#celebritimalaysia

MOST RECENT

Bila ada yang baru jangan pernah lupa akan yang lama.hargailah sumbangan mereka biarpun pengabdian seni mereka tidak meminta belas dari sesiapa.

@monoloquerasmi #bunyibarumalaysia #monoloquerasmi #musicmalaysia #musicnusantara #musician #bnw #bnwphotography #bnwmood #bnw_of_our_world #celebritimalaysia #celebrity #igmalaysia #igmaster #hermantino @hermantino512

🌸 JAMU RAPAT HOMEMADE BLINKBLINK 🌸

RM 45 tidak termasuk pos.
JAMU RAPAT hanya menggunakan bahan2 semulajadi..😁 🌹 Jamu ni di buat sendiri di
rumah pengasasnya.. menggunakan ramuan herba asli semulajadi sahaja...tanpa pengawet 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
KHASIAT JAMU RAPAT BLINKBLINK
🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺 🌸🌺🌸🌺🌸🌺 πŸ’•Melewatkan process penuaan.
πŸ’• Mengatasi masalah keputihan. πŸ’• Membuang angin berlebihan diΒ  dalam badan. πŸ’• Mengembalikan kecergasan selepas bersalin. πŸ’• Membantu dalam pengecutan rahim Β·
πŸ’• Melangsingkan badan dengan membantu dalam menegangkanotot-otot.
πŸ’• Merangsangkan pengeluaran hormon yang dapat melancarkan perjalanan darah dan kitaran haid wanita sekaligus mengurangkan sakit senggugut ketika haid.
πŸ’• Memperbaiki dan menegangkan/mengetatkan tisufaraj.
πŸ’• Membantu menegangkan payudara.
πŸ’• Menegangkan otot dan sendi. Β·Β  Membantu memulihkan luka dan menambah tenaga.
πŸ’• Membantu melicinkan kulit. πŸ’• Membuang toksid dalam badan.
πŸ’• Melancarkan peredaran darah ke organ wanita untuk meningkatkan kadar oksigen bagi kesihatan dan fungsi organ.
πŸ’• Menambahkan nafsu syawat. πŸ’• Mengatasi masalah keputihan dan bau .
πŸ’• Menyuburkan rahim.
#jamurapat #jamukampung #jamu #wanitamelayu #onlineshop #sayajualjamu #jamuwanita #celebritimalaysia #bazaronline #saunadirumah #sayajual #jualbeli

🌸 JAMU RAPAT HOMEMADE BLINKBLINK 🌸

RM 45 tidak termasuk pos.
JAMU RAPAT hanya menggunakan bahan2 semulajadi..😁 🌹 Jamu ni di buat sendiri di
rumah pengasasnya.. menggunakan ramuan herba asli semulajadi sahaja...tanpa pengawet 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
KHASIAT JAMU RAPAT BLINKBLINK
🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺 🌸🌺🌸🌺🌸🌺 πŸ’•Melewatkan process penuaan.
πŸ’• Mengatasi masalah keputihan. πŸ’• Membuang angin berlebihan di dalam badan. πŸ’• Mengembalikan kecergasan selepas bersalin. πŸ’• Membantu dalam pengecutan rahim Β·
πŸ’• Melangsingkan badan dengan membantu dalam menegangkanotot-otot.
πŸ’• Merangsangkan pengeluaran hormon yang dapat melancarkan perjalanan darah dan kitaran haid wanita sekaligus mengurangkan sakit senggugut ketika haid.
πŸ’• Memperbaiki dan menegangkan/mengetatkan tisufaraj.
πŸ’• Membantu menegangkan payudara.
πŸ’• Menegangkan otot dan sendi. Β· Membantu memulihkan luka dan menambah tenaga.
πŸ’• Membantu melicinkan kulit. πŸ’• Membuang toksid dalam badan.
πŸ’• Melancarkan peredaran darah ke organ wanita untuk meningkatkan kadar oksigen bagi kesihatan dan fungsi organ.
πŸ’• Menambahkan nafsu syawat. πŸ’• Mengatasi masalah keputihan dan bau .
πŸ’• Menyuburkan rahim.
#jamurapat #jamukampung #jamu #wanitamelayu #onlineshop #sayajualjamu #jamuwanita #celebritimalaysia #bazaronline #saunadirumah #sayajual #jualbeli

