#bukuhadi

MOST RECENT

" APA YANG KAU LIHAT .. HANYA SECEBIS .. ANDAI HIJAB KAU DIBUKA SEMUA? "
By @hadi_fayyadh .
Dia menyerahkan segelas arak kepadaku. “Cherr”... Gelas aku dan gelasnya di lagakan.
.
Namun, dia tidak pula minum. Kelihatannya dia sedang menunggu aku yang terlebih dahulu meneguknya. Tanpa berbicara, aku terus mengangkat gelas tadi dan meletakkannya dibibirku. Sambil mataku memerhatikannya, secara spontan tiba-tiba dia berkata sesuatu.
.
“Cuba kau lihat apa yang ada di dalam gelas?”
.
Tanpa bicara panjang, aku terus melihat, dan ternyata arak tadi bertukar menjadi air yang sangat busuk. Ada nanah, ulat, darah dan najis pekat di dalamnya.
.
Tanpa sengaja aku terlepas daripada memegang gelas tadi, lalu jatuh berkecai ke lantai. Aku muntah berkali-kali disitu. Kerongkongku bagai disapu rasa loya yang teruk. Mukaku jadi merah padam. Seperti segala apa yang ada diperut bagai keluar semula. Aku longlai. Aku letih.
.
Lelaki tadi hanya memandang. Dia tersenyum lalu berkata.
.
“ Kenapa kau tidak minum sahaja arak tadi ? Aku terdiam lagi.
.
Mataku ligat memerhatikan keadaan sekeliling. Alangkah terkejutnya aku semua yang ada disitu berubah wajah. Ada yang bertanduk. Makanan disitu semuanya bertukar menjadi najis. Pelayan ‘Pub’ juga bertukar.
.
Suasana menjadi mengerikan. Aku mahu menjerit. Lelaki tadi memegang bahu, sambil jarinya diletakkan di mulutku. Nampak seperti dia cuba menenangkanku. Aku masih dalam keadaan ketakutan. Aku mula berdiri.
.
“ Kau tak akan ke mana-mana, kau akan tetap disini” Lelaki tadi tiba-tiba berkata.
.
“Tapi .. kenapa mereka ....” Belum sempat aku berkata, dia terus dudukkan aku semula. Aku masih tertanya. Siapa lelaki ini dan kenapa mereka semua bertukar wajah?
.
“Manusia ke atau apa mereka ni ..? Jelek dan huduh sungguh wajah mereka..”
.
Pandanganku dicuri dengan beberapa ekor makhluk bertanduk, lidahnya sangat panjang dan duduk terkangkang di atas sofa dan kerusi. Makhluk itu menjilat makanan yang bertukar menjadi najis diatas meja.
.
Apa yang sedang terjadi di kelab malam itu? Siapakah lelaki yang mencabarnya minum arak pada malam itu?
#mengintaiakudineraka.
.
.
Dapatkan Sekarang! +60133097879
.
.
#bukuhadi

MENGINTAI AKU DI NERAKA.
.
Malam ini aku berdiri di tebing nan tinggi. Bulan purnama kemilau dengan cahayanya. Bintang-bintang diam bertebaran di penjuru langit.
.
Aku disini dengan hati yang hancur kernanya.
"Cinta .. Mengapa kau pergi ? Di kala ini aku sedang meniti kepayahan untuk melupakan .. Jangan tinggalkan aku sendirian .. Dukaku sekian lama jangan kau benamkan lagi, aku sudah cukup terseksa.."
.
Aleeya Qistina berputus asa dengan kehidupan. Tiada harapan mahupun bahu untuk disandarkan. Nekad untuk bunuh diri kian menebal. Namun Malam itu telah merubah segalanya. Pertemuan dengan lelaki melecur wajahnya dan bertatoo itu di disko telah membawa seribu cerita yang menakutkan.
.
Dia dipertontonkan pelbagai pengalaman aneh di dalam satu malam. Dia menempuh Jarak perjalanan itu yang dirasakan terlalu dekat walhal telah sebulan dia tidak kembali ke rumah.
.
Apakah situasi yang dia lalui sebenarnya yang dia fikir hanya satu malam sedangkan sebulan dia telah menghilangkan diri.?
.
Siapakah lelaki yang dia temui? Binatang yang menghantar makanan itu siapakah gerangannya dan banyak lagi kisah misteri aneh yang diceritakan.
.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu.
.
Dapatkan Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

