[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#dakwahhatiku

239 posts

TOP POSTS

#RepostAyat from @atukpesan - @dakwahhatiku - Jadi manusia jangan lemah. Dugaan yg menimpa sebagai ujian. Ambil iktibar dan teruskan hidup dengan semangat yg baru. Teguran pd diri. 💪🏻 #dakwahhatiku #atukpesan

Salam maghrib gais. #atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku
.
✔Komen, Share & Tag 3 sahabat awak♥
.
Wajib follow acc second atuk @ezabdhadi @ezmeeraexclusive @dakwahhatiku

Belajar bawa diri sorang kat mana mana pun. Kawan kau memang ramai, tapi bila kau susah belum tentu ada yang muncul. - @ezabdhadi #ezabdhadi
.
Komen, Share & Tag sahabat awak❤
.
#atukpesan #ezabdhadi #khanexclusive #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku #dakwahsentap #dakwah #nakbebel #lawakhambar #lawakhangit #meletop #mentormilenia2017 #muhasabahdiri #usrahsantai #dakwahsentap #beranihijr

Puasa tanpa solat ibarat kerja tanpa gaji.

Tuang air dalam gelas yang berlubang.

Satu kebaikan pun tak lekat.
Sia sia. #theezabdhadi #ezabdhadi - @ezabdhadi
.
Komen, Share & Tag sahabat awak❤
.
#atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku #dakwahsentap #dakwah #nakbebel #lawakhambar #lawakhangit #meletop #muhasabahdiri #usrahsantai #dakwahsentap #beranihijrah

Jangan tunggu orang dah tawar hati baru nak hargai, pastu baru menyesal. Time tu even a thousand of sorry means nothing anymore. #ezabdhadi
.
Komen, Share & Tag sahabat awak❤
.
#atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku #dakwahsentap #dakwah #nakbebel #lawakhambar #lawakhangit #meletop #mentormilenia2017 #muhasabahdiri #usrahsantai #dakwahsentap #beranihijrah

Sifat manusia memang susah untuk menghargai.

Tapi percayalah, bila kita dah hilang orang tersebut, masa tu kita akan tahu apa itu menghargai.

Jadi pilih lah. Menghargai atau melupakan. #theezabdhadi #ezabdhadi - @ezabdhadi
.
Komen, Share & Tag sahabat awak❤
.
#atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku #dakwahsentap #dakwah #nakbebel #lawakhambar #lawakhangit #meletop #muhasabahdiri #usrahsantai #dakwahsentap #beranihijrah

Pertolongan Allah mungkin datang tidak terlalu cepat dan tidak pula terlalu lambat tetapi ianya selalu datang disaat yang tepat. #ezabdhadi
.
Komen, Share & Tag sahabat awak❤
.
#atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku #dakwahsentap #dakwah #nakbebel #lawakhambar #lawakhangit #meletop #mentormilenia2017 #muhasabahdiri #usrahsantai #dakwahsentap #beranihijrah

Setiap orang ada kelebihan. Kalau mereka kurang dari segi paras rupa, mungkin lebih dari budi bahasanya. Jangan judge ikut suka. #atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku
.
✔Komen, Share & Tag 3 sahabat awak♥
.
Wajib follow acc second atuk @ezabdhadi @ezmeeraexclusive @dakwahhatiku

MOST RECENT

Seharusnya kita malu
Saat mengabaikan panggilanNYA
Karena sibuk dengan urusan dunia
Sedang kita masih tinggal di bumiNYA

Seharusnya kita malu
Saat sombong bertahta di hati kita
Dan kita menurutinya
Sedang kita masih tinggal di bumiNYA

Seharusnya kita malu
Saat kita minta do'a kita cepat dikabulkan
Tp kita lalai akan kewajiban

Mari perbaiki rasa malu kita
Fahami apa arti malu sebenarnya
Hayati rasa itu selagi kita di dunia
Tak usah banyak berharap banyak pahala
Kalau yg kita lakukan masih hanya kewajiban semata

Bismillah, Lillah, Fillah
SeMoga kita kita selalu diberi kekuatan untuk istiqomah, diberi rasa ni'mat untuk bisa tuma'ninah aamiin...
.
.
.
.
.
.#Bismillah #Lillah #Fillah #dakwahhatiku #semogaistiqomah

•••

•Seharusnya kita malu
Saat mengabaikan panggilanNYA
Karena sibuk dengan urusan dunia
Sedang kita masih tinggal di bumiNYA

Seharusnya kita malu
Saat sombong bertahta di hati kita
Dan kita menurutinya
Sedang kita masih tinggal di bumiNYA

Seharusnya kita malu
Saat kita minta do'a kita cepat dikabulkan
Tp kita lalai akan kewajiban

Mari perbaiki rasa malu kita
Fahami apa arti malu sebenarnya
Hayati rasa itu selagi kita di dunia
Tak usah banyak berharap banyak pahala
Kalau yg kita lakukan masih hanya kewajiban semata

Bismillah, Lillah, Fillah
SeMoga kita kita selalu diberi kekuatan untuk istiqomah, diberi rasa ni'mat untuk bisa tuma'ninah aamiin...
.
.
.
.
.
.#Bismillah #Lillah #Fillah #dakwahhatiku #semogaistiqomah

.
.
Semoga istiqomah dalam langkah menggapai Jannah 🙏... aamiin
.
.
.
.
.#hijrah #dakwahhatiku #langkahkecilku #semogaistiqomah #bismillah #lillah #fillah

#ckbuddies ada masanya kita rasa tidak mampu untuk menanggung ujian... tapi yakinlah dengan Allah. @Regrann from @atukpesan - from @theezabdhadi - Ya Allah, jika suatu saat nanti aku kehilangan harapan, maka berikanlah aku keyakinan bahwa takdir-Mu lebih baik dari apa yang aku inginkan. #theezabdhadi #ezabdhadi - @ezabdhadi
.
Komen, Share & Tag sahabat awak❤
.
#atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku #dakwahsentap #dakwah #nakbebel #lawakhambar #lawakhangit #meletop #muhasabahdiri #usrahsantai #dakwahsentap #beranihijrah

🙏🏻❤️ fikir baik2 ckp baik2
RepostBy @atukpesan: "from @theezabdhadi - Apapun yang tengah kau hadapi, percayalah bahawa Allah akan memberi jalan keluarnya, bahkan dengan cara yang tak pernah kau bayangkan. #theezabdhadi #ezabdhadi - @ezabdhadi
.
Komen, Share & Tag sahabat awak❤
.
#atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku #dakwahsentap #dakwah #nakbebel #lawakhambar #lawakhangit #meletop #muhasabahdiri #usrahsantai #dakwahsentap #beranihijrah" (via #InstaRepost @AppsKottage)

Doa yg terbaik...keep smiling 😍
#Repost @atukpesan (@get_repost)
・・・
Follow @theezabdhadi - Ketika mana org tidak sukakan kita maka jgn kita ni menarik muka dan hati utk tidak myukainya bah doakan yg terbaik buatnya InsyaAllah . #theezabdhadi #ezabdhadi - @ezabdhadi
.
Komen, Share & Tag sahabat awak❤
.
#atukpesan #ezabdhadi #ezmeeraexclusive #dakwahhatiku #dakwahsentap #dakwah #nakbebel #lawakhambar #lawakhangit #meletop #muhasabahdiri #usrahsantai #dakwahsentap #beranihijrah

.
.
Biarkan aku sendiri
Mengkaji diri dalam sepi 🙏
.
.
.
#dakwahhatiku #jalanku #bismillah #lillah #fillah

Most Popular Instagram Hashtags