[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#dakwahsentap

31310 posts

TOP POSTS

Sudah hampir di penghujung. Semoga kita tak tergolong dalam golongan orang2 yang celaka. Waliyadzubillah.
.
Semoga bermanfaat
✔ Jom like
✔ Jom sebar
✔ Tag sahabat anda
✔ Follow ➡ @duniaresepi
.
#jomjadibaik #jommuhasabahdiri #dakwahsentap #jomdakwah #jomlike #jomsebar #jomshare #dakwah
.

Hati-hati ya semua 😅
.
Salam Isyak & Salam Tarawih 😍
.
#AlQuranShop #SalamMuslim #DakwahIslam #DakwahIslamik #Dakwahmudah #DakwahSentap #PahalaProject

Hari ini 13 Ramadhan. Sepanjang 13 Ramadhan ini, ada tak titisan taubat kita mengalir di malam hari. “Kenapa kita tidak menangis wahai pemilik HATI KERAS!” .
.
Muhasabah diri kita semua #dakwahsentap

Dunia...
.
👆 klik 👆
.
Turn on notification ya!
.
Tag kawan korang 👇
.
#dakwahsentap #ig_atok #mohonterasa

Amin...
.
Tag 3 sahabat anda...
.
Official Instagram: @islamituindah.my
http://instagram.com/islamituindah.my
.
#muslim #islamituindah #dakwahsentap

MOST RECENT

Ketika kita sudah berdo'a, Ya Allah berikan yang terbaik untuk ku,
Dan kemudian Sering kali Sesuatu tak sesuai keinginan, kejadian tak sesuai harapan, dan kemudian Galau, 😁😁
Hehehe.. Jangan Galau lama2 mikir simple aja,. brarti itu bukan yang terbaik untuk kita, Allah lebih tau lah,
Terima, Syukuri dan Maknai. 👌

#muslim #kutipan #nasihat #nasehat #allah #salaf #quran #ibadah #sunnah #atukpesan #dakwahsentap #muhasabahdiri #usrahsantai #beraniberhijrah #muhammad #muslims #islamic #islamicquotes #istiqomah #art #lattering #kekasihhalal #jodoh #dakwahhati #shift
#pemudahijrah #pemudaislam #jomblohalal
#indonesiatanpapacaran #hijrah

#Repost @jomjadibaik (@get_repost)
・・・
Dah hampir ke penghujung. 😢
.
Semoga bermanfaat
✔ Jom like
✔ Jom sebar
✔ Tag sahabat anda
✔ Follow ➡ @duniaresepi
.
#jomjadibaik #jommuhasabahdiri #dakwahsentap #jomdakwah #jomlike #jomsebar #jomshare #dakwah
.

Dah hampir ke penghujung. 😢
.
Semoga bermanfaat
✔ Jom like
✔ Jom sebar
✔ Tag sahabat anda
✔ Follow ➡ @duniaresepi
.
#jomjadibaik #jommuhasabahdiri #dakwahsentap #jomdakwah #jomlike #jomsebar #jomshare #dakwah
.

Pada suatu hari Rasululah Sholallahu ‘alaihi wassallam ditanya oleh sahabat beliau : “Ya Rasulullah, siapakah manusia yang paling dicintai Allah dan apakah perbuatan yang paling dicintai oleh Allah ?

Rasulullah menjawab : “Manusia yang paling dicintai oleh Allah adalah manusia yang paling banyak bermanfaat dan berguna bagi manusia yang lain; sedangkan perbuatan yang paling dicintai Allah adalah memberikan kegembiraan kepada orang lain atau menghapuskan kesusahan orang lain, atau melunasi hutang orang yang tidak mampu untuk membayarnya, atau memberi makan kepada mereka yang sedang kelaparan dan jika seseorang itu berjalan untuk menolong orang yang sedang kesusahan itu lebih aku sukai daripada beri’tikaf di masjidku ini selama satu bulan ”.
( HR Thabrani )
#muhammad #rasulullah #cinta #allah #beraniberubah #beraniberhijrah #dakwahsentap

RAMADHAN SALE TINGGAL 1 HARI SAJE LAGI. Sape yang nak COD baik cepat whatsapp 019 2383 672. IPHONE 6 ni kami jual murah2 je. Korang beli dengan kamj dapat 9 freegift. Whatsapp 019 2383 672 atau tekan link di bio

Ayah...
.
👆 klik 👆
.
Turn on notification ya!
.
Tag ayah korang 👇
.
#dakwahsentap #ig_atok #mohonterasa

#Repost @nahkasi with @repostapp
・・・
NAMAMU SENTIASA DALAM INGATANKU.
TAG SAHABAT ANDA 👇👇👇
.
Banyak sahabat yang kita boleh dapat, tetapi tidak ramai yang dapat menjadi sahabat sejati, yang sentiasa meletakkan nama kita dalam doanya.
.
Persahabatan yang paling indah adalah persahabatan yang berlandaskan ketakwaan kepada Allah. Ingin melangkah ke syurga bersama.
.
Seperti mana Firman Allah:
"Hari itu (akhirat) para sahabat akan saling bermusuhan. Kecuali orang-orang yang bertakwa." (az-Zukhruf: 67).
.
Moga Bermanfaat
Jom Sebar Nasihat
Tag Sahabat Anda👇🏼👇🏼👇🏼
.
#nahkasiingat #sahabat #kawan #teman #kitakankawan #sahabatsejati #jomjadibaik #jomdakwah #nakbebel #dakwahsentap

