#cantikgebu

MOST RECENT

Ramai cakap #scrubdistrict ni lain dari lain sgt dia punya texture sgt la superb ❤️😘😍👍🏻
.
JUM ORDER KAK TERONG 🍫 .
cantik gebusss dgn SCRUBDISTRICT je olsss mcm barbie @fazulkafli ❤️
.
‼️‼️SCRUBDISTRICT COD KL & SELANGOR ‼️‼️
.
.
.
🔴scrubs Jar ⭐️ RM62 🔴
POSTAGE EVERYDAY .
whatapp NOWWWW : 011-111-49288 @ click at bio ❗️
.
.
#ScrubDistrictFeedback #realresults #exclusive #pretty #love #prettygirlsscrub #loveyourskin #loveyourself #scrubdistrict #scrublife #scrubs #scrubdistrictjb #scrubdistrictjohor #scrubdistricttiram #scrubdistrictpasirgudang #beachlife #beachface #districtbabes #whiteningscrub #flawlesskin #faceandbody #allnaturalingredients #cute #naturalbeautyproducts #scrubs #scrublife #scrubdistrictjohor #scrubdistrictkl #cantikgebu #scrubdistricttebraucity #love #loveyourself #loveyourskinmore #teamdatinsumelodi #goodfeedback

The PERFECT THREE untuk kulit GEBU,FLAWLESS & BEBAS JERAWAT😘
-
TESTIMONI NURMIE SENDIRI COMSUME SHAKLEE HANYA BEBERAPA BULAN !
.
Jom baca khasiat SET KECANTIKAN SHAKLEE👇🏻
-
🐣 VITAMIN E (tahan 4 bulan 120 biji)
-
🔸Mengecilkan pori-pori wajah
🔸Memperlahankan proses penuaan kulit
🔸Mengawal kolestrol
🔸Mengawal minyak
🔸Menghilangkan parut
🔸Mencerahkan wajah.
🔸Meningkatkan kelembapan kulit
🔸Sangat bagus untuk memudarkan parut.
🔸Menjadikan pemakainya awet muda
🔸Membantu peredaran darah dan membaiki tisu
🔸Sangat baik untuk PMS
🔸Membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita (suami isteri)
🔸Baik untuk kesihatan kulit dan rambut
-
🐣 VITAMIN C (tahan 6 bulan 180 biji)
-
🔻Membentuk kolagen dalam kulit
🔻Menegangkan kulit muka
🔻Mencerahkan kulit.
🔻Melambatkan proses penuaan.
🔻Menghalang pembentukan jerawat
🔻Atasi jeragat
🔻Meningkatkan sistem imunisasi badan.
🔻Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
🔻Mengatasi masalah gusi berdarah
.
🐣 ESP (tahan 2-3 bulan 850g)
-
🔺kulit jadi lebih anjal dan gebu
🔺pudarkan parut
🔺mengawal pertumbuhan jerawat
🔺menguatkan akar rambut
🔺mengurangkan keguguran rambut
🔺mempertingkatkan fungsi hormon wanita
🔺kulit jadi lebih tegang dan sihat
🔺menghalang penyakit batu karang
🔺kekalkan tenaga utk jangka masa panjang
🔺Sentiasa kenyang
🔺sesuai utk mereka yg ingin turunkan berat
-
Tesla |014-8330625
Ekin |0 17-348 8072
#kuruscantik #cantik
#cantikgebu
#parutpudar
#masalahjerawat
#shakleepromo
#promosetcantikshaklee
#setcantikshaklee
#setcantikbajetshaklee
#kulitbebasjerawat
#kulitflawless
#cantiksemulajadi
#promosiESP
#shakleebynurmie
#shakleeupm

