#cerpon

MOST RECENT

Instrumen pemberian dari dosen yang sangat inspiratif, Bpk. #asepnata 🙏🙏
Beliau membuat alat musik ini dari pelok buah mangga yang dikreasikan menyerupai alat musik "Okarina" singkat cerita alat musik ini dinamakan "Pelocarina" .
.
#pelocarina #okarina #ocarina #worldinstruments #aerophone #asepnata #cerpen #cerpon

Ga kerasa si lele bentar lagi 2 taun,, perasaan baru kemaren ngeden😅
Sebagai newbie mom banyak banget kesalahan yg dibikin dlm ngurus anak, kaya awal2 udel si lele infesksi karna ga di cuci2, lah menejetehe itu udel sebelum ouput kudu di cuci, maklum g punya mama yg bsa ditanya soal bayi, smua otodidak by felling aja. Felt guilty karna ngerasa gagal ngurus anak, seminggu pasca ngelaahirin lele harus masuk incubator karna kuning (kek gigi aja😪) dan itu adalah hal tersedih setelah kejadian si udel infeksi dan asi yg susah di pumping. Karna bayi g bsa di nenin langsung dan asi yg kurang, kepaksa deh si lele harus pke sufor biar ga kelaperan, sedih pisan karna cita2 banget mo ngasih asi exclusive, tapi ya mo gmn lagi. Duahari titip rs sehari cuma dua tiga kali bulak balik rs cuma buat ngasiin asi dan g seberapa asinya palingan 30 mil, tiap nengokin di mobil smbil pumping ribet dah, perjuangan.. Pulang2 si lele mukanya bruntusan, mungkin karana kepanasan di incubasi, tapi juga ternyata lele alergi susu sapi, jadi deh musti pke susu soya.. Et mahal bet susunya, diakalin sembunyi2 beli SGM da harganya jauh bgt sama isomil😅, ketauan kakenya si lele, eke dimarahin jadi hrs ttp make si susu yg harganya bikin puyeng.. Yg penting lele sehat deh apapun mak mah, makan sama nasi dikasih garem doang sama di taburin ayam dikit gpp deh🤣..
Duh kepanjangan, kaya ada yg mo baca aja (bobo akh.. 😴)
#cerpen #newbie #mom #momstory #fightingmom #fights #baby #newborn #boy #my happiness #cerita #cerpon #ngarang #kumahaeke

"kekuatan, kecepatan,kemampuan fisik yang bagus, bukan berasal dari keturunan, bakat, atau faktor ginetik. Semuanya itu kita hasilkan dari kedisiplinan dan kerja keras selama latihan"
By: Ambar fauzi

Pesan kepada kawan2 jangan lupa berolahraga , kita tidak akan sakit karena olahraga, justru sakit datang karena kita tak pernah menyempatkan diri untuk berolahraga , mungkin karena sibuk tapi kebanyakan pasti rasa malas.
Mungkin sebagian org berkata sakit, kuat itu qodar allah... Iya manusia itu diberi oleh allah, rasa sakit, rasa sedih perpisahan, rasa takut, rasa bahagia.. Saya ketik ini tanpa menyepelekan qodarnya allah .... kita kan manusia diberikan allah kemampuan untuk berpikir dan mengungkapkan sesuatu bolehlah ngetik kata kata bijak kayak orang-orang. nabi juga bersabda kurang lebih begini kepada umatnya untuk mengajak berolahraga, seperti berlatih renang, memanah, berkuda... Dan semua agama mengajarkan untuk menjadi lebih baik dan menjaga pemberian tuhan yaitu nikmat sehat.
Sebenarnya saya cocok jadi penulis karena bisa ngetik banyak 10 sampe 100 kali lipat dari ini..... 😬😬😬😘
#motivasi #gajelas #ngomongapasih #katabijak #sobijak #olahraga #instagram #atletik #cerpen #ketikan #nopel #cerpon

