#ciaciacia

38029 posts

TOP POSTS

Lain orang lain taste
Kredit: @arelzrrr
.
โœ… DM pickupline anda
โœ… Tag si dia/ rakan awak ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

ku masih untuk mu๐Ÿ’• #ciaciacia #cameronhighlands #ef

Awak gaji dah masuk, bila lagi awak nak masuk dalam hati saya ? ๐Ÿ˜… #ciaciacia #siscuba

Kalau kat situ tempat letak kereta pensyarah sahaja ๐Ÿค” Tempat letak hati awak kat mana ye ? #ciaciacia ๐Ÿคง

If I had to pick between laughing together and crying together, I would pick crying because Iโ€™d never want you to cry alone. #ciaciacia #bolehteghatuh
HB ibu mawar. Love u. ๐Ÿ˜˜

Today is my first day of working as part timer . I closed my eyes and i did it .. It was terrifying but at the same time exciting. #AbamChef #CariDuitUntukBakalZaujah #CiaCiaCia

Can't thank you enough for everything that you've done for me and Awang Aqif. Thank you @alifrosli ๐Ÿ˜˜ #ciaciacia #alhamdulillah #setahunsekalijerpun #janganmuntahhijau #haha

Bulan syawal dah habis, bulan madu kita bila nak start? ๐Ÿ™ˆ๐ŸŒ™ #ciaciacia #brocuba

Awak semua dlm gmbar ni tahu apa beza awak semua dngn buah harum manis?

Buah harum manis setahun sekali ada,tapi awk semua hari2 ada di hati saya๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜‰
#ciaciacia#anakmakayah

MOST RECENT

Bulan syawal dah habis, bulan madu kita bila nak start? ๐Ÿ™ˆ๐ŸŒ™ #ciaciacia #brocuba

Awak gaji dah masuk, bila lagi awak nak masuk dalam hati saya ? ๐Ÿ˜… #ciaciacia #siscuba

Dear sakinah....
Kredit: @jeffradzi
.
โœ… DM pickupline anda
โœ… Tag si dia/ rakan awak ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

pahitnya kopi tapi kalau tambah susu ia akan jadi sedap.
macam tu jugak saya.pahitnya hidup tapi kalau tambah awak akan jadi.... #ciaciacia
#jangankecamsaya

Kalau kat situ tempat letak kereta pensyarah sahaja ๐Ÿค” Tempat letak hati awak kat mana ye ? #ciaciacia ๐Ÿคง

Hajatnya nak jadi model tapi tak lepas. Biarlah saya jadi model utk anak2 kita nanti.. #ciaciacia #pickupline #akuyangpakaikoyangpanas #inisemuapoyo #sayasukabergurau #nantisayadelete

Dialah yg bikin hatiku merana... #ciaciacia #daddybirthdaydinner #24072017 @arekobest ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

Lebih baik jujur daripada menipu. Jgn buat manusia lain tak ada perasaan ๐Ÿ˜‚ #CIACIACIA

Pembuangan LAWAS!!! .
Perut kempis!! .
Kenyang!!! .
Jom kurus, cantik, sihat...
. . .
KHASIAT C-HAT COFFEE

C-HAT, KURUS, CANTIK
โœ”Aroma kopi sebenar yang sungguh memikat
โœ”Rasa sedap penuh khasiat
โœ”GABUNGAN EKSTRAK HERBA DAN PEMAKANAN SUNNAH
CUBA DULU BARU TAHU

Kandungan
C-HAT coffea.

Habbatus Sauda, chia seeds, arabic gum, ekstrack rerama , kurma ๐Ÿ’ฐHarga RM 30 ๐Ÿ”ฎ meningkatkan tenaga ๐Ÿ”ฎ sesuai untuk lelaki wanita, seisi keluarga
๐Ÿ”ฎ mengurangkan kelesuan pada tubuh
๐Ÿ”ฎ membantu singkirkan toksin dalam badan
๐Ÿ”ฎMenurunkan gula dalam darah
๐Ÿ”ฎ meningkatkan stamina serta memberikan kecerdasan
๐Ÿ”ฎMenurunkan berat badan
๐Ÿ”ฎ Mengatasi masalah kencing kotor
๐Ÿ”ฎ membuang angin, melawaskan sistem pembuangan
๐Ÿ”ฎ Mengubati gangguan usus Hanya secawan โ˜• ๐ŸŽˆMemberikan tenaga segera
๐ŸŽˆMembuang Angin dalam Badan..
๐ŸŽˆMembantu masaalah Sembelit
๐ŸŽˆMembantu masaalah Gastric
๐ŸŽˆMengurangkan rasa Mengantuk..
๐ŸŽˆRahsia Awet Muda..
๐ŸŽˆTidak menyebabkan sakit kepala
๐ŸŽˆ Menu diet harian
๐ŸŽˆBaik untuk sistem penghadaman ๐Ÿ’กIanya boleh diambil pada bila-bila masa sahaja.
๐Ÿ’กSesuai untuk lelaki, wanita seisi keluarga
๐Ÿ’กWanita Hamil juga boleh minum
๐Ÿ’กIbu berpantang juga disarankan

Whatsapp 017-9275256
. .
#setbersalin #likeforlike #keputihan #ketatkanvagina #jamuonline #jamuawetmuda #farajlonggar #kisahrumahtangga #kentutvagina #arabicgum #suamisayang #masalahrahim #kopikurus #manjakani #jamukuat #ibumengandung #kopichiaseeds #jamuterbaik #jamu #setberpantang #jamuhebat #ciaciacia #auraqaseh #aydajebat
#jamusubur

Awak jgn main nyorokยฒ eh , sbb lelaki macam awak susah saya nak cari .. ๐Ÿ˜œ๐Ÿ’• #ciaciacia
#hatikamekhatikitak

Bila muka dah photostat ๐Ÿ˜ @azwan.bakar
#anakberanak #anakbapak #mukaphotostat

Most Popular Instagram Hashtags