#cmdkurus

2996 posts

TOP POSTS

Ni la KELEBIHAN bila amalkan CMD hari2..
.
.
Hari2 kita makan makanan yg berminyak..
So bila kita amalkan CMD, minyak akan senang larut dan keluar melalui sistem kumbahan kita sendiri..
Experimen;
Air + Minyak = Tidak Larut
- Air + Minyak + CMD = Minyak Larut..
.
.
So benda ni la yg membantu daripada lemak terus tinggal dlm badan kita..
.
.
Makan sedap2 pastikan cmd x tinggal..😉
.
.
#nakkurus #kurussihat #ubatkurus #jomkurus #dietfood #cmdkurus #kurusbadan #tabata #fitnessjourney #ootd #sayasukamakan #cmd #cmdmurah #cmdori #hydrodrevell #setkurus #setkesihatan #detoxpantas #kuruspantas #cmdbest #cmdkurussihat #cmdhydrod #sayajualcmd #sayajual #bazarpaknil

CMD FLASH SALE!!! Harga Kerat Jari

30ml;RM40
65ml;RM65
120ml;RM90
FREE POS to SM/+RM5 to SS
💯 original
WA 0196607994 sekarang!! #lawamarket #cmdmurah #cmdsale #cmdmelaka#cmdkurus

Gambar SEBELUM & SELEPAS amalkan CMD..
.
.
Produk ni paling senang utk amalkan.. Hanya titiskan ke dlm minuman harian kita.. Kerja senang! .
.
Sesuai utk yg kerja ofis.. Duduk ofis, titis cmd dlm botol air.. Amalkan hari2.. Sedar x sedar byk manfaat yg kita dpt..
.
.
Berminat?
120ml mampu bertahan 2 atau 3 bulan..
.
.
#cmd #cmdbest #jual #cmdoriginal #murah #cmdhydrod #sayajual #cmdkurus #cmdmurah #kurus #kurusbadan #kuruscepat #diet #kurusbajet #dietpills #dietfood #dietplan #ubatkurus #jomkurus #alkalinewater #hydrodrevell #kurus #jomdiet #detox #detoxpantas #setkurus #setkesihatan #murah #sayajual #sayajualcmd #bazarpaknilmurah

Raya kan SEBULAN!!!😍
Jemputan Open House belum habis lagi..
Masih ada lg yg menjemput..
.
.
Juadah raya semuanya sedap2..
Rugi x makan..😂
.
.
Jgn lupa amalkan CMD hari2..
Titis2 jaaa...
Biar lemak keluar cpt...
.
.
#cmd #cmdkurus #cmdbest #cmdmurah #kurus #kuruspantas #jomkurus #detox #detoxpantas #diet #cabarankurus #raya2017 #syawal2017 #produkkurus #kurussihat #ootdraya #nakkuruscepat

Hasil ber-HydroD..
Tengok gbr atas, jerawat ketara di dahi...
Gambar bawah selepas amalkan HydroD..
.
.
Cmd / HydroD utk Kegunaan Luaran dan Dalaman.
120ml blh tahan lbh 2 bulan penggunaan..
.
#cmd #cmdhydrod #cmdmurah #cmdbest #masalahkulit #ootd #odbomurah #jerawat #jeragat #skincare #selfie #setkecantikan #setkurus #sayajual #mukakusam #gluthathione #vitamind #bazarpaknil #visitmyig #swapreview #freereview #kesihatan #cmdkurus #hydrod #hydrodmurah #cmdkurussihat

Nah tuan badan sendiri share #cmdtestimoni
120ml:RM120
(tahan 2-3months)
65ml:RM75
(tahan 1-2months)
FREE POSTAGE

WA LAWAmarket now
0196607994

#cmdrevellmurah
#cmdkurus
#cmdmurah
#cmdmelaka
#tipsnakkurus
#sayanakkurus
#sayajualcmd

Kenapa perlu amalkan cmd / hydro selepas makan?
.
.
Sebab cmd / hydrod berupaya melarutkan lemak2 atau minyak dari makanan yg kita telah mkn..
.
.
Ada yg berminat? Harga Promo masih berjalan... Rugi x grab!
Rm110 promo akhir tahun!
.
.
#sayajual #cmd #cmdmurah #hydrod #nakkurus #kurussihat #setkurus #setkecantikan #jualanmurah #bazarpaknil #jomkurus #kurussihat #ubatkurus #lemakbadan #diet #atkins #dietplan #azamkurus #cmdkurus #pilkurus #detox

