#collagensoap

27829 posts

TOP POSTS

Ayo di pesan say produk yang sudah terbukti ini :)
.
MSI ION SILVER

Plan A 400.000(5 botol)
SEGUDANG MANFAAT SILVER ION MSI :
✔ Mengatasi Jerawat (mengempes dg cepat)
✔ Membantu memudarkan Bekas jerawat
✔ Membantu Mengatasi kulit berminyak
✔ Mengatasi masalah Kulit kusam menjadi cerah
✔ Membantu menghilangkan Flek di wajah
✔ Memelihara kelembaban kulit
✔ Membantu Menyembuhkan Herpes
✔ Efektif membantu mengecilkan pori-pori wajah
✔ Membantu mengurangi garis keriput
✔ Mampu menjaga kesehatan rambut
✔ Mengurangi iritasi krim perawatan kimiawi
✔ Membantu membuat wajah makin lembut dan kenyal
✔ Membantu menyembuhkan gatal bibir karena alergi lipstick
✔ Membantu mengatasi biang keringat (anak & dewasa)
✔ Membantu mengencangkan kulit wajah
✔ Mampu memberi perlindungan dari sinar matahari
✔ Menyamarkan mata panda
✔ Membantu mengurangi mata minus dan katarak
✔ Mengurangi peradangan kulit
✔ Memberi efek kesegaran bagi kulit
✔ Membantu mencegah penuaan dini
✔ Berfungsi sebagai sumber anti oxidant
✔ Bermanfaat menghilangkan keputihan dan bau tak sedap pada miss V
✔ Mampu menyembuhkan gigitan tomcat
✔ Menyembuhkan Nyeri Sariawan
✔ Menyembuhkan Nyeri sakit gigi
✔ Membantu menyembuhkan Kadas
✔ Mempercepat penyembuhan bengkak disengat lebah
✔ Menyembuhkan gatal dan bentol2 alergi
✔ Menyembuhkan Biduran
✔ Mengurangi Ruam popok pd bayi
✔ Mampu mengurangi Bau ketiak
✔ Menghilangkan Bau kaki
✔ Membantu menghilangkan Bau mulut
✔ Bermanfaat menyembuhkan Sakit tenggorokan
✔ Mencegah melepuh dan panas ketika terjadi luka bakar.
✔ Menyembuhkan Luka Sayat dan Robek akibat benda tajam / kecelakaan.
✔ Menyembuhkan Sakit Gigi
✔ Menyembuhkan Sakit Maag dan Diare (keracunan)
.
.
#msibiospray #msibiospraymurah #msi #bisnismsi #bisnismlm #biospray #biospraymsi #biospraymurah #biosprayasli #biosprayori #biosprayoriginal #collagensoap #fruitserum #fruitserummsi #testimonibiospray #glutavit #glutavitmsi #bisnisonline #bisnismurah #membermsi #detoxslim #detoxslimmsi #magicdropmsi #silverionmsi #facialscrubmsi #honeykidsmsi #fitogreenmsi #sabunteatreeoil

TERCARI-CARI PRODUK YANG BOLEH PULIHKAN MASALAH KULIT ?
.
Anda ada allergic..dah macam-macam krim anda pakai.. tapi semuanya tak berkesan. Ada yang anda try, makin teruk allergic. Anda memang tak tahu dah macam mana nak pulihkan kulit anda semula.
.
Jangan risau, Sebab itulah COLLAGEN SOAP disediakan untuk anda ! Kami boleh bantu anda. Bukan hanya boleh digunakan di wajah sahaja, malah ia juga dapat digunakan di bahagian anggota badan anda yang mengalami masalah kulit seperti allergic atau pun eczema.
.
Rugi sangat kalau anda tak cuba COLLAGEN SOAP ni. Sangat berkesan dan sudah ramai yang telah memberikan feedback yang positif selepas menggunakannya. .
Psttt.. Jangan lupa COLLAGEN SOAP juga ada harga promosi tau ! Jimat banyak sangat uollss. 😍
.
HARGA PROMOSI AIDILFITRI : 🎉Collagen Soap (1 unit)
H̶a̶r̶g̶a̶ ̶A̶s̶a̶l̶:̶ ̶R̶M̶7̶0̶
Harga Promosi: RM29.90
🎉Collagen Soap (3 unit)
H̶a̶r̶g̶a̶ ̶A̶s̶a̶l̶:̶ ̶R̶M̶2̶1̶0̶
Harga Promosi: RM80
.
.
Hubungi Lyana segera di talian 0197574756
.
#Collagensoap
#nurraysabeauty

COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SOAP

Harga : 10.000

Cara Order
Nama :
No hp :
Alamat :
Orderan :
👇👇
Wa 082139302916
Bbm D7DD65B3
Line @etw5170t (pakek @ ya)

Whitening Beauty Soap diformulasikan khusus untuk pembersihan dan pemutihan kulit wajah. memberikan kelembaban dan kelembutan kulit tanpa menyebabkan kekeringan pada kulit. Penggunaan yang teratur akan menghasilkan wajah yang bersih, cantik dan berseri.

Cara Penggunaan: Basahi wajah dengan air dan kemudian gosok merata di wajah dengan sabun Collagen Whitening Beauty Soap hingga berbusa. Biarkan selama 3 menit. Bersihkan dengan air kemudian keringkan dengan handuk yang lembut.

#collagensoap #sabuncollagen #collagensoapmurah #collagenplus

FREE DELIVERY 🐝🐝 Sesuai untuk
Jerawat + Jeragat + Excema + Ruam
Lelaki @ perempuan @ baby Semua boleh guna 😄👍 #Sabun1Family
#CollagenSoap

Back to the basic ❤

#NurraysaBeauty

#CollagenSoap 💥 Produk sesuai untuk LELAKI, WANITA, wanita mengandung, remaja dan kanak2 💥 100% tanpa bahan kimia merbahaya 💥 dibuat dari bahan semulajadi

Bismillah
Mau review product lokal yang bagus nih

Sabun OriFresh Rice milk & collagen

Makasi yaa darlink @euis_sda
Sabunnya enak dipakai dear

Ga mahal. Awetttt. lama banget abisnyaa

Efeknya kulit terasa lebih halus dan bersih.
Juga keliatan lebih Cerah,
dan satu lagii , wanginya enak ga nusuk (secara hidungku rewel sm wangi2an)

Yiuk yang mau nyobain bisa pesan di sini :
@euis_sda

Maaf kelamaan reviewnya
BarokAllah dear
Semangat yaaaaa

#supportproduklokal
#ricemilksoap #collagensoap

COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SOAP
Whitening Beauty Soap diformulasikan khusus untuk pembersihan dan pemutihan kulit wajah. memberikan kelembaban dan kelembutan kulit tanpa menyebabkan kekeringan pada kulit. Penggunaan yang teratur akan menghasilkan wajah yang bersih, cantik dan berseri.

Cara Penggunaan: Basahi wajah dengan air dan kemudian gosok merata di wajah dengan sabun Collagen Whitening Beauty Soap hingga berbusa. Biarkan selama 3 menit. Bersihkan dengan air kemudian keringkan dengan handuk yang lembut

harga --10.000--
Wa 08981127886
Bbm D45AD0E2
Line @ichiolshop (pake @ ya)

#sabuncollagen #collagensoap #collagensabun #sabuncollagenmurah

Nurraysa Collagen Soap
Hubungi saya untuk maklumat lanjut
017 3308 134
017 3308 134
017 3308 134
Cod area Puchong dan Damansara
#NurraysaBeauty
#collagensoap

Sabun penghapus jerawat ... goooooo awayyyyy jerawat .. Dan menaikkan seri wajah #collagensoap rm 35 Beli loose #korangtakkanmenyesal nanti kekza bg voucher untuk followers yg 10 Terawal untuk dpt kan Sabun ini Dgn harga rm30 promosi Hingga 30 September
Agent Yg berminat hubungi 0187785456

MOST RECENT

"Kulit rasa lebih lembut, cerah. Jerawat pun tak nak tumbuh dah" 😍😍😍😍😍
.
Belum habis 1 botol lagi,,dah nampak perubahan 💋💋💋💋
.
Glutafairy = Putih ibarat suntikan 💞
.
.
FAST RESPOND :
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
- .
#glutafairyoriginal #Khumaera #GlutafairyKhumaera #fairysoaporiginal #whiteningbooster #boosterwhitening #glutafairyfeedbacks #glutafairyorginal #glutafairygebugebas #peewit #kdoll #kdollskincare #fairysoap #loffattah #ilofayou
#collagensoap #sabunvitaminc #sabunkolagen #sabunkopi #sabunpemutihkulit #sabunpemutih #sabunskrubkopi #sabunmuka #sabungluta #glutafairygebugebas #glutafairy
#sayajualglutafairy #glutafairyorginal
#vitamincmurah