The PERFECT THREE untuk kulit GEBU,FLAWLESS & BEBAS JERAWAT😘
-
TESTIMONI NURMIE SENDIRI COMSUME SHAKLEE HANYA BEBERAPA BULAN !
.
Jom baca khasiat SET KECANTIKAN SHAKLEE👇🏻
-
🐣 VITAMIN E (tahan 4 bulan 120 biji)
-
🔸Mengecilkan pori-pori wajah
🔸Memperlahankan proses penuaan kulit
🔸Mengawal kolestrol
🔸Mengawal minyak
🔸Menghilangkan parut
🔸Mencerahkan wajah.
🔸Meningkatkan kelembapan kulit
🔸Sangat bagus untuk memudarkan parut.
🔸Menjadikan pemakainya awet muda
🔸Membantu peredaran darah dan membaiki tisu
🔸Sangat baik untuk PMS
🔸Membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita (suami isteri)
🔸Baik untuk kesihatan kulit dan rambut
-
🐣 VITAMIN C (tahan 6 bulan 180 biji)
-
🔻Membentuk kolagen dalam kulit
🔻Menegangkan kulit muka
🔻Mencerahkan kulit.
🔻Melambatkan proses penuaan.
🔻Menghalang pembentukan jerawat
🔻Atasi jeragat
🔻Meningkatkan sistem imunisasi badan.
🔻Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
🔻Mengatasi masalah gusi berdarah
.
🐣 ESP (tahan 2-3 bulan 850g)
-
🔺kulit jadi lebih anjal dan gebu
🔺pudarkan parut
🔺mengawal pertumbuhan jerawat
🔺menguatkan akar rambut
🔺mengurangkan keguguran rambut
🔺mempertingkatkan fungsi hormon wanita
🔺kulit jadi lebih tegang dan sihat
🔺menghalang penyakit batu karang
🔺kekalkan tenaga utk jangka masa panjang
🔺Sentiasa kenyang
🔺sesuai utk mereka yg ingin turunkan berat
-
-
Tesla |014-8330625
Ekin |017-3488072
#kuruscantik
#cantik
#cantikgebu
#parutpudar
#masalahjerawat
#shakleepromo
#promosetcantikshaklee
#setcantikshaklee
#setcantikbajetshaklee
#kulitbebasjerawat
#kulitflawless
#cantiksemulajadi
#promosiESP
#shakleebynurmie
#shakleeupm

The PERFECT THREE untuk kulit GEBU,FLAWLESS & BEBAS JERAWAT😘
-
TESTIMONI NURMIE SENDIRI COMSUME SHAKLEE HANYA BEBERAPA BULAN !
.
Jom baca khasiat SET KECANTIKAN SHAKLEE👇🏻
-
🐣 VITAMIN E (tahan 4 bulan 120 biji)
-
🔸Mengecilkan pori-pori wajah
🔸Memperlahankan proses penuaan kulit
🔸Mengawal kolestrol
🔸Mengawal minyak
🔸Menghilangkan parut
🔸Mencerahkan wajah.
🔸Meningkatkan kelembapan kulit
🔸Sangat bagus untuk memudarkan parut.
🔸Menjadikan pemakainya awet muda
🔸Membantu peredaran darah dan membaiki tisu
🔸Sangat baik untuk PMS
🔸Membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita (suami isteri)
🔸Baik untuk kesihatan kulit dan rambut
-
🐣 VITAMIN C (tahan 6 bulan 180 biji)
-
🔻Membentuk kolagen dalam kulit
🔻Menegangkan kulit muka
🔻Mencerahkan kulit.
🔻Melambatkan proses penuaan.
🔻Menghalang pembentukan jerawat
🔻Atasi jeragat
🔻Meningkatkan sistem imunisasi badan.
🔻Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
🔻Mengatasi masalah gusi berdarah
.
🐣 ESP (tahan 2-3 bulan 850g)
-
🔺kulit jadi lebih anjal dan gebu
🔺pudarkan parut
🔺mengawal pertumbuhan jerawat
🔺menguatkan akar rambut
🔺mengurangkan keguguran rambut
🔺mempertingkatkan fungsi hormon wanita
🔺kulit jadi lebih tegang dan sihat
🔺menghalang penyakit batu karang
🔺kekalkan tenaga utk jangka masa panjang
🔺Sentiasa kenyang
🔺sesuai utk mereka yg ingin turunkan berat
-
Tesla |014-8330625
Ekin |017-3488072
#kuruscantik
#cantik
#cantikgebu
#parutpudar
#masalahjerawat
#shakleepromo
#promosetcantikshaklee
#setcantikshaklee
#setcantikbajetshaklee
#kulitbebasjerawat
#kulitflawless
#cantiksemulajadi
#promosiESP
#shakleebynurmie
#shakleeupm

