#cuitzlawak

61 posts

TOP POSTS

#CuitzSikit #CuitBerita
Salam Takziah dari kami buat Nora Ariffin sekeluarga diatas pemergian Komposer dan juga suami Nora, Allahyarham Johan Nawawi. .
.
.
#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzHiburan #CuitzLawak #JohanNawawi #NoraAriffin #SalamTakziah #AlFatihah
@itsnoraariffin @johannawawi
Info @astrogempak

MOST RECENT

#CuitzLawak Jangan gelak sorang2 kalau nak tag kawan2 pun OK hahahahhaha
.
.
.
#CuitzSikit #CuitzArtis #CuitBerita #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitzBerita #CuitzHiburan #lawak ini bukan OST #heroseorangcinderella sorry ya peminat #lofatah #fattzura hehheheh

#CuitzArtis Ni yang dikatakan ketamadunan Manusia... semakin berleluasa LGBT .
.
.
#CuitzSikit #CuitzLawak #CuitzGosip #CuitBerita #CuitzArtis #CuitzHiburan #rozitachewan1 #CheTa

#CuitzLawak rasanya kalau 3 kali suap mau tersandar kat dinding dah ni.. cer tag kawan korang yg makan cam ni
.
.
.
#CuitzSikit #CuitzLawak #CuitzGosip #CuitBerita #CuitzArtis #CuitzHiburan #PuasaOhPuasa #KosongKosong #DariHati #PuasaKeTak

#CuitzSikit perghhhh dia punya kecappp air liur tu yg tak tahan, siapa nak diet? Try ni .
.
.
#CuitzSikit #CuitBerita #CuitzLawak #CuitzGosip #CuitzArtis #CuitzHiburan #Puasa #lapar #ramadan #HSC #fattzura

#CuitzLawak sikit lagi nak masuk waktu berbuka puasa... sabarrrr Jgn ketawa yg tak hengattt
.
.
.
#CuitzArtis #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitBerita #CuitzHiburan #CuitzSikit #ramadan #lapar #KosongKosong #Puasa #DariHati #Sabar

#CuitzLawak dah ada yang menurun ke tak lagi? cer TAG kawan korang yg pernah jadi cam ni .
.
.
#CuitzSikit #CuitBerita #CuitzLawak #CuitzGosip #CuitzArtis #CuitzHiburan #PuasaOhPuasa #Puasa #DariHati #KosongKosong #ramadan #lapar #

#CuitzSikit Masih belum terlambat untuk ucapkan selamat Berpuasa kepada semua... bulan baik ni banyakkan lah amalan ye semua .
.
.
#CuitzArtis #CuitzGosip #CuitzLawak #CuitBerita #CuitzHiburan #ramadan #PuasaOhPuasa #KosongKosong #DariHati #SayangRamadhan #Puasa
Credit photos @puterisarahliyana @syaikhulislam2017

Most Popular Instagram Hashtags