[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#cmdkurus

3092 posts

TOP POSTS

Kekurangan MINERAL dlm tubuh badan kita antara PUNCA pelbagai masalah kesihatan..
.
.
Sebab tu bila amalkan CMD, byk masalah kesihatan yg beransur baik / positif.
.
.
Produk yg sudah lama bertahan di Pasaran Malaysia. CMD Revell.
.
.
WhatsApp utk pembelian: 011.2616.4241 .
.
#cmd #cmdmurah #cmdrevell #cmdbest #cmdkurus #cmd2017 #cmdpromo #jualmurah #cmdoriginal #sayajual #sayajualcmd #mineral #patimineral #nakkurus #naksihat #setkurus #setkesihatan #detox #setkesuburan #jomdiet #dietpantas #infosihat #detoxpantas #tips

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM140
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
cmd.for.life .
ANDA KATEGORI OBES?
SUSAH NAK BERGERAK?
SUSAH NAK PILIH BAJU?
.
Nak tak titis² je?
.
CMD ~ Selain makanan sel, CMD juga detox air berlebihan dlm bdn kita. Sbb tu sape yg ambil CMD, perasan tak u all kuat kencing?? So sape yg bdn gemuk air, mmg cepat sgt turun kalau ambik CMD berbanding org yg gemuk lemak.
.
.
HYDRO D ~ Ia adalah CMD tetapi ada tambahan Vit D..Jd HD juga adalah makanan sel dan detox air berlebihan dlm bdn juga kerana sifat molekulnya sgt halus. Tetapi VIT D dlm HD merupakan agen utama utk meningkatkan metabolisma badan dan ia juga menjadi PEMANGKIN ( booster ) kpd proses pembakaran lemak sehingga 70% lebih cepat drp pembakaran lemak biasa tanpa VIT D.
.
Nak try CMD @ Hydro D?
.
#sayajual #sayajualcmd #bazarpaknil #infosihat #cmd #revell #cmdoriginal #cmdmurah #hydrod #cmdhydrod #hydrodoriginal #cmdcombo #cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

CMD FLASH SALE!!! Harga Kerat Jari

30ml;RM40
65ml;RM65
120ml;RM90
FREE POS to SM/+RM5 to SS
💯 original
WA 0196607994 sekarang!! #lawamarket #cmdmurah #cmdsale #cmdmelaka#cmdkurus

CMD 120ml
.
+postage RM8SM /RM12SS
.
KHASIAT CMD 120ml:
Merawat =
⛑️Kencing Manis
⛑️Resdung
⛑️Darah Tinggi
⛑️Asma
⛑️Gout
⛑️Buasir
⛑️Barah Payudara & Usus
⛑️Begok
⛑️Meningitis & Thalasemia
⛑️Ceasarean Jantung & Bara
⛑️Jantung
⛑️Barah Otak
⛑️Darah Rendah
⛑️Strok
⛑️Angin Ahmar
⛑️Buah Pinggang
⛑️Migrain
⛑️Gastrik
⛑️Paru Berair
⛑️Kulit Kering
⛑️Berat Badan
⛑️Sakit Anggota Badan
⛑️Badan Letih
⛑️Kuat Merokok
⛑️Sakit Sendi
⛑️Kurang Selera Makan
⛑️Kecederaaan & Patah Tulang
⛑️Ketagihan alcohol & dadah
.
.

Pm/WhatsApp for details:
01110329393
.

#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdmalaysia#cmdmineraldrops #cmd120ml #produkkesihatan#produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal#cmdrevell #cmdkurus #nakkurus #penawargout#penawardarahtinggi #hilangjerawat#penawarasma #penawarketagihrokok #cmdrevell#cmdrevellmurah #cmdrevelloriginal#cmdrevelloriginalmurah

*KEISTIMEWAAN CMD -1001 KHASIAT, BERIBU TESTIMONI CMD
bukan calang-calang produk dan bukan macam produk yang berlambak kat pasaran. Air kedua terbaik selepas air zam2. Air zam-zam 99 mineral, yg ni 72 mineral. Dua2 beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai la ke orang tua.. Dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah Mencegah lagi baik dari Mengubati . .
APA ITU CMD ?
.
- Pati Mineral paling pekat.
- Makanan kepada sel-sel badan.
- 100% semulajadi tanpa pewarna, perasa atau gula tambahan.
- Terhasil dari Great Salt Lake di Utah, Amerika.
- Mempunyai 72 mineral, hampir sama dengan air
zam2 (78 mineral).
- Bersifat alkali.
- Bentuk cecair yg mudah dihadam.
.
CMD meningkatkan PH alkali badan anda:
.
1. Menyediakan trace mineral lengkap untuk
keperluan badan anda dengan lebih 260mg Magnesium
bagi setiap 20 titis.
2. Meningkatkan PH badan dengan meneutralkan
lebihan asid di dalam cecair badan dan tisu,
menukarkannya menjadi garam dan kemudiannya
memboloskan garam itu keluar daripada badan
melalui air kencing.
3. Membantu menyerap nutrien dalam makanan danmengalkali PH badan.
4. Mengubah struktur molekul air untuk
memaksimumkan kuasa menghidratkan dan menembusisetiap sel dalam badan anda.
5. Menjadikan air rasa lebih menyegarkan, rasa
sedikit manis dan bermineral.
.
Antara khasiatnya ialah untuk : - Kencing Manis - Resdung - Darah Tinggi - Asma - Gout - Buasir - Barah Payudara & Usus - Begok - Ceasarean - Jantung & Barah Jantung - Barah Otak - Darah Rendah - Strok - Angin Ahmar - Buah Pinggang - Migrain - Gastrik - Paru Berair - Kulit Kering - Berat Badan - Sakit Anggota Badan - Badan Letih - Kuat Merokok - Sakit Sendi - Kurang Selera Makan - Kecederaan & Patah Tulang - Ketagihan alcohol/ dadah
===========================================
Harga:- CMD 120ML = RM120 (SM) , RM125 (SS)
CMD 65ML = RM80 (SM) , RM85 (SS)
.
PROMOSI BULAN JUN-JULAI
RM90 FREE POSTAGE
.
Berminat sms/ whatsapp/ +60137726117
.
#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdrevell
#cmdkurus #cmdhidro #cmdipoh #cmdbudget
#nkcantik #nkgebu #nklawa #syjualmural #dmsmurah #dmsskincare #skincaremurah #jualborong #kosmetik #cmdcodipoh
#kosmetikmurah #empire_humaira