KULIT "MENGGERUTU" KE SIS??
.
Buat ape susah2.. Gune Cara kampung pun JERAWAT, PARUT boleh hilang 👍👍
.
Tahukah anda VITAMIN C mampu menghilangkan kedut di wajah, mengatasi jeragat dan membantu mencerahkan kulit ?
.
.
[Sabun Vitamin C fairy soap] Mampu :
.
👍Membentuk kolagen dalam kulit – Fairy soap ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
👍Mencerahkan kulit.
👍Melambatkan proses penuaan.
👍Menghalang pembetukan pigmen yang menyebabkan masalah jeragat.
.
Selain dari sudut kecantikan. Fairy Soap juga bagus untuk:
.
.
💋Meningkatkan sistem imunisasi badan
💋Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung
.
Nak tahu lebih lanjut?? WhatsApp 018-2853503, yee 😘

#collagensoap #sabunvitaminc #sabunkolagen #sabunkopi #sabunpemutihkulit #sabunpemutih #sabunskrubkopi #sabunmuka #sabungluta #glutafairygebugebas #glutafairy
#sayajualglutafairy #glutafairyorginal
#vitamincmurah
#vitaminc #vitamincmalaysia #sayajualvitaminc #whiteningsupplement #whiteningbooster

Di salon mandi susu mahal??? Masker susu juga mahal?? Cobaiin yuuk Masker ala2 MSI
Sabun susu collagen murah bingits loh..
gak perlu ke salon lagi.. #maskersusu
#sabunwajah
#collagensoap
#skincare
#facecare
#msiproduct
#bodyandfacesoap
#alamiherbal
#cantiknatural

ANDA MEMPUNYAI MASALAH RESDUNG ATAU ALAHAN????
.
Saya ada jalan penyelesaiannya.. apa lagi kalau bukan collagen soap #nurraysa .. ia mampu atasi masalah resdung yang anda alami sekarang. Apa tunggu lagi.. jom2💝 pakat beli nurraysa collagen soap sekarang!
Mencegah lebih baik daripada merawat. So apa tunggu lagi. Grab it now!!
Whatsapp 018 3556479. Saya akan bagi anda semua harga promosi dan free postage tau.. suka x??😆😆😆
.
#Nurraysa_withlove
#NurraysaBeauty
#Nurraysahq
#Penggunanurraysa
#Pengedarsahnurraysa
#Supportnurraysa
#Hargapromosi
#Testimoninurraysa
#Freepostage
#Collagensoap

Sabun Kolagen Transparan

SABUN KOLAGEN TRANSPARAN digunakan untuk perawatan kesehatan dan sebagai bahan kosmetik. Sabun Transparant Kolagen membersihkan kulit tubuh sekaligus melembabkan, sehingga kulit menjadi bersih, terasa lembut dan tampak lebih bercahaya setiap hari.

APA ITU KOLAGEN?
Kolagen merupakan salah satu protein yang terdapat dalam tubuh kita. Kolagen banyak ditemukan pada jaringan ikat seperti kulit, ligamen dan tendon. Bagian tubuh lain yang juga terdapat kolagen antara lain tulang, pembuluh darah, kornea mata dan usus.

MANFAAT & KEGUNAAN :

Sabun Transparan Kolagen HPAI digunakan untuk perawatan kesehatan dan sebagai produk kosmetik.

SABUN KOLAGEN TRANSPARAN dapat membersihkan kulit tubuh sekaligus melembabkannya, sehingga kulit tubuh menjadi bersih dan terasa lembut serta kulit tampak lebih bercahaya setiap hari, meremajakan kulit, menghaluskan kulit yang sudah kering dan kusam, menjadikan kulit lebih putih, mengurangi iritasi pada kulit yang sensitif.

SABUN KOLAGEN TRANSPARAN dapat digunakan untuk membersihkan wajah, dapat membantu memudarkan flek hitam pada wajah, meningkatkan daya elastisitas kulit, membantu proses pembentukan kulit, menjadikan kulit yang kenyal, kencang, indah dan halus, serta bisa mengobati penyakit pada kulit seperti panu, kurap, koreng dan penyakit kulit yang disebabkan oleh bakteri.