CMD REVELL
1 x Rm54 exc
6 x Rm53 exc
12 x Rm52 exc
20 x Rm51 exc

TITISAN BERAKALI & BERNUTRIEN TINGGI
Concentrate Mineral Drops (CMD) merupakan pemakanan mineral lengkap untuk memelihara kesihatan badan yang menyeluruh. Ia mengandungi Magnesium yang berkualiti tinggi bersama 72 jenis trace mineral. Ia bertindak aktif membantu proses pembersihan dalam hati, penyingkiran toksin dan kolesterol serta lemak daripada hati. Ia membantu menurunkan kolesterol dalam darah, menyingkirkan lemak dari badan dan sekaligus melangsingkan badan. Yang paling penting, magnesium memelihara kesihatan jantung anda.
1001 KEAJAIBAN DALAM SETIAP TITISAN
⋙Hanya titis untuk LANGSING
⋙Hanya titis untuk KULIT LEBIH GEBU
⋙Hanya titis untuk DETOKS
⋙Hanya titis untuk Lebih SIHAT
CMD – Concentrate Mineral Drops;
⋙Menyingkirkan Toksin Dalam Badan
⋙Membantu Tingkatkan Stamina & Melawan Penyakit
⋙MAMPU Merawat Darah Tinggi
⋙Mengurangkan Kolesterol Dalam Darah
⋙MAMPU Merawat Kencing Manis
⋙MAMPU Merawat Sakit Gout
⋙Membantu MENURUNKAN Berat Badan

KURUS DENGAN CEPAT DAN BERKESAN
Nak kurus? Cepat dan berkesan?
⋙Tiada pantang larang. Boleh diambil bersama supplement lain.
⋙Dengan CMD Revell anda BUKAN SAHAJA dapat membuang toksin dalam badan… Malah dapat membekalkan nutrien penting sangat diperlukan oleh tubuh.
⋙CMD Revell terbukti Dapat membantu menurunkan Berat badan.
CMD REVELL
CMD REVELL

Bagaimana CMD Revell Bantu Turunkan berat badan ?
⋙Membantu mengawal selera makan (rasa cepat kenyang)
⋙Menyingkirkan toksin dalam tubuh
⋙Membekalkan Zat-zat yang diperlukan oleh tubuh
⋙Meningkatkan Stamina dan tenaga
⋙Merawat masalah sembelit
Produk ini juga terbukti berkesan dalam;
⋙Membakar lemak,
⋙Membuang toksin tubuh, ⋙Menyekat penyerapan minyak kedalam darah,
⋙Merawat Masalah Kencing Manis,
⋙Darah Tinggi
⋙Dan Lain-lain Penyakit

Tips Kurus?
Campurkan Segelas Air Suam + 1/2 perahan Lemon + 10 titik CMD, dan minum setiap pagi sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur.
Cuba timbang berat anda selepas seminggu! Lihat perubahan!
CMD REVELL berfungsi Singkir Toksik Dan Lemak daripada Badan, turunkan berat badan dalam masa hanya 2 minggu sahaja.

Berat: 120ml

01115644206

#cmdhydrod #cmd #cmdrevellmurah #cmdkurus

No.3
.
.
Soal / Jawab berkaitan CMD | HydroD.
Biar kita lebih memahami berkaitan Produk yg kita ambil dgn lebih jelas..
.
.
WhatsApp 011.2616.4241 utk pertanyaan / pembelian.
.
.
#cmd #cmdrevellmineraldrop #cmdoriginal #cmdmurah #cmdbest #cmdkurus #cmdbycikswitie #cmdhydrod #cmdhydrodmurah #cmddetox #hydrod #hydrodrevell #hydrodmurah #kuruspantas #nakkurus #jomkurus #detox #detoxpantas #kurus #diet #mineraldrops #kesihatan #infosihat #setkesihatan #setkurus #infocmd