ISTANA DAJJAL TELAH SIAP DIBINA.. ADAKAH KIAMAT SEMAKIN DEKAT?.."
.
“Tidak akan terjadi kiamat sehingga waktu terasa pendek, maka setahun dirasakan seperti sebulan, sebulan dirasakan seperti seminggu, seminggu dirasakan seperti sehari, sehari dirasakan seperti satu jam dan satu jam dirasakan seperti satu kilatan api” (HR Tirmizi)
.
Apakah kita masih merasa selamat untuk tidak melakukan sebarang persiapan untuk menghadapinya? Jangan lengahkan masa anda, dihadapanmu ada suatu FITNAH besar yang bakal melanda. Jangan persiakan masa dan ruang yang telah Allah berikan.
.
Ayuh bongkarkan sesuatu makna sebuah kembara yang akan membawa kalian masuk ke dimensi yang sukar untuk dibayangkan. Novel Ketika Azazil Berputus Asa, oleh @hadi_fayyadh hasil adaptasi daripada Hadis dan Al Quran merungkai misteri Dunia Akhir .
.
Harga menarik RM 29.90 sahaja.
BELI SATU PERCUMA SATU.
.
Dapatkan sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

.. AKU DIPERSIMPANGAN WAKTU, TERPERANGKAP PADA DIMENSI LALU...
.
Detik tidak lagi bergerak, aku terpasung di medan jarak yang memisahkan antara realiti dan kenyataan. Aku dihanyut arus kebingungan yang tidak bertepi.
.
Aku longlai terpinggir pada Neraka ciptaanku. Ia membakar samudera syurga cinta yang terlakar di langit Tuhan. Pada siapakah harusku bersimpuh menyatakan luluh, dan rapuh.
.
Langkah ini tidak punya apa-apa, Neraka jiwa telah meleburkan segala. Tinggal bagai dipuncak gunung sepi sendiri. Bilakah aku kan menemui jalan pulang?
.
.
PETIKAN NOVEL #mengintaiakudineraka
.
Dapatkan sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

PERTEMUAN YANG TIDAK DISANGKA!
.
.
Detik tidak lagi bergerak, aku terpasung di medan jarak yang memisahkan antara realiti dan kenyataan. Aku dihanyut arus kebingungan yang tidak bertepi.
.
Aku longlai terpinggir pada Neraka ciptaanku. Ia membakar samudera syurga cinta yang terlakar di langit Tuhan. Pada siapakah harusku bersimpuh menyatakan luluh, dan rapuh.
.
Langkah ini tidak punya apa-apa, Neraka jiwa telah meleburkan segala. Tinggal bagai dipuncak gunung sepi sendiri. Bilakah aku kan menemui jalan pulang?
.
PETIKAN NOVEL #mengintaiakudineraka
.
Ayuh, jom dapatkan novel best seller #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar di pasaran sekarang.
.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Wang Tunai Rm1000 , Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

Cuba bayangkan, perjalanan di alam kubur. .
Novel #semusimdimahsyar karya @hadi_fayyadh menceritakan seorg wanita yg bernama Iqlima Salsabilla yg tlh disahkan meninggal dunia akibat kegagalan pembedahan pemindahan hati. Dikebumikan selama 5 hari di alam kubur. Ayahnya bermimpi yg anaknya masih hidup dan meminta tlg kpd org kampung utk mengali semula kubur anaknya. Semasa hayatnya, Iqlima derhaka kepada org tuanya sehingga di azab di alam kubur. Perjalanan demi perjalanan di lalui oleh Iqlima, semasa di alam mahsyar Iqlima berjumpa dgn sorg wanita yg cantik umpama bidadari bernama Syarifah. Syarifah membantu meringankan perjalanan Iqlima untuk bertemu Allah. .
Kasih seorg ibu membawa ke syurga, kasih seorg ayah x terhingga.
.
Menitis air mata melihat seorg anak derhaka kpd org tuanya. Berjasalah dgn mereka sehingga hayat di kandung badan. Andai syurga itu sudah tiada, maka hilanglah permata dunia...
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