#repost @ngumbara_
• • •
Hiji sonten,
saurang ibu nu tos mending sepuh,
nuju calik dina korsi ditépas bumi
direncangan ku saurang putrana.
-
Jang, anaking,
ari itu kembang naon?"
pokna si ibu bari nunjuk kana kmbang nu ngajéjér diburuan bumina.
-
Etatéh kembang melati bu.
waler putrana
pondok.
-
Ari nu itu kembang naon?
saur si ibu deui bari nunjuk kana kmbang dina pot nu aya di juru teras.
-
Eta ogé sami bu,
kmbang melati..
waler
putrana rada nyentak.
-
Anu ka-3x na si ibu tumaros deui,
Ari nu itu?
bari nunjuk kana kmbang nu digantung dina pot,
-
Ya ampun ibu, éta oge sami.
Tingali atuh
rupi sareng bentukna ogé kapan sami!!
waler putrana nyentak ambeuk.
Tidinya,
si ibu henteu tumaros deui,
mung katingal cai socana nyurucud kaluar maseuhan damisna.
-
Ibu kunaon nangis?
saur putrana heraneun.
Ibu sedih, 30 taun anu katukang,
hidep
nanya ka ibu hal anu sarupa jiga tadi nepi ka 10x,
ibu ngajawab kalayan sabar jeung pinuh ku kadeudeuh.
-
Tapi naha tadi ibu karék oge nanya 3x ka hidep,
hidep nyentak ka ibu jiga nu ambek?"
waler si ibu bari ngusapan cai panona.
-
Tidinya putrana langsung nyu'uh kana lahunan si ibu bari nginghak nangis nyuhunkeun pangapunten.
***
-
Baraya, kadeudeuh nu janten sepuh ka urang,
khususna ibu kalintang ageung sareng teu aya watesna..
Kasabaran anu janten sepuh dina miara
sareng ngarumat putrana,
estuning kasabaran anu sajati. Aranjeuna, hususna ibu,
tulus sareng ihlas mikadeudeuh ka urang
tanpa ngaharepkeun imbalan. Kapeurih,
kanyeri sareng kacapean aranjeuna dina
ngarawat urang moal aya bandinganana.
Baraya, mangga kanu gaduh keneh sepuh,
jagi, rawat sareng bagjakeun aranjeuna ku kadeudeuh sareng kaikhlasan urang anu saleres-leresna,
Omat, ulah bade aya rasa
kapaksa komo deui kasangheuk.
Sing emut,
kadeudeuh aranjeuna kaurang
moal tiasa digentosan ku naon baé,
-
Haturnuhun baraya,
wilujeng ngabagjakeun
nu janten sepuh.
-
#cerpon
#sunda

Hiji sonten,
saurang ibu nu tos mending sepuh,
nuju calik dina korsi ditépas bumi
direncangan ku saurang putrana.
-
Jang, anaking,
ari itu kembang naon?"
pokna si ibu bari nunjuk kana kembang nu ngajéjér diburuan bumina.
-
Etatéh kembang melati bu.
waler putrana
pondok.
-
Ari nu itu kembang naon?
saur si ibu deui bari nunjuk kana kembang dina pot nu aya di juru teras.
-
Eta ogé sami bu,
kmbang melati..
waler
putrana rada nyentak.
-
Anu ka-3x na si ibu tumaros deui,
Ari nu itu?
bari nunjuk kana kembang nu digantung dina pot,
-
Ya ampun ibu, éta oge sami.
Tingali atuh
rupi sareng bentukna ogé kapan sami!!
waler putrana nyentak ambeuk.
Tidinya,
si ibu henteu tumaros deui,
mung katingal cai socana nyurucud kaluar maseuhan damisna.
-
Ibu kunaon nangis?
saur putrana heraneun.
Ibu sedih, 30 taun anu katukang,
hidep
nanya ka ibu hal anu sarupa jiga tadi nepi ka 10x,
ibu ngajawab kalayan sabar jeung pinuh ku kadeudeuh.
-
Tapi naha tadi ibu karék oge nanya 3x ka hidep,
hidep nyentak ka ibu jiga nu ambek?"
waler si ibu bari ngusapan cai panona.
-
Tidinya putrana langsung nyu'uh kana lahunan si ibu bari nginghak nangis nyuhunkeun pangapunten.
***
-
Baraya, kadeudeuh nu janten sepuh ka urang,
khususna ibu kalintang ageung sareng teu aya watesna..
Kasabaran anu janten sepuh dina miara
sareng ngarumat putrana,
estuning kasabaran anu sajati. Aranjeuna, hususna ibu,
tulus sareng ihlas mikadeudeuh ka urang
tanpa ngaharepkeun imbalan. Kapeurih,
kanyeri sareng kacapean aranjeuna dina
ngarawat urang moal aya bandinganana.
Baraya, mangga kanu gaduh keneh sepuh,
jagi, rawat sareng bagjakeun aranjeuna ku kadeudeuh sareng kaikhlasan urang anu saleres-leresna,
Omat, ulah bade aya rasa
kapaksa komo deui kasangheuk.
Sing emut,
kadeudeuh aranjeuna kaurang
moal tiasa digentosan ku naon baé,
-
Haturnuhun baraya,
wilujeng ngabagjakeun
nu janten sepuh.
-
#cerpon
#sunda

