#davegrohl

578167 posts

TOP POSTS

Saat Kurt Cobain meninggal dan Nirvana bubar, sebenernya banyak musisi yang nawarin Dave Grohl buat jadi penggebuk drum band mereka.
.

Tapi, Dave malah milih buat rekam lagu-lagu yang ia ciptain beberapa tahun belakangan. Doi rekaman sendirian, semua suara drum, bass, gitar, dan vokal disikat abis.
. "Gue harusnya jadi drummer seumur hidup, tapi gue milih nekat ngelakuin sesuatu yang nggak pernah orang bayangkan," kata Dave, 1995 silam.
.

Sesi rekaman berlangsung 5 hari, dan beberapa minggu kemudian lahirlah album yang kini dikenal sebagai karya pertama Foo Fighters.
.

Yap, keputusan yang diambil Dave nggak salah. Sekarang Foo Fighters udah gede banget. Personelnya udah bukan Dave doang, rajin konser di berbagai negara, dan pastinya calon legenda musik rock di masa depan.
.

Bayangin, kalo Dave milih jadi drummer band lain dan nggak rekaman sendirian. Gimana nasibnya? Apakah namanya bakal seharum sekarang?
.

Foto: Pinterest
.

#needmorespace #haimagazine #majalahhai #haionline #foofighters #davegrohl #nirvana #kurtcobain

Dave and Taylor attended the funeral of #chriscornell today. Photo from People Magazine. #davegrohl #foofighters #ripchriscornell

Mama, just killed a man

Over the past five decades, we've interviewed everyone from Nirvana to Britney Spears to Mick Jagger. It's not just our stories that keep the readers coming back, but it's also the outstanding photography that accompanies them. In honor of our 50th anniversary, Abrams Books has compiled some of our best work into '50 Years of Rolling Stone.' Check out highlights from the book at RollingStone. Photograph's by Mark Seliger, Herb Ritts/Trunk Archive, © David LaChapelle Studios Inc. and Matt Mahurin for Rolling Stone

MOST RECENT

One of the hardest decisions you'll ever face in live is choosing whether to walk away or try harder.
#davegrohl #bigfan

ไปดูเป็นคู่ ขาดเสื้อเชิญทางนี้จ้า
Foo Fighters 2007
size L 21.5x28 = 350
size s 17.5x26.5 = 250
สภาพดี สีสด ใสๆ
รับสองตัว 500 รวมส่งลงทะเบียนจ้า
#foofighters #davegrohl

Can't believe it was 2 years ago I saw these guys at the cricket ground in Manchester. Really was amazing ❤ #foofighters #musicislife #music #davegrohl #love

I just came back from a competition and my results uuhh 😭 I want to cry 😂


Foo fighters or Guns n Roses?


#nirvana #grunge #foofighters #kurtcobain #kristnovoselic #davegrohl #qotd #comment

Mr G drawn in charcoal on cartridge paper at A3 size. Available in limited edition print form signed, numbered with certificate. Please also check out PCJPortraits on Facebook 👍 #davegrohl #foofighters #charcoalportraits #rockicons #nirvana #foos

Most Popular Instagram Hashtags