[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#cuitzlawak

103 posts

TOP POSTS

#CuitzSikit #CuitBerita
Salam Takziah dari kami buat Nora Ariffin sekeluarga diatas pemergian Komposer dan juga suami Nora, Allahyarham Johan Nawawi. .
.
.
#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzHiburan #CuitzLawak #JohanNawawi #NoraAriffin #SalamTakziah #AlFatihah
@itsnoraariffin @johannawawi
Info @astrogempak

#CuitzInfo Yang selalu makan steamboat ke yang suka BBQ ke hati2 ya..
.
.
.
#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzBerita #CuitzHiburan

MOST RECENT

#CuitzSikit Salam Takziah buat Ahli keluarga Zul Ariffin, semoga roh ibunya ditempatkan dikalangan orang yg beriman β€œRobiah BT Nasir”
.
.
.
#CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #ZulAriffin #Malaysian

#CuitzSikit Bila tengah berpatang tapi naik pelamin... kesilapan teknik gambar atau pencahayaan??? .
.
.
#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #izaraaishah #adibizara

#CuitzInfo Yang selalu makan steamboat ke yang suka BBQ ke hati2 ya..
.
.
.
#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzBerita #CuitzHiburan

#CuitzSikit Sedapnye Nasi Lemak ni... Geram lak tengok nasi lemak ni, tiba2 terasa lapar. 😍
.
.
.
#CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #MissUniverseMalaysia #RatuCantik

#CuitzSikit Zaman Flinstones katanya πŸ€” korang rasa? 1 perkataan cukup lah
.
.
#CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #flinstones #stonage #zamanBatu #fatiyalatiff #KJ

#CuitzSikit siapa setuju angkat tangan πŸ™‹πŸ»β€β™‚οΈπŸ™‹πŸ»
.
.
#CuitzArtis #CuitzBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #CuitzSikit #lawak #wanita #lelaki #male #female #jantina

#CuitzSikit Sayang tuan tanah ni kat pencuri... takut mati kejung .
.
#CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #lawak

#CuitzSikit Nak Keluar duit beli Kapal Terbang boleh???
.
.
.
#CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan

#CuitzSikit Selamat Tahun Baru .
.
.
Doa Akhir Tahun & Awal Tahun
Doa di awal dan akhir tahun merupakan sesuatu perkara yang baik dan harus dilakukan oleh setiap lapisan masyarakat, namun ia bukanlah perkara yang wajib. Anda hendak berdoa, berdoalah di setiap waktu dan ketika. Setiap waktu dan ketika itu termasuk juga padanya doa di awal dan akhir tahun. Berdoalah semoga dosa kita di tahun yg lalu diampunkan dan amalan kita diterima. Jua berdoalah moga di tahun baru ini kita dibantu melawan syaitan, nafsu yang menyeru kejahatan serta dibantu melakukan amal ibadat sebanyak mungkin.

#awalmuharram
#salammaalhijrah1439h
#CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #CuitzSikit

Repost from @pu_hafiz

#CuitzSikit Malam Jumaat sentiasa ingat.. tapi jgn lak buat lupa Hari ni Solat Jumaat ya.
.
.
.
#CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzSikit #CuitzHiburan #Jumaat #JumaatBarakah #PenghuluSegalaHari #SolatJumaat #Friday

#CuitzSikit klau cam ni yg jual ayam kat pasar, confirm hari2 penuh je pelanggan nak beli .
.
.
#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #MiraFilzah #mirafilzahfans #Ayam

#Repost @officialjohor
・・・
Congratulations to HH Tunku Tun Aminah Binti Sultan Ibrahim on Her Highness' marriage with Encik Dennis Muhammad Abdullah on August 14th 2017 @ 21 Zulkaedah 1438 Hijrah, at the Bukit Serene Palace, Johor Bahru.

Sincerely from the players, management, officials and fans of Johor Darul Ta'zim FC and the rakyat of Johor. May their mutual love last for eternity. Allah Peliharakan Sultan.

Kepada Allah Kami Berserah
#JohorMestiSentiasaJadiJohor
#HarimauSelatan
#SouthernTigers
#PermataSelatan
#JewelOfTheSouth
#JDTuntukSemua
#JDTforAll

#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan

#CuitzSikit selamat Hari Jumaat semua... yg lelaki jgn lupa solat Jumaat tau .
.
.
.
#CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzHiburan #sitinurhaliza #sitizoners

#CuitzLawak Jangan gelak sorang2 kalau nak tag kawan2 pun OK hahahahhaha
.
.
.
#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzBerita #CuitzHiburan #lawak ini bukan OST #heroseorangcinderella sorry ya peminat #lofatah #fattzura hehheheh

#CuitzArtis Ni yang dikatakan ketamadunan Manusia... semakin berleluasa LGBT .
.
.
#CuitzSikit #CuitzLawak #CuitzGosip #CuitBerita #CuitzArtis #CuitzHiburan #rozitachewan1 #CheTa

#CuitzLawak rasanya kalau 3 kali suap mau tersandar kat dinding dah ni.. cer tag kawan korang yg makan cam ni
.
.
.
#CuitzSikit #CuitzLawak #CuitzGosip #CuitBerita #CuitzArtis #CuitzHiburan #PuasaOhPuasa #KosongKosong #DariHati #PuasaKeTak

#CuitzSikit perghhhh dia punya kecappp air liur tu yg tak tahan, siapa nak diet? Try ni .
.
.
#CuitzSikit #CuitBerita #CuitzLawak #CuitzGosip #CuitzArtis #CuitzHiburan #Puasa #lapar #ramadan #HSC #fattzura

#CuitzLawak sikit lagi nak masuk waktu berbuka puasa... sabarrrr Jgn ketawa yg tak hengattt
.
.
.
#CuitzArtis #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitBerita #CuitzHiburan #CuitzSikit #ramadan #lapar #KosongKosong #Puasa #DariHati #Sabar

#CuitzLawak dah ada yang menurun ke tak lagi? cer TAG kawan korang yg pernah jadi cam ni .
.
.
#CuitzSikit #CuitBerita #CuitzLawak #CuitzGosip #CuitzArtis #CuitzHiburan #PuasaOhPuasa #Puasa #DariHati #KosongKosong #ramadan #lapar #

Most Popular Instagram Hashtags