Gali : Jatuh cinta itu rasanya seperti apa , nene ?
.
Nene : Jatuh cinta itu rasanya seperti bukan dirimu
.
Gali : maksudnya ?
.
Nene : Saat jatuh cinta kamu berpikir seratus kali apa yg salah dengan dirimu, padahal selama ini kamu merasa tidak ada yg salah dan begitu nyaman dengan hidup mu apa adanya.
.
#cerpon #cerita #pondok

Cerpon hela weh..
Di hareupeun toko,
aya budak ngora keur nangtung.
Dangdananana modél ayeuna, maké calana lévis merecet warna bulao, kaos ketat, sapatu jangkung jeung maké jakét hideung bahan asli kulit.
.
Kacamata hideung nangklék dina tarangna.
Leungeun kénca asup kana saku jakétna,
ramo leungeun katuhuna nyapit udud sabari dikenyot bangun nu nikmateun pisan, tuluy haseupna diserebungkeun lalaunan.
Acan gé satengahna,
lung wé udud téh dipiceun tuluy dikekesek ku sapatuna.
Nempo polah budak ngora kitu,
bapa-bapa nu nangtung gigireunana melong. Ngarasa dipelong, si budak ngora malik melong deui.
.
Papelong-pelong.
"Aya naon, Pa?" budak ngora nanya bari cekrés deui nyeungeut udud.
"Ah henteu...! Lain, Jang. Bapa mah ngarasa nyaah wé éta duit dibeuleuman kitu.
Coba geura nya, lamun sapoé béak dua bungkus wéh, pan sabulan pasti geus 60 bungkus. Harga udud sabungkusna dua puluh rébu,
sabulan téh sajuta dua ratus rébu.
.
Sataun geus sabaraha?
Komo deui sapuluh tahun geura wé pék itung! Mun éta duit dikumpulkeun,
boa bisa kabeuli imah atawa mobil." ceuk bapa-bapa.
.
Si budak ngora teu némbalan. Tapi sirahna unggut-unggutan jiga nu ngartieun omongan éta bapa-bapa.
Biwirna manyun, tuluy maju aya kana sapuluh sénti mah.
.
"Ari Bapa teu ngaroko?
si budak ngora nanya.
"Henteu Jang, ti bubudak gé can pernah".
"Bapa gaduh mobil?
"Ah, boro-boro mobil, rorompok gé ngontrak kénéh jang.
"Abdi mah, mobil gaduh. Rorompok gé alhamdulillah tos gaduh."
ceuk budak ngora bari ngaléos.
Si bapa ngan ukur bati olohok.
.
.
Hampura sanes bade nyindir nu teu udud mung cerpon.
#cerpon

Survei membuktikan. Sebagian orang yg lahir di thn 90an kebawah saat ini di sulap jadi era firaun ngabenguk wkwk meni jauh gusti halah.. Ah kami mah slow sajah lah mengikuti ritme yg ada 🙆 WEETTA...DA DA SIEETAA MAHHH EWEH GANTINA BARUDAK hahaa
#bebelengekan
#cerpen
#cerpon
#ceria
#esia
#smartpren
#kontersuganmah