"EYES FROM THE ABYSS"
By @hadi_fayyadh
.
#Mengintaiakudineraka English Version
.
Alhamdulillah, novel #Mengintaiakudineraka sudah siap dicetak..
.
HUTANG SAYA DENGAN ANDA.
.
1. Pemenang Pemilihan Cover
2. 100 Pemenang #hadifayyadhipone8
3. Pemenang Baju #mengintaiakudineraka .
4. Pemenang Bonanza Hadi Fayyadh termasuk Umrah 2 orang, IPhone, wang tunai RM1000 dan Al Quran Digital.
Apa lagi ya?? .. Ada lagi tak... .
.
Haaa.. apa kata korang beli #mengintaiakudineraka untuk melayakkan korang join Contest2 di atas.
.
.
Hubungi Kami untuk pembelian langsung NOVEL ini di +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

[ KHURAFAT ADALAH MAKANAN SAYA : KISAH NOVEL ASPIRASI UNTUK BERUBAH ]

Dia menulis : "Selama ini sy brpgg dgn keprcyaan tahyul, khurafat tu adalh mknn sy, sy lbih prcyakan 'pndamping' sbg penylmt sy bila sy diancam. amalan saka dr nenek moyang sy, mantera serapah syirik selalunya sy amlkn stiap mlm. Sy slalu nmpk jelmaan makhluk yg mnkutkn wlupn sy yakin dgn bnda tu. Sy tidk prnh tahu akibat mgamalkn amaln cmtu, sy rs slamt wlupn sy trpksa korbankn darah sy setiap sbulan skli. Perjnjian sy dgn makhluk tu trkadng buat sy derita. Sy tak pernh tahu akibt bershbt dgn bnda2 cmni. Kish humaira dlm smusim di brzkh ni bg sy impak yg sgt besr. Sy tkut. Sy mula nk buang bnda tu. Mcm2.cbrn sy lalui. Apa yg diceritakn dlm novel tu mmg hmpir sma dgn kish hidup sy. Wlupn sukr utk sy buang bnda tu alhmdulillah perawtn islam.yg sy lalui sdikit sbyk mmbntu sy cr khidupn sy kmbli. Benar, khurafat dan syirik xkn prnh mmbhgiakn kita.wlupn kita sihir org utk kpntgn pribdi. Sy tringin nk.jmp.hadi fayyadh... penulisnnya byk sedarkn org. Syukur pd Allah"
.
.
.
.
Sungguh hidayah Itu milik Allah. Tidak ada yang mampu menghalangnya andai itu taqdirnya.

Apakah yang dilalui dan dirasainya?
Sesuatu yang telah mengubah 100% paradigma mentalitinya.

Ayuh, selaminya bersama kami. Dapatkan Novel Triller Best Seller Semusim Di Barzakh di pasaran sekarang.

Ayuh, selaminya bersama kami. Dapatkan Novel Triller Best Seller Semusim Di Barzakh di pasaran sekarang. .
Jom dapat kan Novel Islamik terbaik #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar .
.
Dapatkannya dengan kami segera +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