Gunakan Sabun Transparan Kolagen HPAI setiap mandi, untuk hasil yang lebih sempurna. .
Lazada : http://www.lazada.co.id/ufairah-group/
.
Bukalapak : bukalapak.com/ufairahgroup
.
Shopee : shopee.co.id/ufairahgroup

#hpaihni #sabunkolagen #collagensoap #sabunherbal #hpaindonesia #sabunhpai

Orang pandang pun tak sudi? Sebab tak cantik? Kulit gelap dan tak berseri? Dah jangan sedih2 lagi.. #GlutaFairy kan hado.. Ekstrak Glutathione Korea dalam GF ni pasti boleh buat Kulit yang kusam tu Cerah dan Berseri dari hari ke hari tau..
:
Jom Jiha Share tips untuk Uolss Putih cepat2 jom 💋
:
.
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
- .
#glutafairyoriginal #Khumaera #GlutafairyKhumaera #fairysoaporiginal #whiteningbooster #boosterwhitening #glutafairyfeedbacks #glutafairyorginal #glutafairygebugebas #peewit #kdoll #kdollskincare #fairysoap #loffattah #ilofayou
#collagensoap #sabunvitaminc #sabunkolagen #sabunkopi #sabunpemutihkulit #sabunpemutih #sabunskrubkopi #sabunmuka #sabungluta #glutafairygebugebas #glutafairy
#sayajualglutafairy #glutafairyorginal
#vitamincmurah

BINTIK HITAM HILANG GHAIB!
-
Pagi2 tengah betulkan tudung tetibe ternampak BINTIK HITAM selonggok kat hidung kiri kanan. Auuchh! Habisslaaa. Dah la pakai krim apa pun tetap si hitam tu nampak! Tak senang duduk fikir mcm mane nak hilangkan 😭 -

Nasib baik Cleanser #khumaeraMoistSkin ni hado. Sekali cuci tertanggal laju je si hitam kat hidung! Baru laa boleh pegi kerja dengan gembira.. 😍👍🏻
:
.
.
FAST RESPOND :
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
- .
#glutafairyoriginal #Khumaera #GlutafairyKhumaera #fairysoaporiginal #whiteningbooster #boosterwhitening #glutafairyfeedbacks #glutafairyorginal #glutafairygebugebas #peewit #kdoll #kdollskincare #fairysoap #loffattah #ilofayou
#collagensoap #sabunvitaminc #sabunkolagen #sabunkopi #sabunpemutihkulit #sabunpemutih #sabunskrubkopi #sabunmuka #sabungluta #glutafairygebugebas #glutafairy
#sayajualglutafairy #glutafairyorginal
#vitamincmurah

FREE DELIVERY 🐝🐝 Sesuai untuk
Jerawat + Jeragat + Excema + Ruam
Lelaki @ perempuan @ baby Semua boleh guna 😄👍 #Sabun1Family
#CollagenSoap

🌸 TIPS PENGGUNAAN NURRAYSA COLLAGEN SOAP YANG BETUL👇
.
💥Cara Atasi Kulit Berminyak💥
.
🐠 Cuci 3X sehari.
Cuci muka dengan air suam. Biarkan buih sabun dimuka dalam 2@3 minit. Lebih xpe.. Baru bilas. Bilas dengan air sejuk (air sejuk peti bukan ais tau).
🐠 Boleh juga buat MASKER.
Caranya. Buihkan sabun di muka & biarkan semalaman. Bangun tido baru bilas..
.
💥Cara Atasi Jerawat💥
.
🌺 Basuhkan muka dengan air suam. Baru buihkan & tonyoh kat tempat bermasalah. Dalam 2@3 minit baru bilas dengan air sejuk.(bukan ais)
🌺 digalakkan buat masker.. buihkan sabun di muka sblum tido. Bgn pg baru bilas..
(buat kat tmpat y bermasalah)
.
💥Cara Atasi Kulit Kering💥
.
🌺 guna sabun hanya 1x sehari shj. Sabunkan. Terus bilas. jgn biarkan buih sabun lama2 kat muka..
Bila dah rase xkering sgt.. boleh guna 2x shari. kmudian 3x
.
💥Cara Atasi Jeragat💥
.
🌺 Basahkan sabun sikit & sapu sabun kat muka y masih kering. Lepas tu baru buihkan & tonyoh kat tempat bermasalah. Dlm 1@2minit baru bilas.
🌺 boleh juga, time duk tgk tv ke.. smbil2 tonyoh sabun kat bahagian jeragat.
.
Selamat mencuba!
.
#teamnurraysa
#dropshipneeded
#collagensoap
#rawatjeragat
#rawatjerawat
#rawatkulitbermasalah