Obrolan jongkok aku dan kawanya dari kawan aku
(Baca nepi ka beres,mun teu beres balikna aya nu nyeugat)
Pada suatu malam, tepatnya jam 20:20 beres film naruto,,, Aku keluar dan tiba" berpapasan dengan kawannya dari kawan aku yg baru pulang kuliah,, dan aku mau sapa dia, takut dia ga kenal, ga di sapa takut di sangka sombong,,, dan akhirnya saya memberanikan diri untuk menyapa ,,,, Aku: woi brow (karna aku lupa namanya)
Bro: woi juga men,,,(sambil kebingungan karna dia juga lupa dengan saya)
Aku: balik timana maneh?
Bro: kuliah atuh men
Aku: oh balik kuliah,jeung si gangsing sok sering panggih bro?
Bro: wah geus lila jeung si eta tara panggih, tisaprak milu jeung lanceukna dagang mie ayam
Aku: geus sukses merennya,, eh geus cicing didieu heula lah bari cingogo, rek ngopi?
Bro: oh hayulah, sayamah torabika susu weh men,
Aku: oke bro,,,
*Dan akupun langsung memesankan dua gelas kopi ke si ibi warung,,,
Aku: kopi torabika susu hiji, gudey hiji,,,
Bibi warung: mangga kasep yeuh kopina,,, tapi omat kocek heula kasep,, bibi hilap teu nyandak senok
Aku: okey bi,,,
* akupun langsung bawa kopi itu ke si bro, dan pas aku jongkok dan si bro ngocek kopi,, secara sepontan aku dan si bro langsung saling pandang dan tiba" dari gaya aku jongkok dan dari gaya dia ngocek kopi,, kami langsung saling kenal
Aku: jupri??? Apakah kamu jupri si tukang bajigur???
Bro: ucup,,, kamu ucup kan??? Si tukang cuangki
Aku: iyah akumah ucup
Bro: emang aku juga jupri
*jadi dari kisah cerita itu, ternyanta kita punya gaya masing" yg tak bisa dilupakan , aku yg khas dengan jongkok karna sering ngeladeni yg jajan cuanki, dan jupri bisa saya kenal dari gaya ngocek ketika dia dagang bajigur (si jupri bohong, katanya balik kuliah, padahal balik dagang bajigur)
*****The end,,, * omat beresan deui samakna,,uwihna ulah pasuntrung suntrung hey hey hey
#aslicangkeul #cape #ngabuburitnepipohobukapuasa #cerpon

Saurang anak datang ka bapana terus nanya polos .
.
”Apa, naha urang tiasa hirup teu ngadamel dosa dina sataun? .
Bapana kaget ku pananya anakna nu masih leutik:"
.
” Moal tiasa kasep …“
.
Si Anak ningali bapana; nanya deui .
.
”Oh…, kumaha upami sabulan , tiasa hirup teu ngadamel kalepatan ?
.
Bapana gumujeng.…
”Mungkin teu tiasa oge kasep ”
.
”OK Apa , kumaha upami sajam. Tiasa urang hirup teu ngadamel dosa ?
.
Akhirna bapana ngawaler. “ Tah mun ieu mah, mungkin tiasa kasep …”
.
Si Anak seuri atoh
”Upami kitu abdi bade ngajalankeun kahirupan nu leres, ti jam ka jam, moal ngadamel dosa "
.
Eta jawaban si Anak ngandung kabeneran nu sajati.
.
Jadi hayu urang nyorang kahirupan ti jam ka jam tanpa ngalakukeun kasalahan.
.
Tina latihan nu alit atanapi sederhana, bisa ngajadikeun kabiasaan nu sae.
.
Naon anu urang biasa lakukeun, bisa jadi sipat,nu engkena robah jadi KARAKTER…
.
HIRUP 1 JAM TANPA :
.
a. Ambek
b. Hate nu jahat
c. Pikiran negatif,
d. Ngagogoreng batur
e. Sarakah
f. Boros
g. Sombong
h. Ngabohong
i. Palsu
.
Teras di ulang deui sa jam saterasna .
.
HIRUP 1 JAM KU .
a. Mikanyaah ka sasama…
b. Damai,
c. Jujur
d. Sabar
e. Hate nu lemah lembut
f. Tulus
.
Ngawitan ti jam ayeuna .
Sa jam nu sederhana, tapi bisa jadi hartosna penting dina kahirupan 10 taun ke payun, bisa jadi dugi ka akhir hayat
.
Aduh saleresna sesah, tapi teu aya nu teu mungkin .
#lenyepaneun
#cerpon
#mugia
#mangpaat

Saya sama seperti nya dengan kucing .
Kucing itu cuma minta sisa makan kalian ,, tapi dengan tega nya kalian mengusir nya
Begitu juga saya cuma minta sisa cinta kamu ,, tapi kamu dengan tega nya miceun aku :'( Jadi sedih
#Cerpon

"Aku tunggu matahari yang akan memberikan kehangatan setelah angin malam menghembuskan semua kerinduan ku akan seorang yang belum dapat ku kumiliki. Dan aku percaya bahwa sinar mentari pagi dapat memberikan kehangatan untuk jiwa ini, begitupun dengan semangat yang saat itu hampir saja padam tergenang hujan yang tak kunjung henti disiang hari.
Aku tunggu, ya aku tunggu kau matahari ku. Berilah sedikit semangat pagi mu." Hadits riwayat Ujang AC.
#pantun
#cerpen
#cerpon
#quote
#puisi
#pungli
#punggawaliar
#hunter
#sunrise
#dawn
#high
#siluet
#pemalubertopeng

Most Popular Instagram Hashtags