MOST RECENT

READY STOCK!! READY STOCK!! READY STOCK!! .
.
CMD 120ml terbaik untuk semua! Mai la tengok khasiat CMD ni. ^_^

KHASIAT CMD 120ml:

Kencing Manis
Resdung
Darah Tinggi
Asma
Gout
Buasir
Barah Payudara & Usus
Begok
Meningitis & Thalasemia
Ceasarean Jantung & Bara
Jantung
Barah Otak
Darah Rendah
Strok
Angin Ahmar
Buah Pinggang
Migrain
Gastrik
Paru Berair
Kulit Kering
Berat Badan
Sakit Anggota Badan
Badan Letih
Kuat Merokok
Sakit Sendi
Kurang Selera Makan
Kecederaan & Patah Tulang
Ketagihan alcohol & dadah .
. .

Pm/WhatsApp for details: +601132017444

#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdmalaysia #cmdmineraldrops #cmd120ml #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #cmdrevell #cmdkurus #nakkurus #penawargout #penawardarahtinggi #hilangjerawat #penawarasma #penawarketagihrokok #cmdrevell #cmdrevellmurah #cmdrevelloriginal #cmdrevelloriginalmurah

READY STOCK!! READY STOCK!! READY STOCK!! .
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
😊 .
.
👉 RM88 free postage SM.

Pm/Whatsapp for details: +601132017444

#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

*KEISTIMEWAAN CMD -1001 KHASIAT, BERIBU TESTIMONI CMD
bukan calang-calang produk dan bukan macam produk yang berlambak kat pasaran. Air kedua terbaik selepas air zam2. Air zam-zam 99 mineral, yg ni 72 mineral. Dua2 beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai la ke orang tua.. Dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah Mencegah lagi baik dari Mengubati . .
APA ITU CMD ?
.
- Pati Mineral paling pekat.
- Makanan kepada sel-sel badan.
- 100% semulajadi tanpa pewarna, perasa atau gula tambahan.
- Terhasil dari Great Salt Lake di Utah, Amerika.
- Mempunyai 72 mineral, hampir sama dengan air
zam2 (78 mineral).
- Bersifat alkali.
- Bentuk cecair yg mudah dihadam.
.
CMD meningkatkan PH alkali badan anda:
.
1. Menyediakan trace mineral lengkap untuk
keperluan badan anda dengan lebih 260mg Magnesium
bagi setiap 20 titis.
2. Meningkatkan PH badan dengan meneutralkan
lebihan asid di dalam cecair badan dan tisu,
menukarkannya menjadi garam dan kemudiannya
memboloskan garam itu keluar daripada badan
melalui air kencing.
3. Membantu menyerap nutrien dalam makanan danmengalkali PH badan.
4. Mengubah struktur molekul air untuk
memaksimumkan kuasa menghidratkan dan menembusisetiap sel dalam badan anda.
5. Menjadikan air rasa lebih menyegarkan, rasa
sedikit manis dan bermineral.
.
Antara khasiatnya ialah untuk : - Kencing Manis - Resdung - Darah Tinggi - Asma - Gout - Buasir - Barah Payudara & Usus - Begok - Ceasarean - Jantung & Barah Jantung - Barah Otak - Darah Rendah - Strok - Angin Ahmar - Buah Pinggang - Migrain - Gastrik - Paru Berair - Kulit Kering - Berat Badan - Sakit Anggota Badan - Badan Letih - Kuat Merokok - Sakit Sendi - Kurang Selera Makan - Kecederaan & Patah Tulang - Ketagihan alcohol/ dadah
===========================================
Harga:- CMD 120ML = RM120 (SM) , RM125 (SS)
CMD 65ML = RM80 (SM) , RM85 (SS)
.
PROMOSI BULAN JUN-JULAI
RM90 FREE POSTAGE
.
Berminat sms/ whatsapp/ +60137726117
.
#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdrevell
#cmdkurus #cmdhidro #cmdipoh #cmdbudget
#nkcantik #nkgebu #nklawa #syjualmural #dmsmurah #dmsskincare #skincaremurah #jualborong #kosmetik #cmdcodipoh
#kosmetikmurah #empire_humaira