#collagensoap
#Soap
#Collagen
#Nurraysa
Rm70 net price.
Promotion Rm40 FREE POSTAGE
wasap.my/60135388734/collagensoap

Bestnya Sunburn Berkurangan! 😍 Supplement terbaik untuk kulit Sis yang Gelap akibat berjemur di tengah panas. Nak tahu Supplement apa? Supplement paling Mujarab. Paling best. Paling berkesan.
-
#Khumaera Gluta Fairy la! #Khumaera Gluta Fairy 100% Natural dan Diperbuat daripada Gluta Asli Korea! Kesan 1 Kapsul macam 1 kali Suntikan.
:
Jom Jiha bantu Uolss Putih cepat2 jom 💋
:
.
.
.
FAST RESPOND :
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
- .
#glutafairyoriginal #Khumaera #GlutafairyKhumaera #fairysoaporiginal #whiteningbooster #boosterwhitening #glutafairyfeedbacks #glutafairyorginal #glutafairygebugebas #peewit #kdoll #kdollskincare #fairysoap #loffattah #ilofayou
#collagensoap #sabunvitaminc #sabunkolagen #sabunkopi #sabunpemutihkulit #sabunpemutih #sabunskrubkopi #sabunmuka #sabungluta #glutafairygebugebas #glutafairy
#sayajualglutafairy #glutafairyorginal
#vitamincmurah

Opssss.. Raya pun dah nak habis.. Sapa kata tak boleh Cantik dan Putih dalam masa sekejap? Semua tu Mitosss! Semua orang ada hak dan Ada peluang untuk cantik sama-sama 😍 Dengan #KhumaeraMoistSkin ni, tak perlu risau dah. -
Yang cantik bertambah lagi Comey lottey. Yang Kusam pun dari jauh dah berseri-seri 😍 Bila lagi nak bertindak kalau bukan Sekarang??! Jom Jiha bantu Uolss dgn Set MELELEH air liur #khumaeraMoistSkin 💦
:
Jom Jiha Share tips untuk Uolss Putih cepat2 jom 💋
:
.
.
FAST RESPOND :
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
WhatsApp 📲 +6018-2853503 (jiha)
- .
#glutafairyoriginal #Khumaera #GlutafairyKhumaera #fairysoaporiginal #whiteningbooster #boosterwhitening #glutafairyfeedbacks #glutafairyorginal #glutafairygebugebas #peewit #kdoll #kdollskincare #fairysoap #loffattah #ilofayou
#collagensoap #sabunvitaminc #sabunkolagen #sabunkopi #sabunpemutihkulit #sabunpemutih #sabunskrubkopi #sabunmuka #sabungluta #glutafairygebugebas #glutafairy
#sayajualglutafairy #glutafairyorginal
#vitamincmurah