" UNTUK APA KAU PUNYAI HATI, ANDAI KAU MASIH TERASING DAN SEPI..."
#mengintaiakudineraka
By @hadi_fayyadh
.
"Kenapa kau begitu aneh? Di dada kau Mengapa punyai luka seperti itu?..Apakah kau tidak punyai hati?"
.
Dadanya yang berlubang, dengan darah merah masih pekat mengalir, membuatku takut. Dia menatapku berkaca-kaca, wajah suram berlatar senja menghiasi kamar bicara. Barangkali pertanyaanku luar dari kebiasaan.
.
" Adakah yang bertanya lebih mengerti daripada yang ditanya.? Untuk apa punyai hati jika Hati itu sepi.. Apakah ada penawarnya hingga saat ini ?.. Ia umpama debu yang ditiup bayu, lalu hilang dipermukaannya. Tiada siapa tahu, hanya sang pemilik hati." "Mengapa begitu?"
Aku penasaran dengan persoalan. "Kerana aku terlalu berharap kepada manusia hingga aku dikhianati tanpa aku punyai ruang untuk bernafas, dan menghidupkan kembali hatiku yang telah mati.."
.
Dia menundukkan wajah, lalu menyambung.
.
"Aku sedar sesungguhnya mempunyai tidak semestinya memiliki. Aku terpinggir dari jalan yang getir,.. Dan memaksaku jalani hidup tanpa aku cintai jalan ini.."
.
Dia tiba-tiba berlari, menuju ke tebing nan tinggi. Lantas dia berkata sesuatu.
.
" Sehebat apapun kau, andai sekecil daging ini tidak dibahagiakan, ia akan menjadi sekecil api yang membakar sebuah belantara seluruh ragamu.."
.
Hampir sahaja dia ingin terjun dari gaung yang tinggi, tiba-tiba ada sesuatu yang melayang terbang dari udara dan terus melekat di dadanya., belum sempat aku memanggil, dia hilang bagai debu yang ditiup angin.
.
SIAPAKAH Gerangan DIA yang didadanya berlubang Luka? IKUTI Kisah aneh disebalik perjalanan Alesya Qistina dalam #mengintaiakudineraka.
.
JOM ORDER SEKARANG! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

[ SEMUSIM DI MAHSYAR : KISAH BENAR YANG PERNAH DISEBUT OLEH RASULULLAH SAW ]
.
.
Mahsyar adalah rahsia Allah SWT, yang tiada siapa tahu melainkan wahyu dan pengkhabaran Nabi SAW.
.
.
Namun, ada beberapa kisah yang diceritakan oleh Rasulullah SAW hampir punyai persamaan dengan apa yang dilalui oleh Iqlima Salsabilla ( Bukan Nama Sebenar )
.
.
Suasana yang begitu dahsyat, penyaksian dosa dan penyesalan yang tiada lagi kesudahan. Lalu, Iblis mengumumkan kebenaran yang selama ini dia sembunyikan.
.
.
Iblis berkata,"sesungguhnya janjiku selama ini tidak mampu menyelamatkan kalian, sesungguhnya nikmat Syurga Itu benar, dan seksa Neraka itu kita semua bakal duduki selama-lamanya"
.
.
Wajahnya sugul dan menangis dengan teriakan yang cukup kuat. Bagaimana peristiwa yang pernah disaksikan ini terjadi? Jangan pernah membiarkan dirimu keliru. JOM DAPATKANNYA SEKARANG,
Dengan AUDIO SINOPSIS PERCUMA dan EBOOK WARKAH BUAT BIDADARI PERCUMA.
.
.
Harga menarik RM 29.90 sahaja.
BELI SATU PERCUMA SATU.
Hubungi Kami : +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

"RUNTUHNYA EMPAYAR IBLIS!"
.
.
By @hadi_fayyadh
.
Mutasi, penyakit dan Virus terbaharu adalah cubaan proksi Dajjal yang cuba melihat keberkesanan salah satu senjata mereka apabila Dajjal sudah mengisytiharkan dirinya di hadapan Khalayak.
.
Virus dan Penawar dicipta supaya Dajjal dilihat sebagai Tuhan yang memberikan penyakit dan menyembuhkan. .
.
"Big Studio" yang sedang dibangunkan diseluruh Dunia nanti akan menjadi platform Dajjal membawa Hujan dan Kemarau dengan teknologi suara terkini, dan mengaburi manusia untuk terus kufur dengan menjadikannya Tuhan. .
.
Ketahuinya dan alaminya,
Novel Epik Akhir Zaman Pertama Ketika Azazil Berputus Asa pengembaraan ke Timur,
.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