*KEISTIMEWAAN CMD -1001 KHASIAT, BERIBU TESTIMONI CMD
bukan calang-calang produk dan bukan macam produk yang berlambak kat pasaran. Air kedua terbaik selepas air zam2. Air zam-zam 99 mineral, yg ni 72 mineral. Dua2 beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai la ke orang tua.. Dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah Mencegah lagi baik dari Mengubati . .
APA ITU CMD ?
.
- Pati Mineral paling pekat.
- Makanan kepada sel-sel badan.
- 100% semulajadi tanpa pewarna, perasa atau gula tambahan.
- Terhasil dari Great Salt Lake di Utah, Amerika.
- Mempunyai 72 mineral, hampir sama dengan air
zam2 (78 mineral).
- Bersifat alkali.
- Bentuk cecair yg mudah dihadam.
.
CMD meningkatkan PH alkali badan anda:
.
1. Menyediakan trace mineral lengkap untuk
keperluan badan anda dengan lebih 260mg Magnesium
bagi setiap 20 titis.
2. Meningkatkan PH badan dengan meneutralkan
lebihan asid di dalam cecair badan dan tisu,
menukarkannya menjadi garam dan kemudiannya
memboloskan garam itu keluar daripada badan
melalui air kencing.
3. Membantu menyerap nutrien dalam makanan danmengalkali PH badan.
4. Mengubah struktur molekul air untuk
memaksimumkan kuasa menghidratkan dan menembusisetiap sel dalam badan anda.
5. Menjadikan air rasa lebih menyegarkan, rasa
sedikit manis dan bermineral.
.
Antara khasiatnya ialah untuk : - Kencing Manis - Resdung - Darah Tinggi - Asma - Gout - Buasir - Barah Payudara & Usus - Begok - Ceasarean - Jantung & Barah Jantung - Barah Otak - Darah Rendah - Strok - Angin Ahmar - Buah Pinggang - Migrain - Gastrik - Paru Berair - Kulit Kering - Berat Badan - Sakit Anggota Badan - Badan Letih - Kuat Merokok - Sakit Sendi - Kurang Selera Makan - Kecederaan & Patah Tulang - Ketagihan alcohol/ dadah
===========================================
Harga:- CMD 120ML = RM120 (SM) , RM125 (SS)
CMD 65ML = RM80 (SM) , RM85 (SS)
.
PROMOSI BULAN JUN-JULAI
RM90 FREE POSTAGE
.
Berminat sms/ whatsapp/ +60137726117
.
#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdrevell
#cmdkurus #cmdhidro #cmdipoh #cmdbudget
#nkcantik #nkgebu #nklawa #syjualmural #dmsmurah #dmsskincare #skincaremurah #jualborong #kosmetik #cmdcodipoh
#kosmetikmurah #empire_humaira

*KEISTIMEWAAN CMD -1001 KHASIAT, BERIBU TESTIMONI CMD
bukan calang-calang produk dan bukan macam produk yang berlambak kat pasaran. Air kedua terbaik selepas air zam2. Air zam-zam 99 mineral, yg ni 72 mineral. Dua2 beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai la ke orang tua.. Dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah Mencegah lagi baik dari Mengubati . .
APA ITU CMD ?
.
- Pati Mineral paling pekat.
- Makanan kepada sel-sel badan.
- 100% semulajadi tanpa pewarna, perasa atau gula tambahan.
- Terhasil dari Great Salt Lake di Utah, Amerika.
- Mempunyai 72 mineral, hampir sama dengan air
zam2 (78 mineral).
- Bersifat alkali.
- Bentuk cecair yg mudah dihadam.
.
CMD meningkatkan PH alkali badan anda:
.
1. Menyediakan trace mineral lengkap untuk
keperluan badan anda dengan lebih 260mg Magnesium
bagi setiap 20 titis.
2. Meningkatkan PH badan dengan meneutralkan
lebihan asid di dalam cecair badan dan tisu,
menukarkannya menjadi garam dan kemudiannya
memboloskan garam itu keluar daripada badan
melalui air kencing.
3. Membantu menyerap nutrien dalam makanan danmengalkali PH badan.
4. Mengubah struktur molekul air untuk
memaksimumkan kuasa menghidratkan dan menembusisetiap sel dalam badan anda.
5. Menjadikan air rasa lebih menyegarkan, rasa
sedikit manis dan bermineral.
.
Antara khasiatnya ialah untuk : - Kencing Manis - Resdung - Darah Tinggi - Asma - Gout - Buasir - Barah Payudara & Usus - Begok - Ceasarean - Jantung & Barah Jantung - Barah Otak - Darah Rendah - Strok - Angin Ahmar - Buah Pinggang - Migrain - Gastrik - Paru Berair - Kulit Kering - Berat Badan - Sakit Anggota Badan - Badan Letih - Kuat Merokok - Sakit Sendi - Kurang Selera Makan - Kecederaan & Patah Tulang - Ketagihan alcohol/ dadah
===========================================
Harga:- CMD 120ML = RM120 (SM) , RM125 (SS)
CMD 65ML = RM80 (SM) , RM85 (SS)
.
PROMOSI BULAN JUN-JULAI
RM90 FREE POSTAGE
.
Berminat sms/ whatsapp/ +60137726117
.
#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdrevell
#cmdkurus #cmdhidro #cmdipoh #cmdbudget
#nkcantik #nkgebu #nklawa #syjualmural #dmsmurah #dmsskincare #skincaremurah #jualborong #kosmetik #cmdcodipoh
#kosmetikmurah #empire_humaira

