#businessacademy

4008 posts

TOP POSTS

Masyaa Allah.. full houseee🔥😌
Alhamdulillah berada di majlis ilmu🌸
muda untuk berjaya✨
Bertindak dari sekarang untuk kumpul duit kawin✨😂😂😂
Pm sy for details ☎ 011.2650.4706
#youngretired
#businessacademy

«Exit from the school». 🏃🏫
a.k.a. making our headmistress happy. 🙌😄
We tried to be as natural as possible in order to make some photos of us leaving school for the regional magazine. Did it work? 😏
#GoodRelationshipWithHeadmistress #class #BusinessAcademy #Računovodstvo #FreeLessonAccountancy

Im going to keep making you proud momma #nflpe2017 #BusinessAcademy

Присоединяйся к нашей команде уже сегодня!!!!! #BusinessAcademy #businessacademyoribinar #oribinar

Harini cash banyak ni , ok ke okay? Pm for details #gradedbusinesseliteclub #Gradedofficial #businessacademy #gradedpadu #youngmillionaire
Business Purpose🌹
IKHMAL HAFIZ💼
011.2573.7535

[KESUNGGUHAN DAN KEAZAMAN]
.
.
.
Sesuatu perkara yang kita nak buat dgn jayanya perlukan kesungguhan dan keazaman. Benda ni nak kena bermula dari hati. Kalau kita bertindak dgn hati yg tak rela dan seperti dipaksa, pasti apa yg kita nak capai tu takkan menjadi.
.
Kalau korang penah jumpa kan, mesti pernah dgr ada orang tu, dia nak survive utk hidup, tapi dia terpaksa berjuang dalam sesuatu bidang yg bukan kerelaan naluri mereka sendiri. Dorang ni buat kerana terpaksa dan tiada pilihan. Jadi apa yg dorang alami dlm hidup dorang hanya sekadar nak cukup2 hidup je.
.
Jadi bermulalah dgn keazaman dan kesungguhan. Dalam bisnes, kalau hati tak rela nak lalui liku2 bisnes, jgn sesekali jejakkan kaki korang ke bidang ni, jgn berangan lah kalau nak merasa mcm mana hidup org yg berjaya dlm bisnes. Sbb apa yg dorang lalui ni, disebabkan mereka sanggup nak hadapi apa yg mereka mahu capai. .
Tiada kena mengena dgn risiko. Semua bidang ada risiko yg tersendiri, cuma kita rela, sanggup dan ada keazaman ke tak kita nak lalui liku2 jalannya💪🏻.
.
Syafiqah
01126975784
01126975784 .
#royalbusinessschool
#projekincometurbo
#businessacademy

Bambine - ricordi di una giornata indimenticabile ❤ #businessacademy

Apa guna teknologi kalau tak gunakan dengan cara yg betul ?
.
.
Hmmm, cara yg betul tu macam mana ? maksudnya guna untuk beri manfaat kepada orang lain, pembangunan manusia , generate income , influence people , inspiring other . Haaa tu cara yg betul .. .
.
Bukan guna untuk menjatuhkan orang lain 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ ish ish ish , buang jauh jauh lah perangai camtu . Buat ape buang masa fikir kehidupan orang lain . Create your own future to change others life .
.
.

Call for action
010-4319912 hanifah
#RoyalBusinessSchool #BA360
#RoadtobeMillionaire #WismaPhytoscience #StemcellProduct #BusinessAcademy #SurviveforSuccess #BusinessLifeStyle #ProgramGandakanWangSimpanan2017 #NewProductNewTrend #ScienceComputer #DegreeLife #UKM #UITM #UIA #USIM #UMP #Politeknik #KMNS

MOST RECENT

** NEW POST **
Now who doesn't love a bit of Cornwall in the summer?! But are you going to all the right places? In this post @brickdustandglitter guides us to the best secret spots. Visit www.themumsedit.com

