#bukanbidadari

MOST RECENT

Jangan mencela orang yang masih bermaksiat hari ini sebab kau tak tahu apa yang akan terjadi padamu esok hari.
Cukup tegur (dengan adab), lalu kemudian doakan. InsyaAllah kita menjadi asbab ia hijrah.
.
Manusia bisa saja merencanakan masa depannya, tapi Allah yang berkehendak atas apa pun yang akan terjadi padanya.
.
Syurga memang belum tentu orang yang berhijab. Tapi Neraka sudah tentu untuk orang yang mengumbar auratnya.
.
.
@beraniberhijrah @yukmenikah
#inihijrahku #muslimah #negrisantri #santriindonesia #santriwati #santrikeren #santrihits #jamaah #ukhti #ukhtifillahtilljannah #temboro #pengennyantri #ukhtifillah #beraniberhijrah #hijrahjamannow #wanitasyurga #bukanbidadari #bukanmalaikat #wanitabercadar #ukhtibercadar #niqob #masturoh #nusroh

Karena manusia yg beneran kaya gak akan cakap sombong.
Kalok sombong mungkin dia "Sok kaya" .
.
.
.
Note : fakta gue selama kerja di Beauty wanny banyak bgt costumer yg duitnya gak ada tapi cakapnya seolah kita ini babu 😂
#vsco #vscocam #maafkansaya #curahanhati #sayainimanusia #bukanbidadari

Hijrah itu mudah. Istiqomah yang berat.
Hidayah itu ada. Kitanya yang tdk peka.
Allah itu maha baik. Kita yang munafik.
.
Mending nyesel baru hijrah sekarang.
Dari pada nyesel knapa tdk hijrah saat masih hidup.
.
Hijrah bukan hanya merubah penampilan.
Tapi juga diiringi dngan ibadah.
.
#inihijrahku #muslimah #negrisantri #santriindonesia #santriwati #santrikeren #santrihits #jamaah #ukhti #ukhtifillahtilljannah #temboro #pengennyantri #ukhtifillah #beraniberhijrah #hijrahjamannow #wanitasyurga #bukanbidadari #bukanmalaikat #wanitabercadar #ukhtibercadar #niqob

Dibalik semua kesulitanmu, ttplah bertahan karena ada banyak sekali pribadi di dunia ini yang mengasihimu dan mendoakanmu...Indonesiaku...berjayalah hingga akhir waktu.

#bukanbidadari #apalgbidadara #happyindependenceday #menualahdenganelegan #Indonesiaku #dalamAnugrahNya

Sebenernya itu aku tjakep kalau diem, gak tau kalau ngomong.... menurut mu??

Bila kau hanya main2 sj..
Sudah kau buang waktu percuma.. 🙏😇 .
.
.
.
.
.
.
.
#bukanbidadari#bukanmalaikat

Langit gelap yang siap memuntahkan berkah hujan nya untuk sang bumi... Tapi tak menggoncangkan bukit yg ada di sana...
.
Laut.... pasang dengan gejolak airnya yang menggelora, jangan dekati.. Cukuplah memandangnya dan mendoakan .
.
Manusia yang cukup kerdil...
Menikmati semua proses kehidupan
Mendung, Hujan, guncangan sang bumi,
Tetap lah melangkah menikmati peroses kehidupan...
#pantaibidari #arisankeluarga
#hanyapantaibidari #bukanbidadari
#kusukapantai #kusukagunung #kusukahujan

Kalau ye pun, cari la lawan yang sama saiz dengan kau. Ni pukul perempuan, apa pun tak boleh. Saksikan kesemua episod drama #BukanBidadari secara PERCUMA di tonton.com.my & aplikasi tonton. #tontonMacamVIP

Filter is fake 💩💫
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#dimples #mygirls #hitammanis #bukanbidadari #mole

#pelangi with bidadara #bukanbidadari 😅😅

Ada kalanya kita hanya perlu diam
Tanpa sibuk untuk klarifikasi saat ada seseorang yang sedang memutar balikan fakta tentang diri kita
Allah maha mengetahui , Allah tidak tidur
Setiap perbuatan pasti ada balasan nya
Dan saya pun tidak pernah membeci seseorang yang ingin menjatuhkan harga diri saya
Karena yang mereka ingat hanyalah kesalahan dan kesalahan yang saya perbuat , bukan kebaikan kebaikan yang saya lakukan .. Saya bukan malaikat saya juga bukan bidadari
Saya hanyalah manusia biasa yang tak luput dari dosa dan kesalahan .. #manusiabiasa #bukanpengganggu
#bukanbidadari #strongwoman
#keepsmile😊

Aku memang bukan bidadari yg turun dari kahyangan.. tp aku bidadari yang turun dari grab 🤣🤣
Aku juga bukan bidadari tak bersayap... tapi aku bidadari kesleo... bukan juga ibu peri... tapi aku ibu dari anak2mu.... ☺️☺️☺️
Foto keren ini diambil di @tamanwisatagenilangit
#bukanbidadaritakbersayap #bidadarikesleo #bukanbidadari #bukanibuperi #lfl

Hanya ingin bahagia di dunia dan di akhirat
#bukanbidadari

Insaaallah Sayap yg ga akan pernah patah buat kalian shayang,slalu ada buat kalian,,#bukanbidadari

Detik detik sebelum selendang gue hilang dan gue terpaksa harus tinggal di bumi.

#jokotarup #bukanbidadari #gnbatu #explorebogor #redminote4 #mobilephotography

Aku ingin mjd sayap yg selalu menguatkanmu.. Dan membangkitkanmu saat kamu trjatuh...
.
.
*tapi bo'ong 🐒🐒 🙈💩 .
.
#bidadarikesleo #bukanbidadari #instaquote #instapict #instagram #instahits #semaranghits #magelanghits #jogjahits #visitjateng #explorejateng #piknikasik #rekreasik #gombalreceh

Selalu up gambar dah makeup kan ? So harini aku payung muka selebet , muka sememeh & muka togel versi #bungamyrazakyra .

Ade yang tanye kenapa lepas makeup lain nau muka nya ?meh sini nak habaq sket , dah kata pun makeup so bila da makeup nampak lain tu biasa la .
Tu dinamakan #thepowerofmakeup , ehh teracah² pro pulak aku ni 😂

Kesian kan org macam ni , muka kita makeup ke tak ke jadi bahan bualan dia . Takpe , selagi boleh sabar aku sabar . Nanti da tak boleh sabar aku terbalik kan je meja dorang tu nanti . Siapa dorang tu ?
Takpe² biar aku je yang tahu . Takyah sibuk 😊

Selamat Malam 😘

#mukatogel
#mukahappy
#happyme
#bungamyrazakyra
#bunga
#BMZ
#goodnight
#insanbiasa
#dimatamu
#bukanbidadari
#setiapmanusiaadakelemahannya
#tiadayangsempurna
#jadidirisendiri
#takyahacahacahbagus
#pipibengkak
#tudungbawang
#tudungmalas
#alhamdulillah
#syukur

Most Popular Instagram Hashtags