[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#daralovers

6973 posts

TOP POSTS

Today Zira nak tunjuk apa Zira pakai untuk makeup harian Zira . Yang penting Zira akan guna dara . Sebab senang sgt.
@darabeautyhq @darabeautyhq @darabeautyhq @darabeautyhq @darabeautyhq @darabeautyhq
#daraglowing #testimonidaraglowing #daralovers #semakinharisemakindara

💥 DIPILIH ! DIPILIH ! ! DIPILIHH ! ! ! 💥
.
Admin nak konsgsikan pilihan warna bagi koleksi Perlino New Marble Printed. Shawl ni koleksi terbaru tau sempena menyambut Syawal yang akan datang. Jangan cakap Admin tak bagitahuuu~ 😘❤✨
.
Cuma berharga RM79.00 sahaja, anda boleh dapatkan Shawl Marble Printed ni dengan Stokist Sah kami di seluruh Malaysia. Hari ni free kannn?? dapatkan lerrr hari ni. 😉😚😋
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers #newmarbleprintedshawl

Girls! Can't you get any cuter? 😱😱 Dara by Fathia Latiff #darabyfathialatiff dress! .
Anyone who is interested to be our stockist, please
contact 013-2077689 for more info. Tq
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers

Jangan lepaskan peluang untuk beramah mesra bersama Fathia Latiff di booth Dara by Fathia Latiff moodrepublik Alor Setar Kedah hanya hari ni dan esok sahaja
.
JUMAAT & SABTU . 10 PAGI - 12 MALAM .
TABUNG HAJI HOTEL & CONVENTION CENTRE .
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers

✨CREMA MARBLE PRINTED SQUARE ✨😍✨
.
Memperkenalkan CREMA MARBLE PRINTED SQUARE. Istimewa bagi penggemar-penggemar koleksi DARA by @fatiyalatiff . Seperti yang anda semua dapat lihat, koleksi ini adalah koleksi printed yang dikemaskan lagi dengan corak marble yang unik dan ekslusif. Sangat ringkas dan juga mudah digaya.
.
Terdapat lebih dari 5 pilihan warna bagi koleksi ini. Nak tengok warna-warna pilihan yang lain?? boleh tengok dalam @darabyfathialatiff.catalogue 😘😘😘
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers

💚 NEW MARBLE PRINTED COLLECTION 💛
.
Sudahkah anda semua mencuba koleksi Marble Printed terbaru dara by @fatiyalatiff ?? Jika belum, anda semua dijemput untuk ke Khemah Gergasi, Jakel Shah Alam seksyen 7 hari ini untuk melihat sendiri koleksi terbaru ini. Admin yakin yang anda mestiii terpikat dengan pilihan corak dan warna yang kami tawarkan~ ✨🤗✨
.
New Marble Printed cuma berharga RM79.00 sahaja. Jommm dapatkan hari ini, 😘❤✨
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers #newmarbleprintedshawl

Assalamualaikum dan selamat pagi daralovers
.
NAHHH! Koleksi terbaru, tercantik, terpaling selesa, terpaling mudah digaya, terpaling harus ada dalam wardrobe daralovers semua. Carrara Marble Printed Shawl~ 💙✨
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers #marbleprintedshawl

NEW MARBLE PRINTED COLLECTION 😍❤✨
.
Wahhhh...! Termasuk New Marble Printed ni, dah berapa banyak jenis dah koleksi Marble Printed Dara by @fatiyalatiff. Macam besttt je kalau dapat semua jenis, boleh tukar hari-hari. 😜😋😝
.
Koleksi New Marble Printed ni adalah koleksi shawl printed. Tapi printed bukan sebarang printed, ianya koleksi printed yang dihiasi dengan corak dan warna Marble yang cantik di setiap sisinya. Menarik bukan?? 💙💙💙
.
Ada lebih kurang 30 warna pilihan bagi koleksi ini, dapatkan pilihan warna yang sesuai dengan baju raya anda hari ini.
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers #newmarbleprintedshawl

Cartagena Printed Shawl khas untuk wanita-wanita di luar sana yang mahukan shawl yang cantik dan ekslusif untuk penampilan anggun dan bergaya.
.
Yang lain jangan lupa kongsikan selfie atau ootd jika anda menggayakan koleksi dara by @fatiyalatiff, Hashtag #daralovers
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers

MOST RECENT

Feliz de anunciarles que pronto estarán nuevamente disponibles nuestras #RepiTepee 🎉
-
Contáctanos para pedidos 💌
Precios al DM 📮
Envíos nacionales e internacionales 🌎
#DaraStore
#DaraLovers
#RinconDara
#MundoDaraStore

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 5
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 5
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 5
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 4
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 4
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 4
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 3
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 3
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 3
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 2
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 2
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 2
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 1
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 1
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

New Marble Printed Square Scarf Dara by Fathia Latiff.
.
✨Cielo - Code 1
.
Price: RM79 with Exclusive Box.
.
Postage: RM7 sm | RM11 ss
.
COD: Ayer Keroh, MITC, Bukit Rambai, Bertam, Tesco Cheng Melaka.
.
Whatsapp 017-6026030 to order.
.
#daralovers
#darabynurfathia
#darabyfathialatiff
#darabyfathialatiffmelaka
#newmarbleprintedshawl
#bawalsatin
#bawalprinted

NEW MARBLE PRINTED COLLECTION 😍❤✨
.
Wahhhh...! Termasuk New Marble Printed ni, dah berapa banyak jenis dah koleksi Marble Printed Dara by @fatiyalatiff. Macam besttt je kalau dapat semua jenis, boleh tukar hari-hari. 😜😋😝
.
Koleksi New Marble Printed ni adalah koleksi shawl printed. Tapi printed bukan sebarang printed, ianya koleksi printed yang dihiasi dengan corak dan warna Marble yang cantik di setiap sisinya. Menarik bukan?? 💙💙💙
.
Ada lebih kurang 30 warna pilihan bagi koleksi ini, dapatkan pilihan warna yang sesuai dengan baju raya anda hari ini.
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers #newmarbleprintedshawl

💥 DIPILIH ! DIPILIH ! ! DIPILIHH ! ! ! 💥
.
Admin nak konsgsikan pilihan warna bagi koleksi Perlino New Marble Printed. Shawl ni koleksi terbaru tau sempena menyambut Syawal yang akan datang. Jangan cakap Admin tak bagitahuuu~ 😘❤✨
.
Cuma berharga RM79.00 sahaja, anda boleh dapatkan Shawl Marble Printed ni dengan Stokist Sah kami di seluruh Malaysia. Hari ni free kannn?? dapatkan lerrr hari ni. 😉😚😋
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers #newmarbleprintedshawl

💚 NEW MARBLE PRINTED COLLECTION 💛
.
Sudahkah anda semua mencuba koleksi Marble Printed terbaru dara by @fatiyalatiff ?? Jika belum, anda semua dijemput untuk ke Khemah Gergasi, Jakel Shah Alam seksyen 7 hari ini untuk melihat sendiri koleksi terbaru ini. Admin yakin yang anda mestiii terpikat dengan pilihan corak dan warna yang kami tawarkan~ ✨🤗✨
.
New Marble Printed cuma berharga RM79.00 sahaja. Jommm dapatkan hari ini, 😘❤✨
.
#darabyfathialatiff #darabynurfathia #daralovers #newmarbleprintedshawl

Most Popular Instagram Hashtags