Au de natural... nampak tak kain kat pocket tu??? For ur info its my son’s bib.. were looking all around shah alan to look for a hanky,went back to e hotel,saw that and i wore it like a lucky charm... ahahaha.... now they know... tq @fareeznasir for this shot... aku rasa hensem mcm chicano eseeeeeee!!!! Thank you @burton_my for this awesome suit.. tq @ikimfm n @tvalhijrah114 ... #burtonmenswearmy #burtonmenswear #an17 #tvalhijrah #celebritimalaysia #artismalaysia #malaysiansinger #malaysia #singapore #penyanyi #suaraacademy #adeepnahar #instafamous #instadailyphoto #instafoto

Tq for publisity

Bersama Duta HASY
@erman_rockanova di media online @dreammusicmy mempromosikan artis produk Hasy serta acara2 yang di taja oleh @hasymalaysia

HASY PERFUME
#hasymalaysia #hasyperfume #hasy #perfumer #perfume #celebritimalaysia #artis #pewangibadan

promosi HASY PERFUME EDP @datarancentrio Seremban 2 depan Mydin . Meh lah singgah.. pilihan bauan yang memikat hati dan pasangan anda..jangan salahkan sesiapa..tapi ni semua penangan HASY PERFUME tau !!!! #hasymalaysia #hasyperfume #hasy #hasyedp #celebritimalaysia #shahsamudera #samudera #pewangibadan #pewangi #artist #rockband

BILA ARTIS TERKENAL PUN PUAS HATI.. Alhamdullilah dan terima kasih kepada SHAH SAMUDERA kerana memilih HASY.

pilihan bauan yang memikat hati dan pasangan anda..jangan salahkan sesiapa..tapi ni semua penangan HASY PERFUME tau !!!! #hasymalaysia #hasyperfume #hasy #hasyedp #celebritimalaysia #shahsamudera #samudera #pewangibadan #pewangi #artist #rockband

HARI2 TRY BAU..AKHIRNYA HASY EDP JADI PILIHAN. TQ SIS

Tq sis support Hasy EDP . Kasi harum sebelum masuk final Karaoke .
#hasymalaysia #hasyperfume #hasy #perfumer #perfume #celebritimalaysia #artis #pewangibadan

SEMAKIN RAMAI CELEBRITI ARTIS DAN VVIP MEMPERCAYAI JENAMA HASY

HASY PERFUME DRAKKER & HUGO MENJADI PILIHAN

SHAH SAMUDERA BAND

Tq bro support Hasy EDP . Kasi harum sebelum jadi juri dan show malam ni di Festival Pantai Tanjung Balau.

#hasymalaysia #hasyperfume #hasy #perfumer #perfume #celebritimalaysia #artis #pewangibadan

Handsock Ainisha

RM15 sepasang

Tidak termasuk harga pos *abaikan urat ditanganku😊

#handsocks #handsockdenim #handsockmurah #handsockmuslimah #pakaianmuslimah #bajumuslimah #celebritimalaysia #stokinsoka

.
On set as Linda dalam #misidaniacun bersama Dr.Dani ( @dazrin88 ) & JM Dania ( @nienabaharun ) yg kononnya datang melawat Sofia sambil mengorat depan rumah patient..
.
Dr.Dani ni memang macam2 tau. Nak kena godang Dr.Dani ni. Apa pun JM Dania dan Dr.Dani ni memang sporting habis tau!
.
Arahan @datotsjeffry
Production Pentas Wayang
.
#misi #cun #drama #dramaepisod #rtm #rtm1 #shooting #mua #mekapartiskelantan #pelakon #artismalaysia #celebritimalaysia

.
Aksi dan keletah misi..
3 dara pingitan yg comel..
.
@aemma_91
@nienabaharun
@livoniarickyguing
.
Dalam drama bersiri 13 episod..
#misidaniacun yg masih dalam penggambaran..
.
Arahan : @datotsjeffry
Production : Pentas Wayang
.
Penaja :
#rosetyara #beevenom
#tati #hakukacoffee
.
#misicomel #disebaliktabir #drama #dramabersiri #13episod #artismalaysia #mua #celebritimalaysia #makeupartist #celebritymakeupartist

Bersama si cantik manis @dianarafar . Jelita menggayakan ikonik hijab kami Los Angeles blue πŸ’™
Such an honour bertemu beliau in person.
#Hijabfortraveller #ryaneeslosangeles #hijabfortravellerscampaign #Hijabfortraveler #hijabfortravellerhalloffame #hfttestimoni #hfttestimonial #tn50 #klfw #celebritimalaysia #dianarafar

Most Popular Instagram Hashtags