The PERFECT THREE untuk kulit GEBU,FLAWLESS & BEBAS JERAWAT😘
-
Jom baca khasiat SET KECANTIKAN SHAKLEE👇🏻
-
🐣 VITAMIN E (tahan 4 bulan 120 biji)
-
🔸Mengecilkan pori-pori wajah
🔸Memperlahankan proses penuaan kulit
🔸Mengawal kolestrol
🔸Mengawal minyak
🔸Menghilangkan parut
🔸Mencerahkan wajah.
🔸Meningkatkan kelembapan kulit
🔸Sangat bagus untuk memudarkan parut.
🔸Menjadikan pemakainya awet muda
🔸Membantu peredaran darah dan membaiki tisu
🔸Sangat baik untuk PMS
🔸Membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita (suami isteri)
🔸Baik untuk kesihatan kulit dan rambut
-
🐣 VITAMIN C (tahan 6 bulan 180 biji)
-
🔻Membentuk kolagen dalam kulit
🔻Menegangkan kulit muka
🔻Mencerahkan kulit.
🔻Melambatkan proses penuaan.
🔻Menghalang pembentukan jerawat
🔻Atasi jeragat
🔻Meningkatkan sistem imunisasi badan.
🔻Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
🔻Mengatasi masalah gusi berdarah
.
🐣 ESP (tahan 2-3 bulan 850g)
-
🔺kulit jadi lebih anjal dan gebu
🔺pudarkan parut
🔺mengawal pertumbuhan jerawat
🔺menguatkan akar rambut
🔺mengurangkan keguguran rambut
🔺mempertingkatkan fungsi hormon wanita
🔺kulit jadi lebih tegang dan sihat
🔺menghalang penyakit batu karang
🔺kekalkan tenaga utk jangka masa panjang
🔺Sentiasa kenyang
🔺sesuai utk mereka yg ingin turunkan berat
-
NURMIE|016-6340545
#kuruscantik
#cantik
#cantikgebu
#parutpudar
#masalahjerawat
#shakleepromo
#promosetcantikshaklee
#setcantikshaklee
#setcantikbajetshaklee
#kulitbebasjerawat
#kulitflawless
#cantiksemulajadi
#promosiESP
#shakleebynurmie
#shakleeupm

The PERFECT THREE untuk kulit GEBU,FLAWLESS & BEBAS JERAWAT😘
-
Jom baca khasiat SET KECANTIKAN SHAKLEE👇🏻
-
🐣 VITAMIN E (tahan 4 bulan 120 biji)
-
🔸Mengecilkan pori-pori wajah
🔸Memperlahankan proses penuaan kulit
🔸Mengawal kolestrol
🔸Mengawal minyak
🔸Menghilangkan parut
🔸Mencerahkan wajah.
🔸Meningkatkan kelembapan kulit
🔸Sangat bagus untuk memudarkan parut.
🔸Menjadikan pemakainya awet muda
🔸Membantu peredaran darah dan membaiki tisu
🔸Sangat baik untuk PMS
🔸Membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita (suami isteri)
🔸Baik untuk kesihatan kulit dan rambut
-
🐣 VITAMIN C (tahan 6 bulan 180 biji)
-
🔻Membentuk kolagen dalam kulit
🔻Menegangkan kulit muka
🔻Mencerahkan kulit.
🔻Melambatkan proses penuaan.
🔻Menghalang pembentukan jerawat
🔻Atasi jeragat
🔻Meningkatkan sistem imunisasi badan.
🔻Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
🔻Mengatasi masalah gusi berdarah
.
🐣 ESP (tahan 2-3 bulan 850g)
-
🔺kulit jadi lebih anjal dan gebu
🔺pudarkan parut
🔺mengawal pertumbuhan jerawat
🔺menguatkan akar rambut
🔺mengurangkan keguguran rambut
🔺mempertingkatkan fungsi hormon wanita
🔺kulit jadi lebih tegang dan sihat
🔺menghalang penyakit batu karang
🔺kekalkan tenaga utk jangka masa panjang
🔺Sentiasa kenyang
🔺sesuai utk mereka yg ingin turunkan berat
-
NURMIE|016-6340545
#kuruscantik
#cantik
#cantikgebu
#parutpudar
#masalahjerawat
#shakleepromo
#promosetcantikshaklee
#setcantikshaklee
#setcantikbajetshaklee
#kulitbebasjerawat
#kulitflawless
#cantiksemulajadi
#promosiESP
#shakleebynurmie
#shakleeupm

:
Apa itu SoBella SoLawa ? 💄
.
-SoBella SoLawa adalah lipstick semi matte yang mengandungi bahan semulajadi antaranya madu asli yang terkenal dengan merawat masalah bibir kering dan gelap.
.
-Tanpa alkohol ? Ya! Lipstick Sobella tanpa alkohol dan selamat digunakan jadi tak perlu ragu-ragu untuk memakainya. Dab dab terus cantik! 💋
.
-Mesra wudhu. Mudah dicuci semestinya sobella! Hanya sapu menggunakan wet tissue sappp sappp terus hilang! Jadi tak perlu risau kalau keluar jejalan rasa susah nak remove lipstick uolls dah.
.
-Tahan 8jam++ tauuu. Susah nak cari lipstick yang harga mampu milik yang tahan lama ni. Biasanya pakai sekejap lepas makan minum sikit terus hilang lipstick dekat bibir kan ? Jadi bertukar laa kepada SoBella SoLawa yang mampu bertahan selama 8jam+!

