#cehwah

205 posts

TOP POSTS

Done Degree
Road to Master
#cehwah

Jadilah yang terhebat untuk disampingku Tanpa syarat #cehwah#haha#goodnight

Alhamdullilah semua telah berjaya, apepun jangan lupa pesanan abang. Wakakaka
#cehwah #lemakman #uniten

Tinggalkan aku disini untuk meniti kehidupan yang hakiki.pergilah dirimu untuk mencari sebuah kehidupan yang realiti..Goodluck sayang.:*
#tiba2 keluar kata2 tu
#bijak jugak aku dlm berkata kata
#cehwah
#NNSMI

Ey sape to.. Nant terserempak kat kampus tegur2 la.. Hahha.. #anakbuahpalingsayangke😝😝
#cehwah
#doneKenduriDoaSelamat

Arini cuti.... Arini rajin pulak aku ni hahahahah..... En.suami ot... Pn.isteri kena masak sedap2.. #cehwah
#nasiayam
#apampeanut😂😂

bergambar dengan dato ni bukan senang nak caption ngan dato ngan datin . hahahaha #Cehwah

Lip lap lip lap ....Hari raya Kata Kan
#cehwah
#meriahsuasana

Bentangkan ku permaidani dari baldu berwarna putih moga tak ku terasakan

#cehwah...

MOST RECENT

Done Degree
Road to Master
#cehwah

Jadilah yang terhebat untuk disampingku Tanpa syarat #cehwah#haha#goodnight

Menikmati keindahan alam 😛#cehwah

.
"Oh. The colour scheme here looks good to post on my IG."
.
"Can. I approve."
.
#cehwah #vscocam

Lip lap lip lap ....Hari raya Kata Kan
#cehwah
#meriahsuasana

Tinggalkan aku disini untuk meniti kehidupan yang hakiki.pergilah dirimu untuk mencari sebuah kehidupan yang realiti..Goodluck sayang.:*
#tiba2 keluar kata2 tu
#bijak jugak aku dlm berkata kata
#cehwah
#NNSMI

Most Popular Instagram Hashtags