READY STOCK!! READY STOCK!! READY STOCK!! .
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
😊 .
.

Pm/Whatsapp for details: +601132017444

#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

READY STOCK!! READY STOCK!! READY STOCK!! .
.
CMD 120ml terbaik untuk semua! Mai la tengok khasiat CMD ni. ^_^

KHASIAT CMD 120ml:

Kencing Manis
Resdung
Darah Tinggi
Asma
Gout
Buasir
Barah Payudara & Usus
Begok
Meningitis & Thalasemia
Ceasarean Jantung & Bara
Jantung
Barah Otak
Darah Rendah
Strok
Angin Ahmar
Buah Pinggang
Migrain
Gastrik
Paru Berair
Kulit Kering
Berat Badan
Sakit Anggota Badan
Badan Letih
Kuat Merokok
Sakit Sendi
Kurang Selera Makan
Kecederaan & Patah Tulang
Ketagihan alcohol & dadah .
. .

Pm/WhatsApp for details: +601132017444

#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdmalaysia #cmdmineraldrops #cmd120ml #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #cmdrevell #cmdkurus #nakkurus #penawargout #penawardarahtinggi #hilangjerawat #penawarasma #penawarketagihrokok #cmdrevell #cmdrevellmurah #cmdrevelloriginal #cmdrevelloriginalmurah

CMD REVELL
1 x Rm54 exc
6 x Rm53 exc
12 x Rm52 exc
20 x Rm51 exc

TITISAN BERAKALI & BERNUTRIEN TINGGI
Concentrate Mineral Drops (CMD) merupakan pemakanan mineral lengkap untuk memelihara kesihatan badan yang menyeluruh. Ia mengandungi Magnesium yang berkualiti tinggi bersama 72 jenis trace mineral. Ia bertindak aktif membantu proses pembersihan dalam hati, penyingkiran toksin dan kolesterol serta lemak daripada hati. Ia membantu menurunkan kolesterol dalam darah, menyingkirkan lemak dari badan dan sekaligus melangsingkan badan. Yang paling penting, magnesium memelihara kesihatan jantung anda.
1001 KEAJAIBAN DALAM SETIAP TITISAN
⋙Hanya titis untuk LANGSING
⋙Hanya titis untuk KULIT LEBIH GEBU
⋙Hanya titis untuk DETOKS
⋙Hanya titis untuk Lebih SIHAT
CMD – Concentrate Mineral Drops;
⋙Menyingkirkan Toksin Dalam Badan
⋙Membantu Tingkatkan Stamina & Melawan Penyakit
⋙MAMPU Merawat Darah Tinggi
⋙Mengurangkan Kolesterol Dalam Darah
⋙MAMPU Merawat Kencing Manis
⋙MAMPU Merawat Sakit Gout
⋙Membantu MENURUNKAN Berat Badan