#Repost @nahkasi with @repostapp
・・・
KEMBALILAH TIKA JAUH DARINYA
.
Saat kita merasa pahitnya hidup ini, Banyaknya ujian yang menimpa, Besarnya dugaan yang dihadapi.
.
Namun pada akhirnya nanti ada kemanisan yang datang,
Menceriakan hidup,
Mendamaikan jiwa.
.
Tapi harus di ingat kadangkala kita ini terus leka dengan keseronokan dan kegembiraan...
.
Tanya balik pada hati,
Dimana iman kau letak?
Tika mana bisikan syaitan dan nafsu kerap menghampiri.
.
Mengapa harus kau tewas?????
Rasa kehidupan,
Tidak jua manis dirasa selamanya,
Kerana pahit pasti datang,
Begitulah liku beginilah jalan,
Di lorong hidup.
.
Moga Bermanfaat
Jom Sebar Nasihat
Tag Sahabat Anda👇🏼👇🏼👇🏼
.
#nahkasiingat #ujian #kembalilah #redhaallah #cintailahi #jomdakwah #dakwahsentap #jomjadibaik #bagisentap

Bersedihlah bilamana suatu hri nnti sudah tiada suara kanak² di masjid pada masa itu sudah terhapuslah generasi kaki masjid
~allahu~
#dakwakislam #masjid #malaysia #terengganu #ohmyganung #dakwahmudah #dakwahislam #dakwahsentap

Menangislah,karena itulah sebenar-benarnya musibah.
-
-
-
-
-
-
-
-
-#muslimahfashion #muslim #muslimah #hijabsyari #hijab #hijrah #dakwahsentap #dakwahislam #tausiyah #endorse

regram @maafcakaplah
So, jangan sedih kena reject ya dik. Yang penting kau perbaiki diri kau.

#maafcakaplah #madahkakbam #nakbebel #mohonterasa #sentap #dakwahsentap #motivasi #nasihat #nakcakap

So, jangan sedih kena reject ya dik. Yang penting kau perbaiki diri kau.

#maafcakaplah #madahkakbam #nakbebel #mohonterasa #sentap #dakwahsentap #motivasi #nasihat #nakcakap

#Repost @jomjadibaik (@get_repost)
・・・
Beruntunglah mereka yang sabar dan tenang menghadapi ujian.
.
Semoga bermanfaat
✔ Jom like
✔ Jom sebar
✔ Tag sahabat anda
✔ Follow ➡ @duniaresepi
.
#jomjadibaik #jommuhasabahdiri #dakwahsentap #jomdakwah #jomlike #jomsebar #jomshare #dakwah #ujian #sabar #tenang
.

#Repost @jomjadibaik (@get_repost)
・・・
ISTIGHFAR SEBAGAI ZIKIR HARIAN
.
Rasulullah SAW bersabda: "Wahai sekalian manusia, bertaubatlah kepada Allah dan memohonlah ampun kepada-Nya, sesungguhnya aku bertaubat dalam sehari sebanyak 100 kali." (HR. Muslim).
.
Kita semua tahu, Baginda Nabi SAW seorang yang maksum, yakni terpelihara daripada sebarang dosa.

Namun, Baginda tidak putus memohon keampunan Allah. Jelas mempamerkan peribadi seorang hamba yang tidak sombong kepada Penciptanya.

Oleh itu wajarkah kita yang sering melakukan dosa untuk berlagak sombong dengan tidak meminta ampun kepada Allah?

Renung-renungkan.
.
Wallahu A'lam Bish Shawab
.
Semoga bermanfaat
✔ Jom like
✔ Jom sebar
✔ Tag sahabat anda 👇👇👇
.
#jomjadibaik #jommuhasabahdiri #dakwahsentap #jomdakwah #jomlike #jomsebar #jomshare #dakwah #istighfar #taubat #taubatnasuha #zikirharian #mohonkeampunan
.

Ada dua titisan yang sangat di sukai oleh alloh,yaitu titisan air mata yang menangis karena takut kepada alloh dan titisan darah yang berjalan di jalan alloh

#muslimahfashion #muslimah #modelmuslimah #hijrah #islami#tausiyah #dakwahsentap #dakwahislam #hijabsyari #syari #hijab#endorse

Apa yg ku tulis tak semestinya benar dan sesuai buat akal pemikiranmu... Tapi cukuplah iaNya benar dan sesuai menurut akal pemikiranKu...
Kamu dengan agamamu... Aku dgn agamaKu... Lakum Dinukum Waliyadin..
(Untukmu agamamu, dan untukKu lah agamaKu)
#Allah #agama #akal #nafsu #beraniberubah #beraniberhijrah #dakwahsentap #gila

Most Popular Instagram Hashtags