[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#daunlimaupurut

578 posts

TOP POSTS

Balik kampung wajib petik pewangi masakan. Fuhhhh, barang free jangan dilepaskan πŸ˜‚

Tengok buah limau tu, besor-besor kome oiii, banyak kat pokok, tapi cukup lar untuk kami satu plastik tu.
Daun kari bunga kantan dulu kala ada, tapi lar nie da pupus kat kawasan rumah mak nie. Hahaha, takpe kang rajin kita p buat muka tak malu minta kat rumah pakcik 😜

Da, jom balik SUNGAI SLIM tu ✌

#limaukasturi #daunlimaupurut #daunpandan #daunkunyit #hometown

pelbagai jenis daun dari kampung pemberian kawan Office , klau kat sini semua beli #daunkucai #daunkunyit #daunlimaupurut #ciliapi #daunkesom

Geram....mok...mok...
#chowkit#daunlimaupurut

Bahagia tengok ulat nyahhh pergi...
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ hari tu tengok, sedih yang amat sbb tak tahu apa masa depan nya. Batang dimamah tikus.. daun dimakan ulat... semalam sembur dgn penyembur serai wangi, ulat terus jatuh... harap kamu jgn dekat lagi yaa.. πŸ˜„
.
Boleh guna sekali 4-5 helai pun jadi dahh... kalau beli kat kedai 50sen dah jadinyaa. 😝
#DaunLimauPurut

Sape Nak Resepi Udang Goreng Best Memang Menjilat Jari?

#Kunyit+serbuk kari
#Garam
#DaunLimauPurut
#BawangBesar

Mix mereka them goreng.. Memang terbaik resepi saya sendiri ni🌝🌝🌝
#chefslife

#nasikerabu #bungatelang bila masak nasi kerabu ni teringat pada seseorang yang amat saya sayangi Hajjah Syarifah Tamimah......#homecooked #daunlimaupurut #kaffirlime #kelantanesefood #naturalcolor #homecooking #dapurmakcikmanggis#makcikmanggis

nengok sahabat2 ig masak rendang ayam mcm teringat pulak...
Arini cuba lah masak #rendangayam #daunkunyit xda #daunlimaupurut pon ok jer...#takpedastakselera #malaysianfood
Yok!!!

MOST RECENT

rasa nak mandi bunga ..baru dpt putik sebahagian daun2
#bungamawar
#roses
#daunlimaupurut
#daunbidara
tanam sendiri
#minigarden
kita nk ucap thanks pd yg likes n komen2
alhamdulillah.thanks yg follow
n thanks my followers insta manis sado2

Balik kampung wajib petik pewangi masakan. Fuhhhh, barang free jangan dilepaskan πŸ˜‚

Tengok buah limau tu, besor-besor kome oiii, banyak kat pokok, tapi cukup lar untuk kami satu plastik tu.
Daun kari bunga kantan dulu kala ada, tapi lar nie da pupus kat kawasan rumah mak nie. Hahaha, takpe kang rajin kita p buat muka tak malu minta kat rumah pakcik 😜

Da, jom balik SUNGAI SLIM tu ✌

#limaukasturi #daunlimaupurut #daunpandan #daunkunyit #hometown

Aktiviti bila balik rumah abah mama & bakal memerap kat office for the whole week. #lunchboxproject #nakmasakapa #diy #petikbelakangrumahje #limaukasturi #daunselasih #daunlimaupurut

Sape Nak Resepi Udang Goreng Best Memang Menjilat Jari?

#Kunyit+serbuk kari
#Garam
#DaunLimauPurut
#BawangBesar

Mix mereka them goreng.. Memang terbaik resepi saya sendiri ni🌝🌝🌝
#chefslife

#nasikerabu #bungatelang bila masak nasi kerabu ni teringat pada seseorang yang amat saya sayangi Hajjah Syarifah Tamimah......#homecooked #daunlimaupurut #kaffirlime #kelantanesefood #naturalcolor #homecooking #dapurmakcikmanggis#makcikmanggis

Manfaat minyak #KAFFIRLIMELEAF @ #DaunLimauPurut .
.
1) Meredakan keletihan dan tekanan .
.

2) Membantu menguatkan sistem imunisasi tubuh badan .
.

3) Membantu menyahtoksik darah .
.
4) Membantu meredakan masalah pencernaan .
.
5) Membantu mengurangkan penuaan kulit dan parut jerawat .
.

Sebotol RM38
Postage RM8 SM, RM12 SS

Most Popular Instagram Hashtags