KURUS DENGAN CEPAT DAN BERKESAN
Nak kurus? Cepat dan berkesan?
⋙Tiada pantang larang. Boleh diambil bersama supplement lain.
⋙Dengan CMD Revell anda BUKAN SAHAJA dapat membuang toksin dalam badan… Malah dapat membekalkan nutrien penting sangat diperlukan oleh tubuh.
⋙CMD Revell terbukti Dapat membantu menurunkan Berat badan.
CMD REVELL
CMD REVELL

Bagaimana CMD Revell Bantu Turunkan berat badan ?
⋙Membantu mengawal selera makan (rasa cepat kenyang)
⋙Menyingkirkan toksin dalam tubuh
⋙Membekalkan Zat-zat yang diperlukan oleh tubuh
⋙Meningkatkan Stamina dan tenaga
⋙Merawat masalah sembelit
Produk ini juga terbukti berkesan dalam;
⋙Membakar lemak,
⋙Membuang toksin tubuh, ⋙Menyekat penyerapan minyak kedalam darah,
⋙Merawat Masalah Kencing Manis,
⋙Darah Tinggi
⋙Dan Lain-lain Penyakit

Tips Kurus?
Campurkan Segelas Air Suam + 1/2 perahan Lemon + 10 titik CMD, dan minum setiap pagi sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur.
Cuba timbang berat anda selepas seminggu! Lihat perubahan!
CMD REVELL berfungsi Singkir Toksik Dan Lemak daripada Badan, turunkan berat badan dalam masa hanya 2 minggu sahaja.

Berat: 120ml

01115644206

#cmdhydrod #cmd #cmdrevellmurah #cmdkurus

READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 013-9923 973
.
cmd.for.life .
ANDA KATEGORI OBES?
SUSAH NAK BERGERAK?
SUSAH NAK PILIH BAJU?
.
Nak tak titis² je?
.
CMD ~ Selain makanan sel, CMD juga detox air berlebihan dlm bdn kita. Sbb tu sape yg ambil CMD, perasan tak u all kuat kencing?? So sape yg bdn gemuk air, mmg cepat sgt turun kalau ambik CMD berbanding org yg gemuk lemak.
.
.
HYDRO D ~ Ia adalah CMD tetapi ada tambahan Vit D..Jd HD juga adalah makanan sel dan detox air berlebihan dlm bdn juga kerana sifat molekulnya sgt halus. Tetapi VIT D dlm HD merupakan agen utama utk meningkatkan metabolisma badan dan ia juga menjadi PEMANGKIN ( booster ) kpd proses pembakaran lemak sehingga 70% lebih cepat drp pembakaran lemak biasa tanpa VIT D.
.
Nak try CMD @ Hydro D?
.
#sayajual #sayajualcmd #infosihat #cmd #revell #cmdoriginal #cmdmurah #hydrod #cmdhydrod #hydrodoriginal #cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus"

READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 013-9923 973
.
cmd.for.life .
ANDA KATEGORI OBES?
SUSAH NAK BERGERAK?
SUSAH NAK PILIH BAJU?
.
Nak tak titis² je?
.
CMD ~ Selain makanan sel, CMD juga detox air berlebihan dlm bdn kita. Sbb tu sape yg ambil CMD, perasan tak u all kuat kencing?? So sape yg bdn gemuk air, mmg cepat sgt turun kalau ambik CMD berbanding org yg gemuk lemak.
.
.
HYDRO D ~ Ia adalah CMD tetapi ada tambahan Vit D..Jd HD juga adalah makanan sel dan detox air berlebihan dlm bdn juga kerana sifat molekulnya sgt halus. Tetapi VIT D dlm HD merupakan agen utama utk meningkatkan metabolisma badan dan ia juga menjadi PEMANGKIN ( booster ) kpd proses pembakaran lemak sehingga 70% lebih cepat drp pembakaran lemak biasa tanpa VIT D.
.
Nak try CMD @ Hydro D?
.
#sayajual #sayajualcmd #infosihat #cmd #revell #cmdoriginal #cmdmurah #hydrod #cmdhydrod #hydrodoriginal #cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus"

Terima kasih kak @nurazrreen , dh brpe byk kali dh repeat order CMD. Alhamdulillah 😄

RM55(65ML) SAHAJA EXC POS
RM85(120ML) SAHAJA EXC POS.
👉WS 0129971787 SEKARANG 😉

#cmdoriginal #cmdmalaysia #cmdoriginalmurah #cmdkurus #cmdkurusmurah #cmdkuantan #cmdkelantan #cmdkurussihat #prelovedmalaysia #prelovedmalaysiamurah #umpgambang #umppekan #uitmlendu #uitmmelaka #uitmdengkil #uitmpalam #ums #unimas #uitmperak #uitmmachang #umkjeli #gmikl #uum #unikl #iium

CMD REVELL - KURUS DENGAN CEPAT DAN BERKESAN
---------------------------------------------
.