DOSA ITU UBAT HATI KITA! . .
@alifofficial_09 Buku ni buat air mata saya jatuh dan berdosa sangat2...😭 sangat menyentuh hati
.
.
RENTETAN KISAH #semusimdimahsyar
.
.
[ SEMUSIM DI MAHSYAR : LIMA HARI DIKEBUMIKAN DALAM KUBUR ]
.
BY @hadi_fayyadh
Kisah Benar
.
Iqlima Salsabilla ( Bukan nama sebenar ) disahkan menghidap penyakit kanser hati.
.
Walau dalam keadaan payah alhamdulillah, aku diberi harapan bahawa aku bakal diselamatkan.
.
Seorang pemuda, Haikal Qaleef menuaikan janjinya, mendermakan hatinya kepadaku. . .
Aku masih ingat detik itu aku ditolak masuk ke dalam bilik pembedahan sambil diperhatikan jauh Kedua orang tua yang mengaku ibu dan ayahku.
.
Aku amat benci, benci yang sangat mendalam terhadap mereka berdua. Aku dicaci dan dihina selama ini adalah kerana mereka. .
.
Aku, terasa seperti ada yang merenggut. Sakit, azab, tidak mampu terungkap. Badanku menggelupur seperti kehilangan nafas. Aku tidak tahu, apa yang berlaku.
.
Aku kelam, bagai berada di dalam kepekatan malam. Aku melihat diriku berbungkus kain kapan putih berjalan pulang, tanah darah, nanah mengalir si kainku. .
.
.
.
Aku memanggil-manggil ayahku. Dia seperti terlena dialam mimpi, aku benar-benar berdiri di hadapannya. "Ayah, tolong ayah...Ayah, buka ikatan ini ayah .."
.
Apa yang sebenarnya berlaku? Apakah dendam Iqlima terhadap ibu dan ayahnya? Apakah dia berjaya hadir di dalam mimpi ayahnya ?
.
Dapatkan jawapan pengalaman sebenar seseorang yang mati 5 hari di dalam liang lahad, lalu kembali ke dunia. .
.
.
Setiap pembelian anda, anda akan memperoleh e book percuma, WARKAH BUAT BIDADARI. Sementara STOK MASIH ADA, TANDATANGAN PENULIS dan Bookmark Percuma.
.
Harga menarik RM 29.90 sahaja.
BELI SATU PERCUMA SATU.
Hubungi Kami : +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

Alhamdulillah,..
READY.. dan telah siap dicetak..
Boleh ORDER sekarang...
#Mengintaiakudineraka VERSI ENGLISH...
LIMITED EDITION
................
SYNOPSIS. ..
................
As a sign of tantrum towards the love of her life ,Aleeya Qistina, make a desicion to take her own life by jumping over a clift. But something had stopped her from doing so. What did happened? and what were the story behind her intention?

She decided to switch her religion to another , and abandoned her prayers and live as if she’s her own God.

One night she went to a nightclub, where she met a mysterious man. A man that had scalding half across his face. He invite her for a drink at the disco bar, and Aleeya Qistina hesistated at first but after being persuaded she accept the challenge.

After a sip, the man said. “Now look, what did you drink?” Aleeya was stunned, the liquor that she drank earlier had truned into a nasty feces and pus. feeling disgusted and overwhelemed with shock, she dropped the glass. .

Then she take a proper look at her surroundings, A sudden fright had crawled all over her. The people in the disco had turned hideous and misshapen with horns. The food turned into filthy subtances. Despite the distortion ,they were still hazed and continued with their dances on the dance floor.
The man asked again.
“do you know who you are?”
------
Who is this man? How did this phenomenon happen in the first place? Is this a dream? or did God just openend her hijab (sixth-sense)?
.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

