#dapathadiahlagi

MOST RECENT

Weltblutspendetag 14618
Hari donor darah sedunia




#donordarah
#uniklinikköln
#bantusesama
#dapathadiahlagi

Hari ini genap lah umur ku 26 tahun.. Terima kasih Allah s.w.t kerana memberi ku peluang utk terus bernafas dan semoga diri ini kembali sihat seperti sebelumnya. Terima kasih kepada mak n bapak kerana menjaga dan mendidik sehingga skrg,terima kasih jg kepada si buah hati, Mohd Azmee kerana sudi menerima kekurangan dan kelebihan syg.dan ribuan terima kasih juga kpd keluarga dan sahabat yg dikenali dan jga di alam maya atas doa dan ucapan yg xterhingga.. Harap Allah makbulkan doa kalian.. Semoga tahun depan berkesempatan lagi untuk meraikan hari jadi #dapathadiahlagi
#birthdaygirl
#junegirl
#13/6
#harapamaliqamaryemkeluarcepat

Alhamdulillah dikelas 5 semester 2 masih tetap juara 2 ,, #dapathadiahlagi #makasihbunda😘 #makasihbundasayang

You are the best nak.... gapailah cita2 mu setinggi langit.....
#naikkls6
#peringkat2
#MIAlMAMUR
#bersamaPakAri
#dapathadiahlagi

Terimakasih Morinaga hadiahny 😘
#dapathadiahlagi

Alhamdulillah rejeki bang zack
Beli pampers sweety di Maxi swalayan dapat hadiah magic com 👍👌👌
#zackymangundul
#rejekigakkemana
#12mo
#pamperssweetypantzgold
#dapathadiahlagi

Tq @dhuhashukor @harum.bodycare
Lepas nie harum semerbak lah body kita....
#akaksuka
#dapathadiahlagi
#terimakasih

Alhamdulillah😍😍😍, makasii ya Allah lagi pengen tas gues eh KAU kirim orang baik yang beliin hihihi, KAU tau yang kumau, 😁Makasii yaa bu Ani Adia Destriani untuk hadiahnya, semoga ibu Allah SWT mudahkan, lancarkan segala urusannya, dilimpahkan rezeki halal yang berlimpah, diberikan kesehatan yg sempurna, diberikan keselamatan didunia dan diakhirat dan segera tercapai segala keinginannya.. Aamiin Allahuma Aamiin🙏🏻🙏🏻😁 #alhamdulillah #dapathadiahlagi #tasguess #makanikmatAllahmanakahyangkaudustakan 😍😍😍

Isteriku bidadari❤
Izinkan aku menjadi bidadari syurgamu wahai suami @muhamadaffifuddin
Tq aina for this gift...😊 #dapathadiahlagi

Takdop harta bulih cari......
Takdop kereta bulih beli......
kalu Takdop @tyhah_eyone ......
supo Takdop sebeloh Tubuh PAPA.......🤣🤣🤣
#tqsayang #hadiahharijadipapa #iloveusyg😘 #dapathadiahlagi 😘😘😘👍🏻

“Dah lama kita tak keluar berdua, kan?”
.
Ash gelak, “Pergi-balik kerja berdua tu tak kira ke?”
.
“Tak. Maksud abang, dating. Jom sayang...”
.
Makanya, sampailah kami di IKEA Cheras. Tiba-tiba sampai di section soft toys, Mr. Panda ambil soft toy panda dan letak atas tangan Mrs Panda.
.
“Ambillah. Hadiah birthday sayang.”
.
Ha? Mata dah keluar simbol leb-leb 😍. Berapa banyaklah hadiah birthday Mrs Panda ni. Dah masuk tengah bulan 2 pun dapat hadiah lagi 😂
.
#pandadatingtime
#dapathadiahlagi

Malam berikutnya.. suprise again, from my lovely friends cik na @anakassimomar .. beb! Ni betul2 suprise wehhh..!!Tq so much laling..! Tq kat team @surprisesweetlove yg dtg hantar..service mmg 👍🏼 Trus video call cikna... 😭😭 klu dekat dah peluk dah.. ❤️❤️
#dapatbungalagi #dapatcokelatlagi #dapathadiahlagi #birthdaystories #bff #bounquet #bizAAA

Tak abes lagi.. kisah malam berikutnya.. suprise by jiran2.. nak share gak gamba, sbb korg brjaya buat suprise tanpa dikesan, hahhahaha..!! Terima kasih korg..!!! Terima kasih utk kek, hadiah, cekedis dan semangat dan sportting korg..
@hidayah1708 @shah_fiqa @dakkecik @einarimallizuz @ainluvazmi @lynda_khir
Terharu beb, nasib air mate dah kering.. 😂😂😂
#besdaylagi #tiuplilinlagi #dapathadiahlagi #sayangkorang

Ini judul nya masuk jebakkan betmen😂😭, film nya nyayat hati mak betul, nonton nya pas be2 ayah nya anak2, habis sudah kenak sindir😂😭, maaf kan mama y anak2qu😭😭😭, mama sering marah2 dan sibuk mengurus jualan nya mama😭
Smua demi kalian mungkin cara nya yg perlu di perbaiki😭, maaf kan saya suamiqu 😭😭🙏💏👪
#bundacintaduakodi
#dapathadiahlagi
#kauskakikeke
#trimakasihkeke

Kesayangan 💕 Semoga Allah terus-terusan memberi rezeki pada keluarga kecil ini, di lindungi Allah dan sentiasa bahagia hingga ke syurga 🏵 #happyfirstanniversary #ilovemyhusband #family #love #tilljannah #dapathadiahlagi

Most Popular Instagram Hashtags