✔ Imparare è sempre ribellione. Ogni brandello di nuove verità scoperte è rivoluzionario rispetto a ciò che si era creduto prima.
(Margaret Lee Runbeck)
.
🔺 [ Investi sulla miglior risorsa che hai a disposizione: Te stesso! ]
.
👉 http://fdtrainingteam.com/fd-research-group-business-academy/

** NEW POST **
Thoughts and Questions on Terrorism in Barcelona by @taza
Naomi and her three young children were there when terrorism struck. Read her inspiring post at www.themumsedit.com

Apa guna teknologi kalau tak gunakan dengan cara yg betul ?
.
.
Hmmm, cara yg betul tu macam mana ? maksudnya guna untuk beri manfaat kepada orang lain, pembangunan manusia , generate income , influence people , inspiring other . Haaa tu cara yg betul .. .
.
Bukan guna untuk menjatuhkan orang lain 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ ish ish ish , buang jauh jauh lah perangai camtu . Buat ape buang masa fikir kehidupan orang lain . Create your own future to change others life .
.
.

Call for action
010-4319912 hanifah
#RoyalBusinessSchool #BA360
#RoadtobeMillionaire #WismaPhytoscience #StemcellProduct #BusinessAcademy #SurviveforSuccess #BusinessLifeStyle #ProgramGandakanWangSimpanan2017 #NewProductNewTrend #ScienceComputer #DegreeLife #UKM #UITM #UIA #USIM #UMP #Politeknik #KMNS

** NEW POST **
Some perfect Monday morning motivation for you with Anna from @blossomingbirds sharing her blogging journey. Hop over to www.themumsedit.com to read the 💯 word edit. Be inspired!

** NEW POST **
10 Things To Think About Before Buying A Pushchair by @happygreylucky see more at www.themumsedit.com

Nie ohne mein Team 💪👑
Eyes on the prize!!
#businessacademy #team #fitline #pminternational #proud #business #friends

A Márcia concilia muito bem duas carreiras e vive cada dia com mais propósito! Quer saber como? Vem ler tudo isso e mais no texto dessa semana do TGI Today! http://tgitoday.com.br/conciliar-duas-carreiras/

Diese BA war etwas ganz besonderes!! Neun von uns, inklusive mir, wurden heute zum Manager und Sales Manager geehrt 👑
#bestteam #fitline #business #manager #salesmanager #fun #businessacademy

I got my pin, the sign that I'm a Vice President in PM-International ✨🙏🏻✨ #pin #pminternational #pminternationalnorge #improudofme #fresh #healthybody #health #oslo #businessacademy #fitline #fitlineNorway #Teamtrineandkenneth

** NEW POST **
Here's how to style out the weekend with a some help from the ladies behind @thisismothership - visit www.themumsedit.com

#businessAcademy 💪🏼

** NEW POST **
The forecast is a little rainy today and this post is perfect...Messy Play for A Rainy Day by @alittlecrisp - visit www.themumsedit.com to be inspired!

** NEW POST **
Mamas hurry, it's the Aldi Baby and Toddler event starting tomorrow. What's more, the gorgeous @sallyfazeli has blogged about it with a full list of everything you can pick up. It isn't just their award-winning wipes and nappies you know...Visit www.themumsedit.com for more info.

** NEW POST **
This blog is by @toomuchmotheringinformation is so powerful - about when white women have brown babies. A must read! Visit www.themumsedit.com

Join the Messiah's Business Academy this August
#business
#academy
#businessacademy

Jeden 2. Montag in jedem 2. Monat...heißt es #BARSession ✨💻👐🏻 Das Team (inklusive @officedog_tyler ) durfte im ausverkauften Daddy Blatzheim 100 Gäste und Speaker begrüßen!💡📲🎉🎈 Mehr dazu: Morgen! #businessacademy #baruhr #bestesteam #weiterbildung #onlinemarketing #socialmedia #dortmund #igersdortmund #westfalenpark #doüberrascht

Most Popular Instagram Hashtags