Nak kurus? Cepat dan berkesan?
Tiada pantang larang. Boleh diambil bersama supplement lain.

Boleh diamalkan oleh ibu mengandung, dalam pantang dan menyusukan anak!! 100% semulajadi Hanya TITIK CMD REVELL sahaja dalam makanan/minuman anda. CMD mendetox toksin2, lemak2 & asid2 punca penyakit dalam badan Cepat, berkesan dan yang PENTING sihat!
.
.
CARA PENGGUNAAN CMD REVELL
------------------------------------------
.
️ CMD meningkatkan metabolisme dan memenuhi keperluan nutrisi dalam diet. ️ CMD 10 titis sebelum sarapan, 10 titis sebelum makan siang, 10 titis malam.
️ Setiap 10 titik dalam 500ml air
.
**Sila minum air yang banyak semasa pengambilan CMD untuk melancarkan proses detoksifikasi.

WASSAP 0145158587
#cmd #sayajualcmd #cmdrevell #cmdmalaysia #cmdmurah #cmdoriginal #cmdrevelloriginal #cmdrevellmurah #produkkurus #slimmingproduct #slimming #slimming #bestslim #cmd #cmdkurus#Slimming #miracleslimmingcoffeemurah #royalslimmurah #royaldetoxmurah #royaldetox#royalslim#auraslimshakemurah

READY STOCK!! READY STOCK!! READY STOCK!! .
.
CMD 120ml terbaik untuk semua! Mai la tengok khasiat CMD ni. ^_^

KHASIAT CMD 120ml:

Kencing Manis
Resdung
Darah Tinggi
Asma
Gout
Buasir
Barah Payudara & Usus
Begok
Meningitis & Thalasemia
Ceasarean Jantung & Bara
Jantung
Barah Otak
Darah Rendah
Strok
Angin Ahmar
Buah Pinggang
Migrain
Gastrik
Paru Berair
Kulit Kering
Berat Badan
Sakit Anggota Badan
Badan Letih
Kuat Merokok
Sakit Sendi
Kurang Selera Makan
Kecederaan & Patah Tulang
Ketagihan alcohol & dadah .
. .

Pm/WhatsApp for details: +601132017444

#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdmalaysia #cmdmineraldrops #cmd120ml #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #cmdrevell #cmdkurus #nakkurus #penawargout #penawardarahtinggi #hilangjerawat #penawarasma #penawarketagihrokok #cmdrevell #cmdrevellmurah #cmdrevelloriginal #cmdrevelloriginalmurah

READY STOCK!! READY STOCK!! READY STOCK!! .
.
CMD 120ml terbaik untuk semua! Mai la tengok khasiat CMD ni. ^_^

KHASIAT CMD 120ml:

Kencing Manis
Resdung
Darah Tinggi
Asma
Gout
Buasir
Barah Payudara & Usus
Begok
Meningitis & Thalasemia
Ceasarean Jantung & Bara
Jantung
Barah Otak
Darah Rendah
Strok
Angin Ahmar
Buah Pinggang
Migrain
Gastrik
Paru Berair
Kulit Kering
Berat Badan
Sakit Anggota Badan
Badan Letih
Kuat Merokok
Sakit Sendi
Kurang Selera Makan
Kecederaan & Patah Tulang
Ketagihan alcohol & dadah .
.
.
👉 RM84 free postage SM .
.

