#daiibabyy

175 posts

TOP POSTS

This is really simple I stg , but I did try new things in this edit . I guess that's good right ? πŸ’€πŸ’€πŸƒπŸΎβ€β™€οΈπŸšͺidek how I feel about this.
Ac; me
Dt; @bhadiedits (she's back❀️)
@northtylers , @editsbyniyah , @daiixedits nd the Daddy long legs gc πŸ’€.
Ib; a lot of ppl inspired me to do this edit.
Tag Daii? @daiibabyy_ @daiibabyy_ @daiibabyy_ @daiibabyy_ [#baddie #musicallyapp #musically #daiibabyy ]

I'm back ❀️
@daiibabyy_

this is gonna flop :( this is offbeat ash ikrkdksk
dt: the people in my bio β™₯️ ac: a dani fp
@daiibabyy_ @daiibabyy_ #daiibabyy
update: this flopped be more active bitches

❀. #daiibabyy #daii

; I finally posted a edit πŸ’€πŸ’€β€οΈ
This was so simple and too quick . I don't really think I like it too much, the quality was ruined ughπŸ™„. Not surprised.
Ac: @sexgodulee
Dt: @onewhitestxrr @meleditsx @northtylers nd @daiixedits
Ib: Me πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ
Tags : @daiibabyy_ @daiibabyy_ [#daiibabyy #musicallyapp #musically #baddie ]

adaiah πŸ’˜ .
@daiibabyy_
#dai#daii#daiibabyy

MOST RECENT

this is gonna flop :( this is offbeat ash ikrkdksk
dt: the people in my bio β™₯️ ac: a dani fp
@daiibabyy_ @daiibabyy_ #daiibabyy
update: this flopped be more active bitches

this is gonna flop bc everyone forget ab my inactive ass so
dt: the people in my bio β™₯️ ac: a dani fp
only used presets for the bounces
#daiibabyy #musically #omgpage #gainparty #gaintrick @daiibabyy_ #likeforfollow

HAPPY BDAY DAIIII!!! 😍❀️ You're finally 14 omg. I hope you have a awesome ass time today and no one could ruin it for you, supporting you has been so fun and I love being there for you whenever . ❀️. Ilysm and again, have a wonderful birthday JSJSJDJ ❀️. Dt; @daiibabyy_ @daiibabyy_
Ac; Meeee
Ib; Meeee
Tags; @daiibabyy_ @daiibabyy_
I really want her to see this so please tag her ❀️
(#baddie #musically #musicallyapp #daiibabyy)(rip quality πŸ€¦πŸ½β€β™€οΈ)(Daii liked πŸ’‹πŸ˜­)

; I finally posted a edit πŸ’€πŸ’€β€οΈ
This was so simple and too quick . I don't really think I like it too much, the quality was ruined ughπŸ™„. Not surprised.
Ac: @sexgodulee
Dt: @onewhitestxrr @meleditsx @northtylers nd @daiixedits
Ib: Me πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ
Tags : @daiibabyy_ @daiibabyy_ [#daiibabyy #musicallyapp #musically #baddie ]

she's such a goddess😩😍 @daiibabyy_

😩😍 @daiibabyy_

adaiah πŸ’˜ .
@daiibabyy_
#dai#daii#daiibabyy

baddieπŸ‘… @daiibabyy_

Daii twitter πŸ’ .
pLaY gIrL dAi πŸ’› .
@daiibabyy_
#daii#dai#daiibabyy

; Well, I'm back to being a Daii fanpage and I gotta say that it feels pretty good tbhπŸ’—. Thanks Aaron for giving me the rainbow overlay btw . β€οΈπŸ’
Ib; @itstylerslay
Rm; @itstylerslay
Dt; @onewhitestxrr , @tylersjaja , @loyaldani , @meleditsx & @bxddieclaudia ❀️
Tags; @daiibabyy_ @daiibabyy_ [Daii liked😭] [#musicallyapp #musically #daiibabyy #baddie]

idk why i made this 😭its not even on beat πŸ’€πŸ’€
-
dt; @blxckedits @bxddieclaudia @slumptentaciion editsxbaddies @grethan.vibes @repostxeditz @saucyhoesx @desir.0us @jacob.malu
-
tags; @liddlenique

Most Popular Instagram Hashtags