfie pun! ..
..
Gambar 2 & 3,
Aku bersama-sama kakak dan abang, dalam erti kata lain mereka ini semua otai wartawan hiburan. Membaca tulisan mereka, boleh membuatkan kau rasa diri kau kerdil nau! Terima kasih abang & kakak kerana tak lokek berkongsi ilmu!
..
..
Terima kasih juga kepada @indigitalmusic kerana sudi mengundang dan tidak pernah lupa pada aku. ..
..
#throwback #dayangsayangkamu #sayangkamudayang #golekgolek #journo #journolife

Dayang in the house #dayangsayangkamu #unimas

To celebrate 60 years of friendship between two nations, a special one-night-only mega concert will be held to bring fans the ultimate concert experience with artistes from Malaysia and Indonesia.

The mega concert known as “Konsert Nova” will present a total of 25 songs assisted with a 25-piece orchestra lead by the notable Mr Aubrey Suwito.

The line-up of performers that will be gracing the stage include Malaysia’s top vocalists Azlan Typewriter, Faizal Tahir, and Dayang Nurfaizah, while on the Indonesian side Cakra Khan, Judika, and Syahrini will be performing with a special appearance by talented violinist Mia Ismi.

Grab your tickets now!
Ticket sales 👉🏼: http://bit.ly/2qdBmy5
Whatsapp 👉🏼 : http://wasap.my/60103010231

#AzlanTypewriter #CakraKhan #CakraKhanNewSingle #CakraKhanLiveInMalaysia #Judika #JudikaLiveInMalaysia #FaizalTahir #Syahrini #SyahriniLiveInMalaysia #DayangNurfaizah #MiaIsmi #MiaIsmiLiveInMalaysia #TicketProMalaysia #PrincessSyahrini #DayangSayangKamu #AubreySuwito #Konsert #KonsertNova #Reza #RezaMohamed

Lelaki Teragung // @dayangsayangkamu good luck malam tok kak! 😊
#ajl31
#dayangsayangkamu

Dayang nurfaizah showcase.. rasa tak puas.. #bestgile
#dayangnurfaizah
#dayangsayangkamu

Dayang Nurfaizah as Sade 'Your Love Is King'. Stail.MY Feature story
Text & coordination @ryanmohamad
Styled by @azreezalhafidz
Photographer @bychuanlooi
Make-up @khirkhalid
Hair @fendisani
Art director @merrissae
#stailMY
#stailish
#dayangnurfaizah
#dayangsayangkamu
#sade

Cantiknya ❤ @dayangsayangkamu
suara DN never disappointing like always 😘
#dayangnurfaizah #dayangsayangkamu

#Repost @selamatpagimalaysia (@get_repost)
・・・
Jangan lupa Rabu ini, 19 Julai 2017 Dayang Nurfaizah @dayangsayangkamu live Selamat Pagi Malaysia! 😘😉#rtmmobile #selamatpagimalaysia #dayangsayangkamu#separuhmatikubercinta

🌹
Hey ladies..you always melting me down!
Nak pengsan jap ..@dayangsayangkamu
#dayangnurfaizah #dayangsayangkamu
#teamdayang #dia #separuhmatikubercinta

MOST RECENT

Dayang in the house #dayangsayangkamu #unimas

Malam tu hari, @dayangsayangkamu jadi orang biasa-biasa makan dengan kami. Tak sangka, #diva nan satu ini kuat juga menyakat! ..
..
Gambar 1,
Aku tak pedulilah orang nak kata apa, aku nak jugak selfie walaupun dah 333 kali selfie pun! ..
..
Gambar 2 & 3,
Aku bersama-sama kakak dan abang, dalam erti kata lain mereka ini semua otai wartawan hiburan. Membaca tulisan mereka, boleh membuatkan kau rasa diri kau kerdil nau! Terima kasih abang & kakak kerana tak lokek berkongsi ilmu!
..
..
Terima kasih juga kepada @indigitalmusic kerana sudi mengundang dan tidak pernah lupa pada aku. ..
..
#throwback #dayangsayangkamu #sayangkamudayang #golekgolek #journo #journolife

Coco Chanel once said a girl should be two things, classy and fabulous...and that's Dayang Nurfaizah to me 😻#dayangsayangkamu #lelakiteragung #pintakuyangterakhir #sharinaahmad #indigitalmusic #iman_imran75 #rizalman71

Katanya tanggal tali leher itu
Cukuplah seharian digembala
Lupuskan logarithma yang menghantui kepala
Dalam tafakur, akur, sadur mimpi yang dikabur
Karektor kartun kantor dan karikatur diktator
Dikabur takbur shabab yang bermusim
Tak punya tempat di benak jiwaku jemaah mereka bermukim
Al-malik, kul-kudus, sul-salam, mul-mukmin
Ubat gementar senja suara ngekor roh ke kasur
masyghul, runsing…
Sape nak sambung part #dayangnurfaizah #dayangsayangkamu
#pejamkanmata #maliqueibrahim #tko #malique

🌹
Kesayangan ttp kesayangan..
Jumpa tetap kna jumpa..tak blh tidak dan tak pernah tak sayang..muah muah muah💋💋 @dayangsayangkamu
#dayangnurfaizah #dayangsayangkamu
#afmegastar #semifinal #shahalamroyaletheatre

Biarkanlah aku hidup sendirian #DayangSayangKamu

Tahniah @dayangsayangkamu atas kejayaan dalam @anugerahplanet untuk kategori Artis Wanita Terbaik & Lagu Terbaik (Malaysia) Lelaki Teragung 🎼 Giler tak gerek? 👏👏👏
#dayangnurfaizah #apm2017 #anugerahplanetmuzik #lelakiteragung #dia #gilertakgerek #singapore #music #dayangsayangkamu

Most Popular Instagram Hashtags