Pm/WhatsApp for details: +601132017444

#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdmalaysia #cmdmineraldrops #cmd120ml #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #cmdrevell #cmdkurus #nakkurus #penawargout #penawardarahtinggi #hilangjerawat #penawarasma #penawarketagihrokok #cmdrevell #cmdrevellmurah #cmdrevelloriginal #cmdrevelloriginalmurah

READY STOCK!! READY STOCK!! READY STOCK!! .
.
CMD HYDRO D (120ml)

APA BEZA CMD & CMD HYDRO-D?
.
Kedua2 produk ini adalah keluaran Revell yang mempunyai fungsi yang sama tapi CMD Hydro-D ada tambahan vitamin D, sebab itu dinamakan CMD Hydro-D.
.
Apa Khasiat Vitamin D?
CMD + VITAMIN D = HYDRO D
..
Vitamin D merupakan vitamin yang amat kita perlukan kerana ia memberikan banyak kebaikan dan khasiat kepada kita.
Kenapa vitamin D sangat penting untuk kesihatan tubuh badan kita?
✅ Ia membantu menguatkan tulang
✅ Membantu menyarapkan kalsium ke dalam tulang
✅Vitamin D + Calcium membantu mengelakkan tulang rapuh dan retak
✅Mengurangkan risiko kencing manis
✅Mengurangkan risiko multiple sclerosis
✅Membantu mengurangkan masalah kemurungan
✅Kajian menunjukkan bahawa org yg mempunyai masalah berat berlebihan mempunyai tahap vitamin D yang rendah
✅Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅Mengurangkan risiko kanser
⛔Apa yang menyebabkan anda kurang vitamin D?
= Umur 50 tahun ke atas
= Mempunyai berat badan berlebihan
= Alahan kepada susu dan lactose
= Mempunyai penyakit hati dan pencernaan
😊 .
.
👉 RM88 free postage SM.

Pm/Whatsapp for details: +601132017444

#cmd #cmdoriginal #cmdmurah #cmdhydrod #cmdhydrodoriginal #cmdhydrodmurah #cmdhydrod120mlmurah #cmdhydrod120ml #hydrodcmd #cmdkurus #produkkurus #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #kuruskanbadan #kurangberatbadan #nakkurus #badankurus #ubatkurus #badankurus

READY STOCK!! READY STOCK!! READY STOCK!! .
.
CMD 120ml terbaik untuk semua! Mai la tengok khasiat CMD ni. ^_^

KHASIAT CMD 120ml:

Kencing Manis
Resdung
Darah Tinggi
Asma
Gout
Buasir
Barah Payudara & Usus
Begok
Meningitis & Thalasemia
Ceasarean Jantung & Bara
Jantung
Barah Otak
Darah Rendah
Strok
Angin Ahmar
Buah Pinggang
Migrain
Gastrik
Paru Berair
Kulit Kering
Berat Badan
Sakit Anggota Badan
Badan Letih
Kuat Merokok
Sakit Sendi
Kurang Selera Makan
Kecederaan & Patah Tulang
Ketagihan alcohol & dadah .
. 👉 RM84 free postage SM .
.

Pm/WhatsApp for details: +601132017444

#cmd #cmdmurah #cmdoriginal #cmdmalaysia #cmdmineraldrops #cmd120ml #produkkesihatan #produkkesihatanmurah #produkkesihatanoriginal #cmdrevell #cmdkurus #nakkurus #penawargout #penawardarahtinggi #hilangjerawat #penawarasma #penawarketagihrokok #cmdrevell #cmdrevellmurah #cmdrevelloriginal #cmdrevelloriginalmurah

Hai semua selmt petang🙋😊..
Sy ingin cerita mcam mana sy blh tertarik dengan cmd nie...😳😆
Sbb ny cmd blh membantu meyingkirkan pelbagai penyakit..baru2 nie masyallah😨😱 tiba sy kena gatal xdijangka sy ap lagi xtahan gatal try la cmd allhmdulilah kuman gatal makin kecut sekarang dh blh tarik nafas lega huhuhu..xcuba xtau lgi hasil ny..pm info 👉+60197650591
#Cmdoriginalmurah#cmd65ml #cmdhydrod #cmdborongmurah#cmdkurus#cmdlelalah#cmdkakmekorifdbackcust#cmdhydrodoriginal#cmdrevelloriginal#cmdrevellmineraldrop#cmdhydrodoriginalborong#cmdpenawar1001penyakit#cmdpower#

Most Popular Instagram Hashtags