#day3

MOST RECENT

Blue group adventures! #day3 #itwastoobright #papaphil #themiddle

可以待整天的店😌
#岡山県
#後樂園
#day3

Thank you @stephlauck for the joy & light you brought to your class yesterday! Fela & I carried it into our home practice.💕
.
.
.
#homepractice #homeyogapractice #doga #yogalife #yogalove #day3 #day4 #yoga #yogateacher #yogastudent #coloradoyoga #coloradoyogi #upwardplank #heartopener #yogaeverywhere #happytuesday #namaste

Breakfast when sick 😩🌸

Day 3 BOGO is a great deal especially with winter here 🌧❄ BUY a 15ml Easy Air for $27- through your wholesale account and receive a 15ml Grapefruit for FREE!

If you don't have a wholesale account, head over to my page now and set one up
www.mydoterra.com/essentialoilswithjody

Easy Air is great for when environmental threat are high. Simple to diffuse for opening the airways with a refreshing scent in offices or the home or inhale directly from palms, or rub on the chest or feet diluted with Fractionated Coconut Oil.
Grapefruit essential oil can provide an uplifting environment due to its invigorating and energising aroma, while acting as a cleansing agent when added to a skin care routine. Grapefruit is also great for motivation while studying.
#BOGO #day3 #easyair #grapefruit #essentialoilswithjody #doterra

📷📷📷 ocular #day3 #drive #ph

Dimana mana hanya tauwa yg bisa mempertemukan kita... 😂😂 #enricojeremysantoso #nicothreenager #holiday #day3

Your dreams are waiting on YOU.

The only person who has the tools + passion to make them happen is YOU.

Despite the nay-sayers, the doubters, and the bullshit stories your mind tells you..... you have everything you need to turn your dreams into your reality!

How long will you make them wait!?
#superchargeyourlife

The best way to conclude a full day of event prep. A cocktail on a rooftop. #day3 #worktrip #newyork #meetingnewfriends

And she is just being honest with me🖤🐦
#black #bird #camping #day3 #wild #peace #seemsmetalhead #nikonphotography #magpierobin

#IgBookReview #Day3 #SamudraUntukSakai by #MaureenTheodora 📖 #EllunarPublisher .
.
.
".....Hidup tak selamanya penuh warna. Hari-hari juga tidak selalu menyenangkan. Ada saatnya kita berada di puncak gunung. Namun, terkadang kita jatuh ke lembah kelam, tapi kamu harus ingat, harapan itu masih ada, ... " - (hlm.28)
.
Seorang anak laki-laki yang berpenampilan sangat kotor yang entah datang dari arah mana menghampiri Ares yang tengah terduduk lemas. Berandal. Nama anak itu. Ares sangat menyayangi Berandal, dia sudah menganggap Berandal seperti adiknya sendiri sampai Ares mengganti nama Berandal menjadi Abimanyu. Anyu, begitu panggilannya.
.
Kejadian yang tak terduga tepat dihari ulangtahun Anyu membuat Ares pergi selama-lamanya. Selepas kepergian Ares, Anyu pun kembali ke jalanan namun ia tak menjadi Abimanyu yang dulu. Dia mengganti nama menjadi Sakai. Pekerjaan sehari-harinya adalah mencopet untuk menyambung kelangsungan hidupnya.
.
Ditengah pekerjaan Sakai yang salah jalan. Sakai dipertemukan dengan Sion. Sang penyelamat hidupnya.
.
.
Aku nggak nyangka sih anak sekecil Abimanyu gitu hidup sendirian. Dijalanan.
Di bab awal sukses buat aku nangis, sedih banget awal kehidupan Sakai.
.
.
Jujur sih, aku sempat bingung di awal ceritanya. Tapi setelah baca lebih dalam, aku paham gimana maksud alurnya. Aku malah tersentuh dengan kisah Sakai ini. Ngena banget, kak Mauren sukses bikin pembaca tersadar nih lewat kisah Sakai.❤
.
Penasaran gimana kelanjutan kisahnya Sakai? .. lanjut besok yaa😊
.
#SamudraUntukSakai #MaureenTheodora #EllunarPublisher

Wow wow wow I love mini camp #FlyingWithPhoebe #day3 (also this literally took 40 minutes to post but I hit post at 9:59 so?)

Most Popular Instagram Hashtags