#camcooper

Today is the last live in the #804 of 2017 @ipowerrichmond ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ซ๐Ÿค”๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ So we're gonna finish it off with that one Magic Question !! What drives you ? Shouts out to my good friends at @geico I appreciate your partnership !! Let's do it big today !! #godisgood #rva #wedidit #liveinthe804 #camcooper #camvsfood

We #liveinthe804 today @ipowerrichmond !! Tune in at 3p !! We're choppin it up with the Home Girl @remyma about her new single with Lil Kim #wakemeup Then we're taking you live to the #vcu homecoming parade !! #radioonelife #rva #visitrichmond #richmondva #dmv #camcooper #tgih p.s. Flipagram didn't add the new single yet.

We be talkin some shit on #the804show tune in and talk some with us Weekdays 3p to 7p with me and @djlonnieb #rva @ipowerrichmond #richmondva #visitvirginia #camcooper #richmond #radio #radioonelife

Lil Cam came to work with Dad today and winded up interviewing @ohsnapjbsmoove ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ and he made a commercial ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคท๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ #camcoopโœŒ๐Ÿฝ #radiobaby #radiodad #prouddad #camcooper #radioonelife

Man how much change can one year bring? Well let's start with last year's Birthday present lol my son #camcoopโœŒ๐Ÿฝ has changed me forever, for the better. I got married @raqiyahhhhh and started a whole family. I got a chance to fill in on @939wkys and had a ball. I kept my ratings @ipowerrichmond at #1 . My close friends moved on to bigger and better things, and I've made new friends too. I learned so much about myself. And I ate a lot of Morton's. God is great. Blessed to see 31. #camcooper #happybirthdaytome

Maaaannn my bro @thegiftmarksmith sent me this the other day ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ I was like 20 in this pic lol I was on street team on @z1079 and running the boards. The struggle was sooooooooo real man. But hey. I turn 31 next week, I got a whole family and been in the game over 10 years doing what I love. All praises to the most high #tbt #camcooper #nothingisovernight #stayfocused

This was from a while ago but I love to see food ๐Ÿ˜ someone asked me a question earlier. This was my reply. Morton's tastes better than opinions... #camvsfood #camcooper #primeribeye #foodlover #food #foodporn #foodie #steak #ribeye #rva #richmond #richmondva

The kids ๐Ÿค—๐Ÿ†๐Ÿ†๐Ÿ†๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐ŸŽโค๏ธโค๏ธโค๏ธ !! P.S. congrats to my stepdaughter for winning the at the Capital One Coders Exeperience! Her and her teammates get to go to the Women In Technology Conference !! #rva #camcooper #camcoopโœŒ๐Ÿฝ #prouddad #mywhy #familyfirst @raqiyahhhhh ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Understand. My why is so intact. Don't trip if I don't respond the same way. Or I keep it moving when we speak. My family eating is my priority. I don't have time for the stuff I used to. #familyfirst #camcooper #camcoopโœŒ๐Ÿฝ#stayfocused

My shitty @bonchonrichmond review. I got a Chicken Wing Lunch Special for 8.95 with some fries. I did half Spicy, half Soy garlic. It was good !! With a Fanta feature #camvsfood #camcooper #food #chicken #friedchicken #chickenwing #fanta

I can help shorty blow out like Afro-Sheen
Plus I can relive my days of youth which is gone
That little King is me it's time to put him on. #radiobaby #camcoopโœŒ๐Ÿฝ #camcooper #familyfirst

Last night was MAD real. Niggas was cruisin for a bruisin'. Damn VCU kids.๐Ÿ˜ก #rva #wtf #camcooper #storytime

We back at it !! #liveinthe804 @ipowerrichmond First tings first. We're gonna be choppin it up with the @blackink.125th crew !! Then we're goin live in the streets to see what drives you with @geico. Then it's #fnlrva Henrico vs Highland Springs !! After that I'm spinning ๐ŸŽผ๐ŸŽผ at Daisy Dukes & Boots in Hopewell for Small Victory Friday's !! Let's get it !! #rva #dmv #camcooper #camvsfood

Lil Cam's first day at Daycare. He gonna be in there driving the women wild. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #camcoopโœŒ๐Ÿฝ #camcooper #radiobaby #radiodad #radioonelife #familyfirst

So I got a day full of action for ya !! Tune in @ipowerrichmond 3p we're chopping it up with @troubleman31 @hustlegangbrand . Then we're goin live in the streets for the @afrikanafilmrva festivities til 7p !! Then we're at Henrico High School for #Fnlrva. Then I'm spinning records at Daisy Dukes and Boots in Hopewell for the rest of the night !! Let's get it on ! ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ #rva #camvsfood #804 #camcooper #dmv #liveinthe804 is bought to you by @geico "What Drives You"

Most Popular Instagram Hashtags