GIVEAWAY KE-2 SUDAH DATANG ! ! . .
WOW TERKEJUT TENGOK HADIAH UMRAH UNTUK 2 ORG , WANG TUNAI RM1000 DAN IPHONE 8 😱
.
.
Mimpi ke apa ni ??
SubhanaAllah terbaikk la..
.
.
Umrah tu.. bukan untuk seorang.. Tapi untuk 2 org.. Dengan Wang tunai lagi.. Dan Iphone 8.. Pehh padu la.. Rugi ! Rugi ! Kalau x join ni.. siapa nk bagi Umrah FREE ! FREE !
.
.
Ustaz.. Macam mana nk join !!..
.
.
Senang je..
.
.
1. Mesti beli Novel terbaru Hadi Fayyadh iaitu Mengintai Aku Di Neraka melalui melalui ejen-ejen online di #teamdhirar2018
.
.
2. Follow Instagram @hadi_fayyadh @dhirarzainal @hadifayyadhproduction @jom_dakwah @fayyadharmy
.
.
3. Ambil gambar selfie memegang buku serta caption menarik beserta Hashtag #bonanzahadifayyadh #mekahmutungguakudatang #umrahbersamahadifayyadh
Dan nama ig ejen online yg anda beli..
.
.
4. Pastikan Instagram Public
.
.
5. Hanya sah pembelian online shj.. Jika beli online pastikan tag ig ejen online..
.
.
Senang je kan syarat nye.. Rugi x join .. Mana yg lebih aktif dan kreatif di Ig yg kita suruh follow tu inshaAllah dia ada tanda-tanda jd pemenang..
.
.
Ada 2 Fasa pemenang..
.
.
Fasa 1 akan bg hadiah pada julai 2018.. Akan dpt Iphone8 dan Wang tunai Rm Seribu.. (Iphone 8 hanya bg pada ejen dropship shj dan wang tunai pada pembeli buku )
.
.
Fasa 2 akan bagi hadiah pada Sept 2018.. Akan dpt 2 pakej umrah.. ( 1 untuk ejen dropship dan 1 lagi untuk pembeli buku )
.
.
Jadi apa tunggu lagi ?? Jom la dapat kan Buku Novel Terbaru @hadi_fayyadh iaitu Mengintai Aku Di Neraka di Ejen2 online.. Dan yg berminat nk jd ejen Dropship boleh wasap terus di +60166950449
.
.
Adakah ANDA pemenang Umrah Wang Tunai Iphone8 tersebut ??
.
.
Jom cepat join contest GIVEAWAY ke - 2 ni.. makesure follow syarat2 yg telah di tetapkan tu..
.
.
JENG! JENG! JENG! Kita tunggu & nantikan siapakah pemenang yg bertuah tu.. 😘
.
.
ORDER SEKARANG!! WASAP TERUS DI : +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

"ALLAH..MAHA DAHSYATNYA?"
.
Rasulullah SAW bersabda : " Kalaulah kamu tahu, apa yang aku tahu, nescaya kalian akan banyak menangis daripada ketawa" .
Jom kumpul koleksi Novel Terbaik No1 Malaysia.
.
.
Dapatkan novel #mengintaiakudineraka yang bakal membangkitkan rasa kehambaan dan saspen yang 100 kali ganda dari biasa.
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Wang Tunai Rm1000 , Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
.
Jom dapat kan Novel Islamik Terbaik Terbaru "MENGINTAI AKU DARI NERAKA".
.
Dapatkannya dengan kami segera :+60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

[ NOVEL KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA BAWA PEMBACA KE DIMENSI MASA AKHIR ZAMAN]

Sentuhan cerita yang dibawa oleh penulis adalah suatu ledakkan kajian daripada Al Quran dan Hadis Nabi SAW berkaitan Dunia Akhir Zaman.

Ia tidak ditulis secara sesuka hati tanpa merujuk mereka yang lebih pakar di dalam isu perkara dunia akhir zaman ini.

Apa yang pasti, ia akan membawa anda ke suatu dimensi masa yang sukar untuk digambarkan.
. .
Dapatkan Novel Ketika Azazil Berputus Asa hari ini dengan hanya RM29.90 sahaja.
.
.
Jom dapat kan Novel Islamik terbaik #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar
Dapatkannya dengan kami segera +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

[ MEREMANG APABILA MEMBACANYA? KENAPA? ]

Kerana ianya ditulis dari kisah yang benar. Ia bukan rekaan atau sekadar cerita di kedai kopi jalanan.
Maka sebab itulah, mengapa novel Semusim Di Barzakh kini :

1. TOP 1 MPH Best Seller
2. TOP 10 POPULAR Best Seller Walau sebulan memasuki pasaran Popular Bookstore
.
.
3. Telah Memasuki cetakkan ke 5 dengan angka jualan hampir 30,000 dalam masa 4 bulan .