:
Apa itu SoBella SoLawa ? 💄
.
-SoBella SoLawa adalah lipstick semi matte yang mengandungi bahan semulajadi antaranya madu asli yang terkenal dengan merawat masalah bibir kering dan gelap.
.
-Tanpa alkohol ? Ya! Lipstick Sobella tanpa alkohol dan selamat digunakan jadi tak perlu ragu-ragu untuk memakainya. Dab dab terus cantik! 💋
.
-Mesra wudhu. Mudah dicuci semestinya sobella! Hanya sapu menggunakan wet tissue sappp sappp terus hilang! Jadi tak perlu risau kalau keluar jejalan rasa susah nak remove lipstick uolls dah.
.
-Tahan 8jam++ tauuu. Susah nak cari lipstick yang harga mampu milik yang tahan lama ni. Biasanya pakai sekejap lepas makan minum sikit terus hilang lipstick dekat bibir kan ? Jadi bertukar laa kepada SoBella SoLawa yang mampu bertahan selama 8jam+!

:
Apa itu SoBella SoLawa ? 💄
.
-SoBella SoLawa adalah lipstick semi matte yang mengandungi bahan semulajadi antaranya madu asli yang terkenal dengan merawat masalah bibir kering dan gelap.
.
-Tanpa alkohol ? Ya! Lipstick Sobella tanpa alkohol dan selamat digunakan jadi tak perlu ragu-ragu untuk memakainya. Dab dab terus cantik! 💋
.
-Mesra wudhu. Mudah dicuci semestinya sobella! Hanya sapu menggunakan wet tissue sappp sappp terus hilang! Jadi tak perlu risau kalau keluar jejalan rasa susah nak remove lipstick uolls dah.
.
-Tahan 8jam++ tauuu. Susah nak cari lipstick yang harga mampu milik yang tahan lama ni. Biasanya pakai sekejap lepas makan minum sikit terus hilang lipstick dekat bibir kan ? Jadi bertukar laa kepada SoBella SoLawa yang mampu bertahan selama 8jam+!

Salam Koranggg. Nak tanya ni, uols pernah tersalah pakai kosmetik beracun sampai rosak kulit muka dan naik jerawat melata-lata? 😰
.
Yang lagi sedih dia tinggal parut-parut hitam pulak tuh.
Liang pori pun nampak ternganga je. 😭
.
Ok don't worry, I nak suggest 1 solution yang sedang hangat di pasaran sekarang nih iaitu VITAMIN C SERUM by ANNONA !
Serum ni ada 10x kekuatan Vitamin C tau uols! Haaa.. Bayangkan umpama manfaat buah oren yang ditepek-tepek terus ke kulit muka kita. Tak payah suntik2 bagai 💉
.
Yang ni ha lagi senang nak pakai. Cepat jer meresap plak tu, tak melekit, tak berminyak dan makeup uols akan nampak smooth jer sebab serum ni boleh bantu kecikkan liang pori kita sekali. Makeup pun tahan lama 😍
.
Ok, apa lagi kelebihan Vitamin C Serum by Annona :
.
❌NO pewarna tiruan
❌NO Alkohol
❌No campuran pewangi
👩🏻‍⚕Formulasi oleh ahli farmasi bertauliah. So, of course keselamatan produk dititik beratkan.
.
KKM dan Halal✔
.
📲📲Whatsapp 0199837685😍😍😍
.
#VCSAnnona
#10xKekuatanVitaminC
#ubatparut
#jeragathilang
#kulitrosakpulih
#cantikgebu
#serumvitaminC

.
❤️KEBAIKAN SERUM QM ⬇️
✔️ merawat masalah kulit kusam, kendur dan menggeleber
✔️ mencerahkan kulit
✔️ membantu pertumbuhan sel kulit baru menggantikan sel kulit mati ✔️ menutup liang roma
✔️ menghilangkan jeragat
✔️ membantu kulit muka sentiasa segar dan tegang ⭐sapu2 jeragat dah hilang
⭐sapu2 lebam bawah mata dah hilang
⭐sapu2 pori2 dah tertutup
⭐sapu2 kulit dah berseri2