Ayo di pesan say produk yang sudah terbukti ini :)
.
MSI ION SILVER

Plan A 400.000(5 botol)
SEGUDANG MANFAAT SILVER ION MSI :
✔ Mengatasi Jerawat (mengempes dg cepat)
✔ Membantu memudarkan Bekas jerawat
✔ Membantu Mengatasi kulit berminyak
✔ Mengatasi masalah Kulit kusam menjadi cerah
✔ Membantu menghilangkan Flek di wajah
✔ Memelihara kelembaban kulit
✔ Membantu Menyembuhkan Herpes
✔ Efektif membantu mengecilkan pori-pori wajah
✔ Membantu mengurangi garis keriput
✔ Mampu menjaga kesehatan rambut
✔ Mengurangi iritasi krim perawatan kimiawi
✔ Membantu membuat wajah makin lembut dan kenyal
✔ Membantu menyembuhkan gatal bibir karena alergi lipstick
✔ Membantu mengatasi biang keringat (anak & dewasa)
✔ Membantu mengencangkan kulit wajah
✔ Mampu memberi perlindungan dari sinar matahari
✔ Menyamarkan mata panda
✔ Membantu mengurangi mata minus dan katarak
✔ Mengurangi peradangan kulit
✔ Memberi efek kesegaran bagi kulit
✔ Membantu mencegah penuaan dini
✔ Berfungsi sebagai sumber anti oxidant
✔ Bermanfaat menghilangkan keputihan dan bau tak sedap pada miss V
✔ Mampu menyembuhkan gigitan tomcat
✔ Menyembuhkan Nyeri Sariawan
✔ Menyembuhkan Nyeri sakit gigi
✔ Membantu menyembuhkan Kadas
✔ Mempercepat penyembuhan bengkak disengat lebah
✔ Menyembuhkan gatal dan bentol2 alergi
✔ Menyembuhkan Biduran
✔ Mengurangi Ruam popok pd bayi
✔ Mampu mengurangi Bau ketiak
✔ Menghilangkan Bau kaki
✔ Membantu menghilangkan Bau mulut
✔ Bermanfaat menyembuhkan Sakit tenggorokan
✔ Mencegah melepuh dan panas ketika terjadi luka bakar.
✔ Menyembuhkan Luka Sayat dan Robek akibat benda tajam / kecelakaan.
✔ Menyembuhkan Sakit Gigi
✔ Menyembuhkan Sakit Maag dan Diare (keracunan)
.
.
#msibiospray #msibiospraymurah #msi #bisnismsi #bisnismlm #biospray #biospraymsi #biospraymurah #biosprayasli #biosprayori #biosprayoriginal #collagensoap #fruitserum #fruitserummsi #testimonibiospray #glutavit #glutavitmsi #bisnisonline #bisnismurah #membermsi #detoxslim #detoxslimmsi #magicdropmsi #silverionmsi #facialscrubmsi #honeykidsmsi #fitogreenmsi #sabunteatreeoil

WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW 😍
.
Dari tak suka.. Terus jadi jatuh chenta 💜
.
Orang kata 'tak kenal maka tak cinta' 😘
.
Sekarang dah 22 produk under Nurraysa Beauty.. Rugi sangat kalau tak try 😉
.
Jom usha!
#nurraysabeauty
#teambintuyusof
#collagensoap
#agentgongbadak
#kualanerusganu
#uniszapastitahu

MSI COLLAGEN SOAP / SABUN COLLAGEN SUDAH BPOM YA...ORIGINAL

POM NA18150500470

MSI Collagen Soap adalah sabun terbaik yang didistribusikan oleh PT Multy Sukses Internasional yang sangat bermanfaat untuk kulit.

Sabun khusus Msi Collagen Soap ini memiliki aroma unik yang mampu menjadikan suasana hati anda menjadi lebih baik dan sangat bagus untuk merawat kulit anda menjadi lebih sehat, cerah, dan menarik.

Manfaat MSI Collagen Soap

Collagen Soap dengan bahan khusus yang sudah dikenal untuk perawatan kecantikan dan menjaga kesehatan kulit memiliki banyak manfaat yang terkandung jika anda menggunakannya secara teratur, dan khasiat yang bisa anda dapatkan adalah :
- Meremajakan Kulit, bekerja mengangkat sel-sel kulit mati dan memperbaharui lapisan kulit.
- Memutihkan warna kulit yang gelap.
- Membersihkan serta menghaluskan kulit yang kering dan kusam.
- Mengurangi iritasi pada kulit yang tipis atau sensitif.

Cocok untuk digunakan keseluruh bagian kulit termasuk ke wajah.

Untuk mendapatkan hasil yang maksimal setelah menggunakan Msi Collagen Soap, sebagai tambahan anda di anjurkan untuk menggunakan MSI Fruit Serum.

Komposisi Sabun Collagen MSI
Sheep Milk, Coconut (Cocos Mcifera) oil, Olive, Oil Satoimo Extract, Sodium Hidroxide, Gliserin Stearic Acid, Sodium Citrate, Aqua, Fragrance, Collagen

#jualcollagensoap #collagensoap #msicollagensoap #sabuncollagen #juasabuncollagen #jualsabunkolagen #sabunkolagen #sabuncollagenmsi #msicollagenspray #msicollagen #msicollagenspraymurah #collagensoapmurah #naturgo #jualpemutih #pemutihwajah #penghilangflek #jualwhitening #facewhitening #bodywhitening

NLIGHTEN PREMIUM SOAP WITH COLLAGEN
✔Helps cleanse the skin while retaining its natural moisture
✔Helps achieve a soft, supple and even skin tone
✔️Prevents pimples
✔Age-defying
✔For all skin types
🌏We ship Worldwide
•OPEN for RETAILER/DISTRIBUTOR
#nlighten #nlightenpremiumsoap #premiumsoap #nworld #collagensoap #collagen

Most Popular Instagram Hashtags