4. Menjadi Novel Best Hot Reads di The Curve Bookstores.

5. Novel yang diberi julukkan " Berhantu" sebahagian besar pembaca kami.
Jom tunggu apa lagi, Dapatkan segera dari kami sekarang.
.
.
.
Rasailah dengan mata dan hati anda sendiri!
Dapatkan Novel Semusim di Barzakh berserta autograph penulis hadi_fayyadh secara eksklusif dari kami.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Wang Tunai Rm1000 , Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

Terima Kasih semua pembaca #ketikazazilberputusasa karya @hadi_fayyadh
[ KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA : "MASTER PIECE" NOVEL CETUSAN AKHIR ZAMAN ]
.
Penulisan yang disentuh dengan tinta Al Quran dan Hadis serta pandangan para Ulama' yang digarap secara halus di dalam susur galur penceritaan. .
.
"Sungguh, saya tak minat sejarah dan sains, tapi novel ni ubah paradigma saya tentang sejarah dan masa depan dunia"
Juraidah Hussin, 18 Trolak Perak
.
Ilustrasi dan bayangan huru hara yang dibuat meletakkan pembaca di dalam kantung kebimbangan yang akan menjadikan anda tidak lagi merasakan dunia ini perlu dikejar secara total, kerana ia bakal karam.
.
Pengembaraan yang dipaut melalui metafora sastera yang ringan, memungkinkan anda merasainya sehingga tidak lagi mahu berhenti dari proksi pembacaan.
.
Inilah kata-kata pembaca kami. Alhamdulillah, semoga ia mampu meledakkan minda anda ke mercu rasa perhambaan yang padu.
.
MARI JOURNEY BERSAMA KAMI MENJELAJAH HUBUNGI AGEN SAH KAMI.
.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

[ NOVEL KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA BAWA PEMBACA KE DIMENSI MASA AKHIR ZAMAN]

Sentuhan cerita yang dibawa oleh penulis adalah suatu ledakkan kajian daripada Al Quran dan Hadis Nabi SAW berkaitan Dunia Akhir Zaman.

Ia tidak ditulis secara sesuka hati tanpa merujuk mereka yang lebih pakar di dalam isu perkara dunia akhir zaman ini.

Apa yang pasti, ia akan membawa anda ke suatu dimensi masa yang sukar untuk digambarkan.
. .
Dapatkan Novel Ketika Azazil Berputus Asa hari ini dengan hanya RM29.90 sahaja.
.
.
Jom dapat kan Novel Islamik terbaik #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Wang Tunai Rm1000 , Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

HIDAYAH MILIK ALLAH! . .
Padang Mahsyar dalam Islam adalah tanah berpasir putih yang sangat luas dan datar, dimana tidak terlihat dataran rendah maupun tinggi di akhirat. .
.
Di Padang Mahsyar inilah semua makhluk Allah yang berada di tujuh lapis langit dan bumi termasuk malaikat, jin, manusia, binatang berkumpul dan berdesak-desakan. .
.
Setiap manusia pada hari pengadilan akan hadir di Padang Mahsyar, diiringi oleh dua malaikat, yang satu sebagai pengiringnya dan yang satu lagi sebagai saksi atas segala perbuatannya di dunia. .
.
Manusia yang pertama kali dibangkitkan oleh Allah adalah Nabi Muhammad. Hari-hari di Padang Mahsyar itu disebut sebagai Yaum al Mahsyar.
.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA.
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Wang Tunai Rm1000 , Iphone 8 dan Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +60133097879
.
.
#semusimdibarzakhlllfab1
#ketikaazazilberputusasalllfab1
#semusimdimahsyarlllfab1
#mengintaiakudinerakalllfab1
#hadifayyadhproductionlllfab1
#TeamDhirarFayyadhArmy
#TeamDhirar2018
#bukuhadi

Most Popular Instagram Hashtags