Nah tuan badan sendiri share #cmdtestimoni
120ml:RM120
(tahan 2-3months)
65ml:RM75
(tahan 1-2months)
FREE POSTAGE

WA LAWAmarket now
0196607994

#cmdrevellmurah
#cmdkurus
#cmdmurah
#cmdmelaka
#tipsnakkurus
#sayanakkurus
#sayajualcmd

MOST RECENT

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM140
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
cmd.for.life .
ANDA KATEGORI OBES?
SUSAH NAK BERGERAK?
SUSAH NAK PILIH BAJU?
.
Nak tak titis² je?
.
CMD ~ Selain makanan sel, CMD juga detox air berlebihan dlm bdn kita. Sbb tu sape yg ambil CMD, perasan tak u all kuat kencing?? So sape yg bdn gemuk air, mmg cepat sgt turun kalau ambik CMD berbanding org yg gemuk lemak.
.
.
HYDRO D ~ Ia adalah CMD tetapi ada tambahan Vit D..Jd HD juga adalah makanan sel dan detox air berlebihan dlm bdn juga kerana sifat molekulnya sgt halus. Tetapi VIT D dlm HD merupakan agen utama utk meningkatkan metabolisma badan dan ia juga menjadi PEMANGKIN ( booster ) kpd proses pembakaran lemak sehingga 70% lebih cepat drp pembakaran lemak biasa tanpa VIT D.
.
Nak try CMD @ Hydro D?
.
#sayajual #sayajualcmd #bazarpaknil #infosihat #cmd #revell #cmdoriginal #cmdmurah #hydrod #cmdhydrod #hydrodoriginal #cmdcombo #cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM140
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
cmd.for.life .
ANDA KATEGORI OBES?
SUSAH NAK BERGERAK?
SUSAH NAK PILIH BAJU?
.
Nak tak titis² je?
.
CMD ~ Selain makanan sel, CMD juga detox air berlebihan dlm bdn kita. Sbb tu sape yg ambil CMD, perasan tak u all kuat kencing?? So sape yg bdn gemuk air, mmg cepat sgt turun kalau ambik CMD berbanding org yg gemuk lemak.
.
.
HYDRO D ~ Ia adalah CMD tetapi ada tambahan Vit D..Jd HD juga adalah makanan sel dan detox air berlebihan dlm bdn juga kerana sifat molekulnya sgt halus. Tetapi VIT D dlm HD merupakan agen utama utk meningkatkan metabolisma badan dan ia juga menjadi PEMANGKIN ( booster ) kpd proses pembakaran lemak sehingga 70% lebih cepat drp pembakaran lemak biasa tanpa VIT D.
.
Nak try CMD @ Hydro D?
.
#sayajual #sayajualcmd #bazarpaknil #infosihat #cmd #revell #cmdoriginal #cmdmurah #hydrod #cmdhydrod #hydrodoriginal #cmdcombo #cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

Soalan:
Sis.. Klu saya makan Supplement Kecantikan, boleh ambil CMD atau HydroD lg?
.
.
Jawapan: BOLEH. Tiada Masalah pun..😉
.
.
Soalan:
Kena pantang Kafein?
.
.
Jawapan: Tak Perlu.. .
Senang laa.. Titis2 jaa😎
.
.
#cmdhydrod #cmd #patimineral #kafein #mineral #hkl #kopi #greentea #kl #selangor #bangsar #kelanajaya #damansara #cmdbest #cmdkurus #cmdmurah #cmdkurussihat #cmsori #jomkurus #setkesihatan #supplement

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM140
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
cmd.for.life .
ANDA KATEGORI OBES?
SUSAH NAK BERGERAK?
SUSAH NAK PILIH BAJU?
.
Nak tak titis² je?
.
CMD ~ Selain makanan sel, CMD juga detox air berlebihan dlm bdn kita. Sbb tu sape yg ambil CMD, perasan tak u all kuat kencing?? So sape yg bdn gemuk air, mmg cepat sgt turun kalau ambik CMD berbanding org yg gemuk lemak.
.
.
HYDRO D ~ Ia adalah CMD tetapi ada tambahan Vit D..Jd HD juga adalah makanan sel dan detox air berlebihan dlm bdn juga kerana sifat molekulnya sgt halus. Tetapi VIT D dlm HD merupakan agen utama utk meningkatkan metabolisma badan dan ia juga menjadi PEMANGKIN ( booster ) kpd proses pembakaran lemak sehingga 70% lebih cepat drp pembakaran lemak biasa tanpa VIT D.
.
Nak try CMD @ Hydro D?
.
#sayajual #sayajualcmd #bazarpaknil #infosihat #cmd #revell #cmdoriginal #cmdmurah #hydrod #cmdhydrod #hydrodoriginal #cmdcombo #cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

RM80
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
.
#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

Most Popular Instagram Hashtags