Jom baiki kulit sblm raya..sempat lg ni...klik link dibawah utk fast respon

www.wasap.my/60192395827/promoglowing
.
Tinggalkn Nombor Hp
.
#cikSal #inijugakamanah
#uitmshahalam #applefiber #queenofmutiara #KeranamuAkuJelita #queenofmutiara #kapsulmutiara #qmhqoriginal #qmsijangkang #qmtelokpanglimagarang #viralslim #viralglowskin #queenblacksoap #putihgebu #kulitbercahaya #instagram #igsupplements #kecantikankulit #agentqm #dropshipdiperlukan #supplements #cantikjelita #surirumah #cantik #windowshopping #cantikgebu #hotitem #cantikmulus #produkviral #serumglowing

. Apakah fungsi fantabulous skincare??? CLEANSER
📌Membantu menegangkan kulit wajah
📌Menjadikan kulit lebih anjal
📌Mengurangkan garis halus & kedutan pd wajah

DAY CREAM
📌Uv spf 35
📌Menggalakan pertumbuhan sel kulit baru dan merawat kulit bermasalah parut & pigmentasi.
📌Mengecilkan pori-pori.
📌Melembabkan dan menggebukan kulit.
📌Menjadikan wajah lebih mulus, tona kulit lebih sekata.

NIGHT REPAIR CREAM
📌Membuang sel kulit mati
📌Menggalakan pertumbuhan sel kulit baru dan merawat kulit bermasalah.
📌Memperbaharui sel kulit mati, parut & pigmentasi.
📌Mengecilkan pori-pori.
📌Menghapus jeragat, jerawat.
📌Menjadikan wajah lebih mulus, tona kulit lebih sekata.

TONER
📌Mengecilkan liang pori
📌Menyegarkan kulit
📌Mengelakkan kekeringan kulit
📌Merawat jerawat/jeragat

Harga RM149 .

WhatsApp 0125634501
WhatsApp 0125634501
WhatsApp 0125634501
.
.

Tahukah Anda?
Secara semula jadi, vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. .
Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. .
Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.
.
Cubalah chewable vita c shaklee...anda pasti rasai perbezaannya..
.
#cantikselamat #cantikgebu #chewvitac #vitaminasas #vitaminsihat #setkulitcantik #setcantikgebu #setpantangshaklee #penjualshakleeaktif #penjualshakleeperlis #pengedarshakleeperlisaktif #arau #kangar #uumsintok #janganbencicintaku #jantungsihat

Tahukah Anda?
Secara semula jadi, vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. .
Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. .
Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.
.
Cubalah chewable vita c shaklee...anda pasti rasai perbezaannya..
.
#cantikselamat #cantikgebu #chewvitac #vitaminasas #vitaminsihat #setkulitcantik #setcantikgebu #setpantangshaklee #penjualshakleeaktif #penjualshakleeperlis #pengedarshakleeperlisaktif #arau #kangar #uumsintok #janganbencicintaku #jantungsihat

Tahukah Anda?
Secara semula jadi, vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. .
Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. .
Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.
.
Cubalah chewable vita c shaklee...anda pasti rasai perbezaannya..
.
#cantikselamat #cantikgebu #chewvitac #vitaminasas #vitaminsihat #setkulitcantik #setcantikgebu #setpantangshaklee #penjualshakleeaktif #penjualshakleeperlis #pengedarshakleeperlisaktif #arau #kangar #uumsintok #janganbencicintaku #jantungsihat

Tahukah Anda?
Secara semula jadi, vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. .
Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. .
Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.
.
Cubalah chewable vita c shaklee...anda pasti rasai perbezaannya..
.
#cantikselamat #cantikgebu #chewvitac #vitaminasas #vitaminsihat #setkulitcantik #setcantikgebu #setpantangshaklee #penjualshakleeaktif #penjualshakleeperlis #pengedarshakleeperlisaktif #arau #kangar #uumsintok #janganbencicintaku #jantungsihat

Tahukah Anda?
Secara semula jadi, vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. .
Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. .
Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.
.
Cubalah chewable vita c shaklee...anda pasti rasai perbezaannya..
.
#cantikselamat #cantikgebu #chewvitac #vitaminasas #vitaminsihat #setkulitcantik #setcantikgebu #setpantangshaklee #penjualshakleeaktif #penjualshakleeperlis #pengedarshakleeperlisaktif #arau #kangar #uumsintok #janganbencicintaku #jantungsihat

Tahukah Anda?
Secara semula jadi, vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. .
Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. .
Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.
.
Cubalah chewable vita c shaklee...anda pasti rasai perbezaannya..
.
#cantikselamat #cantikgebu #chewvitac #vitaminasas #vitaminsihat #setkulitcantik #setcantikgebu #setpantangshaklee #penjualshakleeaktif #penjualshakleeperlis #pengedarshakleeperlisaktif #arau #kangar #uumsintok #janganbencicintaku #jantungsihat

Most Popular Instagram Hashtags